wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 ... 12 13 [14]   Go Down

Author Topic: Sten P.  (Read 40653 times)

StenPv

  • Posts: 163
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #195 on: April 29, 2019, 14:10:32 »

Täna tegin siis Front squati trenni. Alustasin 200kg ja pidin 3x3 tegema aga esimese korduse ajal lõi ränk järsk valu põlve ja tõmbasin veits tagasi ehk siis 180kg peale.

Front squat 180kg 3x3 - tehtud.

Arvan et tõmban kükiga veits hoogu maha ja jätan nii.Ehk siis plaan järgmine:

Front squat 180kg 3x3 - tehtud
Squat 220kg
Front squat 190kg 3x3
Squat 230kg

Tegelt olen juba need rekordid ära teinud (instagramis videod ka) aga proovin sügavust veel rohkem parandada ja 230kg teha sidemeteta.Vaatan kuidas rekordi päeval powerit on,vb sidemed pärast peale ja 240kg
Logged

StenPv

  • Posts: 163
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #196 on: May 02, 2019, 17:29:12 »

Palgi trenn:

Log lift - (esimene maast) 3x3 ronisin 10kg kaupa ja tegin lõpuks 104kg 3x3..Tegelt 4x3 aga see selleks :D
Flat dumbbell press - 50kg (ühe hantli kaal) ja 4x14 kanti.. tegelt oleks pidanud tegema 4x6 aga ma ei saanud 60kg hantleid isegi õigesse positsiooni.Kalde all tuleb seljale tugi kiiremini vastu ja lihtsam.
Seated one arm row - 4x6 masinal ja raskus põhjas
Rope pull to neck - 4x6  raskuseks 70

Tänane Deadlift päev

Deadlift - 3x3 210kg
Atlas stones - 2x3 ei tea raskust aga see kõige pisem.Esimest korda ikkagi :D ..proovisin suuremat ka,sain ilusti rinnale aga ei surunud üle ääre ära.Teinekord saan vast hakkama
+ natuke alaselga

Kõik on instagramis üleval ka.Peab ütlema veel et kivid väga meeldivad.Mis siis et raske ja ei tule hästi veel aga kuradi mõnus on see ikka.Palk nr 1 ja kivid kindel teine lemmik. Põlv on täitsa okei juba aga täna kui sättisin meremehe seda raami paika siis läks kuidagi vasaku käe küünarnukis midagi valesti.Ühesõnaga nüüd seal siuke veider valu teatud liigutustega ja kiirgab veidi küünarvarte, ei midagi hullu aga teen vast homme ühe vaba päeva.

kehakaal püsib paigal.Enesetunne hea ,kui kuhugi mingi valu tekib siis läheb kiirelt üle..Mis veel ? .. Kõik on super :D nüüd öine vahetus peale deadlifti päeva..15 tundi.Homme päeval magan ja õhtul vaatan kas lähen Kopli hcgymi benchima või mitte.Eeldan et küünarnukk annab veel homme tunda siis vast teen parem vaba päeva.

Võistlen 8ndal juunil rakveres. Selleks ajaks on kava läbi ja kerge puhkus ka läbi.Nii et kes tahab mind mähkimas näha saab vaatama tulla  ;D
« Last Edit: May 02, 2019, 17:57:20 by StenPv »
Logged

StenPv

  • Posts: 163
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #197 on: May 05, 2019, 11:08:46 »

Küünarnukk on okei nüüd.Tegin vahepeal 1 vaba päeva ja käisin eile kopli HC gymis tegin oma bench pressi päeva ära.Tegin nüüd otsuse et edaspidi kasutan küünarnuki sidemeid ja raskemad küki töö seeriad (nt kava viimane faas) põlvesidemetega.

Eilne bench pressi trenn:

Bench press 150kg 3x3 + 1x5.

