wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% STEROL
Pages: 1 ... 212 213 [214]   Go Down

Author Topic: lugemist, nalja, meelelahutus  (Read 672188 times)

mp

  • Posts: 2049
  • tervist!
    • View Profile
Re: lugemist, nalja, meelelahutus
« Reply #3195 on: April 11, 2017, 19:26:29 »

Kui sul pole võimalust kabiinide järele, auto, maja jm privaatsuse järge, siis see ei tähenda et teised peavad sama kasinat elustiili teostama või lausa sinuga koos propageerma: meie oleme õiged, situme ja raseerime üheskoos, teised on hellitatud idioodid.

+ "Kükin sinust rohkem, valdan rohkem võõrkeeli ja tunnen rohkem kultuure, insenerioskused sinust üle, arutluses jäid minu argumendid sinu omade peale kuna sul said argumendid otsa ja tekkis foobia/hirm vms mis tekitas paanika ja põgenemise."

Ohh, ära tuli - põhiargument - KÜKK- küki aga, nii kuis jaksad. Ma teen ainult ossi-kükki hea meelega, muud on rasked.

Saan aru, et kevad käes, ja hullud lahti - kas nüüd tuleb celebrity death match? Kellel mida rohkem on :D

Mul on suurem auto, mul on isegi mitu.. kümmend ja maja, ja korter. Sul on kabiin. Mul ei ole. Mul ei ole isegi uksi majas sees. Sa võitsid.
Logged

sc0rpion

  • staar-troll
  • *
  • Posts: 349
    • View Profile
Re: lugemist, nalja, meelelahutus
« Reply #3196 on: April 11, 2017, 19:49:57 »

+ "Kükin sinust rohkem, valdan rohkem võõrkeeli ja tunnen rohkem kultuure, insenerioskused sinust üle, arutluses jäid minu argumendid sinu omade peale kuna sul said argumendid otsa ja tekkis foobia/hirm vms mis tekitas paanika ja põgenemise."

Ohh, ära tuli - põhiargument - KÜKK- küki aga, nii kuis jaksad. Ma teen ainult ossi-kükki hea meelega, muud on rasked.

Saan aru, et kevad käes, ja hullud lahti - kas nüüd tuleb celebrity death match? Kellel mida rohkem on :D

Mul on suurem auto, mul on isegi mitu.. kümmend ja maja, ja korter. Sul on kabiin. Mul ei ole. Mul ei ole isegi uksi majas sees. Sa võitsid.

Teemakohaste argumentidega jah võitsin, kuid sinu teemaväline muu jutt ("haritlane", kükk, jms) ei saagi omada võitjat ega kaotajat, see on lihtsalt ballast aine, fun, või nimeta kuidas soovid.

Vene orjastajat ei hakka keegi peale sinu ja põhiseaduse üle naerva Nazarenko Oti eelistama, arvestatavad põhjendused/argumendid toodi sel jt teemadel, samuti hantlitega keegi sooja ei tee, privaatsust eelistab iga eurooplane, sinu lingid/loogika eksib enamasti, muusika osas seisukohad vist ühtisid?

Seega ei midagi erilist ega uut, tavaline diskussioon, küki palju tahes, pea end harilaseks või mis iganes.

Kui tekib argumente, tule julgelt jätka.

Vahekokkuvõte: spordivaldkonnas on sinu argumendid/teadmised nõrgad, sportlikud tulemused samuti, ka teemavälistes asjades oled ebakompetentne, ntx ei oska sa Pitstaskut mõista, ei tunne eesti keelt, jne.
« Last Edit: April 11, 2017, 20:29:34 by sc0rpion »
Logged

mp

  • Posts: 2049
  • tervist!
    • View Profile
Re: lugemist, nalja, meelelahutus
« Reply #3197 on: April 11, 2017, 20:37:19 »

samuti hantlitega keegi sooja ei tee


Alustame sellest, et jutt oli "aeroobse" seadmetest, kui millestki, mis on vajalik jõutreeningu ette, "sooja tegemiseks". Hantleid mainisin VAID seetõttu, et scorpion pidas vajalikuks öelda, et pigem ei ole neid vaja vms. Kui olla korrektne, ei ole otseselt ka hantleid vaja. Aga neist on korraliku jõutreeningu soojenduse tarvis pigem kasu kui treadmillist.

