wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1] 2 3 ... 36   Go Down

Author Topic: mp siin - kui sul ei ole midagi asjalikku öelda, tee seda mujal.  (Read 89687 times)

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile

Tahtmata pikemalt Eli blogi risustada lühinägelike indiviidide kommentaaridega isiklikul pinnal.

Kirjutasin kiirelt paar artiklit.


http://thesportfactory.com/site/nutritionnews/Coca-Cola_Preferred_by_Top_Endurance_Cyclists_90.shtml

Further research is required to see how much Coca-Cola is used as a sport drink by other top endurance athletes. But more important, any ergogenic effect of Coca-Cola remains to be established. Is it possible that the carbonated water, sugar, color, food acid, and flavors contained in the red and white can is truly superior to all the scientifically designed sport drinks that scientists recommend? Is this another example of athletes being ahead of scientists?



http://www.active.com/cycling/articles/eating-to-win-what-we-can-learn-from-pro-cyclists


Depending on preferences and stomach issues, a racer drinks water, sports drink and Coke.

At race paces, the racers are burning almost exclusively glycogen (from carbohydrates) for energy.
Racers eat primarily carbohydrates with a high glycemic index for instant energy.


http://www.pponline.co.uk/encyc/sports-nutrition-is-coca-cola-an-effective-sports-drink-713


Mixing it half-and-half with Gatorade will give you an 8.7-per cent sports drink which should work very well and taste very strange. Mixing two parts Coke with one part water will leave you with a 7.3-per cent drink which should help performance and won't taste strange at all (of course, when we say Coke, we're not talking about diet Coke, which contains no performance-boosting carbohydrates).

Another point to consider is that lots of athletes like the taste of Coke, which can be a very good thing, since athletes tend to drink more of things they find palatable. Thus, they might find it easier to gulp down six ounces of Coke every 15 minutes as they cycle or run, compared to a less-pleasing sports drink.

Almost finally, it is very possible that the caffeine in Coke may enhance performance, perhaps by increasing muscular power and/or enhancing muscle function during the late stages of very prolonged exercise (bear in mind, though, that the Coke would probably have to be ingested steadily during the exertion at a rate of about six ounces every 15 minutes, and the effort would have to last for over three hours - in order for enough caffeine to build up to produce an effect). Note, however, that if you are a regular caffeine user, the modest amounts of caffeine in Coke would probably not 'jolt' you as much as it would the 'virgin' caffeine user.
« Last Edit: September 02, 2014, 19:42:49 by mp »
Logged

hunt123

  • Posts: 318
    • View Profile
Re: Toitumine/joomine treeningu käigus
« Reply #1 on: July 23, 2014, 15:18:54 »

Tahtmata pikemalt Eli blogi risustada lühinägelike indiviidide kommentaaridega isiklikul pinnal.

Kirjutasin kiirelt paar artiklit.


http://thesportfactory.com/site/nutritionnews/Coca-Cola_Preferred_by_Top_Endurance_Cyclists_90.shtml

Further research is required to see how much Coca-Cola is used as a sport drink by other top endurance athletes. But more important, any ergogenic effect of Coca-Cola remains to be established. Is it possible that the carbonated water, sugar, color, food acid, and flavors contained in the red and white can is truly superior to all the scientifically designed sport drinks that scientists recommend? Is this another example of athletes being ahead of scientists?



http://www.active.com/cycling/articles/eating-to-win-what-we-can-learn-from-pro-cyclists


Depending on preferences and stomach issues, a racer drinks water, sports drink and Coke.

At race paces, the racers are burning almost exclusively glycogen (from carbohydrates) for energy.
Racers eat primarily carbohydrates with a high glycemic index for instant energy.


http://www.pponline.co.uk/encyc/sports-nutrition-is-coca-cola-an-effective-sports-drink-713


Mixing it half-and-half with Gatorade will give you an 8.7-per cent sports drink which should work very well and taste very strange. Mixing two parts Coke with one part water will leave you with a 7.3-per cent drink which should help performance and won't taste strange at all (of course, when we say Coke, we're not talking about diet Coke, which contains no performance-boosting carbohydrates).

