wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1] 2   Go Down

Author Topic: Narva mnt versus Autobahn ?  (Read 1378 times)

Timo Majuri

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 4753
  • WR RAW 231kg,WR Single Ply 300 ,WR BenchP 330kg
    • View Profile
    • www.seksitori.fi
Narva mnt versus Autobahn ?
« on: November 11, 2017, 10:12:24 »

Kui vaatame Narva mnt tallinna suunast alates Pirita jõest või Narvast tulles alates idiootselt tehtud 6 km lõiged kus on plastikust postid takistamas mõõda sõitu sirgel teel kus on hea nähtavus nii mis vahe neil vabalt sõites on?

Autobahnil sa oled tõõ/äri juures poole kiiremini ja stressivabalt või siis hilja õhtul pere juures varem..
Narva mntl vabalt sõites saad sa kuulsaks enne vangalasse minekut : "Liiklushuligaan sõitis üle 200km tunnis kui 90 oli lubatud" ...se pole nali vaid pask mis on jäänud parandamata peale Nõukogudest lahkumist...ja veel hullem..iga kord kui seda teema puudutan nii ilmub kirjakeeles rääkivad runkarid kes pooldavad seda praegust piirangute süsteemid..

Kas kohalikud on rahul 90km/h Narva mntl sõites ( peale selle 1 runkari kes seal ka õõsel sõidab 85km/h) ?
Mitte!
Päeval sõidetakse 110 ligidal...õhtul kui saab hämar nagu eile õhtul 120-135km/h = ehk kiirusega mis tundub mõistlik kõigile..

Kahju et meil on sellised poliitikud nagu Olga I endine keskerakonna liige kes ei suuda ka Laagna teel maastiku autoga sõita omade sõnade järgi 70km/h kuna seal nii halb tee..hei se pole nali ..ma ise sain sellise vastuse kui pärisin seda laagna tee kiiruse piirangu teemad kuna seal sõidetakse ka pikem 90km/h mitte 70 .

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Gf2Hu-gFank" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://www.youtube.com/watch?v=Gf2Hu-gFank</a>


<a href="http://www.youtube.com/watch?v=KQAZAL6sKUw" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://www.youtube.com/watch?v=KQAZAL6sKUw</a>
Logged
Aasta 2013 Maailmameister Surumises tulemustega 231kg särgita Maailmaennatus ja 330kg särgiga maailmaennatus tulemustega. Aastal 2015 Euroopa Mester.
----------------------
" Teeme trenni edasi ja vaatame mis saab? "
----------------------
Meie Sponsor: http://www.hotlips.ee
Re: Narva mnt versus Autobahn ?
« Reply #1 on: November 12, 2017, 19:42:33 »

Autoga sõit peab olema esiteks nauding, kui Sulle see ei meeldi ning tahad kiirelt punktist A punkti B jõuda, siis kasuta kas helikopterit või lennukit.
Kas see, et Sa ajaliselt 30-60 minutit võidad (healjuhul jääb ajaline võit vaid 5-15 minuti juurde) kaalub selle riski üle, et end või teisi surnuks sõidad? Kahjuks enamus inimestel puudub kahe kõrva vahel organ mis aitab mõelda, kes sellist suurt kiirusepiirangut pooldavad.
Olen oma autoga sõitnud üle 200km/h kinnisel territooriumil ning see kiirus maanteel on Eesti teede kvaliteeti arvestades puhas enesetapp, lisaks oma jäärapäisusele võid ka süütud kaasliiklejad kaasa viia. Ka väiksem kiirus nii 140-160km/h juures on pingeline sõitmise osas, kuna üks vale liigutus ja Sind enam pole või oled sant - eriti vihmase ilmaga sellise kiiruse juures, kus vesiliug on kerge tekkima ning enamus liiklejate rehvid on viimase piiri peal.
Meie maanteid ei anna võrrelda Saksamaa autobahnidega, kus on metsapoolne ala ära tarastatud, et ükski metsloom teele ei satuks, lisaks ka teede kvaliteet ja ridade arv.
Ja Laagna teel ei kannata tõesti kiiremini sõita, vähemalt enda isikliku autoga küll mitte, juhul kui Sa esimesse auku oma esisilda ei taha ära kaotada - seal on ära vajunud kaevuluuke ikka päris metslikult mille vahel tuleb ala lõpmata slaalomit sõita, et mitte autot lõhkuda.
« Last Edit: November 12, 2017, 20:19:58 by PhysiquesOfStateliness »
Logged
Break the rules, not the law, but break the rules. It is impossible to be a maverick or a true original if you’re too well behaved and don’t want to break the rules. After all, what is the point of being on this earth if all you want to do is be liked by everyone and avoid trouble?

