wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 ... 44 45 [46]   Go Down

Author Topic: mp siin - kui sul ei ole midagi asjalikku öelda, tee seda mujal.  (Read 114354 times)

mp

  • Posts: 2343
  • tervist!
    • View Profile
Re: mp siin - kui sul ei ole midagi asjalikku öelda, tee seda mujal.
« Reply #675 on: April 15, 2018, 10:56:05 »


http://ericbowman03.blogspot.com.ee/2018/04/random-thoughts-march-2018-exercise-for.html

** Squatting/deadlifting for reps vs singles – which is safer


The answer as to "which is better" has to be made on an individual basis based on the person's injury history, fitness levels, and goals.

Also I quite often hear of injured weight training clients being automatically told by their doctor/physio/chiro to "use less weight and do more reps" without further investigating why an injury occurred
- Maybe it's a workload issue and they're doing too much too soon?
- Maybe it's a technique issue?
- Maybe there are major psychosocial factors going on that are making the body more sensitive?
- Maybe there are sleep issues going on? Given the amount of strength athletes who have sleep apnea & other sleep issues this shouldn't be forgotten about but often is.

....

Simple key concepts such as
1) Carrying a positive mindset about yourself and your ability to achieve your goal
2) Getting proper, consistent, high quality sleep
3) Managing stressors (both physical and psychological) well
4) Appropriately progressing your workload to build fitness & function while minimizing injury risk
Logged

mp

  • Posts: 2343
  • tervist!
    • View Profile
Re: mp siin - kui sul ei ole midagi asjalikku öelda, tee seda mujal.
« Reply #676 on: April 15, 2018, 11:36:42 »

Jäi hetkel silma. Kui keegi soovib näha, mida tähendab "korralik tehnika" - ka siis kui raskus on juba korralik (kuidas kellele, muidugi)

** A mixed grip - see on maitseasi, kedagi ei sunniks just seda kasutama küll.


Lisa"inspiratsiooni" sain ühest blondist ülisihvakast ja pikast plikast, kes tegi "kogenud" boyfriendi silma all jõutõmbeid - Tallinnas HC-s - ja valus oli vaadata, kuidas tema põlved karjusid vaikides - eelkõige seetõttu, et puudus korralik hip-hinge ja alumises faasis tehti veel kükki ka. Raskus oli küll jõukohane - kuni 80 kg - aga kõik kannatas.

Ahjaa - strappidega ka veel. Äkki liigutaks asju niipidi, et kõik saaks tugevamaks/harjuks raskustega?

Oli see kuti ego, mida tüdruk pidi punnitama või miski muu aga - liigu samm sammult - kuni ei tule välja sujuvalt - ei paneks raskust juurde.


https://www.facebook.com/otffitness/videos/623055804702442/
« Last Edit: April 15, 2018, 11:52:47 by mp »
Logged

A.L

  • GymLeco
  • ****
  • Posts: 447
    • View Profile
Re: mp siin - kui sul ei ole midagi asjalikku öelda, tee seda mujal.
« Reply #677 on: April 17, 2018, 13:12:30 »

Jäi hetkel silma. Kui keegi soovib näha, mida tähendab "korralik tehnika" - ka siis kui raskus on juba korralik (kuidas kellele, muidugi)

** A mixed grip - see on maitseasi, kedagi ei sunniks just seda kasutama küll.


Lisa"inspiratsiooni" sain ühest blondist ülisihvakast ja pikast plikast, kes tegi "kogenud" boyfriendi silma all jõutõmbeid - Tallinnas HC-s - ja valus oli vaadata, kuidas tema põlved karjusid vaikides - eelkõige seetõttu, et puudus korralik hip-hinge ja alumises faasis tehti veel kükki ka. Raskus oli küll jõukohane - kuni 80 kg - aga kõik kannatas.

Ahjaa - strappidega ka veel. Äkki liigutaks asju niipidi, et kõik saaks tugevamaks/harjuks raskustega?

