wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1] 2 3 ... 9   Go Down

Author Topic: Sten P.  (Read 19315 times)

StenPv

  • Posts: 109
    • View Profile
Sten P.
« on: June 13, 2018, 20:00:28 »

Tere

Ei ole veel midagi erilist.Päris algaja ka pole aga mõtlesin et teeks ka siia oma blogi :)Eesmärk suures pildis on saada tugevaks ja aasta või kahe pärast osaleda mõnel rammumehe võistlusel (amatöörides siis ilmselgelt) Hetkel treeningute eesmärk on jõud ja mass,väga rammumehe evente ei harjuta.Ei pea end baasharjutustes veel piisavalt tugevaks.Kuna olen üpris kõhna kehaehitusega siis esialgu vaja korralik riiul ehitada kus pealt hea palki tõugata :D.Nimelt 2014 kaalusin veel 74 kg umbes.

Vanus: 26
Pikkus:188cm
Kaal:106kg ja liigub usinalt üles.
Treeningstaaž: Võib öelda et tõsiselt hakkasin tegelema kusagil 2016 jaanuar.Kõik sellele eelnev oli selline..peata tilulilu tegevus.Kuna olin ka militaar karjääri peal umb 5 aastat siis treeningud olid enamasti keharaskusega ja palju kardiot.

Strict press: 85x2
Push press: 105x5 (koos cleanidega,ehk siis maast üles ja ülepea)
Lõuatõmbed: 5x5 +5kg
Bench press: 130x3
Deadlift: 200x1
Rackpull: 230x6 (täpselt põlve alt)
Squat: 180x2 ,pole nüüd mõnda aega proovinud raskemat.
Dipid:+40kgx6
Front Squat:120x8
Trap bar carry: 210kg ,30 meetrit ,4 korda ümber keeramist kuna polnud ruumi.See oli aasta tagasi.Praegu üritan mõelda kuidas see tagasi oma treening kavasse panna.

Need siis põhirõhk praegu.Ainuke abivahend mis kasutan on randmesidemed ja aeg ajalt seljavöö,oleneb kui läbi alaselg on.Olen üldiselt ületreenimis ohver ,vaba päeva teen siis kui ikka täiesti laip tunne on,kere valutab jalatallast kuni pealaeni.Vahest sunnin end peale 3-4treening päeva , ühe puhke päeva võtma.Treening kava on kalmuselt tellitud umbes aasta tagasi,väikese tuuninguga omaltpoolt.Sellest ajast kui tellisin kava on areng olnud hea.Enne seda võib öelda et tegin ikka väga mõtetut trenni:D


Toitumine:

Hommik: 5-6 muna(kollasega),5-6 american bacon viilu.2 leiba kanepiseemnetega.2 tassi täis piima
Teine toidukord: kodujuust ,330g (farmi 41 valku)
enne trenni 1 scoop hc gymi valgupulbrit ja 1 banaan,peale trenni 2-3 scoopi valku ja 1 banaan.Enne trenni veega,pärast trenni täispiim
kolmas toidukord: mingit sorti praad.Kana filee nt kusagil 300g ,100g riisi.Tihti peale teen omale "wrape" 2-3 tki.400g hakkliha,125g riisi,pool purki ube ja veidi jänese toitu vahele + 1-2 tassi täispiima.
neljas toidukord: 1 pakk kohupiima ja 1 pakk kohupiima pastat segamini+ vahest 1 banaan,oleneb kuidas isu on.
Kui kauem üleval siis ka 1 sheik  veel,2-3 scoopi hc gymi valku.Täispiim.
+ väga palju vett.Ei oskagi liitrites öelda aga pakun et umbes 3-4 liitrit tuleb ära.Multivitamiin,HC gymist ostetud,soome oma vist oli.Ei tule praegu meelde mis bränd.Naine väidab et töötab hästi.Endal ka küünis kasvab kuidagi kole kiiresti:D

Ei ole mingi clean bulk:) meeldib süüa:D  Instagram : stenpyvi
Teen varsti siis vähe viisakamad vormi pildid ka.Üksi on raske enda lifte jäädvustada.Vahest kui naine on kaasas siis üritan alati mingi video teha :)
« Last Edit: June 13, 2018, 23:31:10 by StenPv »
Logged

StenPv

  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #1 on: June 13, 2018, 21:19:37 »

Esimene pilt(nokatsiga)  2016 suvi.umbes 85-90 kg
Teine pilt (rohelised lühkarid) 2017 suvi kusagil 95-100 kg
Kolmas pilt (vormis ja esimene paremalt) 2014  kusagil 70-75 kg
« Last Edit: June 13, 2018, 23:32:21 by StenPv »
Logged

Kiilakas1991

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 771
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #2 on: June 13, 2018, 23:39:12 »