A.L

  • GymLeco
  • ****
  • Posts: 377
    • View Profile
Re: Narva mnt versus Autobahn ?
« Reply #2 on: November 12, 2017, 21:10:52 »

Ma ise sõidan Laagna teel spidomeetri järgi 80-ga ja waze näitab 75..76, mis on ka reaalne. Seal käib tipptunnil ikka jube sõelumine ja ma väga hästi ei kujutaks ette, kui ühel päeval seal 90 märk üleval on. Ok Timo, Sa lase Espoo 80 alad 100 muuta, siis teeme Laagna ka ära  8)

A.
Logged
What will you do if all your problems aren't solved by the time you die?

Jõmm

  • Posts: 10
    • View Profile
Re: Narva mnt versus Autobahn ?
« Reply #3 on: November 13, 2017, 10:01:47 »

Seal kahjuks ei ole hea nähtavus. Sõidan seda lõiku ja arvan, et need piirded on õige. Palun uuri ka statistikat, sellel lõigul on viimaste aastate jooksul kõige rohkem inimiesi surma saanud just sellest ka selline otsus need postid panna.
Logged

Timo Majuri

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 4753
  • WR RAW 231kg,WR Single Ply 300 ,WR BenchP 330kg
    • View Profile
    • www.seksitori.fi
Re: Narva mnt versus Autobahn ?
« Reply #4 on: November 13, 2017, 11:03:08 »

Siia võiks lisada mõned kiirusepiirangud Via Baltika ehk Euroopa ühel pea teelt kus mingi kernu vald või pärnu jaakobi paneb endale 50km tunnis piirangu peale = Kooli lapsed jne... siis tekib küsimus:

"mida vittu need piirangud seal seisavad ka peale 08-17 ajavahemikku? "   Räägime Euroopa pea teest millest sõidab rekkasid ja autosid tuhandeid peale neid kella aegasid ja siis ootavad seal veel mingi kaamera jamad..

Kui kiiruse piiramise alus on koolilapsed ( selle alusel võiksime ka kõik Eesti linnad ja ümbrused halvata) nii siis peab olema piirangu kehtivus ainult kooliaegadel = Kui se tõesti on aluseks nii kas piirangu ületamine väljaspool kooliaegasid on siis lubatud? = kuna piirangu seadmise aluseks on kooli lapsed ja kooliajad = Kes on siis vastutav isik valesti pandud piirangu  või siis puuduoleva info (kella ajad ja kehtib ainult tõõpäeviti) eest? = kui piirang on valesti seatud nii siis on ju kaamera ka alusetu väljaspool kooli lahtiolekuaegasid?
Kui se on niimoodi nii kas politsei seaduse järgi jälgib liiklusohutust või nad  koguvad raha ? Seaduste järgi raha politsei ei tohiks koguda = ehk siis kas trahvide väljastamine pole lubatud peale kooli lahtiolekuaegasid kuna tegelik alus selleks on puudu?

Kui siia ikka ja jälle mingi pässid vastavad et kõik on korrektne nii palun sõitge kunagi Eestist välja Rigasse nii näete kuidas asjad ja piirangud peab kiiruse piirangute peal olema.

Teeme trenni edasi ja vaatame mis saab
Logged
Aasta 2013 Maailmameister Surumises tulemustega 231kg särgita Maailmaennatus ja 330kg särgiga maailmaennatus tulemustega. Aastal 2015 Euroopa Mester.
----------------------
" Teeme trenni edasi ja vaatame mis saab? "
----------------------
Meie Sponsor: http://www.hotlips.ee

Timo Majuri

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 4753
  • WR RAW 231kg,WR Single Ply 300 ,WR BenchP 330kg
    • View Profile
    • www.seksitori.fi
Re: Narva mnt versus Autobahn ?
« Reply #5 on: November 13, 2017, 11:10:12 »

