BONSUNA FOORUM

Bonsuna.com FOORUM => VARIA - kõik mis südamel ja ei sobi teistesse teemadesse => Topic started by: Timo Majuri on September 29, 2017, 11:54:32

Title: Tallinna linn püüab hiilida kõrvale vastutusest ? Loe se ja ava silmad
Post by: Timo Majuri on September 29, 2017, 11:54:32
Tulin mingi aega tagasi Büroomaailmast autoga peterburi maanteele ja hakkasin kiirendama seal et saada teiste autode vahele = kiirusepiirang 70km/h ja enne autode vahele saamist sõitsin 2-3 suurest aukust läbi ja rehv meni puruks nii valuvelg sai viga. Liiklusmärgidega sellest ei hoiatatud .

Tunnistajad on olemas ja pildid on tehtud ning on fikseeritud 100% toimumisaeg ning kohal olemine ( ka teletunnistus andmed) et nii juht kui auto ning tunnistaja olid sellel ajal kui õnnetus toimus seal samas kohas.

Kas keegi oskab/viitsib seda asja edasi ajada? Teha kohtusse avalduse eesti keeles?

Siin on meie raha eest tõõtavate ametnikute vastutusest kõrvale hiilimise põhjendused :

Lähettäjä: Natalja Kutepova <Natalja.Kutepova@tallinnlv.ee>
Lähetetty: 28. syyskuuta 2017 16:15
Vastaanottaja: 'timo majuri'
Aihe: RE: Vastus avaldusele 1557
 
Lugupeetud Timo Majuri
 
Otsuse vaidlustamiseks võite pöörduda kohtusse. Täpsema õigusliku konsultatsiooni saamiseks võib pöörduda õigusteenust osutava büroo  või juristi poole.
Teistele küsimustele oleme Teile ammendavat vastanud.
 
Lugupidamisega
 
Natalja Kutepova
Hooldusosakonna peaspetsialist
Tallinna Kommunaalamet
 
From: timo majuri [mailto:timomajuri121@msn.com]
Sent: Thursday, September 28, 2017 1:49 PM
To: Natalja Kutepova
Cc: Viktoria Enger-Tšižikova
Subject: VS: Vastus avaldusele 1557
 
Tere,
 
Tahan teada kas teie olete seda meelt et õnnetus ei toimunud sellel kella ajal ja sellel päeval seal samas kohas? Se on vastus mida tahan ja
sellele te peate vastama.
Se et "kahjutekitajat pole sündmuskohal" pole piisavalt täpne vastus . Siis kas õnnetus toimus või mitte sündmuskohal? Või on se toimunud teie otsuse järgi kuskil
mujal ja olen auto sõitnud siis sinna peterburi tee äärde ?
 
Hoidge teed ja märgistused korras nii ei pea sellises kirjavahetuses osalema ega vastutusest kõrvale hiilima, nii lihne se õngi.
 
Teie olete avaliku sektori tõõtajad ja olete seal ainult selle pärast et teenindada ja teha elu lihtsamaks neile kes on teie tõõandjad ehk maksumaksjad
ja vastate küsimustele niikaua kui neid küsitakse.
 
Ja teie pole veelgi õelnud kuhu peame põõrduma kui teie otsus on meie meelest vale ja tahame selle edasi kaevata? 
 
Tervitades,
 
Timo Majuri
OÜ Relika
 
Lähettäjä: Natalja Kutepova <Natalja.Kutepova@tallinnlv.ee>
Lähetetty: 27. syyskuuta 2017 15:31
Vastaanottaja: 'timo majuri'
Kopio: Viktoria Enger-Tšižikova
Aihe: RE: Vastus avaldusele 1557
 
Lugupeetud härra Majuri
 
Korduvalt juhime Teie tähelepanu LS § 169 lg.5 –le, mille kohaselt olete Teie sõiduki juhina kohustatud teatama sündmusest politseile, kui kahju tekitajat ei ole sündmuskohal. Kuivõrd Teie seda ei teinud, siis puuduvad erapooletud tõendid sündmuse objektiivsete asjaolude kohta.
Teie kahjunõudega seoses on otsus langetatud, sellise otsuse tegemise põhjustest on Teile samuti teatatud. Seega leiame, et Teie avaldusele on vastatud ammendavalt.
 
Lugupidamisega
 
Natalja Kutepova
Hooldusosakonna peaspetsialist
Tallinna Kommunaalamet
 
From: timo majuri [mailto:timomajuri121@msn.com]
Sent: Wednesday, September 27, 2017 2:26 PM
To: Natalja Kutepova
Cc: Viktoria Enger-Tšižikova
Subject: VS: Vastus avaldusele 1557
 
Tere,
 
Meil pole lahkarvamusi vaid kõik on selge ja tõestatav. Küsimus on kas teie ei usu et need pildid, tunnistajad,puksiirabi sündmuskohalt
pole piisavad kinnitama et rehv ja velg läks katki sündmuskohal?
 
Ehk siis kas teile ei piisa sellest?
 
Tervitades,
 
Timo Majuri
OÜ Relika
 
Lähettäjä: Natalja Kutepova <Natalja.Kutepova@tallinnlv.ee>
Lähetetty: 27. syyskuuta 2017 11:25
Vastaanottaja: 'timomajuri121@msn.com'
Kopio: Viktoria Enger-Tšižikova
Aihe: FW: Vastus avaldusele 1557
 
Lugupeetud Timo Majuri
 
Teile on edastatud komisjoni otsus, mis sisaldab muuhulgas ka põhjendusi, miks selline otsus oli tehtud.
Seonduvalt küsimusega, kas politsei peab sellise juhtumi puhul kohale kutsuma, juhime Teie tähelepanu  Liiklusseaduse  § 169 lg. 5-le, mille  kohaselt lahkarvamuse korral, kui varalise kahju saaja ei ole teada, varalise kahju tekitajat ei ole sündmuskohal või varaline kahju tekkis loomale otsasõidu või selle vältimise tagajärjel, tuleb liiklusõnnetusest kohe teatada politseile ja tegutseda vastavalt politsei korraldusele.
 
Lugupidamisega
 
Natalja Kutepova
Hooldusosakonna peaspetsialist
Tallinna Kommunaalamet
 
From: timo majuri [mailto:timomajuri121@msn.com]
Sent: Tuesday, September 26, 2017 8:02 PM
To: Kommunaalameti üldmeil; timo majuri
Subject: VS: Vastus avaldusele 1557
 
Tere,
 
Meil on lisaks dokumentidele 2 tunnistajad kes kinnitavad mis juhtus ja millal .Mida politsei saaks veel juurde
kinnitada?
 
