wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 ... 7 8 [9]   Go Down

Author Topic: Sten P.  (Read 22496 times)

StenPv

  • Posts: 113
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #120 on: August 31, 2018, 11:30:31 »

eile lõhkusin rinda ja triitsa

rinnalt surumine: 125 x8 x8 x8 x7 x5...viimane x5 oli brain fart.Läks sassi mitu seeriat tegin.Sest nii raske on ju neljani lugeda.Ühesõnaga 1 kordus jäi puudu et raskust tõsta järgmine trenn.Tõmban noaga nüüd käele kriipsu et see enam ei korduks
Hantlitega kaldpink: 40kg x10 x10 x8 x7.  125kg bench võttis liiga läbi vist.
+siis lendamised mõnusa venituse ja pigistusega

ja triits ..pärast dipe oli torso ikka haigelt punnis.Vahetult enne trenni sõin 6 muna +5peekoni viilu,2 musta leiva viilu,2 cheddari juustu viilu.Pump oli väga rets ,peab seda praadi uuesti proovima enne trenni.Pärast trenni sõin umb 500g kana+ törts helmansi majoneesi:D 

Homme siis selgub uus svungi 1 rep max ja Front squati 1 rep max.Svungi puhul arvan et 125 ..vana rex oli 120.Aga proovin kindlasti 130.Front squati rekord oli 170,vaatab kuidas läheb aga loodan 190-200.See viimane 170 ei tulnud ka väga  raskelt.
Logged

StenPv

  • Posts: 113
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #121 on: September 02, 2018, 17:54:22 »

Noniiii..

Front squat 200kg done! Tunne oli siuke et suudaks rohkem.Peab harjutama asendit jne, kui kangi rinnale võtsin oli tunne nagu kohe panen pildi tasku,surus kõik vere kinni ära:DSeega pidin kiirelt küki ära tegema et ninali ei paneks.170kg oli eelmine rekord

Svung 130kg done.Kuidagi pean endal selle plahvatuse paremaks saama,harjutan seda kergemate raskustega.Eelmine  rekord 120kg

Nüüd puhkan mõned päevad ja alustan uuesti.Ei hakka isegi kergelt pumpama,pigem teen 4-5 vaba päeva.

! No longer available
                   
! No longer available
« Last Edit: September 02, 2018, 17:57:55 by StenPv »
Logged

StenPv

  • Posts: 113
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #122 on: September 11, 2018, 18:47:29 »

02 sept alustasin kerge puhkusega.11 sept alustasin taas kavaga..Vahepeal tegin 2 lambi pumpamist.Venis pikaks veits..pean tunnistama et panin nõrka ja võitlesin armuvaludega..õigemini siiamaani võitlen:D..Söömine umbes nädal puudulik olnud (ei tarbi piisavalt ).Ei ole isu süüa ega voodist püsti ajada:D see eest on 4pakk tagasi kõhul:D Kaal 115.Tänasest siis nuuman jälle ja jälgin kava.

STRICT OHP: 80kgx6 82.5kgx6 85kgx6 87.5kgx5.Edaspidi siiski 85kg 4x6.Esimeseks trenniks mõtlesin et teen nii..hui teab miks
KÜKK: 145 3x10 1x8. Tegin lühikese pausi enne viimast seeriat ja seeria ajal lõi järsku silme ette need mustad tähekesed,igaksjuhuks  jätsin 8 peale
täna öö töö ,homme magan.Järgmine trenn neljapäeval (jõutõmme 190 4x6)

Leidsin oma krüptoniidi..aga rammin trenni edasi.
Logged

StenPv

  • Posts: 113
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #123 on: September 15, 2018, 14:26:57 »

Kaal 116.Hea kerge on olla kuidagi

2 trenni seljataga,tõmme ja rinnalt surumine

Jõutõmme 190 x6 x5 x4 x4   ei mõjunud paus hästi aga pole hullu.
Rinnalt surumine 130 x10 x8 x7 x6

igast lisa vehkimised liiguvad hästi.
Logged

UrTz

  • Posts: 814
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #124 on: September 26, 2018, 21:09:07 »

Hei!
Kuidas läheb?
Logged

StenPv

  • Posts: 113
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #125 on: September 27, 2018, 10:59:41 »

Kolin ja hetkel tõbine.Hakkan vaikselt terveks saama ja peaks homme trenni minema.Viimane trenn oli 2 päeva tagasi.
Täpsem info arengu jms kohta mõne päeva pärast.
Logged

StenPv

  • Posts: 113
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #126 on: September 28, 2018, 20:47:14 »

Käisin täna trennis.Täitsa ok juba olla..veidi nõrgem aga saab alustada rutiini.
Teen nüüdsest svungi  asemel palki.Igakordus maast..ei tea palju see roheline palk sikupillis kaalub ,panin kümnesed juurde ja mingi 5 seeriat x3.Nõuab harjumist :D
Front squat 4x3 150kg
+selga ja muud tilulilu veits.

pilt ka,enne trenni.Haige olnud ,ei viitsinud väga söömisega tegeleda ja nädala jooksul vist  1 või 2 trenni teinud.Nüüd kolitud , terve ja alustan kavaga.
« Last Edit: September 28, 2018, 20:50:33 by StenPv »
Logged

StenPv

  • Posts: 113
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #127 on: October 03, 2018, 19:39:35 »

Vahepeal 2 korda trenni jõudnud.Kaal 116.Suht täitsa terve,natuke tatistan veel.