Autoga sõit peab olema esiteks nauding, kui Sulle see ei meeldi ning tahad kiirelt punktist A punkti B jõuda, siis kasuta kas helikopterit või lennukit.
Kas see, et Sa ajaliselt 30-60 minutit võidad (healjuhul jääb ajaline võit vaid 5-15 minuti juurde) kaalub selle riski üle, et end või teisi surnuks sõidad? Kahjuks enamus inimestel puudub kahe kõrva vahel organ mis aitab mõelda, kes sellist suurt kiirusepiirangut pooldavad.
Olen oma autoga sõitnud üle 200km/h kinnisel territooriumil ning see kiirus maanteel on Eesti teede kvaliteeti arvestades puhas enesetapp, lisaks oma jäärapäisusele võid ka süütud kaasliiklejad kaasa viia. Ka väiksem kiirus nii 140-160km/h juures on pingeline sõitmise osas, kuna üks vale liigutus ja Sind enam pole või oled sant - eriti vihmase ilmaga sellise kiiruse juures, kus vesiliug on kerge tekkima ning enamus liiklejate rehvid on viimase piiri peal.
Meie maanteid ei anna võrrelda Saksamaa autobahnidega, kus on metsapoolne ala ära tarastatud, et ükski metsloom teele ei satuks, lisaks ka teede kvaliteet ja ridade arv.
Ja Laagna teel ei kannata tõesti kiiremini sõita, vähemalt enda isikliku autoga küll mitte, juhul kui Sa esimesse auku oma esisilda ei taha ära kaotada - seal on ära vajunud kaevuluuke ikka päris metslikult mille vahel tuleb ala lõpmata slaalomit sõita, et mitte autot lõhkuda.

Jah kõik on õige kui sa ei liigu tõõ poolest peale( ühisliikluse tallinas ) tallinast kaugemale ja kui liigud nii siis kord aastas :)  Narva mntl on parem nähtavus kui autobahnil = kuni 6 kilomeetrised sirged teelõigud kus on kõik näha...sulle vist sobib ka se 6 km pikk tee lõik peale narva mnt peale "kiirteed" ja sealt edasi rakvere ristimikku?
Need on kes on olnu dminu autos ja näinud seda on kommenteerinud seda ntx nii: "kes vitu kusipea selle on mõelnud välja ? sirge tee ja hea nähtavus..peab olema mingi ümbriku ulatamine üle laua muidu sellist pasa keegi ei teeks.."

Ja nüüd räägi kuidas üldse on võimalik teise "kaasa haarada " autoga sõites? Saksas ja Leedus  peaks paras tsirkus olema kui seda õnnestuks teha ;D
Logged
Aasta 2013 Maailmameister Surumises tulemustega 231kg särgita Maailmaennatus ja 330kg särgiga maailmaennatus tulemustega. Aastal 2015 Euroopa Mester.
----------------------
" Teeme trenni edasi ja vaatame mis saab? "
----------------------
Meie Sponsor: http://www.hotlips.ee

Matukas

  • Posts: 62
    • View Profile
Re: Narva mnt versus Autobahn ?
« Reply #6 on: November 14, 2017, 01:42:38 »

Siia võiks lisada mõned kiirusepiirangud Via Baltika ehk Euroopa ühel pea teelt kus mingi kernu vald või pärnu jaakobi paneb endale 50km tunnis piirangu peale = Kooli lapsed jne... siis tekib küsimus:

"mida vittu need piirangud seal seisavad ka peale 08-17 ajavahemikku? "   Räägime Euroopa pea teest millest sõidab rekkasid ja autosid tuhandeid peale neid kella aegasid ja siis ootavad seal veel mingi kaamera jamad..

Kui kiiruse piiramise alus on koolilapsed ( selle alusel võiksime ka kõik Eesti linnad ja ümbrused halvata) nii siis peab olema piirangu kehtivus ainult kooliaegadel = Kui se tõesti on aluseks nii kas piirangu ületamine väljaspool kooliaegasid on siis lubatud? = kuna piirangu seadmise aluseks on kooli lapsed ja kooliajad = Kes on siis vastutav isik valesti pandud piirangu  või siis puuduoleva info (kella ajad ja kehtib ainult tõõpäeviti) eest? = kui piirang on valesti seatud nii siis on ju kaamera ka alusetu väljaspool kooli lahtiolekuaegasid?
Kui se on niimoodi nii kas politsei seaduse järgi jälgib liiklusohutust või nad  koguvad raha ? Seaduste järgi raha politsei ei tohiks koguda = ehk siis kas trahvide väljastamine pole lubatud peale kooli lahtiolekuaegasid kuna tegelik alus selleks on puudu?

Kui siia ikka ja jälle mingi pässid vastavad et kõik on korrektne nii palun sõitge kunagi Eestist välja Rigasse nii näete kuidas asjad ja piirangud peab kiiruse piirangute peal olema.

