wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Kuidas leida tihedal tööpäeval aega enda liigutamiseks?  (Read 1027 times)

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14311
    • View Profile
Kuidas leida tihedal tööpäeval aega enda liigutamiseks?
« on: January 31, 2018, 13:31:23 »



Paljudel inimestel on elutempo nii kiire, et nad ei jõua enda sõnul trenni minna. Kui aga asju nutikalt planeerida, jõuab kõike. Seda enam, et liigutamise nimel tasub pingutada - see aitab peletada pimedast ajast tingitud tusameelt ning aitab organismil viirustele vastu panna.


Portaal .Mic tuletab meelde mõned lihtsad nipid, kuidas tervislikud harjutused võiksid mahtuda igaühe ka kõige tihedamasse päevaplaani.

1. Ärka hommikul varem ja tee trenni siis. Hommikused harjutused annavad hea energia terveks päevaks ning on jaksu ka rohkem tööd teha.

2. Jaluta, sõida rattaga või rulluisuta tööle. Tööletuleku annab ilusti ühendada tervisliku liikumisega. Sel ajal jõuad end kodustest muredest tööpäevaks ümber häälestada ja ka keha saab vajaliku koormuse. Lisaboonusena säästad ka keskkonda.

3. Treeni lõunaajal. Ka pooletunnine lõuna on piisav, et end veidi sirutada ja trenni teha. Võta kolleegid kampa ja mine näiteks õue jalutama. Spetsialistide hinnangul võib ka veerand tundi intensiivset liigutamist mõjuda kehale tervislikult.

4. Tee harjutusi töölaua taga. Jah, ka see on võimalik, eriti, kui sa oled kogu päevaks oma laua taha aheldatud. Investeeri istepalli, see aitab tugevdada kogu skeleti lihaseid.

5. Ühenda trenn sõpradega suhtlemisega. Vaba aja veetmise ja sõpradega suhtlemise saab mõnusalt ühendada, seda nii õues kui siseruumides.

6. Trenni saab teha ka teleri ees. Kui sa ei suuda elada ilma õhtuste teleseepideta, leia neid vaadates mahti ka võimlemisharjutuste tegemiseks või vaata telekat hoopis trenažööril vändates.

7. Tee 5-minutilisi intensiivseid treenimisharjutusi.  Lühikesed harjutused mahuvad ka kõige tihedamasse päevaplaani. Sellised lühikesed harjutused toetavad ka kaalu langetamist.

8. Õpi ütlema “ei”. Kui su päevaplaani trenn kuidagi ei mahu, vaata see kriitilise pilguga üle. Näiteks kasvõi selles mahus, et kindlasti ei vaja sa päevas tundi internetis surfamiseks. Et füüsiline aktiivsus on terve püsimiseks väga oluline, püüa päevast eemaldada tarbetud tegevused ja keskendu neile, mida su keha tõesti vajab.

9. Kuidas ise teed või soovitad? ...

Allikas: Õhtuleht
Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee
Minu youtube kanal: www.youtube.com/trainhard

dront

  • Posts: 1007
    • View Profile
Re: Kuidas leida tihedal tööpäeval aega enda liigutamiseks?
« Reply #1 on: January 31, 2018, 22:17:18 »

Kõik need miljonid teaduslikud uuringud on tehtud istuva inimese suunamiseks , aga mida soovitada jalgadel ehk püstiasendis töötavale inimesele? Näiteks kui töö on kurnav , kuid ei treeni lihaseid,aga trenniisu justkui oleks. Kes oleks esimene , niiöelda pioneer,ja koostaks soovitustenimekirja sedasorti inimestele...
Logged

Timo Majuri

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 4842
  • WR RAW 231kg,WR Single Ply 300 ,WR BenchP 330kg
    • View Profile
    • www.seksitori.fi
Re: Kuidas leida tihedal tööpäeval aega enda liigutamiseks?
« Reply #2 on: February 08, 2018, 08:52:49 »

1. Ärka hommikul varem ja tee trenni siis. Hommikused harjutused annavad hea energia terveks päevaks ning on jaksu ka rohkem tööd teha. =

Sellest on kirjutatud vist kümneid raamatuid ka ja ise ostsin hiljuti apollost "imelik hommik" raamatu. Mõned tipjuhid ja niisama targad inimised on juba ammu alustanud päeva 1-2 tundi harjutust varem..osa isegi 3-4 tundi varem ehk siis juba kell 04.00.

Mis teha siis kui juba üleval?
- Mõtle 5 asja peale millest sa oled õnnelik ja mis on sul korras = 10-15min
- Tee hommikukardio ja/või trenn = oleneb kas lähed õhtul lisaks kangitrenni = 15-45min
- Tee rahulikult hommikusõõk ja naudi ilma kiiret. = Oleneb mida sa sõõd aga pudru/veekeetja/munad saab panna kohe esimisena "tõõsse" enne kohta 1. = 10-15min
- Loe raamatud mis sulle huvi pakub/arenda ennast ja õpi 10 lehekülge /hommik = teeb 3650 lehekülge aastas.

Ennekui algab se tavaline praegune ärgamine nii võid võtta veel 10min väikse uinaku ja kui varsti ärgad siit nii...oho..ma juba tegin kõik millest ma enne ainult unistasin :)

Soovitan
Logged
Aasta 2013 Maailmameister Surumises tulemustega 231kg särgita Maailmaennatus ja 330kg särgiga maailmaennatus tulemustega. Aastal 2015 Euroopa Mester.
----------------------
" Teeme trenni edasi ja vaatame mis saab? "
----------------------
Meie Sponsor: http://www.hotlips.ee
Pages: [1]   Go Up
 

Kaubamaja
youtube