wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 ... 7 8 [9]   Go Down

Author Topic: Sven  (Read 46666 times)

visionofdisorder

  • Posts: 442
    • View Profile
Re: Sven
« Reply #120 on: February 12, 2016, 19:55:14 »

peamiselt on jah esiosa, aga pildi järgi ütleks, et ka see võiks suurem olla. hea üldine massiehitaja tegelikult. ideaalis võiks teha hantlitega, aga siis peab iga kord neid "viskama", mis väsitab ära kui on piisavalt rasked hantlid. stabiliseerivad lihased saavad ka kõvasti vatti ja hakkavad limiteerima.

Logged

Enforcer

  • Posts: 560
    • View Profile
Re: Sven
« Reply #121 on: February 12, 2016, 21:25:29 »

peamiselt on jah esiosa, aga pildi järgi ütleks, et ka see võiks suurem olla. hea üldine massiehitaja tegelikult. ideaalis võiks teha hantlitega, aga siis peab iga kord neid "viskama", mis väsitab ära kui on piisavalt rasked hantlid. stabiliseerivad lihased saavad ka kõvasti vatti ja hakkavad limiteerima.

Tegelikult tuleb ju kõike niikuinii treenida - esiosa, keskosa, tagaosa. :D

Ise teen õla esiosa täiesti kogemata - tuli välja, et mu plokkidel käte üles kokkuviimise harjutus on pigem õla esiosa kui rinna ülaosa. Rohkem isoleeritult vajalikuks ei pea teha, niigi massive see esiosa. Kunagi tegin hantlitega ette tõsteid, jätsin välja need kavast. Hantlitega või kangiga surumist teen õlgadele, aga see pigem jõu jaoks. Ise tunnen, et hantlitega rohkem jõudu. Vähemalt võrreldes kui kangiga püsti seistes teha - kui selg oleks toetatud, siis oleks tõenäoliselt teine lugu.

visionofdisorder

  • Posts: 442
    • View Profile
Re: Sven
« Reply #122 on: February 12, 2016, 21:53:36 »

mõte oli rohkem, et nõrka kehaosa eelisarendada ühe põhilise liigutusega. sa võid teha igasugu kõrvale ja taha lendamisi, aga liiga paljude liigutuste puhul on oht, et põhiline harjutus ei saa piisavalt otsest volüümi ja areng jääb toppama. vähemalt minul on see nii. võibolla sul või Svenil toimivad asjad teisiti. ütlen ausalt - mulle lihtsalt meeldib rasket kangi pea kohale lükata. :D

üldiselt olen veel märganud, kuidas laiade õlgadega ja pikkade käevartega (tavaliselt käivad kokku) vennad ei pea midagi erilist tegema õlgade arendamiseks. minul oli algusest peale vastupidi, keskmisest suurem rind ja olematud õlad. ennem ei tulnud seda korraliku massi ja laiust, kui suutsin lahtise kangiga suruda 100kg. :P
Logged

zwen15

  • Posts: 210
    • View Profile
Re: Sven
« Reply #123 on: February 15, 2016, 10:58:26 »

peamiselt on jah esiosa, aga pildi järgi ütleks, et ka see võiks suurem olla. hea üldine massiehitaja tegelikult. ideaalis võiks teha hantlitega, aga siis peab iga kord neid "viskama", mis väsitab ära kui on piisavalt rasked hantlid. stabiliseerivad lihased saavad ka kõvasti vatti ja hakkavad limiteerima.

Õlale hantlitega surumine on mul kavas täitsa sees. Praegu tööraskuseks 30kg hantlid. Küjele lendamised samuti - seda teen plokil, sest siis on kogu liigutuse ajal ühtlane koormus taga.
Aga eks seda ettekujutust korralikust õlast ähmastavad pildid fitnessmaailma 3D õlgadega tüüpidest.
Tuleb jääda reaalseks ja vaikselt edasi püüelda.
Logged

visionofdisorder

  • Posts: 442
    • View Profile
Re: Sven
« Reply #124 on: February 15, 2016, 12:31:14 »

http://forums.lylemcdonald.com/showthread.php?t=1705

"IMO, for fairly well trained individuals trying to add mass (or hell,
improve anything) specialization is the key. You simply can't put
enough volume and intensity into everything to adapt and make progress."

mõtteainet edaspidiseseks.
Logged

mp

  • Posts: 2362
  • tervist!
    • View Profile
Re: Sven
« Reply #125 on: February 15, 2016, 13:19:30 »


Lyle ei ole ju mr olympia ega midagi ;)
Logged

zwen15

  • Posts: 210
    • View Profile
Re: Sven
« Reply #126 on: February 16, 2016, 17:08:40 »

http://forums.lylemcdonald.com/showthread.php?t=1705

"IMO, for fairly well trained individuals trying to add mass (or hell,
improve anything) specialization is the key. You simply can't put
enough volume and intensity into everything to adapt and make progress."

mõtteainet edaspidiseseks.


