wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12   Go Down

Author Topic: Sten P.  (Read 32609 times)

StenPv

  • Posts: 131
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #90 on: July 29, 2018, 08:31:59 »

Seistes kangi surumine üle pea (strict) 100
Seistes kangi surumine üle pea (push press) 120
Rinnalt surumine lamades 160
Kükk 210
Jõutõmme 215

Lõpuks sai asi paika,need raskused tunduvad minu jaoks väga rasked ja saab korraliku trenni plaani paika panna.Hetkel "deloadin" ja teen jõusaalis sellist..pumpavat trenni ja üpris kergelt.Tellisin Murumetsalt kava ja läheb veidi aega selle kätte saamisega.Kui kava käes siis hakkab reaalne töö pihta :) 

Hetkel kaal 115.Kaotasin ühe kilo siin vahepeal:D olen söönud oma tavalise plaani järgi mis on järgmine:

HOMMIK: 7-8muna,peekoni viilud(umb 100g jagu),3 viilu musta leiba, 2 tassi täis piima
LÕUNA: Praad, nt: Kartuli püree ja 300-400g kana või siis 500g veise tükk ,piima või vett
VAHEPALA: Kodujuust (300g) + 2 banaani
ÕHTU: 2 kohupiima (400g)

Kui kaal veel langema peaks siis pressin paar banaani juurde ,vb piima juurde ja vaatan  jooksvalt kas jääb püsima.Teen siin lähipäevil pildi ka vormist kuigi noh ..midagi muutunud väga pole:D

Ühesõnaga - pidu läbi:D edaspidi postitused vähe pikemate vahedega ja raskused ei kasva iga päev:D .Üritaks rohkem videosi teha kui nüüd töö algab.
Logged

StenPv

  • Posts: 131
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #91 on: July 31, 2018, 18:12:15 »

Päev 61.


Palav on ,korralik õli koguaeg:Dmuud midagi. Hetkel ikka taastuv trenn..vnoh..pigem pumpav lihtsalt,rinnalt surumine 100x20,110x15,120x10 ja 130x8 aga jõutõmmete ja kükkidega väga ei pushi,kujutan ette et Murumetsa kava jaoks peab närvisüsteemile ennem veits puhkust andma:D.Neljapäevast peaks siis töö algama.See kuu ainult 2 öö  vahetust ka nii et tuleb hea algus kavaga.

Kaal 116. Mingi pilt ka siis.Ennetavalt juba ütlen ära et ei ml pole gyno:D Mõnipäev on siuke ja mõnipäev on nagu rohkem vormis.Üldiselt mind ennast väga ei huvita :D ei tegele bikini fitnessiga
Toitumises muutsin nii palju et praes on süskariks kartul,piima tass rohkem ja kodujuustu kõrvale viil musta leiba.

Kardio  ongi mul sisuliselt kas enne ja pärast trenni poksikott või siis koertega jalutamine..Aeg ajalt sprindin koerte aedikus koos koertega edasi tagasi:D Kuumus minu jaoks eriti rolli ei mängi,missioonidel sai  laus päikse all treenitud iga päev.Pigem hea saab päevituse ja trenni ühes
« Last Edit: July 31, 2018, 18:15:06 by StenPv »
Logged

StenPv

  • Posts: 131
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #92 on: August 03, 2018, 15:08:07 »

Sain täna kava kätte, täna siis vaba päev ja homme läheb tööks.Eile käisin veel niisama kergelt pumpamas.Katsetasin üle pea surumisel erinevaid haardeid(lai,kitsam).
Hetke toitumisega kaal vaikselt kasvab ,täna hommikul 116.3 .Sellega seoses ka küsimus: Minu põhiline süskari allikas on banaan ja must leib.Mis te sellest arvate,jään millegist olulisest ilma kui ei tarbi riisi,kaerahelbeid,tatart vms?  4-5 keskmist banaani päevas ja 4 viilu musta seemnetega leiba.Prae kõrvale tavaliselt umbes 3 kartulit.

Kavast nii palju et madalaid korduseid  väga ei teegi,mis on päris üllatav.Ainuke x3 on front squat.Üldiselt x6 millele eelnevad omakorda päris kõrged kordused nt x40 jne.Kükke ja üle pea surumist saab nädalas 2 korda teha,mis on minujaoks super kuna OHP on lemmik.Väga ootan juba esimest trenni.Panen täieliku usalduse kavasse ja teen punkti pealt nii nagu ette näeb.Muidu mul tavaliselt kalduvus juurde toppida asju ja rohkem teha.