Oli see kuti ego, mida tüdruk pidi punnitama või miski muu aga - liigu samm sammult - kuni ei tule välja sujuvalt - ei paneks raskust juurde.


https://www.facebook.com/otffitness/videos/623055804702442/

Kõik siin elus on väga suhteline. See 10cm kõrgemalt on jõutõmbes nagu öö- ja päev, kuna 99% jaoks on see esimene faas kõige raskem. Just, see esimene 10cm maast lahti. Kui ei võistle, siis pole nagu pointi seda haaret ka treenida. Aga kui lihtsalt võimlemas käia, siis pole ka rihmadel mõtet :)

A.
Logged
What will you do if all your problems aren't solved by the time you die?

zwen15

  • Posts: 217
    • View Profile
Re: mp siin - kui sul ei ole midagi asjalikku öelda, tee seda mujal.
« Reply #678 on: April 17, 2018, 15:37:10 »

Kõik siin elus on väga suhteline. See 10cm kõrgemalt on jõutõmbes nagu öö- ja päev, kuna 99% jaoks on see esimene faas kõige raskem. Just, see esimene 10cm maast lahti. Kui ei võistle, siis pole nagu pointi seda haaret ka treenida. Aga kui lihtsalt võimlemas käia, siis pole ka rihmadel mõtet :)

A.

Kõrgendus loeb kõvasti jah. Juba 1,5cm tõstekingad suurendavad tehtavat tööd niipaju, et kolme korduse asemel jõuan teha ainult ühe.
Logged

Kiilakas1991

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 740
    • View Profile
Re: mp siin - kui sul ei ole midagi asjalikku öelda, tee seda mujal.
« Reply #679 on: April 17, 2018, 16:31:23 »

Haare võiks tugev olla... MUidu näeb forarms välja nagu Lui Marcol
Logged

visionofdisorder

  • Posts: 425
    • View Profile
Re: mp siin - kui sul ei ole midagi asjalikku öelda, tee seda mujal.
« Reply #680 on: April 17, 2018, 18:48:15 »

Kõik siin elus on väga suhteline. See 10cm kõrgemalt on jõutõmbes nagu öö- ja päev, kuna 99% jaoks on see esimene faas kõige raskem. Just, see esimene 10cm maast lahti. Kui ei võistle, siis pole nagu pointi seda haaret ka treenida. Aga kui lihtsalt võimlemas käia, siis pole ka rihmadel mõtet :)

A.

https://www.t-nation.com/training/deadlifting-with-t-rex-arms
 
yeah, kõrgendusega saavad enamus ennast mehaaniliselt "ilusasse" positsiooni kruttida, aga kui käed on liiga lühikesed siis juhtub üks kahest: kas selg läheb kõveraks kuna puusad liiga kõrgel enda kehaehituse jaoks või tehakse algfaasis "pool kükk", et kang liikuma saada.
Logged

mp

  • Posts: 2343
  • tervist!
    • View Profile
Re: mp siin - kui sul ei ole midagi asjalikku öelda, tee seda mujal.
« Reply #681 on: April 17, 2018, 23:45:18 »

Kõik siin elus on väga suhteline. See 10cm kõrgemalt on jõutõmbes nagu öö- ja päev, kuna 99% jaoks on see esimene faas kõige raskem. Just, see esimene 10cm maast lahti. Kui ei võistle, siis pole nagu pointi seda haaret ka treenida. Aga kui lihtsalt võimlemas käia, siis pole ka rihmadel mõtet :)

A.

Hakkan lootust kaotama, et suhteliselt ladusa jutu tagant võiks ka mingi hetk teemaga kaasmõtlemine tekkida.

Öö ja päev - selge see, aga see ei olnud asja mõte. Juhtus lihtsalt tol hetkel silma jäänud video ja sinnajuurde päevalkogetu.

