wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1] 2 3 ... 8   Go Down

Author Topic: Sander K blogg..  (Read 47995 times)

SK

  • Posts: 119
    • View Profile
Sander K blogg..
« on: August 02, 2012, 18:49:43 »

Tere. Olen 21aastane.
192cm pikk ja kaalun 100 (-/+3) kg.
 
Olin 2011aastal Mereväes ajateenistuses ja sellest pool aastat merel. Merelt tulles olin korralikult vormist väljas.

Kaalusin siis kuskil 97kg. Keha oli nõrk.
Olin varem ka veidike jõutrenniga tegelenud, kuid üldse ei saanud vedama.
Nii. Otsustasin, et võtan ennast kätte. Sõbrad soovitasid, et ma hakkaks kava järgi trenni tegema
ja toituks ka tervislikumalt.
Juba esimestel nädalatel oli tunda arengut ja toitumine andis ka lisaenergiat.
Enesetunne paranes. Alguses oli raske seda kõike jälgida. Just toitumist.
Kuskil 3-4 kuu pärast olid tulemused juba päris arvestatavad.

Tulemused lisasid aga hoogu juurde.
Hakkasin juba suuremate raskustega trenni tegema. ja 5endal kuu tulemused olid:

Vahepeal tekkis tüdmus aga suutsin sihti silmees hoida.
Päev päeva järel. Trenn Trenni järel..
Kuus kuud.. Pool aastat.
Ja siin ma olen.

Pilte ei ole töödeldud. Plaanis lähiajal blogi uuendada, videosid lisada jne..
Vaja on tahtejõudud ja soovi muuta ennast.
« Last Edit: February 15, 2016, 13:55:27 by SK »
Logged

SK

  • Posts: 119
    • View Profile
Re: Zazzi blogg..
« Reply #1 on: August 06, 2012, 17:17:06 »

Tänase seisuga tehtud pilt siis ... 2päeva puhkust vahel olnud, ülakeha tegin umb 4 päeva tagasi .



Kaal ~97kg. Ennemalt tehtud piltidel kasutasin tõesti varje ja tegin vahetud enne trenni, siin sellist ohtu ei tohix olla :)
« Last Edit: August 06, 2012, 17:24:13 by Mr. Zazz »
Logged

SK

  • Posts: 119
    • View Profile
Re: Sander K blogg..
« Reply #2 on: June 01, 2013, 19:37:00 »

Tasu.
Olen tagasi blogimas. Üritan umb 3 postitust nädalas hoida.
Plaanin järgmine nädal postitada vormipildid ja tulevikus ka mõne video.

Praegused andmed:
Kaal- 97kg
Pikkus-192 cm
Vahepeal surusin rinna rekordi 130kg. Kükki pole proovind aga 130kg teen tavaliselt 4x8. Jõutõmmet samuti pole proovinud 140kg 12/10/8/8 siiamaani parim tulemus, et pilti tasku ei viska :D.
Treenin 4x nädalas jõusaali ja 1x nädalas cardio-jooxmine.
Olen olnud 3kuud täiesti kaine - 1x nädalas sauna õlle(mitte, et ma varem palju olexin tarbinud vb 2x kuus rohkem klubides jne).
Toitunud ~85% kava järgi(vahest kombineerin vastavalt võimalustele ja paar maiust hüppavad ka ikka vähemalt korra nädalas sisse).
Treening:1)Rind/Reis,2) Selg/Trapets/Kõht,3) Biits/triits, 4)Õlg/säär/kõht, 5)Cardio(joox, ratas).
Samuti tegelen vabal ajal poksi ja jalgpalliga viimaselajal.(jätan jooksu vahelt ära kui teen mõlemat neist samal nädalal).
Treeningu põhimõte on arendada lihast vaixelt ja hoida rasvaprotsent madala. Ei poolda massikuure ja otsest cuttimist. Vaikselt tasa ja targu.
Siiamaani olen teinud 3nädalat jutti tugevat trenni ja 4jas nädal taastav(sportmängud, 50% max raskustega 1-2x kerge treening nädalas terve keha).
Vormi üldhinnang võrreldes eelmise aastaga on nii ja naa. Jõudu ja lihase relieef on kindlasti parem aga rasvaporotsent on veidi suurem(mitte väga aga nähtavalt. Vb tundub sellepärast, et päevitust pole eriti saanud).
Juuni kuu keskpaigast üritan rohkem cardio peale suruda aga mitte kardinaalselt vaid kombineerin paar lihasgruppi veel kokku ja lisan 1 cardio päeva ja rohkem sportmänge/poksi.