Another point to consider is that lots of athletes like the taste of Coke, which can be a very good thing, since athletes tend to drink more of things they find palatable. Thus, they might find it easier to gulp down six ounces of Coke every 15 minutes as they cycle or run, compared to a less-pleasing sports drink.

Almost finally, it is very possible that the caffeine in Coke may enhance performance, perhaps by increasing muscular power and/or enhancing muscle function during the late stages of very prolonged exercise (bear in mind, though, that the Coke would probably have to be ingested steadily during the exertion at a rate of about six ounces every 15 minutes, and the effort would have to last for over three hours - in order for enough caffeine to build up to produce an effect). Note, however, that if you are a regular caffeine user, the modest amounts of caffeine in Coke would probably not 'jolt' you as much as it would the 'virgin' caffeine user.
Ilmselt nii ongi nagu sa kirjutad. Tipp jalgratturid teevad trenni nii, et kui mõni poeke teepeale satub, siis sealt ostavad toitu ja juua. Targematel on veel seljakotid seljas, et saaks kaasa ka asju osta, sest kunagi ei tea millal jälle mõni poeke teepeale satub :D :D
Kuna sa oled selle ala spetsialist, siis palun vasta. Kas ma olen õigesti aru saanud?
Logged

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Toitumine/joomine treeningu käigus
« Reply #2 on: July 23, 2014, 15:34:58 »

Iroonia on kohatu.
Seljakott ei ole vajalik, sest pikemal sõidul on ka paar ca 0,7 l joogipudelit pudelihoidjates, ja energy-barid jersey tagataskutes. Kui pudel tühjaks saab ja tekib võimalus täitmiseks, seda tehaksegi. Samas kustutatakse kohapeal janu, ja mis "sisse ei mahu", läheb topsi/tasku.

Luca Paolini ratta küljes on 1 pudel , teisel on top maha lõigatud ning sellesse pistetud õhuke vihmajakk.
« Last Edit: July 23, 2014, 15:39:55 by mp »
Logged

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Toitumine/joomine treeningu käigus
« Reply #3 on: July 23, 2014, 20:41:32 »



   
Update:
Magnesium Improves Women's Physical Performance  -- A new study found that daily intake of a magnesium supplement significantly improved physical performance among older women compared to those given a placebo. Interestingly, none of the women in the study were deficient in magnesium based on blood tests.
Logged

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Toitumine/joomine treeningu käigus
« Reply #4 on: July 23, 2014, 21:58:11 »


It’s okay to have an opinion and a personal preference. But it’s best to represent them as such, rather than dispensing something that might be mistaken for evidence-based advice.

“In God we trust, all others bring data.” — W. Edwards Deming

- See more at: http://conscienhealth.org/2014/07/data-v-dogma-low-calorie-sweetened-beverages/#sthash.Q1k2GixK.dpuf

Andmed VS dogmad : Magustajatega karastusjoogid aitavad kaalu kaotada, ütleb teadus.
Logged

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Toitumine/joomine treeningu käigus
« Reply #5 on: July 24, 2014, 09:59:59 »

Usun, et iroonia oli kohane :) Ma arvan, et neil on treeningutel saateauto, võimalik, et eksin, siis pean iroonitsemise ära lõpetama ja kaotusekibedust tunnistama :)
Ma ei oska öelda, kas sellest koola joomisest on kasu või mitte aga ei usu, et tast kahju ka on, kui see ainus tarbitav vedelik ei ole. Täpselt nagu iga teise joogi/söögigagi.

Oled täpselt see, kellest juttu on olnud - inimene, kes ei taha kuulata. Teemat valdamata kibelevad näpud klaviatuurile klõbistama.
Saateauto ei saa sõita iga päev igal ratturil sabas. Seda juhtub aga vaid valitud treeningutel. Muul ajal käivad kutid omapead, vahel üksi, vahel kambas.

Üks plus sulle - sa möönad, et sa võid eksida.
Logged

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Toitumine/joomine treeningu käigus
« Reply #6 on: July 24, 2014, 10:03:30 »

ja mis on veelgi tähelepanuväärsem

kui teema sai alguse Coca-colast ja arenes selle kasutamisest tippratturite poolt treening/võistlusjoogiks, siis ... kui selle kallal nagu hästi enam ei saa võtta, tuleb seljakott ja saateauto teemale edasi ARENEDA.