* A great warmup readies your body and nervous system for a hard workout, eliminates your weak links, and improves your movement quality. The result? More muscle; less injuries.

At Cressey Performance, athletes lift heavy weights and pile on strength.

But during the first few minutes of every session, the coaches orchestrate a careful collection of ACTIVATION drills, DYNAMIC stretches, and movement preparation designed for optimal performance.

This gets the blood flowing, clears waste from your muscles, brings fluids to your joints, and opens your body — often, athletes who feel drained beforehand find relief with a good warmup. Research also shows that warming up with dynamic stretches, which actively move your joints through a full range of motion, enhances muscular performance.

Also, think of the warmup like getting your car aligned — the right blend of drills will improve your posture, set your muscles and joints in the right position, and keep you safe. “Don’t stop with just getting your heart rate up,” says Gentilcore. “Correct things like posture or imbalances and address what you want to improve in the weight room.”

- see on suvaline 1. tsitaat, ja analoogse leiad iga normaalse SC veebisaidilt. Strength and conditioning. Kui kuskil kirjutatakse, et esmavalik oleks vändata pigem rattal.. 20 minutit.... või veelgi pullim - teha HIITi, jõutreeningu ette..... ma vahetaks oma allikaid, avaks oma "paljunäinud" silmad või..teeks ikka samamoodi edasi, aga lihtsalt ei võtakse seda juttu üles.

What's a good warmup before I lift weights?



Doing two types of warmup is probably your best bet, and neither of the two steps below involve much cardio.

Step 1 First, complete a total-body circuit of five exercises (jumping jacks, squats, lunges, rows, and pushups, for example), but do only a few reps of each.  Why: You'll increase bloodflow, improve your range of motion, and activate muscle fibers, so you can exert more force in your workout.


Step 2 Now move to your first exercise and use a lighter-than-usual weight. Try 6 to 8 repetitions with 50 percent of your 1-rep max, followed by 3 or 4 reps at 65 percent to 70 percent. You need to warm up each muscle group only once.  Why: Lighter-weight sets let your muscles know what you're about to ask them to do. That way you're prepared for peak performance before you start.


Lühidalt - "hantlid" on täiesti ok, kui nad piisavalt kerged aga samas tunda-andvad, et lihtsalt mobiliseerida vastavad lihased, mida plaanid treenida. Keharaskusega kükkidest, väljaastetest, jne jne on kasu suurem, kui pukkidel pedaalimisest.


<a href="http://www.youtube.com/watch?v=fppditaxSsQ" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://www.youtube.com/watch?v=fppditaxSsQ</a>
 

« Last Edit: April 11, 2017, 20:42:21 by mp »
Logged

sc0rpion

  • staar-troll
  • *
  • Posts: 349
    • View Profile
Re: lugemist, nalja, meelelahutus
« Reply #3198 on: April 11, 2017, 20:49:25 »

Alustame sellest, et jutt oli "aeroobse" seadmetest, kui millestki, mis on vajalik jõutreeningu ette, "sooja tegemiseks". Hantleid mainisin VAID seetõttu, et scorpion pidas vajalikuks öelda, et pigem ei ole neid vaja vms. Kui olla korrektne, ei ole otseselt ka hantleid vaja. Aga neist on korraliku jõutreeningu soojenduse tarvis pigem kasu kui treadmillist.
...
- see on suvaline 1. tsitaat, ja analoogse leiad iga normaalse SC veebisaidilt. Strength and conditioning. Kui kuskil kirjutatakse, et esmavalik oleks vändata pigem rattal.. 20 minutit.... või veelgi pullim - teha HIITi, jõutreeningu ette..... ma vahetaks oma allikaid, avaks oma "paljunäinud" silmad või..teeks ikka samamoodi edasi, aga lihtsalt ei võtakse seda juttu üles
...
Lühidalt - "hantlid" on täiesti ok, kui nad piisavalt kerged aga samas tunda-andvad, et lihtsalt mobiliseerida vastavad lihased, mida plaanid treenida. Keharaskusega kükkidest, väljaastetest, jne jne on kasu suurem, kui pukkidel pedaalimisest.