Teeme trenni edasi ja vaatame mis saab

Läti panustas oma trasse ehitades maanteede laiusesse kui Eesti samal ajal panustas rohkem teedevõrgustiku tihedusse. Sellest ka erinevus miks Läti suured maanteed on laiemad ja "nauditavamad". Aga keera sealt korra maha, siis tänad, et sa seal ei ela :D Võrdle ikka võrreldavaid asju, mitte tomatit kodujuustuga. ;)
Logged

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Narva mnt versus Autobahn ?
« Reply #7 on: November 14, 2017, 09:03:28 »


Kas Lätis, Leedus, Soomes.. Saksamaal.. puuduvad kiirusepiirangud - kohtades, kus leitakse need vajalikud olevat? Lisaks, kuidas see S65 asjasse puutub - tänapäeval on iga auto võimeline üle 150 km/h sõitma.  Lisaks - mis siis, kui sa oma imeautoga oled teel ja kiirus on 160 km/h, aga sulle sõidab mingi Fiat Uno ette? Aa, selge - sa tõused lendu ja kõik laheneb, nagu kõigil neil sajal korral aastas, kus toimuvad fataalse lõpuga kokkupõrked. Mis on otseselt seotud, ühel või teisel moel autode kiirusest - väiksem kiirus = leebemad tagajärjed - või ei saa sellest ka tõesti aru?

"tundub mõistlik kõigile" - 1. tuleks defineerida "kõik" - kaas need on see 10-20 (max) % juhtidest, kes ei saa aru, kuidas nende liikumiskiirus võib mõjutada kõiki - alates neist endist, nende lähedastest, tuttvatates.. jne või tuleks siiski lähtuda millestki muust? Kas Eesti paistab selle poolest kuidagi eriliselt silma - Rootsis on teisiti? Mina ei samastu selle osaga "kõigist", eriti, kui nad ei saa aru ühsielureeglitest.

Äkki alustaks sealt, et hindaks (vähemalt püüaks seda teha) väärtused üle - mis ja kui oluline selles lühikeses elus on. Kas iga hinna eest jõuda igale poole või olla mõistev ja empaatiline inimene. See ei ole vastuolus mehelik olemisega, kui kellelgi selline hirm peaks olema.
Logged

otsir

  • Posts: 19
    • View Profile
Re: Narva mnt versus Autobahn ?
« Reply #8 on: November 14, 2017, 13:10:32 »

Mõtlesin, et ma ei viitsi enam vastata, kuna mingit reaalselt arutelu ei teki ja tekib lamp emotsiooni pealt lahmimine, aga no kurja - Laagna tee vs Autobahn :D
Pikk see Laagna tee on? 9km?
9km  110km/h vs 70km/h =ca 5 min vs 7,5min.
Kõnealune lõik vast veel lühem, 2km? Arvuta ise :)

Mis puudutab Kernusse ja teistesse potentsiaalsetesse "tald põhja" kohtadesse, siis vaata enda mätta otsast kaugemale. Ümbruses on ka staadion, kus mängitakse palli ka peale 8-17 kellaaega.
Lisaks on seal teeääres inimeste elamised + pood, mida külastavad taaskord ülla-ülla....inimesed!

See kiirusepiirangute teema on sadu kordi läbi nämmutatud ja asju parendatakse vastavalt võimalustele. Ei saa päris nii vaadata ka, et "oh, teejupp on sirge, paneme siia 150kmh". Kiirusepiirangute tõstmiseks on vajalik täita ka ropult eelduseid - a'la valgustus, kahe raja vahelised piirded\eraldusalad, peale ja mahasõitude erisused\lahendused, kaugused asulatest jms.
Uusi teelõike juba tehakse nii, et seal saaks vajadusel ka piirkiirust tõsta või hoida kõrgemana aastaringselt (nt Tallinn-Pärnu mnt lubatakse sel aastal vastavalt ilmale isegi 100 piirangu peale viia)
« Last Edit: November 14, 2017, 13:13:56 by otsir »
Logged

Timo Majuri

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 4753
  • WR RAW 231kg,WR Single Ply 300 ,WR BenchP 330kg
    • View Profile
    • www.seksitori.fi
Re: Narva mnt versus Autobahn ?
« Reply #9 on: November 14, 2017, 19:02:01 »