106 lt pilte pole?
Natural peax sellise kaalu ja pikkuse peal korralik beekon olema  ;D
Logged

StenPv

  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #3 on: June 13, 2018, 23:58:45 »

ärge nägu tähele pange xD, see peaks olema nüüd kõige viimane,kusagil 103-106 vahel.Järgmine trenn teen uue.Ütleme nii et pehmem kui võiks jah:D aga teekond oli natural.Kui kedagi huvitab mis effekti omab blast and cruise mis nüüd 2 nädalat tagasi alguse sai  siis hoidke silm peal.Hate-i pole vaja.Sai selline otsus vastuvõetud ja me kõik elame oma elu ikka eks:D Olen aus,ei propageeri midagi,ei pea midagi õigeks ega valeks.Just doing what i love ja nüüd täige hooga :)   

MÕLEMAD siis viimased natyd pildid.
« Last Edit: June 14, 2018, 00:52:14 by StenPv »
Logged

Kiilakas1991

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 771
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #4 on: June 14, 2018, 00:12:19 »

Ei heidi kaugeltki mitte.  Pigem just hea arengut naha ja kaasa elada.
Need kes valetavad aga tglt pole nattyd loovad noortematele valesid ootusi pigem heidin. Nagu ader kui voistluskeelu sai vaidetavalt ameerikast ostetud hera80 .

Ok rohkem ei reosta blogi.  Edu mees  :)
Logged

StenPv

  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #5 on: June 14, 2018, 00:18:22 »

Ei reosta keegi,igasugused sõnavõtud on alati teretulnud,ei tea kõike ja silmaring vajab alati täiendust:D(väljaarvatud siis paljas "hate",mingeid häid argumente vastaval teemal loen huviga).Heameelega arutan siin asju:) peaasi et offtopic vaidluseks ei lähe:D Aga tänud!
« Last Edit: June 14, 2018, 00:20:16 by StenPv »
Logged

Martin123

  • Posts: 456
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #6 on: June 14, 2018, 11:27:35 »

Tore et blogi tegid siia, praegu mõtlen isegi, et tore, et kunagi kah blogi tegin siiani kirjutan vahepeal, mõnikord rohkem, mõnikord vähem, aga hea on jälgida kõigest mõne nupuvajutusega, et kus olin 2a tagasi mis raskus numbrid trennis olid jne, igastahes soovin sulle palju edu ja tihedat kirjutamist ootab ka rahvas ilmselt!  :) 8)
Logged

Helerin

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 428
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #7 on: June 14, 2018, 13:30:28 »

Tsau Sten, sina ka siin...  :D Welcome! :P
Logged
"It doesn't take a hero to order men into battle. It takes a hero to be one of those men going into battle." Gen. Norman Schwarzkopf

Аябо

  • REVAL SPORT
  • ****
  • Posts: 210
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #8 on: June 14, 2018, 16:02:28 »

Respect aususe eest, edu goalidega.
Logged

StenPv

  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #9 on: June 14, 2018, 22:44:51 »

Tänud .Täna siis surumis trenn.Olin 2 ööd järjest tööl ,vahepeal kusagil 6h und.Väike pre workout shot lahendas probleemi:D. Sain 90kg strictpressi tehtud.Instagramis video üleval.Uus rekord :). 100 repi lendamist Peale (25,15,10 3m paus ja 10,15,25,repid) ja siis triits. Triitsal midagi uut ei tulnud,dipid +50kgx5 viimane seeria.
« Last Edit: June 15, 2018, 01:12:51 by StenPv »
Logged

Martin123

  • Posts: 456
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #10 on: June 14, 2018, 23:53:31 »

Pane oma instagram kah siia kirja, muidu kuiv trenni jutt ainult :)
Logged

StenPv

  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #11 on: June 15, 2018, 01:00:46 »

Instagram : stenpyvi 
Logged

StenPv

  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #12 on: June 15, 2018, 07:09:40 »

Täna hommikul,tühjana kaalul.109.4
Logged

StenPv

  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #13 on: June 15, 2018, 20:23:10 »

Täna oli küki trenn. 180x3 viimane seeria,kolmesed seeriad ja umb 10kg kaupa ronisin. Peale kükki tegin 3x8-6 front squati 120kiloga. üks kordus 180kiloga rohkem:). Naisel video tegemine ei õnnestunud kohe üldse aga homme vaatan kas saab midagi sealt kätte:D punase näo nt.
Logged

UrTz

  • Posts: 814
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #14 on: June 15, 2018, 22:10:18 »

23. Juuni on Palamusel harrastajatele mõeldud rammumehe võistlus, hea võimalus end proovile panna :)
Logged
Pages: [1] 2 3 ... 9   Go Up
 

Kaubamaja
youtube