Lühidalt: hantlid ei sobi sooja tegemiseks, kuna nad "soojendavad" ainult biitsepseid, mitte kogu keha nagu nn aeroobne seade. Teiseks, hantlid eelkurnavad ära käed, mis takistab edasist treeningut kus on vaja käsi.
Teoorias võib harvad profid soojendada end ka meditatsiooniga hantel lauba peal, praktikas see aga enamasti ei sobi enamikele.
Hantleid mainisime näte-eesmärgil, et näitlikustada paremini sinu eksiarvamust aeroobsete seadmete koguse kohta.
Seetõttu jääb siiski seisukoht, et sa eksisid aeroobseye seadmete koguse teemas.

Lisaks, eksisid sa niipaljude muude asjadega, kuid sa ei eksinud muusika osas: põhjendasid arvestatavalt, et see on subjektiivne temaatikakus õigust/tõde raske määrata.

Seega ühes asjas sa ei eksinud, kuid 9sas asjas eksisid.
Midagi uut sa valdkonnale ei tutvustanud, sest püramiidi pilt pole uus, koolis nähtud.
Mina aga harisin taas uuega, selgitasin suhkruvabaduse mõistet.

Kas teistes teemades on sul lisa argumente äkki?
Näiteks kabiinide osas?
Tõin selged argumendid, mis sinu seisukoha ümber lükkasid. Võta aega ja ehk suudad veenda, et kabiinideta riik on parem?
« Last Edit: April 11, 2017, 21:07:27 by sc0rpion »
Logged

mp

  • Posts: 2049
  • tervist!
    • View Profile
Re: lugemist, nalja, meelelahutus
« Reply #3199 on: April 11, 2017, 21:28:55 »


*
Logged

sc0rpion

  • staar-troll
  • *
  • Posts: 349
    • View Profile
Re: lugemist, nalja, meelelahutus
« Reply #3200 on: April 11, 2017, 21:34:16 »

*


huumor, koomiksid, tärnid jms ei ole arvestatav argument.
Hantlid ei ole aeroobne seade. Privaatsust eelistab enamik. Sinu seisukohad ja loogika on enamasti olnud ebapädevad. Nii on, võid kasvõi 10 pitsataskut süüa ja siia foto panna- see ei muuda asja.

Ing k, eesti k, jt keelte valdamises oled ebapädev nagu ka Fitshopi/Ekfl'i president, seetõttu ei aita sind ka võõrkeelsete frasidega pildid ega uuringud.

Näitasid püramiidi diagrammi pilti, mis oli anyway teemaväline, kuid eksisid ka sellega. Arvad, et kui oskad guuglit natuke kasutada ja postituse sisse pilti lisada, siis oled respekteeritud populaarteadlane?
Nimeta vähemalt 1 asi, milles oled osutunud targemaks/paremaks kui teised? Teadmiste ja tulemuste osas jätkuvalt oled ebapädev.

« Last Edit: April 11, 2017, 21:48:20 by sc0rpion »
Logged

sc0rpion

  • staar-troll
  • *
  • Posts: 349
    • View Profile
Re: lugemist, nalja, meelelahutus
« Reply #3201 on: April 11, 2017, 22:40:06 »

*

Sa kustutasid oma "teadusplogist" taas asjalikud teiste postitused, lisaks muutsid/kärpisid seal teise vabariiklase (dronti) postitust, seda seal postituses:

https://www.acefitness.org/certifiednews/images/article/pdfs/ACE_TrainingMaskStudy.pdf

Piisab sellest lingist küll, mitte, et ma saaks aru, mida selle teadmisega  tegema peaks - MP edit

Samas kui me oleme korduvalt sulle tõestanud, et oled sama ebapädev ja Põhiseaduse vastane nagu Oti leer.