Trollid.
Logged

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Toitumine/joomine treeningu käigus
« Reply #7 on: July 24, 2014, 11:10:00 »

Noppeid siit-sealt.

Rein Taaramäe, tipprattur, UCI klubi Cofidis, väljavõte päevikust:

"  Mehed jagati tiimideks ja kätte anti meile kaardid. Iga tiim sai euroaluse. Kaardil olid märgitud punktid kuhu jooksma pidime ja lõpuks maandusime ühe kohaliku hotelli terrassil, kuhu minu meeskond jõudis 15 minutit varem kui teised tiimid. Esimene hooaja võit oli käes. :D
Alguses pidime esiteks jooksma hotellist randa, umbes 2 km kaugusele ning sinna oli peidetud toidukott, mille sees olid edasised juhised. Järgnevalt pidime jooksma edasi 2 km ja leidma ühe spordidirektori, kes meid märgitud koha peal ootas. Uuel kaardil oli kirjas, et peame ostma kogu meeskonnale päkapikumütsid
ja siis kaardil märgitud hotelli jooksma. Kaks meest läksid mütse ostma ja ülejäänud tiim jooksis hotelli suunas.
Euroaluse point oli selles, et see jooksmine raskemaks teha. Teiseks jäänud tiim oli aga nii kaval, et laenas supermarketi poekäru, milles siis seda alust sõidutati. Oli päris põnev üritus.

Coca-Colat sai pärast üritust tasuta, sest viimane tiim pidi kõigile välja käristama. "

------------------------------------------------------------------------------------

Reedel oli Rivieras vihmasadu ja +7 kuni +12 kraadi. OTSUSTASIN trenni minna ja 2 TUNDI vihmas kihutada. See eesmärk sai täidetud, isegi 40 min kauem kui plaanitud. Koomiline vahejuhtum toimus 500 m pärast treeningu starti. Esimese laskumise peal tahtsin vasakule pöörata ja panin sellise 40 km/h kiirusega üle valge juti, mis tee keskel ilutses. Nii kui esirattaga juti peale sain olin põmaki pikali maas. Väike vesiliug ja selili mööda asfaltit, nagu tasuta veepark. End püsti kohmitsedes vaatasin, et seljataga seisab vürstiriigi politseiauto ja vilkurid töötavad. Arvas vist, et see vend on kutu kah…Tegelikult on põlv natuke lõhki ja kann kange, sõitmist miski ei sega.

------------------------------------------------------------------------------------

Monaco nädal, kus läksid trennid veelgi tõsisemaks, st tunde velo seljas kulutasin jällegi päris asjalikult – 24h – kuhu sisse jäi ka kuue ja seitsme tunnised otsad ning vallutatud Alpid. Lisaks sellele, et tuju oli hea ja õues +30 kraadi läks ka enesetunne iga päevaga paremaks ja paremaks. Erinevus Eestis sõidetud kilomeetritega oli see, et siin sõitsin iga päev paar kolm 5-15 km pikkust mäge, kus hoidsin 300watist jõudu,
« Last Edit: July 24, 2014, 11:18:14 by mp »
Logged

hunt123

  • Posts: 318
    • View Profile
Re: Toitumine/joomine treeningu käigus
« Reply #8 on: July 24, 2014, 11:21:35 »

Noppeid siit-sealt.

