wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15   Go Down

Author Topic: Sten P.  (Read 48745 times)

StenPv

  • Posts: 178
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #150 on: January 14, 2019, 01:13:09 »

Sain lõpuks korraliku svungi trenni teha  ;D 110kg x6 tuli ära.Kui ma nüüd õigesti mäletan siis eelmine parim tulemus oli 100kg x6.Eest kükini ei jõudnuki ,alaselg on täiesti kaput.
Polegi mõtet vist igast puhke perioode ja DELOADe jms teha.Elu viskab nagunii ükshetk vahele ja küll siis puhkad nii et vähe pole.Natuke võõras tunne on kangi loopida jälle aga esimesed trennid ja isiklikud rekordid kukuvad..Ootan huviga mis saama hakkab

särgita kohe +10kg 1 rep maxile juurde  ;)  ;D

Logged

StenPv

  • Posts: 178
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #151 on: January 18, 2019, 13:11:16 »

Uus treening nädal hakkas eile õhtul.Kavas oli kerge kükk ja hantlitega istudes üle pea surumine + tilulilu.Seekord siis tõesti sunnin end ettenähtud päevadel mitte nii raskelt treenima.

Eile:   Kerge päev
Kükk 4x10 130kg
Istudes hantlitega üle pea surumine 4x10-8  .Ühe hantli kaal: 40kg.
+ õlale lendamist ja jala tagaosa

Täna:  Mitte nii kerge päev :D
Lõuatõmbed lisaraskusega 6x3. Arvan et viimane seeria on mingi 25kg vms.Suht nõrgaks jäänud selle harjutusega peale pöidla jama
Maast raskus rinnale 3x3. Plaanis on soojendus+ 100kgx3 110kgx3 ja 120kgx3  ( suvel veel kõndisin 150kg rinnal ringi.Eks näha ole mis saab :D )
Biitsa 8 seeriat ja kõrged kordused.

Üldiselt see pausi moodi asi mõjus hästi.Terve aeg sügelesin saali aga ei saanud seal midagi tarka teha,nüüd kus korras kõik tunnen reaalset õnne mida pole ammu tundnud :D, nii vähe ongi õnneks vaja.Aga muidu kannatasid kõige rohkem lõuatõmbed ja kükk - paar sammu tagasi arengus.


Logged

StenPv

  • Posts: 178
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #152 on: January 27, 2019, 09:05:55 »

Nii .. JÄLLLLE vahetasin programmi.Eelmine ei sobinud mu töö graafikuga kuidagi..No kui ikka ei saa normaalselt kava järgi trenni teha siis pole mõtet selle kava peal olla.Igatahes..proovin nüüd PHATi ära.Väikse oma tuuninguga.Põhiharjutused milles arengut taga ajan jäävad samaks.Praeguseks 2 POWER Päeva ära teinud ja väga meeldib.Jätkuvalt bench press jääb kavast täiesti välja, aeg ajalt viskan kitsast surumist triitsale abiharjutuseks sisse.Vaatan jooksvalt kuidas triits talub,tahaks nädalas ikka 2x üle pea suruda.

UPPER body power
*Push press 110kg 5x5  (järgmine nädal 115kg 5x5, siis 120 5x3 ja 130 5x1)
*Weighted dips 40kg 4x6
*Weighted pull ups 6x3 20kg
*Seated Cable rows  4x6 ..120kg plokil.Sellega veel jääb mingi tunnetus ka alles  ;D.Tükk aega mõtlesin kas panna siia midagi tummisemat nt barbell row vms..aga kui järgmine päev deadlift on siis vist pole mõtet.
*barbell curl 4x6 60kg
Siin siis proovin järgmine kord paar seeriat kitsast surumist sisse visata..võibolla  ;D

LOWER body power
*Front squats 4x3
*mingit sorti Carry.Dumbbell carry oli eile ja 3x50m umbes
+ kergem töö veel kõhule ja jalale.

LOWER body power day muutub üle nädala.Järgmise nädala näide:
*deadlift 3x3
*front squat 4x6 (kergem raskus,nii et suutlikuseni ei lähe asi)
*Dumbbell carry 3x50m
+ kergem töö veel kõhule ja jalale.

5 põhilist milles tahan arengut näha + parimad tulemused .

