wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Kas oleks ideid "viimaste 2kg" mahavõtmiseks?  (Read 2049 times)

Timo Majuri

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 4928
  • WR RAW 231kg,WR Single Ply 300 ,WR BenchP 330kg
    • View Profile
    • www.seksitori.fi
Kas oleks ideid "viimaste 2kg" mahavõtmiseks?
« on: January 05, 2010, 21:09:45 »

Nii ma juba kirjutasin sinna säästuaja toidukava oma sõõgikorda ja tahaksin ettepanekuid et
kuidas saaks "inimiste" moel kaalust alla võtta võistlukses veel 2kg ilma et jõudu ja
lihaseid ::) ära läheks?
Logged
Aasta 2013 Maailmameister Surumises tulemustega 231kg särgita Maailmaennatus ja 330kg särgiga maailmaennatus tulemustega. Aastal 2015 Euroopa Mester.
----------------------
" Teeme trenni edasi ja vaatame mis saab? "
----------------------
Meie Sponsor: http://www.hotlips.ee

Annika

  • member
  • Posts: 8066
    • View Profile
Re: Kas oleks ideid "viimaste 2kg" mahavõtmiseks?
« Reply #1 on: January 05, 2010, 21:56:50 »

Tuunikala ostaks mina veega- see õli seal ei pruugi olla kõige tervislikum. Tervislikke õlisid ja rasvu saab alati ise lisada kui vaja- nii on kindlam (oliivõli, pähklid, mandlid) Õhtul peale trenni prooviks puuviljade asemel hoopis väikese koguse keedetud riisi või tatart. Ega mujalt menüüst sul polegi eriti midagi maha enam võtta ;) Süsivesikuid on ju minimaalselt, järgmine asi olekski veidike rasvu kärpida kusagilt (tuunikala)

Head rasvad ja suur valgukogus peaks pea selge hoidma küll, kõht on alati täis ja jõudu ei tohiks ka kaotada.
« Last Edit: January 05, 2010, 21:59:06 by Annika /aktivist/ Summel »
Logged

Marek /BONSUNA/ Kalmus

  • Bonsuna Team
  • *****
  • Posts: 8150
  • Marek Kalmus - انا اقول واحد فقط ، أن يدفع لي فتا
    • View Profile
Re: Kas oleks ideid "viimaste 2kg" mahavõtmiseks?
« Reply #2 on: January 05, 2010, 22:24:38 »

Kolm-neli liitrit vett! Milleks? Ma ei kujuta ette et seda niipalju päevas vaja oleks . /pigem harjumus/  Kui ma ka igapäev ratast väntaks 4h ei vajaks ma niipalju vedelikku. Ja ma kaalun 120kg. Juba sealt saaks kilo maha oma kaalust ja jõunäitajad ja lihased oleks ka alles kõik. Ok aga kilo veel. Kui juba 10 kg on sellise toitumisega maha läinud siis on päris selge, et mida edasi seda raskemalt keha oma rasvavarusid ära anda tahab. Siit tulenevalt peaks aga olema juba väga kindlalt igapäevased kogused paigas. Shokolaad viska juba põhimõtteliselt oma õhtusest maiustustest välja. 50-60g valku iga söögikorraga peaks olema sul hetkel seduseks. Rasvu päevas võid saada 100-150g kartmata , et need su kaalulangusele halvasti mõjuks. Pigem on vastupidi. Tahad kõhtu täis süüa, munade või siis liha kõrvele , kasuta lillkapsast, rohelisi kaunube, kaalikas porgand /kõik hautatult, kergelt keedetud. Kui tekib isu magusa või tavalise saia järgi, suurenda veelgi rasvade kogust päevas. Kohvi aga anna minna. 1tass kohvi viib kehast välja kahe tassi jagu vedelikku umbestäpselt. Lisaks on kofeiinil rasvu põletav toime ja muid häid omadusi just raskejõustiklase jaoks. Et veelgi täpsemaid juhiseid anda peaks aga juba grammi täpsusega kogu su hetke päevamenüüd nägema ja vastavalt siis koostama menüü mida ka 100% täpsusega järgida. Kehaehitamine või jõutõstmine, ikka seesama ketiteooria peab paika ka siin. /
http://www.bonsuna.com/forum/index.php?topic=186.0
Kui tahta, nõuda oma kehalt max!
Logged
انا اقول واحد فقط ، أن يدفع لي فتاة "مجنونة"

http://www.bonsuna.com/forum/index.php?topic=111.0

http://www.youtube.com/watch?v=W3rwk0O6vT0

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14487
    • View Profile
Re: Kas oleks ideid "viimaste 2kg" mahavõtmiseks?
« Reply #3 on: January 06, 2010, 14:45:16 »

Üks võimalus jah rangelt kaloreid jälgida ja siis natuke sealt maha pigistada. Kindasti mitte rohkem kui 5%.
Teine võimalus, mis minu arust suht hästi toimib on kaloreid kõigutada ülepäeva, üle kahe päeva või üle kolme päeva. Sõltub enesetundest ja jõunäitajatest. Ehk näiteks iga teisel päeval (soovitavalt trennivabal päeval) vähendad kaloreid: Nt süsivesikud väga madalaks, jood lisaks palju vett. Aga see vähendamine peaks ka ikka alguses olema mõistuse piires :)
Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee
Minu youtube kanal: www.youtube.com/trainhard

Timo Majuri

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 4928
  • WR RAW 231kg,WR Single Ply 300 ,WR BenchP 330kg
    • View Profile
    • www.seksitori.fi
Re: Kas oleks ideid "viimaste 2kg" mahavõtmiseks?
« Reply #4 on: January 06, 2010, 20:56:18 »

Tere,

Aitah soovituste eest!!!!!!!!

Timppa
Logged
Aasta 2013 Maailmameister Surumises tulemustega 231kg särgita Maailmaennatus ja 330kg särgiga maailmaennatus tulemustega. Aastal 2015 Euroopa Mester.
----------------------
" Teeme trenni edasi ja vaatame mis saab? "
----------------------
Meie Sponsor: http://www.hotlips.ee
Pages: [1]   Go Up
 

Kaubamaja
youtube
anything