Kui te olete seda meelt et politsei peab igapoolel Eestis kohal kutsuma kui autoga
aukust sõita nii siis palun kinnitada seda ka.
 
Kui siis niimoodi jääb nii palun andge edasi kaebamise koht ka kuna siis vaidlustame
selle juhtumi ja anname kogu asja ka meediasse.
 
Häbi on et inimised kes on meie maksumaksjate palgal otsivad võimalust vastutusest
kõrvale hiilida ja kutsuvad veel mingi "komissio" mis on ka meie raha eest tõõl seda
lisaks kinnitama.
 
Palun lisada ka "komissio" otsus kirjalikult mis on põhjuseks et rehvi ja velge purunemist
ei kompenseerida kui viga on ikka tallinna linnal.
 
Tervitades,
 
Timo Majuri
OÜ Relika
Juhataja
 
Lähettäjä: Kommunaalameti üldmeil <kommunaal@tallinnlv.ee>
Lähetetty: 26. syyskuuta 2017 8:57
Vastaanottaja: 'timomajuri121@msn.com'
Aihe: Vastus avaldusele 1557
 
Tere
 
Edastan vastuse Teie pöördumisele.
 
Lugupidamisega
 
Viktoria Enger
Üldosakonna vanemspetsialist
Tallinna Kommunaalamet
Title: Re: Tallinna linn püüab hiilida kõrvale vastutusest ?
Post by: style on September 29, 2017, 14:23:36
Seal on kiiruse piirang - 50. Nii igaks juhuks mainin, muidu oled kindlasti ise süüdi. Ja politseid pidid kindlasti kohale kutsuma sündmuskohale, et ametlikult juhtunu registreerida. Aga loodan, et kõik läheb hästi ja keegi targem aitab linnalt raha saada. Isegi olen kunagi ammu sõitnud seal piirkonnas rehvi katki ja velje kõveraks.
Title: Re: Tallinna linn püüab hiilida kõrvale vastutusest ?
Post by: visionofdisorder on September 29, 2017, 15:39:40
"Teie olete avaliku sektori tõõtajad ja olete seal ainult selle pärast et teenindada ja teha elu lihtsamaks neile kes on teie tõõandjad ehk maksumaksjad
ja vastate küsimustele niikaua kui neid küsitakse."

 8)
Title: Re: Tallinna linn püüab hiilida kõrvale vastutusest ?
Post by: malta on September 30, 2017, 14:49:15
Sul pole ju mingit casey kui politsed pole kutsutud kes fikseerib õnnetuse, mõõdab augu sügavuse laiuse jne. Pealegi see kommunaalameti hüvitamine rohkem linnalegend. Inimesed teinud  kõik õieti kutsund politsei jne. ja linn ikka keeldub hüvitamast. Ka enamus kohtu otsused vaidlustab linn kuni riigikohtuni välja.  A hetkel on sul lihtsalt pildid enda katkisest veljest, need pole juriidiliselt siduvad ja nendega kohtusse minnes saaks linn naerukrambid. Edu
Title: Re: Tallinna linn püüab hiilida kõrvale vastutusest ?
Post by: Timo Majuri on October 01, 2017, 18:39:43
Pildistasin ka aukud ja enda ja tunnistaja telefonide oleku saab siduda sündmuskohaga.
Ehk siis jääb küsimus õhku:

1. Miks me kutsume politsei kohale, mida nad saaks veel kinnitada?

Ja kui lähme eetika poole peale nii miks meie peame ise kaitsma ennast nende vastu kelle palga me maksame? Ja kutsuma kohale politsei kes teeb oma tühja tõõ aukude pildistamisega ning
meie maksame ka nende palga ära?

Või need õngi kaks erinavad asja:

- Valimiskampaaniate naeratus näol lubadused ja tehtud seda ja seda ning reaalsust " vittu meie hakka sind teenindama ega sinu kahjusid kinni maksma ( kusipea) ?"
Title: Re: Tallinna linn püüab hiilida kõrvale vastutusest ?
Post by: Timo Majuri on October 01, 2017, 18:40:00
Seal on kiiruse piirang - 50. Nii igaks juhuks mainin, muidu oled kindlasti ise süüdi. Ja politseid pidid kindlasti kohale kutsuma sündmuskohale, et ametlikult juhtunu registreerida. Aga loodan, et kõik läheb hästi ja keegi targem aitab linnalt raha saada. Isegi olen kunagi ammu sõitnud seal piirkonnas rehvi katki ja velje kõveraks.

70
Title: Re: Tallinna linn püüab hiilida kõrvale vastutusest ?
Post by: T-Mac on October 02, 2017, 12:28:33
Juristina võin Teile öelda, et kui politseid kohale ei kutsunud, kes õnnetuse fikseeriks, siis on kohtus võidu saavutamise lootus üsna kasin. Kohut saab kindlasti käia ja mingi võimalus kindlasti on, et kohus Teie kasuks otsustab, aga pigem ei soovitaks kohtusse minna, kui pole valmis selleks, et võite jääda rahaliselt miinusesse. Ehk siis kui kohtusse soovite minna, siis praegusel juhtumil peaksite arvestama sellega, et teie kanda võivad suure tõenäosusega jääda menetlus- ja õigusabikulud.
Title: Re: Tallinna linn püüab hiilida kõrvale vastutusest ?
Post by: style on October 02, 2017, 13:06:19
70

Ma tõesti ei tea kust kaudu sa Peterburi mntle keerasid, aga 70 piirang hakkab alles Mustakivi tee ristist. See on suht kaugel büroomailmast. Vaevalt, et sa nii pikalt kiirendasid :)