*Push Press 135kg x1 
*Weighted dips 60kg x5
*Weighted pull ups 30kg x3
*Front squat 220kg x1  (hetkel seda raskust kätte ei saa arvatavasti.Varsti jälle)
*Deadlift 250kg x1   
+igasugune tassimine distantsi peale + maast raskuse rinnale saamine.Neid kahte pigem harjutan hetkel.Otseselt suuri numbreid taga ei aja ...VEEL  ;D

« Last Edit: January 27, 2019, 09:18:10 by StenPv »
Logged

UrTz

  • Posts: 822
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #153 on: January 30, 2019, 21:13:50 »

Aprilli lõpus toimub iga aasta Georgi kange Väike-Maarjas, soovitan seal osaleda Sul :)
Logged

StenPv

  • Posts: 178
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #154 on: January 31, 2019, 10:10:05 »

Aprilli lõpus toimub iga aasta Georgi kange Väike-Maarjas, soovitan seal osaleda Sul :)

Täitsa hea mõte , tänks ;)
Logged

Hype

  • Posts: 8
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #155 on: February 05, 2019, 11:54:17 »

hull vana, jõudu sulle !
Logged

StenPv

  • Posts: 178
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #156 on: February 05, 2019, 15:02:02 »

hull vana, jõudu sulle !

Tänud  :)
Logged

StenPv

  • Posts: 178
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #157 on: March 13, 2019, 19:32:28 »

Nonii

PHAT programm...too much kui vaja ikka jõudu arendada.Ainuke asi mis ma selle programmiga siiamaani sain on küünarvarre kõõlusepõletik ( ei ole kindel kas õige nimetus).. aga ei midagi hullu .
Nägin juhuslikult instas thori powerprogram 50% alega..fuck it,proovime ära. Instagramis postitan story iga treeningu kohta,12 nädalat.Kellegil on huvi siis mu insta on stenpyvi.

Programm ise väga meeldib, 4 päeva, 4 suurt ( OHP, KÜKK, DEADLIFT, BENCH) upper/lower split.Hetkel olen teise päeva juures ja esimesed 4 nädalat on selline..volüüm ja kerged raskused.Vaikselt läheb rohkem intensity peale asi edasi.Jim wendleri 531 kavast ikka oluliselt erinev tegelikult.Tundub asjalikum..vähemalt rammumehe jaoks.

Kaalu hetkel väga ei pushi.Hetkel 114kg. Ei taha lihtsalt lambi massi.Võtan sellega väga rahulikult ja suveks üritan 120 peale saada...ilma päästerõnga ja raseda kõhuta.Sellesmõttes no offence jõu meestele kellel on power belly :D .Inimesed on erinevad ja soovid on ka erinevad.
Logged

StenPv

  • Posts: 178
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #158 on: March 15, 2019, 12:46:24 »

Esimene nädal selja taga.Kõik töö sai ilusti tehtud.Teen nüüd 1 vaba päeva ja alustan teise nädalaga pühapäeval.4 nädalat on 5x5 süsteem.

Panen kirja järgmise nädala raskused,seeriad,kordused:

Strict OHP: 75kg  5x5   
Front squat: 140kg 5x5
Snatch grip deficit deadlift: 150kg 5x5
Bench press: 117.5kg 5x5

Panin mingi pildi ka aga ma ei tea miks see küllili on :D ma liiga põmm pea arvuti asjus.
« Last Edit: March 17, 2019, 23:40:54 by StenPv »
Logged

StenPv

  • Posts: 178
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #159 on: March 18, 2019, 07:58:57 »

mul oli siin typo eelmisel postitusel. 140kg frontsquat mitte 150kg.Eile oli viies päev.140kg 5x5 ilusti tehtud, järgmine nädal 150kg 5x5. Esimest korda teen sellist harjutust nagu bulgarian split squat (taga jalg kõrgemal)..oi blia :D  killer.Instagramis on põhitööst video ka .Nagu ütlesin siis iga treening päeva kohta läheb stoori üles.Trenni tegin jube kiirelt ära.Äkki mingi 30-40minti max..