Kükk 150kg x10 x8 x8 x6
Strict OHP 87.5kg 4x4

Täna:
Proovisin seda jõutõmbe raami või mis iganes see on(must suur) sikupillis,panin 300kg peale ja 4x10+ üks seeria x6..ketas kukkus maha
+ selg.Läks kiireks ,tulin otse tööle.

Järgmine trenn on rind ja triits.Hägune pilt ka lisaks
Logged

StenPv

  • Posts: 113
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #128 on: October 20, 2018, 13:09:46 »

Harjun siin vaikselt uue elu korraldusega.Varsti korralikult tagasi rajal.Sai nüüd 4 trenni järjest tehtud ja tuleb 2 vaba päeva.

Kõik näitajad samad (jõud,kaal jne)
Instagramis on paar video ka..niisama push press ja palk.

Raskused,seeriad,kordused millega praegu maadlen

OHP 87.5   4x6.Hetkel parim 4x4
Pushpress 105  4x6. Hetkel parim 4x6 aga pausid olid kuni 5m
Palk  94   4x6. Hetkel parim 3x4 ja 1x5
Kükk 170 4x10. Hetkel parim 4x6
F.Squat 170 4x3.Viimane kord oli 160 4x3 mis sai tehtud.
Jõutõmme 200 4x6 . Hetke parim 3x3 1x2
Bench 130 4x8. Hetkel parim 4x6

Ühe korduse maksimume pole proovinud.Need peaks samad olema mis viimane kord.Kui siis kükk on parem
Logged

StenPv

  • Posts: 113
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #129 on: October 31, 2018, 01:34:53 »

pu**i raisk :D.. Toome rea vabandusi nüüd:D naine jättis maha,koerad jäid talle ja pidin uue korteri otsima.Ühesõnaga kodust ja perest ilma. No ei saanud rajale kuidagi normaalselt..okei nüüdseks päris hea juba aga teen sellist kulturismi tüüpi trenni rohkem..paar kuud.Tuli tuju ja praegu tunnen et vaja teha midagi ...tujude järgi:D Naist taga ei nuta.Valelik külm *** Minujaoks ,las olla kellegi teise karma karistus vahend.Pigem pahane et oma aega ja raha raiskasin sellise inimese peale.Väärt õppetund mida poleks vaja olnud:D aga poh, pole mõtet tagasi vaadata enam..kael jääb kangeks ja siis ei saa trenni teha:D

Aga koera võtsin uue.Varjupaigast..Puhta tõuline amstaff :) 10 kuune pätt.Mõlemad oleme hüljatud hinged :D nime ei ole suutnud veel mõelda..hetkel on nagu john wicki koer...nimeta:D


NELJA  suurt põhilist teen ikka.Nagu alati.

Kaal 114-115.Ega see söömine ka praegu selline et..vägisi :D.. aga vaatame siis kas  talv läbi kulturismi tüüpi trenni  teha mõjutab seda keha ka kuidagi teistmoodi.

Kava on tavaline:

Rind biits (vb veits õlga)
Selg
Õlg triits
Jalg (vb veits veel biitsa)

Instagramis paar video ka :)
« Last Edit: October 31, 2018, 02:44:27 by StenPv »
Logged

StenPv

  • Posts: 113
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #130 on: November 03, 2018, 10:38:04 »

Kaal kusagil 112 , veits vähem söönud viimasel ajal.Viimased trennid head ,
Eile õlg ja triits: ohp lõppes 80kg x6 ja push press 110kgx4
Üleeile selg: block pulls lõppes 220kgx8
Rind: benchpress lõppes 140kgx4 ja kaldpingil hantlid lõppes 55kgx4 . Enne seda olid kõrged kordused ja hantlid 40kg-50kg ( kaal on siis ühe hantli kaal )

Jalg homme

https://m.youtube.com/watch?v=BDTSIdUzQG4
« Last Edit: November 03, 2018, 10:41:35 by StenPv »
Logged

StenPv

  • Posts: 113
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #131 on: November 07, 2018, 11:17:49 »

Tegin siin ükspäev Front squati isikliku rekordi. 210kg x1 , 220kg x1 oli feil.Instagramis video ka aga läks väheke nihu sellega,ei ole hästi näha küki sügavust jne.Aga isegi natuke "liiga" sügavale läksin selle kükiga  ja tekkis kerge põrke moment..

2 päeva järjest käinud,täna puhkan ja homme jõutõmme(selg). Ülehomme OHP (õlg).
Logged
Pages: 1 ... 7 8 [9]   Go Up
 

Kaubamaja
youtube