Maantee ametist saab sellist infot, juhuks, kui ei ole veel seda näinud: https://www.mnt.ee/et/tee/maanteel-tekkinud-kahju (https://www.mnt.ee/et/tee/maanteel-tekkinud-kahju)
Title: Re: Tallinna linn püüab hiilida kõrvale vastutusest ?
Post by: malta on October 02, 2017, 18:21:12
...teil on õigus nõuda kahjutasu on ilus jutt muidugi Aga, tegemist on justiitsministeeriumi määrusega Tallinna linnale, mida linn kohe ka õigustühiseks pidas kuna riik linnale raha selleks ei eralda. Linnal väidetavalt lihtsalt puuduvad vahendid selle kohustuse täitmiseks. Kohustusi mida linn täita ei suuda on veel  nt lasteaija koha tagamine igale lapsele
Title: Re: Tallinna linn püüab hiilida kõrvale vastutusest ?
Post by: Timo Majuri on October 03, 2017, 10:00:14
Vaatame veel suuremad pilti:

Põhjanaabri juures kui 2 autot teevad avarii nii helistetakse enda kindlustusfirmale ja õeldakse mis juhtus. Tavaliselt seal on ainuke küsimus "kas seal on midagi erilist või kõik on selge?" aha tehge siis pildid või joonis ja võtge teise osapoole andmed üles ja kohtume siin ligemas kontoris. Kui auto on täiesti katki nii = "Tellige puksiirabi ja sõidutage auto remonditõõkotta  ja tulge ise siia" .
Kui sa jätad auto nagu Eestis keskele teed ja tekitad hullud ummikud nii siis politsei tõesti tuleb kohale ja teeb sulle endale trahvi ja tellib sinu kulul puksiirabi.

Miks siis Eestis ühel poolt ollakse ülbena rindkere püstis(poliitikud) e-riik ja e-residentsus jne kui tegelikult neile meeldib rohkem "sovjetski sojuz" siis mitte praegune Venemaa värk vaid vana aja hõng ja on jäetud maksumaksjate meeleharmiks ja maksetavaks :
- Politsei kohale tulemised avarii ja koopasse sõitmise jne puhul = 34 000x aastas x 2 politseid x 2tundi = 136 000tundi aastas tühja maksmist ja politsei kiusamist sellise pasatõõga ( kui sa pole sovjet politsei kellele se tühja tõõ tegemine istub külge) = Jälle tekib selline mõte= Kui se politsei kohalekutsumine lõpeks ära nii kas meil nüüd palga ja maksude maksjana on oodata kiiruse mõõtmist 34000 extra korda 2 politsei poolest? Kas siis maksumaksa rollis on parem mitte toetada seda muudatuse tekimist?

- Kiirusepiirangud mis on 10km/h soome omadest väiksemad läbivalt ja kuni 20km/h väiksemad kui Leedus ja teed on siin sirgemad = Kas vaatame eelmist kohta? = Hoiame sovjet aegade piiranguid ega võta arvesse seda et sõidame kordades paremate autodega kui volgad jne ega võta arvesse et praegu on juba turul isesõitvad autod = KUNA= Tahame koorida meie tõõandjate seljast teise naha veel trahvide näol = Kui kiirust ei kontrollida seal kus on oht vaid seal kus saab kõige rohkem raha korjata on tegemist = raha korjamisega = Laagna tee 70km/h /Peterburi tee 50km/h ja 90km/h kui autot sõidavad õigalase kiirusega (mida nad tunnevad ise õigeks) 15-20km/h kiiremini. =
Kas Eestlased ei oska sõita Soome või Leedu kiirusepiirangutega? Oskavad küll ja poliitikud ise sõidavad seal ja on rõõmsad...mida vittu nad mõtlevad siis Eestis sõites? Kas ikka liiklusohutuse või rahvalt raha rõõvimise nimel?

- Maja mere ääres = Maja min 200m merest ja randadest..what a fuck? Kas siin veelgi peab pelgama et inimised ostavad paadi ja lähevad soome? Ehk siis ehituskeeld mis kehtib tavarahvale aga mitte eliidile = tavarahvale lõpptulemus on ikka sama = Randa sa ei lähe kuna igasugused pasapead on pannud "privaat tee ja eraomand" ning parkimiskeelud juba 1 km enne randa ehk siis põhjenus et kõik saaks nautida randadest on täiesti persest.
Tulemus? Mõnad valllad väljaspool tallinad surevad ära kuna pole pakkuda ei suvilate ega eramajade,ridaelamute jaoks atraktiivseid kohti = Kes vittu viitsib minna ehitama 30km kaugusele tallinast midagi kui sa pead metsas istuma? Lõpuks reaalsus saabub kohale ja netis on kuulutus üleval "Maja mere ligidal 2 km" .

- Avaliku sektori kasvatamine = Meie maksame selle kasvatamise ja iga lisanduv ametnik tekitab kohutusi ja piiranguid juurde ja/või omal olekul tekitab järjepideva laine = on vaja personaaljuhte,raamatupidajaid jne..
Mis häda? Kui riik kasvatab kulusid ehk ulatab  vaikselt käe lihtrahva ja ettevõtjate taskudesse pärsib se konkurentsivõimed ja kuna elame avatus ühikonnas ja globaalses majanduses hakkab se kõik lõpuks paistama silma nii et asjad siin ei tasu ära..suured ettevõtet liiguvad investeeringute tegemise poole pealt rahaks tegemise poole peale = miks investeerida kui se ei tasu ära? siis on parem "rahad võtta ja joosta" = viia sinna kus se tasub ära.

=================================
Eestlased on sellised et nad ei lähe barrikadile vaid istuvad ummikutes hommikud ja õhtud, sõidavad 50km/h teedel kus 70km/h oleks õiglane( või isegi 30km/h)  ja siis maksavad trahve mõtlemata kas siin midagi on valesti, ja ei saa aru et kõik kesklinna liikluse takistused ning tulevikus narva mnt tegemine 1 sõidurajaliseks on juba otsustatud linna poolt ja sellest tekib kõigide ummikute ema vaid selleks et mõned rendileandjad saaks rahastada korralikult äripindade eest ( rahvale versioon = anname tänava tagasi linna inimistele = mida vittu? kas meie nüüd ei saa seal jalutada ja poes käia?).
Teie elust varastetakse 1-2 tundi päevas ja se on protsentides 4-7% teie eluaeast mida te oleksite võinud veeta lastega või kasutada enda heaks.
================================
Terve linna ja linnaümbrus ning sealsed ummikud saaks lahendada ( mida oskaksin seda teha üksinda 2 kuuga) kui saaks vastavad õigused = keegi kusipea ei hakkaks vabandusi otsima ja takistama.
Meil/Medias on siin kahtlus on 1 liiklusmärgidega ja valgusfooridega ettevõte on korruptiivses suhtes tallinna linnaga ja se omajagu tekitab ummikuid = peab tekitama "tõõd " ja parem palju tõõd sõbrakese ettevõtele et saaks siis "kick backki" endale ja siis pole mõtet kasutada efektiiseid võtteid vaid vastupidi "sovjetsi sojuz" korralikke kommaride kabinetist võtteid = kalleid ja keeruliseid ja sealt
ei saa tulla midagi head.