Täna siis ohp 5x5 75kg.Volüüm ja supersetid.Tuleb jälle kiire trenn :D raskused kerged.See on ikka täitsa haige kuidas on...igatsus? suurte raskuste järgi.. Lollakas peast vist.Ootan ka väga viimast 4 nädalat, siis saab palki loopida.Loodan et see on veel sikupillis alles  :P

Georgi kangele võib lihtsalt kohale minna jah? Tundub et mingit regamist pole

Natuke muusikat ka  8) hommikuste jõuka ettevalmistus protseduuride taustaks. (kreatiin,vitamiinid,söök,koeraga jalutus jne) asjakohane laul vist siin keemia päevikus :D

« Last Edit: March 18, 2019, 10:45:37 by StenPv »
Logged

UrTz

  • Posts: 822
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #160 on: March 18, 2019, 12:18:18 »

Georgi kangele jah lihtsalt kohale hommikul, aga huvitav, et ma ei leidnud veel infot selle aasta kohta, et kuna toimub.
Logged

StenPv

  • Posts: 178
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #161 on: March 22, 2019, 13:28:55 »

Nonii..Üks treening nädal jälle möödas.Kõik sai ilusti tehtud.Jätkuvalt tundub kõik väga kerge.Kaal hetkel 115kg.  2 nädalat veel 5x5 süsteemi ja algab teine treeningfaas.Spoileriks nii palju et esimene nädal teises treeningfaasis on 4x4 .Harjutused ka muutuvad, nt Front squati asemel tuleb tavaline kükk.Ilmselgelt on igalpäeval ka abi harjutused aga ma ei hakka ju siia tervet kava ümber kirjutama ;).


Järgmise nädala raskused:
(kõik seeriad sama raskusega)

Front squat  150kg 5x5
Strict OHP     80kg  5x5
Snatch grip deficit deadlift 160kg 5x5
Bench Press 125kg 5x5





Logged

StenPv

  • Posts: 178
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #162 on: March 23, 2019, 12:20:53 »

Tekkis küsimus, guugeldades väga infot ei leidnud ..võibolla ei oska õigesti sõnastada.Igatahes küsimus on järgmine-  kui ma teen FRONT squate siis end püsti ajades kang hüppab rinnal, see viimane moment siis kükis.Ma pean vääägaa palju end tagasi hoidma et seda ei juhtuks.Kas üldse on vaja end tagasi hoida või mis värk sellega on ? Sisuliselt seda ei juhtu ainult siis kui teen "pideva pinge" all kükke, ei lükka üles lukku end.

Ei oska end paremini selgitada. Hea  või halb harjumus?
Logged

Kiilakas1991

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 789
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #163 on: March 23, 2019, 12:43:06 »

Tekkis küsimus, guugeldades väga infot ei leidnud ..võibolla ei oska õigesti sõnastada.Igatahes küsimus on järgmine-  kui ma teen FRONT squate siis end püsti ajades kang hüppab rinnal, see viimane moment siis kükis.Ma pean vääägaa palju end tagasi hoidma et seda ei juhtuks.Kas üldse on vaja end tagasi hoida või mis värk sellega on ? Sisuliselt seda ei juhtu ainult siis kui teen "pideva pinge" all kükke, ei lükka üles lukku end.

Ei oska end paremini selgitada. Hea  või halb harjumus?
Lisa raskust juurde siis. Raskus on sulle kerge ja kang liigub plahvatuslikult ülesse. Kui nats õõtsub siis pole hullu ju. Ära tee poolikuid repse. Lukusta ära ikka. See on   pro bodybuilderite mindset ja BS, et  tee poolikuid ja hoia pinget lihastes koguaeg jms..
Logged

StenPv

  • Posts: 178
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #164 on: March 23, 2019, 13:05:27 »

Lisa raskust juurde siis. Raskus on sulle kerge ja kang liigub plahvatuslikult ülesse. Kui nats õõtsub siis pole hullu ju. Ära tee poolikuid repse. Lukusta ära ikka. See on   pro bodybuilderite mindset ja BS, et  tee poolikuid ja hoia pinget lihastes koguaeg jms..

Teen kava järgi praegu ( vahelduseks  ;D ) .Seal mingi kalkulaator ja vist peabki kerge olema. Aga okei,sain südame rahu vähemalt  ;D tänud vastamast!
Logged
Pages: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15   Go Up
 

Kaubamaja
youtube