Mõtlesin, et ma ei viitsi enam vastata, kuna mingit reaalselt arutelu ei teki ja tekib lamp emotsiooni pealt lahmimine, aga no kurja - Laagna tee vs Autobahn :D
Pikk see Laagna tee on? 9km?
9km  110km/h vs 70km/h =ca 5 min vs 7,5min.
Kõnealune lõik vast veel lühem, 2km? Arvuta ise :)

Mis puudutab Kernusse ja teistesse potentsiaalsetesse "tald põhja" kohtadesse, siis vaata enda mätta otsast kaugemale. Ümbruses on ka staadion, kus mängitakse palli ka peale 8-17 kellaaega.
Lisaks on seal teeääres inimeste elamised + pood, mida külastavad taaskord ülla-ülla....inimesed!

See kiirusepiirangute teema on sadu kordi läbi nämmutatud ja asju parendatakse vastavalt võimalustele. Ei saa päris nii vaadata ka, et "oh, teejupp on sirge, paneme siia 150kmh". Kiirusepiirangute tõstmiseks on vajalik täita ka ropult eelduseid - a'la valgustus, kahe raja vahelised piirded\eraldusalad, peale ja mahasõitude erisused\lahendused, kaugused asulatest jms.
Uusi teelõike juba tehakse nii, et seal saaks vajadusel ka piirkiirust tõsta või hoida kõrgemana aastaringselt (nt Tallinn-Pärnu mnt lubatakse sel aastal vastavalt ilmale isegi 100 piirangu peale viia)

Kes võttis Laagna tee võrdlusesse autobahniga? Sinna sobiks vabalt 80 või 90 km/h kuna niimoodi seal sõidetakse päriselt = vihmasel ilmal kiiremini kuna siis ei pea keegi kiiruse mõõtmist kartma ;)
Aga Narva mnt algusega pirita jõest kuni lõpuni välja sobiks esialgu +20km/h tunnis praegustele piirangutele juurde ehk siis mitte 90 ja 110 vaid 110 ja 130km/h ..autobahniks ei saa teha kuna teedel on liiga palju neid kes on "ostnud juhiloa mustamäe turult" ega oska vaata tahavaate peeglisse.

Kui ma otsustaksin kiirusepiirangute ja teede ehitamise eest nii ma ei annaks eurogi peateede laiendamiseks ja parandamiseks kui tulemusena on samad kiiruse piirangud = mõtetu raha raiskamine.

Kõik kes siia kommentaari lisavad ja on kunagi sõitnud autoga soomes on automaatselt sõitnud maanteedel +10km/h tunnis kiiremini ja pole sellest polnud mingid probleemad..ega se pole traumasid tekitanud?

Jutt on selles et Eesti on väike riik ja kui tahta elu hoida ka ääre aladel nii siis ei pea tahtlikult neid sealt välja lülitada = panna autot ja ärimeehed ning tõõlised madelema sellise kiirusega mis võtab isu seal tõõl käia või seal äri ajada = siis ei me saa kasutada efektiivselt antud resursse ega saa pakkuda tõõd ja võimalusi sealsetele inimistele..

T
Logged
Aasta 2013 Maailmameister Surumises tulemustega 231kg särgita Maailmaennatus ja 330kg särgiga maailmaennatus tulemustega. Aastal 2015 Euroopa Mester.
----------------------
" Teeme trenni edasi ja vaatame mis saab? "
----------------------
Meie Sponsor: http://www.hotlips.ee

aleks144

  • Posts: 76
    • View Profile
Re: Narva mnt versus Autobahn ?
« Reply #10 on: November 14, 2017, 20:12:05 »

Soomes on maanteedel piirkiirus -10 mitte +10...
Logged

A.L

  • GymLeco
  • ****
  • Posts: 377
    • View Profile
Re: Narva mnt versus Autobahn ?
« Reply #11 on: November 14, 2017, 21:59:09 »

See, kui kiiresti keegi mõnes riigis sõidab on täpselt sama subjektiivne nagu BB võistlus. Viimasest kogemusest võin öelda, et keskmine soomlane sõidab "mõistusega", mitte nagu meil siin. Vihmase ilmaga sõideti 100 alas 80-90. Ei näinud ühtegi kamikadzet, kes oleks tahtnuid mind kaasa võtta :)

A.
Logged
What will you do if all your problems aren't solved by the time you die?

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Narva mnt versus Autobahn ?
« Reply #12 on: November 14, 2017, 22:30:12 »