Päikest Bonsunakad ;)
Two Steps From Hell - Strength Of A Thousand Men [Instrumental Core Remix]
« Last Edit: June 01, 2013, 20:05:46 by SK »
Logged

SK

  • Posts: 119
    • View Profile
Re: Sander K blogg..
« Reply #3 on: July 18, 2013, 22:51:18 »

Tsauka.
Pole ammu postitanud, kuna lihtsalt pole väga aega olnud.
Trenni teen korralikult ka suvel. Kodune jõusaal töötab minu jaox vägagi hästi.

Siin minu praegune vorm. Pilt on tehtud 5 päeva tagasi.


Ilusat suvejätku teile :)
Kui on mingeid küsimusi vms siis küsige julgelt. Enne sügist arvatavasti väga aktiivne pole.
« Last Edit: July 18, 2013, 23:03:52 by SK »
Logged

SK

  • Posts: 119
    • View Profile
Re: Sander K blogg..
« Reply #4 on: July 21, 2013, 17:24:15 »

Tsauka.
Mul on küsimus neile, kes seda blogi loevad ja oskavad vastata.
Kas Roietevaheliste lihaste ja närvipõletiku ajal võib trennida ?
Sain hiljuti külma tuult olles õhukeselt riides ja nüüd on Roietevaliste lihaste ja närvipõletiku sümptomid :/
Muu tervis on õnnex korras.(puudub palavik, köha jne)

:)
« Last Edit: July 21, 2013, 17:32:31 by SK »
Logged

SK

  • Posts: 119
    • View Profile
Re: Sander K blogg..
« Reply #5 on: July 26, 2013, 15:56:00 »

Tsau.
Kerge paus oli treeningust sees, seoses põletikuga.
Nüüd juba sai trennida ilusasti :)

Tegin õlga ja kõhtu. Kokku 7 harjutust - iga harjutust 4 seeriat nagu harjunud olen. 8-12 kordust seerias.

Kaal 97 kg
Pikkus ikka 192cm :P
Pausi ajal võtsin umb 1kg juurde kuna ei liikunud väga palju ja füüsilist tööd vältisin nii palju kui sain.

Muide kui keegi tartlane soovix koos trenni teha siis andku aga teada, kas Facebookis või siin samas(Sander Kaasik facebook-lisa julgelt sõbrax). Satun vähemalt korra nädalas linna. A Le Coq saalis teen tavaliselt.

Ilusat nädalavahetust teile ;)
« Last Edit: July 26, 2013, 16:06:23 by SK »
Logged

SK

  • Posts: 119
    • View Profile
Re: Sander K blogg..
« Reply #6 on: August 19, 2013, 08:40:25 »

Hey,
Oli 1nädalane paus sees...lihtsalt ei jõua töö kõrvalt teha väga + käisin õhtuti/öösiti sõpradega väljas ka(vahest peab :P )
Täna muidu a le qoc-i treenima Tartu ja siis Öölaulupeole.

Suvi ei ole veel läbi, võtke viimast.
Logged

SK

  • Posts: 119
    • View Profile
Re: Sander K blogg..
« Reply #7 on: March 27, 2014, 11:59:03 »

Tsau-tsau, kallis Bonsuna rahvas :)
Pole väga ammu postitanud...Aga nüüd proovin ikka mõne posti teha ;)

Vahepeal olen trenni teinud ikka vanaviisi (4-5 jõmmi ja 1 cardio nädalas). Detsembris oli kahjux ca ~3nädalat pausi, kuna töötasin ehitusel ja see kurnas ikka väga korralikult läbi...Jõusaal oli "out of the question."
Kaal on tõusnud võrreldes eelmise kevad/suvega 2kg, ehk nüüd kaalun 99kg.
Pikkus ikka 192 cm, pole kahjux/õnnex juurde kasvanud :D

Umb 3 nädalat pole saanud korralikult teha ülakeha, sest vasakul õlal on mingi põletik vms sees(päris paljudel tuttavatel olnud) aga iga päevaga läheb paremax, niiet järgmisest nädalast saab uuesti rinda/õlgu jne teha. Praegu olen surunud rohkem kõhtu, jalgu, käsi.

