wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11   Go Down

Author Topic: Sten P.  (Read 25250 times)

Аябо

  • REVAL SPORT
  • ****
  • Posts: 212
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #75 on: July 16, 2018, 19:58:38 »

Kuidas winny ja teksade jalga mahutamine seotud on?  :D ma vb ei hammustanud läbi praegu :D
lööb rasva alla :D
Logged

UrTz

  • Posts: 815
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #76 on: July 16, 2018, 21:17:16 »

See aasta mingil Eviko sarja võistlusel ei proovi võistelda?
Logged

StenPv

  • Posts: 118
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #77 on: July 16, 2018, 22:34:30 »

See aasta mingil Eviko sarja võistlusel ei proovi võistelda?

oh ei:D pole veel valmis,plaanis oli algul järgmine suvi võistlema minna kuhu vähegi saab.Noh sai varem proovitud aga see oligi siuke hea "test" ,veendusin 100% et tahan selle alaga tegeleda :).
Logged

Martin123

  • Posts: 470
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #78 on: July 17, 2018, 09:06:07 »

Revo rasva lööb toitumine alla, mingeid imeaineid ei ole olemas, on vaid väärastunud netilegendid umbes nii, et pane winnit see teeb kuivaks, metaan teeb vesist massi ja paksuks jne...
Logged

kristo1979

  • Posts: 936
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #79 on: July 17, 2018, 18:37:05 »

Revo rasva lööb toitumine alla, mingeid imeaineid ei ole olemas, on vaid väärastunud netilegendid umbes nii, et pane winnit see teeb kuivaks, metaan teeb vesist massi ja paksuks jne...

 ;D ;D ;D See on jah sama arukas jutt nagu kõrgemad kordused teevad reljeefi ja madalamad kordused massi vms :D

Logged

StenPv

  • Posts: 118
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #80 on: July 17, 2018, 21:11:21 »

;D ;D ;D See on jah sama arukas jutt nagu kõrgemad kordused teevad reljeefi ja madalamad kordused massi vms :D
olin ka kunagi nende vale müütide ohver,nüüdseks aru saanud et põhiline ikkagi kalori kogus ,muidugi ka makrod
Logged

StenPv

  • Posts: 118
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #81 on: July 17, 2018, 21:20:15 »

Paar lambi pilti ka,varsti teen uue vormi pildi.Suht peekon :D aga tuletan meelde et eesmärk on jõud ja mass,minimaalse lisa pekiga.Kuiva vormi taga ei aja otseselt.hetkel 115.4 umbes ,üritan 120 kätte saada ja siis veits kantida seda peki ja lihase suhet ümber :Daga see kantimine aeglaselt ja jooksvalt .Jõud on prioriteet. Tahaks aasta lõpuks 150 ülepea suruda ,kerge tõukega.Tavalise kangiga ja püsti :)
Logged

Kiilakas1991

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 776
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #82 on: July 17, 2018, 22:01:42 »

Totally skiped Head Day . :D
Logged

StenPv

  • Posts: 118
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #83 on: July 17, 2018, 22:05:02 »

Totally skiped Head Day . :D
xD haha, no ei viitsi neid head Curle teha
Logged

StenPv

  • Posts: 118
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #84 on: July 18, 2018, 14:34:33 »

Nii, täna siis kükk lõppes 170x5 ja 3x8 front squate 130kg.Peale neid korjasin maast kettaid ,100kgmaast  rinnale ja umbes 40 seki kõndisin,maha tagasi ja uuest.Nii 3 ringi . 50kg x 8(vist)ringi ,75kgx5 ringi ja 100kgx3 ringi.Iga ring hakkab kettad maas ja ring ise ~40seki . LÕPETUSEKS 3x20 jala tagaosa ,kõht ,alaselg. Kaal 116 ,vormi pilt tuleb 118 peal :D

Näide tänasest söömisest:
HOMMIK : 6muna, 6 peekoni viilu(umb 100g) ,3 musta leiba seemnetega,2 eesti juustu viilu ,2tassi täis piima.

Enne trenni: 1 scoop protsi piimaga ja 1 banaan
Peale trenni: 2 scoopi protsi piimaga ja 1 banaan

Lõuna: 500g veiseliha ja umb peo täis spagette

Vahepala: tere Käsitöö kodujuust 300g

Õhtusöök: 400g farmi lahja kohupiim .

Tööl tasuta rammus pulgajäätis ,patustan mingi 2-3 jätsiga lisaks:D
Logged

StenPv

  • Posts: 118
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #85 on: July 21, 2018, 09:35:17 »

Eile sai siis peale kahte öövahetust trenni mindud,polnud vist just kõige parem mõte aga tehtud kõik sai:D
OHP päev

Põhitöö:
Ülepea surumine (strict) 3x80 3x85 3x90
Pushpress  2x105 2x110
Kukla tagant surumine istudes (ilma seljatoeta,smithil) 3x8 60-65kg (kerge pump õlgadele)

Lisa harjutused:
Kitsalt surumine lamades 8x105 8x115 6x130
Dipid 3x15
pulldown 4x20-15
Seated rows ( istudes vastu kõhtu tõmbed,plokil?) 4x20-15
Küljele lendamine hantlitega süsteemis 25,15,10 2m paus  10,15,25 (kordused)

video surumisest ka üleval jutuubis/instas
http://www.youtube.com/channel/UCQOmkKxWuhHyE9Eeb9fhP6A?view_as=subscriber  btw,ma pole veel aru saanud miks vahest mõni video läheb üles hea kvaliteediga ja mõni on udukogu:D

Ning kui kedagi häirib et kirjutan eesti/inglise keeles termineid segamini siis..Kuna olen enamasti õppinud kõik ise,palju googeldanud jne, on külge jäänud lihtsalt inglisekeeles terminid.T nation on põhiline koht kust infot võtan.

päev 51. ehk siis suts üle 7 nädala.