======================
Kuna elan siin juba üle 20 aastat nii parem et liidun suure lihtsameelse tavarahva vooluga = elan omaette,hoian omaette, las teised teevad.

Title: Re: Tallinna linn püüab hiilida kõrvale vastutusest ? Loe se ja ava silmad
Post by: Joker on October 03, 2017, 10:49:04
Mul kunagi õnnestus ühte auku nii sisse sõita teepeal, et esiamort lendas puru ja ots tuli läbi kapoti välja :D
Nuh sõitsin köösa köösa ettevaatlikult garaaži.
Mõtlesin ka, et karjuv ülekohus ja peaks vastutama teede eest vastutaja Tallinnas, aga mis sa ikka ära teed. Politseid ei kutsunud, et ära fikseerida ja kui õigesti mäletan, siis teed oli "parandatud" sellega, et vist oli mingi märk "auklik tee" ja ilmselt poleks ka politsei päästnud :)

Oli pime ja tiba lund sadanud ja tõesti ei märganud ...
Title: Re: Tallinna linn püüab hiilida kõrvale vastutusest ?
Post by: Marek /BONSUNA/ Kalmus on October 03, 2017, 13:45:21
Vaatame veel suuremad pilti:

Põhjanaabri juures kui 2 autot teevad avarii nii helistetakse enda kindlustusfirmale ja õeldakse mis juhtus. Tavaliselt seal on ainuke küsimus "kas seal on midagi erilist või kõik on selge?" aha tehge siis pildid või joonis ja võtge teise osapoole andmed üles ja kohtume siin ligemas kontoris. Kui auto on täiesti katki nii = "Tellige puksiirabi ja sõidutage auto remonditõõkotta  ja tulge ise siia" .
Kui sa jätad auto nagu Eestis keskele teed ja tekitad hullud ummikud nii siis politsei tõesti tuleb kohale ja teeb sulle endale trahvi ja tellib sinu kulul puksiirabi.

Miks siis Eestis ühel poolt ollakse ülbena rindkere püstis(poliitikud) e-riik ja e-residentsus jne kui tegelikult neile meeldib rohkem "sovjetski sojuz" siis mitte praegune Venemaa värk vaid vana aja hõng ja on jäetud maksumaksjate meeleharmiks ja maksetavaks :
- Politsei kohale tulemised avarii ja koopasse sõitmise jne puhul = 34 000x aastas x 2 politseid x 2tundi = 136 000tundi aastas tühja maksmist ja politsei kiusamist sellise pasatõõga ( kui sa pole sovjet politsei kellele se tühja tõõ tegemine istub külge) = Jälle tekib selline mõte= Kui se politsei kohalekutsumine lõpeks ära nii kas meil nüüd palga ja maksude maksjana on oodata kiiruse mõõtmist 34000 extra korda 2 politsei poolest? Kas siis maksumaksa rollis on parem mitte toetada seda muudatuse tekimist?

- Kiirusepiirangud mis on 10km/h soome omadest väiksemad läbivalt ja kuni 20km/h väiksemad kui Leedus ja teed on siin sirgemad = Kas vaatame eelmist kohta? = Hoiame sovjet aegade piiranguid ega võta arvesse seda et sõidame kordades paremate autodega kui volgad jne ega võta arvesse et praegu on juba turul isesõitvad autod = KUNA= Tahame koorida meie tõõandjate seljast teise naha veel trahvide näol = Kui kiirust ei kontrollida seal kus on oht vaid seal kus saab kõige rohkem raha korjata on tegemist = raha korjamisega = Laagna tee 70km/h /Peterburi tee 50km/h ja 90km/h kui autot sõidavad õigalase kiirusega (mida nad tunnevad ise õigeks) 15-20km/h kiiremini. =
Kas Eestlased ei oska sõita Soome või Leedu kiirusepiirangutega? Oskavad küll ja poliitikud ise sõidavad seal ja on rõõmsad...mida vittu nad mõtlevad siis Eestis sõites? Kas ikka liiklusohutuse või rahvalt raha rõõvimise nimel?

- Maja mere ääres = Maja min 200m merest ja randadest..what a fuck? Kas siin veelgi peab pelgama et inimised ostavad paadi ja lähevad soome? Ehk siis ehituskeeld mis kehtib tavarahvale aga mitte eliidile = tavarahvale lõpptulemus on ikka sama = Randa sa ei lähe kuna igasugused pasapead on pannud "privaat tee ja eraomand" ning parkimiskeelud juba 1 km enne randa ehk siis põhjenus et kõik saaks nautida randadest on täiesti persest.
Tulemus? Mõnad valllad väljaspool tallinad surevad ära kuna pole pakkuda ei suvilate ega eramajade,ridaelamute jaoks atraktiivseid kohti = Kes vittu viitsib minna ehitama 30km kaugusele tallinast midagi kui sa pead metsas istuma? Lõpuks reaalsus saabub kohale ja netis on kuulutus üleval "Maja mere ligidal 2 km" .

- Avaliku sektori kasvatamine = Meie maksame selle kasvatamise ja iga lisanduv ametnik tekitab kohutusi ja piiranguid juurde ja/või omal olekul tekitab järjepideva laine = on vaja personaaljuhte,raamatupidajaid jne..
Mis häda? Kui riik kasvatab kulusid ehk ulatab  vaikselt käe lihtrahva ja ettevõtjate taskudesse pärsib se konkurentsivõimed ja kuna elame avatus ühikonnas ja globaalses majanduses hakkab se kõik lõpuks paistama silma nii et asjad siin ei tasu ära..suured ettevõtet liiguvad investeeringute tegemise poole pealt rahaks tegemise poole peale = miks investeerida kui se ei tasu ära? siis on parem "rahad võtta ja joosta" = viia sinna kus se tasub ära.