Rein Taaramäe, tipprattur, UCI klubi Cofidis, väljavõte päevikust:

"  Mehed jagati tiimideks ja kätte anti meile kaardid. Iga tiim sai euroaluse. Kaardil olid märgitud punktid kuhu jooksma pidime ja lõpuks maandusime ühe kohaliku hotelli terrassil, kuhu minu meeskond jõudis 15 minutit varem kui teised tiimid. Esimene hooaja võit oli käes. :D
Alguses pidime esiteks jooksma hotellist randa, umbes 2 km kaugusele ning sinna oli peidetud toidukott, mille sees olid edasised juhised. Järgnevalt pidime jooksma edasi 2 km ja leidma ühe spordidirektori, kes meid märgitud koha peal ootas. Uuel kaardil oli kirjas, et peame ostma kogu meeskonnale päkapikumütsid
ja siis kaardil märgitud hotelli jooksma. Kaks meest läksid mütse ostma ja ülejäänud tiim jooksis hotelli suunas.
Euroaluse point oli selles, et see jooksmine raskemaks teha. Teiseks jäänud tiim oli aga nii kaval, et laenas supermarketi poekäru, milles siis seda alust sõidutati. Oli päris põnev üritus.

Coca-Colat sai pärast üritust tasuta, sest viimane tiim pidi kõigile välja käristama. "

------------------------------------------------------------------------------------

Reedel oli Rivieras vihmasadu ja +7 kuni +12 kraadi. OTSUSTASIN trenni minna ja 2 TUNDI vihmas kihutada. See eesmärk sai täidetud, isegi 40 min kauem kui plaanitud. Koomiline vahejuhtum toimus 500 m pärast treeningu starti. Esimese laskumise peal tahtsin vasakule pöörata ja panin sellise 40 km/h kiirusega üle valge juti, mis tee keskel ilutses. Nii kui esirattaga juti peale sain olin põmaki pikali maas. Väike vesiliug ja selili mööda asfaltit, nagu tasuta veepark. End püsti kohmitsedes vaatasin, et seljataga seisab vürstiriigi politseiauto ja vilkurid töötavad. Arvas vist, et see vend on kutu kah…Tegelikult on põlv natuke lõhki ja kann kange, sõitmist miski ei sega.

------------------------------------------------------------------------------------

Monaco nädal, kus läksid trennid veelgi tõsisemaks, st tunde velo seljas kulutasin jällegi päris asjalikult – 24h – kuhu sisse jäi ka kuue ja seitsme tunnised otsad ning vallutatud Alpid. Lisaks sellele, et tuju oli hea ja õues +30 kraadi läks ka enesetunne iga päevaga paremaks ja paremaks. Erinevus Eestis sõidetud kilomeetritega oli see, et siin sõitsin iga päev paar kolm 5-15 km pikkust mäge, kus hoidsin 300watist jõudu,
Tundub, et mingit kasu ta siis siiski omab. Vaevalt, et kõik jalgratturid koola fännid on, samas mine tea. Kui koola teeks kahju, siis oleks ta nende "menüüs" keelatud aintete nimekirjas :) Kui sul on ratta-rambo foorumis kasutaja, siis võiksid koola kohta küsida talt :)
Logged

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Toitumine/joomine treeningu käigus
« Reply #9 on: July 24, 2014, 11:27:49 »



Sa said 1. postitusena 3 väga korralikku artiklit. Mida peaks veel küsima. Kes ja miks peaks spetsiaalselt paranoikudele kirjutama selliseid asju.

Avardage silmaringi. Ei maksa eeldada, et kui ise oled eluvõõras, seda ka teised peavad olema.
Punni ja jonni vähem, ahmi teavet, loo süsteemid, analüüsi. Võitja oled vaid ise.
Logged

hunt123

  • Posts: 318
    • View Profile
Re: Toitumine/joomine treeningu käigus
« Reply #10 on: July 24, 2014, 15:38:43 »


Sa said 1. postitusena 3 väga korralikku artiklit. Mida peaks veel küsima. Kes ja miks peaks spetsiaalselt paranoikudele kirjutama selliseid asju.