2. Kontekst oli kokkuvõttes vist taaskord mitte kulturism..nagu paljudel.. või klassikaline tõstmine (nagu sul :D :D :D) vaid raskuste liigutamine nö "tervise nimel" - kas selline asi on üldse võimalik teie meelest - kellelgi, kes teeb seda, ei ole eesmärk ei max rek või max biitseps - kujutad sa ette.

Ja siis - temal /ning ka sellel blondiinil, kes oma 170 cm ja 49 kg oli murdumas..strapid ümber.. ei ole vajadust IGA HINNA EEST SUVALISE TEHNIKAGA neid kettaid maast tirida, vaid selle asemel - "Progresseeruda" sammhaaval, korraliku tehnika ja piisavat stimulust andva kangiga - see on parem nii lühiajaliselt kui ka in a long run.

Eks see on individuaalne ja enesepiinamist naudivad kindlasti paljud aga kusagil võiks piir minna.

Sama hästi võib küsida: aga miks siis jääda pidama lihtsalt poolkehval tehnikal või üritada jäljendada mingeid reegleid "kuidas harjutuse sooritamine on ette nähtud" - Miks on sul seal vaja mingit vabandust välja mõelda oma usstõmbele..ning kas cleani või snatchi teed ka nii "nagu sulle meeldib.." või "aga mul on nii kõva selg - teen mis tahan".

Neis kohtades tuleb see analoogia ikka pähe, et millest tuleb see ja kuidas seda seletada saab:   

bro: aga BCAA on kasulik/vajalik   >>>   teaduskonsenus: BCAA-d lisandina on praktiliselt kasutud, kui valgukogus toidust on piisav

bro: aga UURINGUD näitavad .. et kreatiin on toimiv toidulisand  >>>>>>>>>>>>>   konsensus: on jah nii

Mille põhjal tehakse see valik, kus valitakse nö teadusega üks pool, ja siis need korrad, kus "aga Arnold tegi nii" - järelikult need uuringud ei ole õiged või :D:D "ahh, need uuringud on ükspäev nii ja siis homme naa" :D:D või "uuringutega saab ükskõik mida tõestada".

Kust tuleb see tarkus kõigil neil, kes lugeda ei oska, "usuvad" kas arnoldeid, "enda kogemust" või vahel lausa suvalist esoteerikat.

Sa ei pea olema geenius, et sellest kirjeldatud loogikaveast aru saada.


Tagasi alguse juurde.


Ehk siis: haaret ei treenita mitte võistlemas käimiseks, vaid elus paremini hakkamasaamiseks. Niipidi võiks mõelda. Muu on juba erilõbud.

Rihmadel ei olegi mõtet - lähed ilma nendeta raskustes üles - kuni jõuad abita hoida. Kui sul tekib piisav baas..eks siis kui soovid mingil põhjusel võid ju toomaks sisse vaheldust treeningusse neid kasutada.
See noor naine nägi kangi lähedalt vast 20-30 korda..kui sedagi. Tal oli selle kehaehituse/proportsioonide ja tehnika juures .. neid veel kõige vähem tarvis.

Jah, mitte mingit mõtet - käi sa lihtsalt või sinumoodi eriliselt võimlemas.

Logged

kristo1979

  • Posts: 914
    • View Profile
Re: mp siin - kui sul ei ole midagi asjalikku öelda, tee seda mujal.
« Reply #682 on: April 18, 2018, 09:52:00 »

Tegelikult on ju elu palju lihtsam, kui ei ürita ühele tolmukübemele pikalt laialt selgeks teha asju :D Sügavalt ja siiralt pohhui, kas ta arvab nii või naa. Kunagi vaidlesin ka siin tuliselt jne. Ajuvaba tegelikult :D

Maailmas on miljardeid inimesi, igal oma arvamus ja igaüks peab enda arvamust universumi kõige targemaks arvamuseks :)

Postita oma asja ja savi kui mõni takka ei kiida ;)
Logged
Pages: 1 ... 44 45 [46]   Go Up
 

Kaubamaja
youtube