=================================
Eestlased on sellised et nad ei lähe barrikadile vaid istuvad ummikutes hommikud ja õhtud, sõidavad 50km/h teedel kus 70km/h oleks õiglane( või isegi 30km/h)  ja siis maksavad trahve mõtlemata kas siin midagi on valesti, ja ei saa aru et kõik kesklinna liikluse takistused ning tulevikus narva mnt tegemine 1 sõidurajaliseks on juba otsustatud linna poolt ja sellest tekib kõigide ummikute ema vaid selleks et mõned rendileandjad saaks rahastada korralikult äripindade eest ( rahvale versioon = anname tänava tagasi linna inimistele = mida vittu? kas meie nüüd ei saa seal jalutada ja poes käia?).
Teie elust varastetakse 1-2 tundi päevas ja se on protsentides 4-7% teie eluaeast mida te oleksite võinud veeta lastega või kasutada enda heaks.
================================
Terve linna ja linnaümbrus ning sealsed ummikud saaks lahendada ( mida oskaksin seda teha üksinda 2 kuuga) kui saaks vastavad õigused = keegi kusipea ei hakkaks vabandusi otsima ja takistama.
Meil/Medias on siin kahtlus on 1 liiklusmärgidega ja valgusfooridega ettevõte on korruptiivses suhtes tallinna linnaga ja se omajagu tekitab ummikuid = peab tekitama "tõõd " ja parem palju tõõd sõbrakese ettevõtele et saaks siis "kick backki" endale ja siis pole mõtet kasutada efektiiseid võtteid vaid vastupidi "sovjetsi sojuz" korralikke kommaride kabinetist võtteid = kalleid ja keeruliseid ja sealt
ei saa tulla midagi head.

======================
Kuna elan siin juba üle 20 aastat nii parem et liidun suure lihtsameelse tavarahva vooluga = elan omaette,hoian omaette, las teised teevad.

Kirjutan alla. Eestlane on nohik. Kôva mees vaid netis kui sedagi aga kui vaja reaalis hààlt teha kardetakse enda naha, positsiooni, tôôkoha ja krt teab mille pàrast. Kôik tahaks,  et oleks parem aga teha midagi ei julge. Isegi öelda ei julge, et SEE KRT ON VEDEL SITT. 
Eestlased olid on ja ka jààvad kusikuteks. See on syvenev. 100a pàrast pole meid enam olemaski. Varsti koosneb valitsus ka nohikutest,  ja omakasupyydlikutest pederastidest vaid. Seadused on loodud nii et lihtinimene jààb alati syydi ja maksab àra oma viimased sendid millest see pederastide kamp ennast rasva sôôb. Piltlikult. Demagoogia? Sittagi. Lihtsalt kui omal hetkel kuskilt ei pigista siis ei viitsi teemat pôhjalikumalt lahata. Ma ka ju f jeestlane. 😎
Title: Re: Tallinna linn püüab hiilida kõrvale vastutusest ? Loe se ja ava silmad
Post by: visionofdisorder on October 03, 2017, 16:03:37
"Miks siis Eestis ühel poolt ollakse ülbena rindkere püstis(poliitikud) e-riik ja e-residentsus jne kui tegelikult neile meeldib rohkem "sovjetski sojuz""

välismaalased saavad sellest üldjuhul paremini aru kui eestlased. kui oled sellesse sündinud ja elanud aastakümneid siis ei oska niimoodi analüüsida. eestlastel silmaring ka kitsas võrreldes põhjanaabritega. kiru mingit paska poliitikas või ühiskonnas ja tuleb vastus "a igalpool on sama ju". ei ole. :D kaugeltki pole. 
Title: Re: Tallinna linn püüab hiilida kõrvale vastutusest ?
Post by: otsir on October 03, 2017, 22:02:34
Vaatame veel suuremad pilti:

Põhjanaabri juures kui 2 autot teevad avarii nii helistetakse enda kindlustusfirmale ja õeldakse mis juhtus. Tavaliselt seal on ainuke küsimus "kas seal on midagi erilist või kõik on selge?" aha tehge siis pildid või joonis ja võtge teise osapoole andmed üles ja kohtume siin ligemas kontoris. Kui auto on täiesti katki nii = "Tellige puksiirabi ja sõidutage auto remonditõõkotta  ja tulge ise siia" .
Kui sa jätad auto nagu Eestis keskele teed ja tekitad hullud ummikud nii siis politsei tõesti tuleb kohale ja teeb sulle endale trahvi ja tellib sinu kulul puksiirabi.
Ee...ja kuidas see meil erineb? Kahe auto avarii vs sinu aukusõit ei ole üldse võrreldavad juhtumid.
Avarii korral kui juhid saavad kokkuleppele, kes on süüdi, siis ei ole kohustust politseid teavitada. Politsei kutsutakse siis, kui ei saada kokkuleppele ja\või on saanud keegi viga.

Miks siis Eestis ühel poolt ollakse ülbena rindkere püstis(poliitikud) e-riik ja e-residentsus jne kui tegelikult neile meeldib rohkem "sovjetski sojuz" siis mitte praegune Venemaa värk vaid vana aja hõng ja on jäetud maksumaksjate meeleharmiks ja maksetavaks :
- Politsei kohale tulemised avarii ja koopasse sõitmise jne puhul = 34 000x aastas x 2 politseid x 2tundi = 136 000tundi aastas tühja maksmist ja politsei kiusamist sellise pasatõõga ( kui sa pole sovjet politsei kellele se tühja tõõ tegemine istub külge) = Jälle tekib selline mõte= Kui se politsei kohalekutsumine lõpeks ära nii kas meil nüüd palga ja maksude maksjana on oodata kiiruse mõõtmist 34000 extra korda 2 politsei poolest? Kas siis maksumaksa rollis on parem mitte toetada seda muudatuse tekimist?
Töö käib selle nimel, et Politseid sellistest väljakutsetest säästa ja kohale tuleks kindlustuspartner. Fakt on see, et sellise muudatusega kajastub see "väljakutse" tasu ka meie kõigi kindlustusarvetes. Makse maksad endiselt samapalju, siis hakkad lisaks maksma ka suuremat kindlustustasu.