Üritan hakata postitama kindlasti palju videosid oma kodujõusaalis tehtud trennidest jne, et olex veidikene huvitavam vaadata ;)

Arvutis nsm tuhnides leidsin 2013a suve keskpaigas tehtud random trennivideo:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=-WymN1mX8eI&amp;feature=youtu.be" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://www.youtube.com/watch?v=-WymN1mX8eI&amp;feature=youtu.be</a>


Tegusat Kevade algust. ~2kuud on veel suveni, niiet anname kuuma :D

Sander.
Logged

Milvi

  • God of Herself
  • ****
  • Posts: 569
    • View Profile
Re: Sander K blogg..
« Reply #8 on: March 27, 2014, 12:04:42 »

Tegusat Kevade algust. ~2kuud on veel suveni, niiet anname kuuma :D

Sander.

Vorm korralik, anna aga kuuma! :)
Logged

SK

  • Posts: 119
    • View Profile
Re: Sander K blogg..
« Reply #9 on: April 10, 2014, 19:29:42 »

Nonii, tere jälle.

Olen viimased 3kuud väga korralikul lainel, trennid sujuvad jne.
Jõudu suurt juurde pole tulnud -.- aga tehnika on kõvasti paranenud ja kehakuju muutud ka ikka paremax ja paremax :P
Kaal on hetkel 99-100kg.

Käisin hiljuti Tartus võistlusi vaatamas. Nägin ka Holgerit ja veer paari tuttavat võistlemas.
Kui motivatsioon, mis ma sellest võistlusest kogusin olex mägi, siis "Mount Everest" it is :D

Aa, plaanin ise ka võistelda, aga alles Oktoobris...:)

Varsti on Ülestõusmispühad, ammutagem proteiini :D
Ilmad muutuvad aina soojemax, põletagem voodrit :)

Sander.
Logged

SK

  • Posts: 119
    • View Profile
Re: Sander K blogg..
« Reply #10 on: April 12, 2014, 19:20:44 »

Heyps Bonsuna rahvas :P

Tänane trenn oli rind ja natukene biitsa 1h20min kokku.

Horisontaalpingilt 90x12 90x10 100x6 100x5(Dropset 50x12 lõppu)
Kaldpingilt Smith masinal 90x4 60x12 60x10 60x8
Kaldpingilt hantlid 35x12 35x12 35x10 35x8
Kaablitega 4x15 (25kg vast mõlemal poolel peal, alguses ülevalt siis alt)
Rööbaspuud 4x suutlikuseni
Kangiga biitsepts 40x15 40x15 40x15 40x15
Lõppu veel kätekõverdusi aga nendex oli jõud ikka täitsa otsas :D

Kerge video ka, kus on näha veidikene praegust vormi
189 päeva on Eesti MV-ni, jõuab vast veel midagi korda saata :P
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=C9V6aEhO3js&amp;feature=youtu.be" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://www.youtube.com/watch?v=C9V6aEhO3js&amp;feature=youtu.be</a>


Vabandust vahepealsete helida pärast, telfiga filmitud ja keegi kirjutas parasjagu facebooki.

Nõrgemad küljed on kindlasti jalad, lihtsalt põhjusel, et kodukandis puuduvad masinad, ainult kükk jne kang/hantel harjutused.
Ja mis seal salata olen paar jalapäeva ikka minevikus vahele jätnud :D
Aga nüüd pushing 2x nädlast korralikult ;)
Toidulisandid on Proteiin, Creatiin, BCAA, Omega-3, D-vitamiin.
Söön 5x päevas + vahepeal ka vahepalad.

Ootan soojalt teie soovitusi, mida rohkem treenida jne.

Järgmise korrani, tsau. :)
Logged

SK

  • Posts: 119
    • View Profile
Re: Sander K blogg..
« Reply #11 on: April 16, 2014, 18:35:31 »

Hey.

Täna tegin rind+biits/triits.
1h30min...
Horisontaalpingil 90x4x10
Kaldpingilt hantlitega 37x4x10
Lendamine horisontaal 20x4x10

Biits kangiga 50x4x8-12
Triits prantslane 50x4x8 + kitsalt surumine kohe otsa(4-6 kordust)
Biits nööridega alt kaal, tundmatu aga 12-15 kordust 4 seeriat
Triits nööridega ülevalt, sama raskus mis biitsal 12-15 4 seeriat
Biits hantlitega isoleeritult 12kg ja 10kg 4x12
Tipsid suutlikuseni 4x (8-12)

Super treening, ilmad on head, seega saab juba kodusaalis vabalt t-särgi väel trennida. Va kui on tugev tuul (salakaval - võib selja läbi tõmmata).