Pilt ka eilsest trennist.
« Last Edit: August 03, 2018, 16:43:04 by StenPv »
Logged

StenPv

  • Posts: 131
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #93 on: August 05, 2018, 20:40:33 »

Kaal kõigub 115-116 vahel.Jätkuvalt üritan hoida seda,samal ajal vormi veits paremaks saades.Kavaga algus tehtud,siiani väga rahul.Eelmine kava oli 531 variant arvasin et on raske,ei olnud:D nüüd on raske.Ei saa ilmselgetel põhjustel kava siia kirjutada aga põhitöö mainin ära

Eilne tõmbepäev:
Jõutõmme:  170kg4x6 millele eelnes 15x, 12x, 8x  .Tundus väga kerge,järgmine trenn läheb 180 peale
Pooltõmme põlvekõrguselt:170x8 210kg4x4  .Jällegist..tundus kerge,järgmine trenn 180 ja 220.

Tänane surumis päev:
Lamades rinnalt surumine: 110kg4x8 millele eelnes 50x 20x 10x  ,see 4x8 110kg jääb minu jaoks väga kergeks praegu aga teen kava punkti pealt ja annan arengule ruumi.Järgmine trenn panen 115kg peale
Hantlitega kaldpingil 40kg hantlid 4x10 

Üldiselt enesetundest..Krt tunne on selline et läheks ajaks paljakäsi süürias erineva rühmituse tegelasi taga:D power on sees ja enesekindlust vast isegi liiga palju.Annan ikkagist endale aru ja jääme mõistuse juurde.
« Last Edit: August 05, 2018, 20:43:38 by StenPv »
Logged

A.L

  • GymLeco
  • ****
  • Posts: 516
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #94 on: August 06, 2018, 06:33:06 »

Sul on kõige positiivsem blogi siin ja seda igas mõttes. Alati, kui ma loen, siis on kerge smile garanteeritud  :)

Edu tegemistes!
A.
Logged
What will you do if all your problems aren't solved by the time you die?

StenPv

  • Posts: 131
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #95 on: August 06, 2018, 20:41:41 »

Sul on kõige positiivsem blogi siin ja seda igas mõttes. Alati, kui ma loen, siis on kerge smile garanteeritud  :)

Edu tegemistes!
A.

Tänud ja edu sullegi :)
Logged

StenPv

  • Posts: 131
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #96 on: August 08, 2018, 17:50:38 »

 Esimene nädal tehtud.Kavaga väga rahul,volüüm on korralik.Trenni pohmakas on peal ja üleni kange.Ei saanud ükspäev isegi kummardada et ahjust pelmeene välja võtta :D pidin täis küki tegema et asjatada..Enivei,eilse päeva põhitöö:

Front squat(rinnal kükk?) - x10, x6 ja siis  120kg 4x3. Kindlasti järgmine trenn 130kg 4x3
Push press (svung?) - x30, x15 ,4x6 100kg.Järgmine trenn 105kg...
Põhi suurte harjutustega tõstan raskust alati kui kõik seeriad ja kordused mis ettenähtud saab tehtud.Kui jääb puudu siis ei tõsta raskust.
+  muud väiksemad abiharjutused.

peale trenni siis tavaline 1-2h koertega jalutamist,sai stroomis ujumas käidud.Mõnus kergelt jahe vesi.Pilt ka ,ühes teises päikese süsteemis tehtud.Jääb saladuseks kus ;) tegelt olen reptiil
« Last Edit: August 08, 2018, 18:01:42 by StenPv »
Logged

UrTz

  • Posts: 818
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #97 on: August 09, 2018, 22:55:33 »

Kui kaugele tahaksid rammumehena jõuda?
Logged

StenPv

  • Posts: 131
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #98 on: August 10, 2018, 08:19:07 »

Kui kaugele tahaksid rammumehena jõuda?
noh..ilus unistus oleks maailma parimatega vôistelda ,ei tea kas vanuse pärast hiljaks jäänud või mitte.Eks aeg näitab :)
Logged

StenPv

  • Posts: 131
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #99 on: August 10, 2018, 17:06:30 »

Algas uus trenni nädal.Täna kükk ja seistes kangi üle pea surumine.Surumine  täiesti puhtalt,svung on viimasel päeval..Põhiline töö siis järgmine:

KÜKK x30, x25, x15 ja 4x10 145kg.Jäi kordusi puudu ja järgmine trenn kasutan sama raskust,2 viimase seeria peale jäi puudu 4 kordust.
Seistes kangi üle pea surumine x40 x15, 4x6 80kg.2 viimase seeria viimase korduse tegin kerge viskega nii et panen järgmine kord sama raskusega.
Lisaks tegin jalgadele veidi lisa ja kõhtu.