- Kiirusepiirangud mis on 10km/h soome omadest väiksemad läbivalt ja kuni 20km/h väiksemad kui Leedus ja teed on siin sirgemad = Kas vaatame eelmist kohta? = Hoiame sovjet aegade piiranguid ega võta arvesse seda et sõidame kordades paremate autodega kui volgad jne ega võta arvesse et praegu on juba turul isesõitvad autod = KUNA= Tahame koorida meie tõõandjate seljast teise naha veel trahvide näol = Kui kiirust ei kontrollida seal kus on oht vaid seal kus saab kõige rohkem raha korjata on tegemist = raha korjamisega = Laagna tee 70km/h /Peterburi tee 50km/h ja 90km/h kui autot sõidavad õigalase kiirusega (mida nad tunnevad ise õigeks) 15-20km/h kiiremini. =
Kas Eestlased ei oska sõita Soome või Leedu kiirusepiirangutega? Oskavad küll ja poliitikud ise sõidavad seal ja on rõõmsad...mida vittu nad mõtlevad siis Eestis sõites? Kas ikka liiklusohutuse või rahvalt raha rõõvimise nimel?
?
Leedus on viimase 5a jooksul olnud ca 250 liiklussurma per aasta.
Eestis on see number kõikunud  70-75 juures.
Okei – Eestlasi on 2x vähem, jagame leedukate numbri kahega. Ikka saame ca 40% suurema arvu. Mõtle nüüd uuesti…

Mis häda? Kui riik kasvatab kulusid ehk ulatab  vaikselt käe lihtrahva ja ettevõtjate taskudesse pärsib se konkurentsivõimed ja kuna elame avatus ühikonnas ja globaalses majanduses hakkab se kõik lõpuks paistama silma nii et asjad siin ei tasu ära..suured ettevõtet liiguvad investeeringute tegemise poole pealt rahaks tegemise poole peale = miks investeerida kui se ei tasu ära? siis on parem "rahad võtta ja joosta" = viia sinna kus se tasub ära.
Saa üle sellest mentaliteedist, et riik kasvatab kulusid ja riigisektoris kõik elavad nagu meepoti ääres. Ei ole nii. See, et mingi 0,x% ladvikust on sellise pildi maalinud, ei peegelda tegelikkust.
Vaata kõigepealt, palju saab kätte politseinik, päästja, kooliõpetaja või raamatukoguhoidja.  Siis mõtle, kas neid ameteid on ikka vaja? Jah, on küll. Ja selleks, et need ametid ära ei kaoks, on vaja nende tingimusi ka parandada. Parandamine tihtipeale = raha juurde hankida.
Ei liigu ka suured investorid siit ära. Põhjusel, et neid ei kotita nii nagu tavainimesi. Või siis üldse põhjusel, et neid suuri investoreid siin ei ole.
Lisaks on üks suur pekkis olemise põhjus ka igasugused kõvad ärimehed ja oü-tajad, kes nii riigile kui ka reaalselt oma töötajatele külma teevad. Kokkulepped\lepingud on teatud sektorites täiesti olematu väärtusega. Peaasi, et enda tagumik oleks kindlustatud - savi, et ahnuse\oskamatuse\tahtmatuse tõttu kannatavad veel mitmed.
Igaüks tahab olla hull kõva ärimees, kuid vaja on ka tahtest veidi enamat...

Üleüldiselt. Sul on võimalus teha suu lahti ja minna
a)   Valima. Kui rahvas hääletaks mõistusega, mitte sinisilmsete lubaduste peale tõsta numbreid ühelt Exceli realt teisele või alati oma sugulaste\sõprade poolt, siis äkki isegi muutuks midagi.
b)   Boikoteerima. Küll see rahvas ka kaasa tuleb.
c)   Tõmmata siit uttu, kui Leedus ja Soomes on parem. Ometigi oled sa mingil põhjusel siin. Järelikult siin mingi asi on siiski parem kui mujal? Piirid on valla, keegi kinni ei hoia.
d)   Kandideeri ise valimistel – nagu sa näed, ei ole selleks vaja mingit erilist haridust ja teab mida. Fakt on see, et lõpuks oled ise samasugune nagu need, kes hetkel pukis on.
Teisalt..kuidas kurat sa jõudsid oma velje lõhkumisega sellise kirjapandud jurani? Selle asemel et leppida enda eksimusega (ei kutsunud politseid asja fikseerima), tuleb üks tagakiusatu tasemel jutt.
Kui see kõik oleks nii lihtne, et teen pildi ja sellest piisab, siis kindlustused\linn ägaksid selliste pöördumiste all. Iga tahtlik või mittetahtlik rehvilõhkumine, silla pooleks sõitmine jms kahjustused, mis ei pruugi olla üldse teeoludest tingitud lendaksid nende selga. Kes siis tõendab, et reaalselt see asi seal ka juhtus?
Inimloomus juba on selline, et kui on võimalik nahka üle kõrvade tõmmata, siis ta ka seda teeb. Kasvõi natukene…
Title: Re: Tallinna linn püüab hiilida kõrvale vastutusest ? Loe se ja ava silmad
Post by: mp on October 04, 2017, 18:43:39

Hästi paned, tõesti. Kui nimi ka all oleks, 5+.

V.a. see, et kui on olemas teor kohustus tee valdajal  i.e. linnal hüvitada teeoludest tingutud kahjustused (ma ei ole kursis, kas tegelikult on).
Ja ega ei huvita ka - jõudsin auto osta, saab ka parandatud ning mustriga rehvid alla, mitte nagu pooltel liisingu-"luksusautodel" - siledad ja uusi osta ei raatsi) siis on küll absurdne oodata neid juhtumeid politseid fikseerima.

Loetletud materjalidest peaks tõesti piisama, isegi kui mitte, et asi "seaduslikult" algatatud saaks, vaid puht-inimlikult asjasse suhtudes. Ei suudaks ka politsei kohaolek midagi "veenvamat" juurde tekitada.