Avardage silmaringi. Ei maksa eeldada, et kui ise oled eluvõõras, seda ka teised peavad olema.
Punni ja jonni vähem, ahmi teavet, loo süsteemid, analüüsi. Võitja oled vaid ise.
Paranoiaga ei ole siin midagi pistmist. Ma päriselt ka ei viitsi neid artikleid kõiki läbi lugeda. Ma lihtsalt ei saa aru mida ma selle infoga peale peaksin hakkama. Selleks, et foorumis tarka mängida ei ole mul küll viitsimist ennast kõikide spordialadega nüanssidega kurssi viia
Jätsid vastamata, et mille põhjal sa väidad, et sinu loetu ja sinu antud linkide jutt on tõene? Siinkohal pean lisama, et ma ei väida, et see vale on aga põhjenda oma allikate usaldusväärsust.
Kui tippsportlased oma blogis kirjutavad, et nemad dopingut ei kasuta ja on lihtsalt andekad ja töökad poisid, siis kas usud seda ka või pead möönma, et natukene ajavad ikka jama ka?
Logged

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Toitumine/joomine treeningu käigus
« Reply #11 on: July 24, 2014, 16:20:03 »


Ma päriselt ka ei viitsi neid artikleid kõiki läbi lugeda. Ma lihtsalt ei saa aru mida ma selle infoga peale peaksin hakkama.

Jätsid vastamata, et mille põhjal sa väidad, et sinu loetu ja sinu antud linkide jutt on tõene? Siinkohal pean lisama, et ma ei väida, et see vale on aga põhjenda oma allikate usaldusväärsust.

Kui tippsportlased oma blogis kirjutavad, et nemad dopingut ei kasuta ja on lihtsalt andekad ja töökad poisid, siis kas usud seda ka või pead möönma, et natukene ajavad ikka jama ka?

Anna andeks, kui sa tuled ilma lugemata väitlema, kuna sa "ei viitsi lugeda", ei ole mul küll sulle midagi tõestada.

Mis see doping asjasse puutub kui jutuks olid coca ja saateauto ratturite trennis.
Logged

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Toitumine/joomine treeningu käigus
« Reply #12 on: July 25, 2014, 10:10:27 »



http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25028958 

For the two weeks observed, strength and anthropometric differences were minimal while stress, fatigue and diet-dissatisfaction were higher during MPMF. A HPLF diet during short-term weight loss may be more effective at mitigating mood disturbance, fatigue, diet-dissatisfaction and stress than a MPMF diet.

Kõrgem valgu / madalam rasva % menüüs VS mõõdukas valk / mõõdukas rasv ( 2.8g/kg and 1.6g/kg / 15.4% and 36.5% ) ei avalda märkimisväärset mõju jõunäitajatele, küll aga tulevad välja eelised kui võrrelda meeleolu, väsimustunnet ja stressi. Seda siis kahe nädalase perioodi põhjal. Katses osalesid meessoost jõutreeninguga tegelejad vanuses 20-43 a.
Logged

hunt123

  • Posts: 318
    • View Profile
Re: Toitumine/joomine treeningu käigus
« Reply #13 on: July 25, 2014, 10:26:23 »


http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25028958 

For the two weeks observed, strength and anthropometric differences were minimal while stress, fatigue and diet-dissatisfaction were higher during MPMF. A HPLF diet during short-term weight loss may be more effective at mitigating mood disturbance, fatigue, diet-dissatisfaction and stress than a MPMF diet.

Kõrgem valgu / madalam rasva % menüüs VS mõõdukas valk / mõõdukas rasv ( 2.8g/kg and 1.6g/kg / 15.4% and 36.5% ) ei avalda märkimisväärset mõju jõunäitajatele, küll aga tulevad välja eelised kui võrrelda meeleolu, väsimustunnet ja stressi. Seda siis kahe nädalase perioodi põhjal. Katses osalesid meessoost jõutreeninguga tegelejad vanuses 20-43 a.
Miks üks kogus on toodud g/kg kohta ja teine protsentides?
Mulle tundub lihtsam jälgida päevapeale g/kg kohta, kui jälgida toidu protsente. Oleks tore kui viitsid selgitada :)
« Last Edit: July 25, 2014, 11:05:27 by hunt123 »
Logged

Ralf Otter

  • Bonsuna Team
  • *****
  • Posts: 1427
  • Saagem suureks vaimult!
    • View Profile
Re: Toitumine/joomine treeningu käigus
« Reply #14 on: July 25, 2014, 10:30:43 »

Üks loll oskab rohkem küsida, kui kümme tarka vastata!

Vanasõna
Pages: [1] 2 3 ... 36   Go Up
 

Kaubamaja
youtube
anything