Jätkuvalt kõik hästi ,kaal püsib seal 116 peal.Võtan nüüd söömisega veits rahulikumalt et liiga pekiseks ei läheks.Ülepika aja tunnen korraliku lihas valu:D õlad  on väga kanged.Muidu usun et kui korralikult süüa ja magada ,rutiinselt trennis käia siis seda lihasvalu ei tohiks eriti olla.Ei tea kas see on magamatuse pärast,söönud olen nagu ikka korralikult. (sattus 2 öövahetust järjest ,mille vahel sain umb 4-5 h magada.Nüüd ka hommikuks tööle ..vähemalt ühe 7 tunnise öö une sai vahele lõpuks:D)

Enamasti teen kõik seljaharjutused neutraalse haardega,lõuatõmbed ka laia ja neutraalse haardega.Kuna tunnetan nii paremini selga.Väidetavalt peaks kätele ka "laiust" lisama igasugune neutraalne haare.Sellepärast ka panen suurt rõhku igasugu hammer curli verisoonidele.Kuna see peaks ka justkui "brachialise" tööle panema rohkem.Ükspäev viskasin siin lindi ümber biitsa ja kui ma nüüd õigesti mäletan oli 47.5cm,kuigi käsi paistab eest vaadates päris kitsas minu meelest.Kõrgusest tuleb see 47.5 kokku.Kommentaare?Müüt või tõsi? Enda lemmik ja parima "pump" effekti ning tunnetuse annab neutraalse haardega plokil köiega.Isegi 4-6 kordust põhjas plokiga annab jõhkra pumpi,muidugi teen kõik kordused korraliku pigistusega ja aeglase negatiiviga.Muidugi tavaline kangiga biitsa harjutus on ka sees.Kui ükspäev on seljale madalad kordused ja suurem raskus siis biitsale kõrged kordused ja vähe raskust .Kui teinekord on seljale kõrgemad kordused ja vähe raskust siis biitsale madalad kordused ja suurem raskus.Mõistlik süsteem v jällegist,mõtetu?Tugevaid käsi on rammumehel ikkagi vaja ja ka massi.Kui käsi on ikka korralik palk siis on stabiilsus ka suurem.Ma oma spageti kätega saan veel siin 120 kilo ülepea küll aga kindlasti annaks stabiilsus jämeda käe näol veidi parema tulemuse.Enivei, ootan igasugu kommentaare sellekohapealt.Tean et korra juba uurisin siin ja sain head vastused aga nüüd pigem uurin konkreetselt seda brachialise töötamist läbi neutraalse haarde,nii läbi isoleeritud biitsa harjutuste kui ka selja.
« Last Edit: July 21, 2018, 12:47:29 by StenPv »
Logged

Mesilasehunt

  • Posts: 11
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #86 on: July 21, 2018, 21:40:08 »

"Ei saa olla vaid sportlane vaid pead nägema ka välja nagu üks. Muidu oled nähtamatu." -Dimitri Klokov
Logged

StenPv

  • Posts: 118
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #87 on: July 23, 2018, 21:12:59 »

EILE:
Power clean: 50xhuiteab 75x5 85x3 95x1 105x1
Jõutõmbed: 160x3 170x3 180x3 190x3 200x3
Raskused maast rinnale ja tassimine ajapeale:  125kgx30seki. 4 ringi,viimane ring kohe otsa(nagu dropset)  100kg x umbes 20 seki, 75kg x 20 seki, 50kg x umbes 20 seki
3x20kõht,alaselg,jala tagaosa  jäi ära kuna saal pandi kinni:D ei jõudnud

TÄNA:
Rinnalt surumine lamades: 125x3 130x3 135x3 140x3 145x3 150x3
Kaldpingil hantlitega surumine rinnale ( tõstin nurka 45 kraadi peale ,eelnevalt oli aste madalamal): 40x8 45x8 50x6
Dipid:3x20, 15, 12
Lõuatõmbed 5x5
Istudes tõmbed plokil 4x8-6

Areng toimub jätkuvalt.Vigastusi pole.Kõik hästi,kuigi jätsin deloadi vahele.Nüüd teen 2 vaba päeva ja siis tuleb jälle 1 korduse trennid( uued rekordid,ma loodan:D).Peale seda lõpuks siis deload nädal,ehk siis nädal aega väga madalad raskused.Kaal püsib 116 peal.Hoian seda mõnda aega.
« Last Edit: July 23, 2018, 21:15:01 by StenPv »
Logged

UrTz

  • Posts: 815
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #88 on: July 23, 2018, 23:02:01 »

Vaata jah, et ei vigasta end kiire raskuste suurendamisega. Kas liigestele ka midagi võtad?
Logged

StenPv

  • Posts: 118
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #89 on: July 24, 2018, 06:36:37 »

Vaata jah, et ei vigasta end kiire raskuste suurendamisega. Kas liigestele ka midagi võtad?
mkm
Logged
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11   Go Up
 

Kaubamaja
youtube
anything