Antud hinnang on puht-teoreetiline, ja ei arvesta antud juhtumi konkreetsete osapooltega - sest muidu, omades teatud eelarvamusi, ei oleks see objektiivne.
Title: Re: Tallinna linn püüab hiilida kõrvale vastutusest ?
Post by: Timo Majuri on October 05, 2017, 11:07:53
Ee...ja kuidas see meil erineb? Kahe auto avarii vs sinu aukusõit ei ole üldse võrreldavad juhtumid.
Avarii korral kui juhid saavad kokkuleppele, kes on süüdi, siis ei ole kohustust politseid teavitada. Politsei kutsutakse siis, kui ei saada kokkuleppele ja\või on saanud keegi viga.
Töö käib selle nimel, et Politseid sellistest väljakutsetest säästa ja kohale tuleks kindlustuspartner. Fakt on see, et sellise muudatusega kajastub see "väljakutse" tasu ka meie kõigi kindlustusarvetes. Makse maksad endiselt samapalju, siis hakkad lisaks maksma ka suuremat kindlustustasu. = Soomes ei tule sulle keegi kohale, piisab telefonikõnest kindlustusfirmasse = siis ei tule kulusid juurde ega hinnas sellepärast tõuse = ärga siis üles juba siit sovjetski sojuz mentalideedist :)
?
Leedus on viimase 5a jooksul olnud ca 250 liiklussurma per aasta. =
Eestis on see number kõikunud  70-75 juures.
Okei – Eestlasi on 2x vähem, jagame leedukate numbri kahega. Ikka saame ca 40% suurema arvu. Mõtle nüüd uuesti…
 Jah mõtlen..sa elad penskaride ja sovjettide maailmas ega näe mingid probleemad selles et inmised sõidvad põhimõteliselt iga pool "õiglast" kiirust mis on suht sama kui soome lubatud kiirus = millest tuleb meelde et sa vist oled se kes "veab" enda taga 5-15auto konvoid kui hoiad pikem alla 1-5km lubatust..igaks juhuks?

Saa üle sellest mentaliteedist, et riik kasvatab kulusid ja riigisektoris kõik elavad nagu meepoti ääres. Ei ole nii. See, et mingi 0,x% ladvikust on sellise pildi maalinud, ei peegelda tegelikkust.
Vaata kõigepealt, palju saab kätte politseinik, päästja, kooliõpetaja või raamatukoguhoidja.  Siis mõtle, kas neid ameteid on ikka vaja? Jah, on küll. Ja selleks, et need ametid ära ei kaoks, on vaja nende tingimusi ka parandada. Parandamine tihtipeale = raha juurde hankida.
 = Üleliigseid bürokraate ja tühja tegijaid vabastada erasektori jaoks kus on tõõjõupuudus = maksta siis rohkem neile kes päriselt teevad midagi kasulikku ühiskonna/maksumaksjate ette

Ei liigu ka suured investorid siit ära. Põhjusel, et neid ei kotita nii nagu tavainimesi. Või siis üldse põhjusel, et neid suuri investoreid siin ei ole.
Lisaks on üks suur pekkis olemise põhjus ka igasugused kõvad ärimehed ja oü-tajad, kes nii riigile kui ka reaalselt oma töötajatele külma teevad. Kokkulepped\lepingud on teatud sektorites täiesti olematu väärtusega. Peaasi, et enda tagumik oleks kindlustatud - savi, et ahnuse\oskamatuse\tahtmatuse tõttu kannatavad veel mitmed.
Igaüks tahab olla hull kõva ärimees, kuid vaja on ka tahtest veidi enamat...

 = sellepärast et priorideediks on kiiruse kontrollimine ja 34000 "õnnetuse " uurimine..mitte skeemitamine ja puhas varastamine? = Easy money, nice money = Kiired tulemused = Head tulemused ...mis siis et koorime omad palgamaksjad paar kolm korda peale maksete tasumise ja et me neid ei hakka teenindama vaid kutsume kohtusse ennast kaitsma enda makstud tõõtajate vastu = Nagu se koopasse sõitmise juhtum

Üleüldiselt. Sul on võimalus teha suu lahti ja minna
a)   Valima. Kui rahvas hääletaks mõistusega, mitte sinisilmsete lubaduste peale tõsta numbreid ühelt Exceli realt teisele või alati oma sugulaste\sõprade poolt, siis äkki isegi muutuks midagi.
b)   Boikoteerima. Küll see rahvas ka kaasa tuleb.
c)   Tõmmata siit uttu, kui Leedus ja Soomes on parem. Ometigi oled sa mingil põhjusel siin. Järelikult siin mingi asi on siiski parem kui mujal? Piirid on valla, keegi kinni ei hoia.
d)   Kandideeri ise valimistel – nagu sa näed, ei ole selleks vaja mingit erilist haridust ja teab mida. Fakt on see, et lõpuks oled ise samasugune nagu need, kes hetkel pukis on.
Teisalt..kuidas kurat sa jõudsid oma velje lõhkumisega sellise kirjapandud jurani? Selle asemel et leppida enda eksimusega (ei kutsunud politseid asja fikseerima), tuleb üks tagakiusatu tasemel jutt.
Kui see kõik oleks nii lihtne, et teen pildi ja sellest piisab, siis kindlustused\linn ägaksid selliste pöördumiste all. Iga tahtlik või mittetahtlik rehvilõhkumine, silla pooleks sõitmine jms kahjustused, mis ei pruugi olla üldse teeoludest tingitud lendaksid nende selga. Kes siis tõendab, et reaalselt see asi seal ka juhtus?
Inimloomus juba on selline, et kui on võimalik nahka üle kõrvade tõmmata, siis ta ka seda teeb. Kasvõi natukene…

Üldiselt teie kommentaarist/vastusest kajab läbi nagu oleksite ise avalikus sektoris tõõl ega pole täiesti rahul sellega mis toimub. Reaalne on oodate seda et midagi neist em asjadest ei muudu vähemalt lähitulevikus ja se netiteema vaibub ka siit vaikselt allapoole seniks kuna se kukub unarusse esilehelt

Timppa
Title: Re: Tallinna linn püüab hiilida kõrvale vastutusest ? Loe se ja ava silmad
Post by: Timo Majuri on October 05, 2017, 11:08:45
kellel huvi on nii minu vastused on paksema fontiga seal eelmises kommentaaris
Title: Re: Tallinna linn püüab hiilida kõrvale vastutusest ?
Post by: otsir on October 06, 2017, 07:08:55
Timppa, sulle lugemiseks värske lugu kindlustus vs politsei kohaletuleku osas. Hetkel pigem kindlustusfondid ei taha omale seda võimalust.
http://epl.delfi.ee/news/arvamus/mart-jesse-kindlustuspolitsei-tanan-ei-ka-plekimolkimistega-peab-tegelema-politsei?id=79742168 (http://epl.delfi.ee/news/arvamus/mart-jesse-kindlustuspolitsei-tanan-ei-ka-plekimolkimistega-peab-tegelema-politsei?id=79742168)
Tõesti soovitan.