Superset
Seated dumbbell shoulder press 50kg (ühe hantli kaal) 4x6
Pull ups 4x6

Dumbbell side laterals 3x12

Täna vaba päev ja esmaspäeval alustan 3nda faasi teise nädalaga.Panen põhitöö kirja:

Esmaspäev
Squat 220kg x1
Yoke walki ei hakka tegema kuna tahan järgmise päeva palgi rekordi jaoks võimalikult puhanud kerega olla..noh päev pärast rasket (minu jaoks rasket) kükki nii puhanud kui võimalik... ;D
+ lisa harjutused

Teisipäev
Log clean and press  130kg x1  . Pole õrna aimu ka kas saan selle tehtud v ei  ;D Kui strict pressi näol ei saa siis proovin kindlasti väikse tõukega ka.
+ lisa harjutused

Neljapäev
Deadlift 260kg x1
Atlas stones 2x3  Raskusi ei tea, Suuruselt teine kivi.Pusin niikaua kuni saan selle üle ääre.Eelmine kord sain rinnale.Kõige väiksem on lihtne

Reede
Bench press 185kg x1 Vast saan hakkama :D
+ lisa kraam

INSTAGRAMIS postitan iga päeva kohta video.Viimasel ajal olen hakanud kogu trenni jäädvustama .1 töö seeria iga harjutuse kohta. Kaal vaikselt ronib 121 poole.Ei ürita rohkem raskemaks saada aga kui ta nüüd vaikselt tõuseb edasi siis las tõuseb  ;D
Logged

StenPv

  • Posts: 163
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #198 on: May 06, 2019, 20:13:28 »

Tänane Squat päev instagramis üleval.Soojendus + rekordi katsed.Stoorides soojendus + katsed. Rekord postituse näol

30kg kaupa ronisin.200kg oli viimane soojendus
220kg esimene katse - sidemeteta
230kg teine katse - sidemetega. Sitt sügavus
240kg  kolmas katse - sidemetega. Parem sügavus, kõik oli mõtlemise taga kinni.
250kg neljas katse - sidemetega. jällegi parem sügavus. See oli piir ka sest oleks poole peal pildi tasku pannud :D

Homme lõuna paiku sikupilli HC gymis Log clean and press 1 rep max  :)

Logged

StenPv

  • Posts: 163
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #199 on: May 09, 2019, 17:21:38 »

Log clean and press : 116.5 kg x1 rekord. Oleksin pidanud vist ühe puhkepäeva vahele tegema sest see küki 250kg rex  andis tunda :D aga pole hullu.
Deadlift: 280kg x1 rekord ! .Päris õnnelik selle üle :)

Instagramis on soojendus,katsed ja rekord üleval.Nüüd veel Bench press 185 jäänud(homme).Peale seda puhkan 2 päeva ja edaspidi keskendun rohkem rammumehe aladele.Kavaga tegelikult 2 nädalat veel jäänud ja kõige raskemad 1 rep maxid veel ees viimasel nädalal.Kuid mulle tundub et ma juba tegin need ära ;D
Logged

StenPv

  • Posts: 163
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #200 on: May 11, 2019, 08:41:01 »

Bench press 185kg tehtud.Video üleval. Nüüd teen 2 vaba päeva ja esmaspäeval algab kolmanda faasi kolmas nädal.Kokku 2 nädalat veel jäänud.Isiklikud rekordid siiamaani:
Squat: 250kg  (seda ei ületa enam arvatavasti.Healjuhul 255kg :D )
Log clean and press: 116.5 kg (Enne järgmist rekordi katset puhkan ja söön korralikult.Teen kõik et see krdi 120kg ära tuleks :D .116.5kg oli kohe päev pärast küki rekordit ja trenni pohmakas peal)
Deadlift:280kg ( viimane nädal üritan 290 ära tõmmata)
Bench press: 185kg (see jääb arvatavasti.Ei usu et enam rohkem tuleb kuna 185 oli juba väägaa aeglane ja oleks peaaegu pildi kotti pannud surumise ajal :D . Bench press pole nii tähtis ka mu jaoks.Pigem jätan energiat Palgi jaoks )

Järgmise nädala töö:
1.Front Squat: 190kg 3x3 (sidemed peale kindlasti,üleüldine koormus põlvedele kavas on suur)
2.Log Clean and press: 110kg 3x3 (teen nüüd iga korduse maast kuna Cleanimis osa on mul nõrk.Teiseks ei keskendu nii väga STRICT pressile enam,kuna see push press vajab täitsa eraldi harjutamist)
3.Deadlift: 220kg 3x3 (Enam maast lahti tõmbamisega pole üldse probleemi.Pigem oli probleem 280kg tõmbe juures ülemine osa.Haardega pole ka üldse probleemi.Peaks vist varsti hakkama rack pulle jälle tegema) + kivid.
4.Bench press: 155kg 3x3