Otti leer rikub Põhiseadust kuna kardavad oma ulakuste avalikuks tulekut (aga see tuleb avalikuks anyway, nende lapsed paluvad videoläkituses, et isad, hoolige lastest rohkem kui ärist/ pattude varjamisest), sinu puhul aga arusaamatu, et miks rikud Põhiseadust, kas oled vene spioon või?
Logged

sc0rpion

  • staar-troll
  • *
  • Posts: 349
    • View Profile
Re: lugemist, nalja, meelelahutus
« Reply #3202 on: April 12, 2017, 15:35:07 »

Mapsi, eilne päev polnud sulle edukas. Lugesin kokku, et kaotasid skooriga 1:9.
Paneme eilse päeva lukku ja proovi täna paremini.
Logged

mp

  • Posts: 2049
  • tervist!
    • View Profile
Re: lugemist, nalja, meelelahutus
« Reply #3203 on: April 13, 2017, 08:40:12 »


https://www.nytimes.com/2017/04/10/health/vitamin-d-deficiency-supplements.html
Logged

mp

  • Posts: 2049
  • tervist!
    • View Profile
Re: lugemist, nalja, meelelahutus
« Reply #3204 on: May 25, 2017, 20:21:46 »


<a href="http://www.youtube.com/watch?v=ZDbhvMyusZ8" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://www.youtube.com/watch?v=ZDbhvMyusZ8</a>
Logged

hop

  • Posts: 943
    • View Profile
Re: lugemist, nalja, meelelahutus
« Reply #3205 on: May 25, 2017, 20:54:39 »

meie saalides peaks olema midagi sama, väntad rattal ja mudelautod sõidavad.
kõigil põnevust omajagu

http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=67175
Logged

dront

  • Posts: 1007
    • View Profile
Re: lugemist, nalja, meelelahutus
« Reply #3206 on: May 27, 2017, 21:50:15 »

meie saalides peaks olema midagi sama, väntad rattal ja mudelautod sõidavad.
kõigil põnevust omajagu

http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=67175

" Kes esimesena infarkti kärvab on loll", miks mitte selliseid võiduajamisi sõprade seltsis läbi viia.
Logged

okk

  • Posts: 614
  • ....
    • View Profile
Re: lugemist, nalja, meelelahutus
« Reply #3207 on: August 02, 2017, 04:35:44 »

http://www.ohtuleht.ee/819952/pretsedent-veganist-ema-jai-suudi-lapsele-tervisekahjustuse-pohjustamises

Kahtlustuse saanud ema arvas, et vitamiine pole vaja anda, sest internetis oli üks inimene öelnud, et D-vitamiin ja liha pole imikule vajalikud.

Kümnekuune poiss jõudis oma vanemate süles Tallinna lastehaiglasse mullu 8. veebruaril. Vereanalüüsidest selgus, et imikul oli suur vitamiinivaegus – madal B12- ja D-vitamiini tase – ning raske hüpokaltseemia ja hüpofosfateemia.

Selgus, et keskealine ema on vegan ehk täielikult taimetoitlane. Ema rääkis haiglas arstidele, et pere­arsti toitumisnõuandeid ta oma beebi toitmisel ei järginud.
Logged
Söömise kava 150.- eurot
Trenni tegemise kava 150.- eurot

Ühistreening (umbes tund aega) 1500.- eurot

mp

  • Posts: 2049
  • tervist!
    • View Profile
Re: lugemist, nalja, meelelahutus
« Reply #3208 on: August 02, 2017, 19:08:20 »

http://www.ohtuleht.ee/819952/pretsedent-veganist-ema-jai-suudi-lapsele-tervisekahjustuse-pohjustamises

Kahtlustuse saanud ema arvas, et vitamiine pole vaja anda, sest internetis oli üks inimene öelnud, et D-vitamiin ja liha pole imikule vajalikud.

Kümnekuune poiss jõudis oma vanemate süles Tallinna lastehaiglasse mullu 8. veebruaril. Vereanalüüsidest selgus, et imikul oli suur vitamiinivaegus – madal B12- ja D-vitamiini tase – ning raske hüpokaltseemia ja hüpofosfateemia.

Selgus, et keskealine ema on vegan ehk täielikult taimetoitlane. Ema rääkis haiglas arstidele, et pere­arsti toitumisnõuandeid ta oma beebi toitmisel ei järginud.


1. taimetoitlane saab väga hästi olla kõige vajalikuga varustatud, kui ta seda peaga teeb

2. Vabandagu kõik perearstid, kes teevad oma tööd* südamega, ja tahavad ikka parimat .. aga mina ka ei järgiks. Enam.
Logged
Pages: 1 ... 212 213 [214]   Go Up
 

toidulisandid.ee Kaubamaja
anything