Mis puudutab bürokraatiat ja tühja tegijaid, siis räägi, kus need tühja töö tegijad on? 2017.a kaadrivoolavus on riigiasutustes sõltuvalt asutustest 6-21%. Lahkumise põhjused on erinevad. Suur osa tingitud siiski sellest, et erasektor lihtsalt ostab inimese üle.
Sa peaksid ettevõtjana teadma, et firma\asutuse jaoks on iga lahkuv töötaja kulu: uue töötaja värbamine, koolitamine, tema sisseelamine jms. Iga selline liigutus on amps palgafondi ja sellega kannatavad ka pikema staažiga inimesed. 99% kindlusega võin väita, et kui asutus suudaks teha oma tööd väiksema kollektiiviga sama effektiivselt kui praegu, siis seda nad ka teeksid. Vabaneva palgafondi arvelt saaks motiveerida olemasolevaid töötajaid ja tõsta nende tasusid ja parandada nende tingimusi. Nagu PPA näiteks hetkel üritab teha.
Veelkord, Riigikogu ei ole kogu ülejäänud avalik sektor, kes saab öelda, et nende palgad on konkurentsivõimelised.
Samuti peaksid sa ettevõtjana teadma, et eelarved ei koosne ainult palgafondist. Palgafond on olematu suurus kõikide muude kulude kõrval - majanduskulud, investeeringud jm on kolossaalsed.
Kas sul on üldse aimu, kui palju sinu elu lihtsustavate infosüsteemide arendamise peale on kulunud raha (ideest-analüüsi-teostuse\arenduse ja juurutamiseni)? Kui palju kulub seda nende ülalpidamisele ja up to date hoidmisele? Lisaks on neid süsteeme vaja hoida üleval 365/24/7, neid  varundada jms. Avaliku sektori rakenduste puhul saa rakendad tööaega E-R 8:16. See, et teatud ametnikkond on sel ajal tööl, ei tähenda, et taustal kõik sama teevad. Vaata pilti suuremalt :)
Kui kõik siin oleks nii "penskar ja sovjett", siis sa seisaksid retsepti saamiseks siiani perearsti järjekorras, registreeriksid uut firmat ca nädal aega, ootaksid ennast puudutavatele päringutele vastust 30p jne.

Üleüldiselt ma ei näe sinuga vaidlemisel pointi. Sul on üks seisukoht, mul teine. See ei vii kusagile, sest sa lahmid lihtsalt oma emotsiooni pealt.
Ma ei tööta ka avalikus sektoris. Töötan valdkonnas, mis osutab teenust nii avalikule- kui ka erasektorile. Näen mõlemapoolset suhtumist ja puutun kokku mõlema poole reaalsete töö tegijatega. Täiesti samad inimesed, samasuguste küsimuste ja probleemidega. Põlvkonna järgi ma ei saa end liigitada ka "penskarite ja sovjettide?" maailma - liiga noor selleks.
Title: Re: Tallinna linn püüab hiilida kõrvale vastutusest ? Loe se ja ava silmad
Post by: Timo Majuri on October 11, 2017, 17:33:50
Jah, sa hoiad oma positsioonid et kiirusepiiranguid ei saa tõsta naaber riikide tasemele,miks? Kui teil või kellegi on viitsimist nii uurige kui palju liiklusõnnetustest juhtub :
- Mõõdasõitudel
- Rooli magama jäädes
- Purjus
- Telefoniga jne mängides

Võrreldes:

- Kiirteedega Soomes/Leedus/Lätis/Eestis

Se selleks..jätame siis nii et inimsed sõidavad +10-20km/t üle lubatud ja riigile jääb rahastamise võimalus (liiklusohutusega pole siin midagi pistmist = kui oleks nii sirgetel teedel ja nende otsas+kiirteedel jne poleks kiiruse mõõtmine prioriteet nr 1)
=========
Miks peab hoidma oma positsioonid kiiruse piirangute suhtes nagu vana mutt? Arengud ei taha ega riiki efektiivsemaks teha. Kui liikluses ei sureks kedagi nii mittu sureks alko ja suitsu tagajärgedega? ja nüüd se kõige olulisem...kas ülejäänud jäävad igavesti siia elama? Või surevad need ülejäänud ka siit ära? Võta seda nii et iga inmisel on oma saatus ja seda sa muuta ei saa.
=========
Saan aru et Eestis on palju tehtud maksumaksjate rahaga ja asjad on siin hästi aga..miks ei saa areneda edasi ja muuta sovjetti aegseid seaduseid? ehita maja 200m rannast( kas poleks mugavam minna saunast ujuma?) , kutsu politsei alati kohale ( se on tegelikus Eestis..alati autot jäävad keskele teed ja politsei tuleb kutsuda kohale ütlema et sa oled süüdi ..sõitsid taga sisse).
========
Poliitikuid(riigikogus) ja kohtunikke, haiglates ,koolites ,lasteaedades jne polegi liiga inimisi , iga riigis need üleliigsed on "peidus"  nagu oli näha siin minu auto juhtumis ( se et mulle kuuluvad hüvitist ei taheta maksta tekitatud põhjuse järgi toob "peidust" välja "kommissiooni" ja mittu ametnikku mis tegelevad sellega et mina kes maksan nende palga ei saaks mulle kuuluvad hüvitist vaid pean palgama lisaks advokaadi ja minema kohtusse kaitsma ennast enda makstud "tõõtajate" vastu enda makstud kohtunikute mõtiskledes kas "tõõandja" võiks jätta hüvitisest ilma ja tagada säästu asutuse eelarvesse et nad samad üleliigsed "tõõtajad" saaks edasi jätgata teiste maksumaksjate kiusamist? Või võta samu laadi inimise juurde "säästu tekitama"? )

Kahjuks alati kui riigides algab säästu kuuri pannakse need uksest välja kes tõesti teenindavad sind nagu maksumaksjat ja alles jäävad need kes on saanud väga valesti aru omast positsioonist.

Ma tegin endale selgeks et ootan märkust jumala käest et kas lähen tuulikute vastu ja raiskan oma raha ja aega või tuleb mingi märk mitte seda teha... tegin vaheajal palju oma tõõd mida ma oskan hästi ja pakkumisi ning vastus tuligi jooksva nädalaga. Terve lisamüük ekspordiks + 100t eur ehk ca 20t eur per tõõpäev..olgu se siis märk taevast..siis pole mõtet vaielda velgede ja rehvi pärast?

Timppa