Tundub hea mõte ja kindlasti proovin.
Siiani on küll õnnestunud kõigis lihasgruppides korraga tasapisi progresseeruda aga järjepidevat treeningut, peale enda käest laskmist, on nüüdsek olnud alles 2 aastat ja poolteist kuud, sellest mingi aasta ja 4 kuud jõusaalis.
« Last Edit: February 16, 2016, 18:32:00 by zwen15 »
Logged

zwen15

  • Posts: 210
    • View Profile
Re: Sven
« Reply #127 on: February 19, 2016, 13:46:43 »

Eile oli mõnus jalapäev.
Tehtud sai:
1. kükki
2. käärkükki
3. jalgade kõverdamist kõhuli
4. säärt
5. kõhtu.

Küki parim seekord 140kgx7.(kehakaal 78kg) Nii tugev olin kükis viimati 2012 aastal, kui kaal oli ca. 92kg tuuris :P
Eesmärk on jõuda kükis sinnamaani, et jõuaks seeriad teha 2x keharaskusega.
Logged

zwen15

  • Posts: 210
    • View Profile
Re: Sven
« Reply #128 on: February 29, 2016, 20:30:13 »

Täna tegin jalatrenni. Üheks harjutuseks oli Rumeenia jõutõmme, mis on muide päris hea harjutus hamstringide treenimiseks.
Tegin enda jaoks väikse videoklipi, kuid mõtlesin, et viskan siia Bonsuna kriitikutele ka vaatamiseks.

! No longer available


Ma ei teadnudki, et tõstes nii koledat nägu teen. :P

« Last Edit: February 29, 2016, 21:06:37 by zwen15 »
Logged

zwen15

  • Posts: 210
    • View Profile
Re: Sven
« Reply #129 on: March 03, 2016, 22:04:12 »

Eile oli ülakeha trenn.
Täna oli taas jalapäev. Vaim ja keha tundusid trenni minnes veidi väsinud ning hamstringid polnud esmaspäevast trenni veel päris unustanud.
Algus tundus kang turjal väga raske, kuid küki tööseeriad tulid 140kg 3x7. Viimane parim oli 7, 6, 5. Tundub, et panuse andis ka jõusaalitreener, kes seljataga veel paar kordust tegema kamandas.
Logged

zwen15

  • Posts: 210
    • View Profile
Re: Sven
« Reply #130 on: November 17, 2017, 09:07:07 »

2017 hakkab varsti läbi saama. Korra aastas võiks hetkeseisu ära fikseerida...nagu mul kombeks..

Kehakaal ja jõunäitajad on vahepeal nii alla kui üles liikunud.
Täna hommikul oli kaal 74,0 kg ja trennis õnnestus kükkida 150x3. Põhimõtteliselt on eesmärk, raskusega 2xkehakaal tööseeriaid teha, saavutatud.
Lahja tulemus jõutõstjate silmis, kuid parim, mis ise teinud. ( Eesti rekord kaaluklassis -74kg peaks olema 220kg)

Pilt 12.11.2017


Logged

Martin123

  • Posts: 458
    • View Profile
Re: Sven
« Reply #131 on: November 17, 2017, 12:32:33 »

Väga hea vorm!🙂
Logged

Helerin

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 428
    • View Profile
Re: Sven
« Reply #132 on: November 17, 2017, 18:47:08 »

Hoian ka Instas sul ikka silma peal ja endiselt vorm meeldib, täpselt selline "paigas". :)
Logged
"It doesn't take a hero to order men into battle. It takes a hero to be one of those men going into battle." Gen. Norman Schwarzkopf
Pages: 1 ... 7 8 [9]   Go Up
 

Kaubamaja
youtube
anything