Kava hakkab läbi saama vaikselt.Tegelikult ruttasin ette ja need rekordid mis juba tegin oleks pidanud alles lõpus tegema.Teinekord olen kannatlikum :D .Üldine plaan on nüüd see kava lõpuni teha seejärel umb 4 vaba päeva .Selleks ajaks peaks võistlusteni olema veidi üle nädala aega ja selle nädala sees siis valdavalt käin harjutamas rammumehe alasi ja tehnikat.

Ülepäeva trenn ja plaanis midagi sellist:

1.log clean and press + circus dumbbell (lõpetuseks lamades hantlitega surumist ja lõuatõmbeid)
2.Deadlift + atlas stones (lõpetuseks reverse hyper)
3.Tire flip + front squats (lõpetuseks kõhtu)

Ma ei kujuta ette ka kui mõistlik v mõtetu selline süsteem on :D aga ma ei tea paremini ja asjad vajavad harjutamist.
« Last Edit: May 14, 2019, 08:54:56 by StenPv »
Logged

StenPv

  • Posts: 163
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #201 on: May 14, 2019, 16:43:03 »

Front Squat: 210kg x3 .Viimane front squat selle kava jooksul
Log Lift: 116.5kg x3 (selle tegin ainult 1 cleaniga). Eelmine trenn oli see x1 rep max

Panen ka siia ühe video.Miks peaks ja kuidas teha Front squati.

Logged

StenPv

  • Posts: 163
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #202 on: May 17, 2019, 18:05:10 »

Tänane trenn:

Deadlift: 40kg kaupa ronisin, paar kordust seerias.Eesmärk oli täna teada saada 3 korduse rekord. Katsed: 220kg x3 , 240kg x3 , 260kg x3
Atlas stones: Tehnika ja kõrgus oli eesmärk. 3x3
Reverse hyper: 3x10-12
Ja lõppu väike bagwork võhmale.

Instagramis katsed üleval ja trenn postituse näol. Tahaks järgmine treening nädal 300kg ära tõmmata  ::)
Homme Bench press 3rep max
« Last Edit: May 17, 2019, 18:09:17 by StenPv »
Logged

StenPv

  • Posts: 163
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #203 on: May 19, 2019, 11:46:26 »

Bench press tehtud 160kg x3 jäi viimaseks. Tõsiselt ületreenitud tunne, kere kuum nagu oleks palavik, väga loid olla ja no ei jaksa mitte midagi teha.Homme peaks tegelt küki x1 päev olema aga jätan vist vahele ja muudan veits järjestust viimasel nädalal.Keskendun sellele et saaks REEDEL 300kg deadlifti tehtud. Plaan järgmine:

Esmaspäev: vaba
Teisipäev: Log clean and press x1 rekord, Flat dumbbell press 4x6, 1 arm row 4x6, face pulls 3x10
Kolmapäev: vaba  (siin on ka öö vahetus,15h)
Neljapäev: vaba  (sisuliselt magan terve päev)
Reede: Deadlift 300kg katse. Plaan siis selline- 60kg x3, 100kg x3, 140kg x3, 180kg x2, 220kg x1, 260kg x1, 280kg x1, 300kg x1.
Laupäev: Bench press .185kg x1 on juba tehtud..ei usu et enam rohkem tuleb aga vaatan kuidas tunne on.Võibolla 187.5 läheb peale ikkagi.
Pühapäev: vaba
Esmaspäev: Squat 250kg x1 on juba tehtud..kuid vaatan kuidas tunne on..äkki siiski 255kg tuleb ära :D

Ühesõnaga lükkasin küki viimaseks ,tgelt peaks olema  esimene..kuid kükis on juba rekord tehtud ja ma tahan selle krdi 300kg ära tõmmata :P usun et need vabad päevad aitavad.

Logged
Pages: 1 ... 12 13 [14]   Go Up
 

Kaubamaja
youtube
anything