Nüüd rämedalt õgima ja homme vaba päev.Järgmine trenn jõutõmme 180kg 4x6

Kaal 116.
« Last Edit: August 10, 2018, 17:24:09 by StenPv »
Logged

visionofdisorder

  • Posts: 452
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #100 on: August 10, 2018, 18:05:34 »

noh..ilus unistus oleks maailma parimatega vôistelda ,ei tea kas vanuse pärast hiljaks jäänud või mitte.Eks aeg näitab :)

https://en.wikipedia.org/wiki/Mark_Felix

"He was a dedicated body builder and turned his attention to strongman competitions in 2003 at the age of 37, comparatively late in relation to other strength athletes"

pead ainult vigastusi vältima
Logged

StenPv

  • Posts: 131
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #101 on: August 10, 2018, 19:00:37 »

https://en.wikipedia.org/wiki/Mark_Felix

"He was a dedicated body builder and turned his attention to strongman competitions in 2003 at the age of 37, comparatively late in relation to other strength athletes"

pead ainult vigastusi vältima
. Jep :) tahe olemas.
Logged

StenPv

  • Posts: 131
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #102 on: August 16, 2018, 13:01:57 »

2. Trenni päev
Tõmme  180kg 4x6 tehtud.Pooltõmbed üle nädala.

3. Trenni päev
Rinnalt surumine 115 4x8 tehtud. Kaldpink rinnalt 40kg hantlid 3x10 ja 50kg hantlid x10 abiga.

4. Trenni päev
Rinnal kükk 140kg 4x3 +x6
Svung 100kg 4x6

Instas ja jutuubis paar video ka
Logged

StenPv

  • Posts: 131
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #103 on: August 18, 2018, 13:55:17 »

Täna algab uus trenni nädal.Eelnev nädal jätsin mõned raskused samaks sest pausid seeriate vahel olid liiga pikad,see nädal juba oli 5m asemel 3m nt.Keha kaal on 117.Söömises muutsin ühe toidukorra veits ära,2 kohupiima korraga on nüüd 1 kohupiim korraga ja 2 korda päevas.

Uue nädala plaanitavad raskused:

Kükk 145 4x10
Ülepea surumine kangiga 82.5 4x6
Jõutõmme 185 4x6
Pooltõmme 185x8, 220 4x4
Rinnalt surumine lamades 120 4x8
Rinnalt surumine kaldpingil hantlitega 45 4x10 (45kg üks hantel)
Kükk kang rinnal 150 4x3
Svung 105 4x6

Need on siis põhilise töö raskused,sellele eelneb soojendus/vastupidavus kordused ka..x30 kükk on päris korralik piin ikka:DKui kõik ettenähtud seeriad ja kordused saavad tehtud + seeriate vaheline paus ei veni 5m pikkuseks siis tõstan raskust järgmine trenn.Võiks jääda maksimum 3m paus.Peale viimast trenni päeva oli tõsine pohmaka tunne:D tegin 2 vaba päeva ja täna juba väga super olla.
Logged

StenPv

  • Posts: 131
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #104 on: August 19, 2018, 18:42:08 »

Trenn eile oli raju,sain kõik tehtud..pärast kükke oli päris läbi olla..see 4x10 on ikka piin kui oled harjunud max 5 kordust tegema:D Aga üks asi mind jubedalt häiris..nimelt läksin siis squat racki poole et teha ülepea surumist...mind ootas ees 3 poisikest,kõrendid nagu mina kunagi olin ja paljaste torsodega..lisaks rippus kaelas HC gymi kett mis seal saalis on..Tegid biceps curli tühja kangiga ja siis lisati 5kg kettad ... See vist oli esimene kord kus tundsin kerget roid rage effekti:D aga ütlesin inglise keeles (ei oska vene keelt) viisakalt " this is squat rack ..if u dont use heavy weights dont do ur empty bar biceps curls here,over there are some barbells and bars for biceps curls" pakkisid kokku ja läksid siis teise ruumi ja võtsid õige kangi... Minu pärast tee squat rackis biitsa aga ainult juhul kui sa oled tugev nagu Marek Kalmus kes teeb biitsa ulmeliste raskustega..Sest ega ma ise ka ei läinud sinna kükkima,lihtsalt see kogu kupatus seal aitab toimetada paremini suurte raskustega.Mitte tühja kangiga biitsa...

Homme siis  jõutõmme ,185kg 4x6:D pärast ei saaa jälle pool nädalat maast asju korjata aga pole hullu:D lets do this
« Last Edit: August 19, 2018, 18:52:33 by StenPv »
Logged
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12   Go Up
 

Kaubamaja
youtube
anything