Hommikuti, kui päästesse tööle lähen, siis ratta asemel hakkan sörkima. Alguses nsm, hiljem vb jalaraskustega(vahemaa on umb 2.8km).

Üleüleeile ehk teisip tegin jalgu.
Eile tegin kõhtu ja vasakut biitsa.((kuna olen kogu oma väikese eluaja teinud küllaltki rasket maatööd(ehitus, heinategu, puude lõhkumine, kaevamine jne) siis on mu parem käsi veidikene suurem ja tugevam kui vasak.))

Vahelduva eduga tegelen ikka ka poxiga, nii 2x nädalas hommikuti 20-30min taon kotti.
Vb ühinen ka kodukandi rahvaliiga meeskonnaga jalgpallis, see on veel lahtine. :)

Täna on üliilus ilm, niiet kes jõusaali ei jõua siis väike sörk ei tee kindlasti paha ;)
Varsti on pühad. Soovitan soojalt olla kodus lähedastega, sest Suur reede ja ülestõusmispühad pole mõeldud pidutsemisex.

Take care , bye ;)
« Last Edit: April 16, 2014, 18:56:26 by SK »
Logged

SK

  • Posts: 119
    • View Profile
Re: Sander K blogg..
« Reply #12 on: September 09, 2014, 22:12:16 »

Hey
Pole väga ammu postitanud...
Mis ma ikka räägin, kaalun praegu 102 kg, olen veidikene juurde võtnud, aga asi pole väga hull õnnex :)
Jõudu on hulga juurde tulnud, see minu jaox väga positiivne...
Jõusaali teen ikka 4-5x nädalas erinevaid kehiosi

vahepeal võtsin osa võistlusest "Kõrghoone kuningas 2014."
Minu aeg oli 2:30, võitja 2:11
Lisakilod on asja ikka veidikene raskemax teinud, aga mis teha...



Varsti proovin mõne pildi praegusest jõusaalivormist teha.

Jõudu ja tahtejõudu teile.
Sauki ;)
Logged

A.J

  • ARCTIC SPORT
  • ****
  • Posts: 801
    • View Profile
Re: Sander K blogg..
« Reply #13 on: November 07, 2014, 14:40:07 »


189 päeva on Eesti MV-ni, jõuab vast veel midagi korda saata :P


Mis EMV-st juttu oli? Kui kulturismi ja fitnessi omadest, siis mis juhtus?

« Last Edit: November 07, 2014, 17:35:11 by SK »
Logged
Elu tuleb vötta mönuga

SK

  • Posts: 119
    • View Profile
Re: Sander K blogg..
« Reply #14 on: November 07, 2014, 17:35:25 »

Mis EMV-st juttu oli? Kui kulturismi ja fitnessi omadest, siis mis juhtus?
Mhm, samadest võistlustest oligi juttu, aga kahjux ei saanud vormi ega sinna lähedalegi. Ei osanud lihtsalt korralikult cuttida ja jäin sept keskel haigex(3 nädalat palavik jne - gripp pm). Tuleb välja, et lihtsalt tuimalt trennimisest ei piisa, olex vaja olnud profesionaalset nõu, mida ma ise kelleltgi ei uurinud.
"Rauno Bane Raud" - (vägagi tark ja sümpaatne vend) tahtis mind küll Fitlife trenni kutsuda, et seal posemine jne paika panna, aga sinna ma ei jõudnudki...Oeh see sellex.

Olen endas väga pettunud :/

See ei tähenda muidugi seda, et ma edasi ei proovi. Kevadel on tulemas Lõuna karikas. Seal näeme, kui asjad paika saan :)

Praegu kaalun 104-105kg. Jõudu juures aga rasva samuti.
Trenni teen 4-6x nädalas.
Selle aasta eesmärk on korralikult jalgu alla ehitada ja käsi treenida(Minu praegused nõrgimad kohad)

Trenne teen siis V-Maarja spordisaalis(käin seal ka praegu koolis PMJ(Päästemeeskonna juhi) kursusel ja ka kodus lammutan rauda.

Tore, et uurisid A.J.- vaatasin ka sinu pilte/videosid, mis olid päris päris muljetavaldavad ;)
Logged
Pages: [1] 2 3 ... 8   Go Up
 

Kaubamaja
youtube
anything