Sellist liiklulses tõmblemist, nagu viimaste aastatega aina süvenenumalt näeb Eestis, ei ole üheskis maailma otsas - ei Lähis-Idas, ei Aafrikas, Venemaal kohe kindlasti ka mitte, üheski riigis, kus "kuumaverelised" džigitid koos - ei. Ja see ei ole mingi rullnokkade või ka mitte kõvade ässade ala "mul on MB S" kontingendile omane enam - kõik: pereisadest uute škodade roolis kuni linnaliini bussijuhtideni ning muidugi ka "lux"autode bossideni - läbisegi, igaüks peab teisest mööda saama, et siis kohe valgusfoori taga pidurit pressida. Punase tulega sõitjad - sama asi.

Keegi ei pea kellestki lugu, lihtsalt elementaarselt - kui teisest sama liigi esindajast.
Logged

kristo1979

  • Posts: 835
    • View Profile
Re: Narva mnt versus Autobahn ?
« Reply #13 on: November 14, 2017, 22:47:26 »

Sa pole ilmselgelt siis aasias käinud, malaisia ja vast teised sarnased maad, india jne :D Vot seal on oskuseid vaja ja lube poleks mõtet kellelegi anda, kuna mingeid reegleid näis, et pole :D  väga väga ajuvaba ja ei anna isegi võrrelda kuskilt otsast eesti liiklusega.

Mis antud teemasse aga puutub siis kui eestis selle mersuga ei saa piisavalt kiiresti liigeldud siis on ikka mehes asi, mitte teedes ega piirangutes :D Mul on autol küll veidi vähem kw aga ei leia küll, et eestis liiklemise kiiruse üle soiguma peaks.

Soomega ei anna eestit aga väga võrrelda. 

Võite siin nämmutada oma kultuurist jne aga reaalselt mine ela soomes ja kui sul on vaja kuhugi jõuda ja väljas vihma sajab või veel hullem, lund tuiskab siis hakka heaga paar h enne minema, ei tea kuidas need soomlased oma load saavad aga reaalselt on see jällegi teistpidi debiilsus. Igalpool lihtsalt venivad nagu teod ees. Ei räägi kihutamisest vaid piirkiiruses sõita on seal tükk tegu ikka üsna tihti. Espoost linna sõita või kehä 3 või kehä 1 on ikka päris perses. 80 alas sõidetakse 40ga kui vihma sajab jne. Elasin 8a seal ja see oli üks asi, mis soome puhul pinda käis. Kihutada polegi vaja ega teiste ega enda elu rumalalt ohtu seada aga piirkiirusega võiks ikka enamvähem saada sõita...
Logged

Kiilakas1991

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 709
    • View Profile
Re: Narva mnt versus Autobahn ?
« Reply #14 on: November 14, 2017, 23:51:26 »

Sa pole ilmselgelt siis aasias käinud, malaisia ja vast teised sarnased maad, india jne :D Vot seal on oskuseid vaja ja lube poleks mõtet kellelegi anda, kuna mingeid reegleid näis, et pole :D  väga väga ajuvaba ja ei anna isegi võrrelda kuskilt otsast eesti liiklusega.

Mis antud teemasse aga puutub siis kui eestis selle mersuga ei saa piisavalt kiiresti liigeldud siis on ikka mehes asi, mitte teedes ega piirangutes :D Mul on autol küll veidi vähem kw aga ei leia küll, et eestis liiklemise kiiruse üle soiguma peaks.

Soomega ei anna eestit aga väga võrrelda. 

Võite siin nämmutada oma kultuurist jne aga reaalselt mine ela soomes ja kui sul on vaja kuhugi jõuda ja väljas vihma sajab või veel hullem, lund tuiskab siis hakka heaga paar h enne minema, ei tea kuidas need soomlased oma load saavad aga reaalselt on see jällegi teistpidi debiilsus. Igalpool lihtsalt venivad nagu teod ees. Ei räägi kihutamisest vaid piirkiiruses sõita on seal tükk tegu ikka üsna tihti. Espoost linna sõita või kehä 3 või kehä 1 on ikka päris perses. 80 alas sõidetakse 40ga kui vihma sajab jne. Elasin 8a seal ja see oli üks asi, mis soome puhul pinda käis. Kihutada polegi vaja ega teiste ega enda elu rumalalt ohtu seada aga piirkiirusega võiks ikka enamvähem saada sõita...
Väga Õige !
Logged
Pages: [1] 2   Go Up
 

Kaubamaja
youtube
anything