wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9   Go Down

Author Topic: Sten P.  (Read 16349 times)

Mesilasehunt

  • Posts: 10
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #60 on: July 08, 2018, 01:13:24 »

"kukla tagant surumine". Selle nimi on Klokov Press :)
Logged

StenPv

  • Posts: 106
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #61 on: July 08, 2018, 11:25:48 »

"kukla tagant surumine". Selle nimi on Klokov Press :)

klokov pressil vist mingid teatud väiksed omapärad mis teevad selle klokov pressiks(paistab olevat püsti ,väga laia haardega ja kerge tõukega)Peaks täitsa proovima millalgi.Behind the neck press  on nagu veits "tavalisem" ..ehk siis kukla tagant surumine:D aga ma ei tea ka,tundub nii.Igatahes..tegin seda istudes ilma seljatoeta.Seljatoega ülepea surumine mulle üldse ei istu.Mingi hetk peaks Z pressi proovima
Logged

Mesilasehunt

  • Posts: 10
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #62 on: July 08, 2018, 18:05:53 »

Tõuget ei tohi olla Klokovi pressil :p
Logged

StenPv

  • Posts: 106
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #63 on: July 08, 2018, 18:59:43 »

Tõuget ei tohi olla Klokovi pressil :p

tõsi,my bad:D
Logged

StenPv

  • Posts: 106
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #64 on: July 09, 2018, 22:29:14 »

jõutõmme 210x1 ,tegin seda 2 seeriat.Rackpull põlve kõrguselt 250x3.Jutuubis ja instas siis mingi video ka olemas.Vaikselt areneb.

Power clean -  soojendus +50kg x sitaks,ei lugenud.70x6 vist ,100x3
Deadlift - 3 seeriat sooja,145x5 165x3 180x1 200x1 210 2x1
Hantli tassimine - 60kg  3x40-60 seki
Rackpull - 250x3 230x6 200x10
jala tagaosa,alaselg,kõht  3x20

Homme siis rinnalt surumise max.
Logged

StenPv

  • Posts: 106
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #65 on: July 10, 2018, 14:34:18 »

Nii..trenni pohmakas eilsest on korralik:D väga uimane ja unine on olla+kõik tundus raske:Dniuniuniu hala:D aga trennis käidud

Rinnalt surumine -3 seeriat sooja, 110x5 125x3 140x1 150x1 160x1...160 ma ise ära ei loeks,perse tahtis lendu minna.Reaalne max vast pigem 157.5 või 155 mis on juba surutud ühe korra
Kaldpingil hantlitega rinnalt - 3x5  50,55,60
Dips - 3x20,15,10
+ selg,vertikaalne ja horisontaalne tõmme ,mõlemad 4x20,15,12,10

Kaal 115.Kuur siis ..kuuenda nädala peal enamvähem
« Last Edit: July 10, 2018, 14:36:19 by StenPv »
Logged

StenPv

  • Posts: 106
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #66 on: July 11, 2018, 08:11:11 »

Säär veits paisunud, sardell.Sokid pigistavad xD Noh..peaasi et jōudu tuleb , vb nõks söömisega tagasi tõmbama.Kõik dressid ja lühkarid ka korralikud liibukad ,kiles viiner:D perse ei mahu püksi ära varsti , teksasi ei hakka parem proovimagi.Otse poodi uute järgi
Logged

UrTz

  • Posts: 811
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #67 on: July 11, 2018, 12:27:52 »

Säär veits paisunud, sardell.Sokid pigistavad xD Noh..peaasi et jōudu tuleb , vb nõks söömisega tagasi tõmbama.Kõik dressid ja lühkarid ka korralikud liibukad ,kiles viiner:D perse ei mahu püksi ära varsti , teksasi ei hakka parem proovimagi.Otse poodi uute järgi
See on alles algus😀
Logged

StenPv

  • Posts: 106
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #68 on: July 11, 2018, 16:58:21 »

See on alles algus😀
  ;D siis pole mõtet poodi tormata kohe
Logged

Аябо

  • REVAL SPORT
  • ****
  • Posts: 209
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #69 on: July 11, 2018, 18:01:17 »

tõmbad kuuri lõppu winny peale, peaks teksad jälle jalga mahtuma haha :D
Logged

Martin123

  • Posts: 452
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #70 on: July 11, 2018, 19:33:02 »

Kuidas winny ja teksade jalga mahutamine seotud on?  :D ma vb ei hammustanud läbi praegu :D
Logged

StenPv

  • Posts: 106
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #71 on: July 11, 2018, 20:17:27 »

Kalorid ikka põhiline
Logged

StenPv

  • Posts: 106
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #72 on: July 12, 2018, 21:32:09 »

Kükk tehtud.Video jutuubis ja instas olemas.

Kükk 140x5  160x3 180x1 190x1 200x1  ,uus rex siis 200
Front squat 170x1 , 2 seeriat 120x8  ,  uus rex 170
Tõstsin kettaid korduste/aja peale sülle ja rinnale ,soojendus ja 125kg minuti jooksul.2 korda .Peale seda  100 rinnale , hoidsin ja kõndisin veits edasi tagasi:d
Jala tagaosa,kõht,alaselg 3x20

Üldiselt siis uued rexid

Bench press : 155 (160 oli liiga inetu et ära lugeda).155 läheb veel ilusti sujuvalt
Strict press : 100
Push press : 120
Squat : 200
Deadlift : 210
Rackpull : 250 3korda

Kuues nädal kuuril.Üpris madalad kogused kuna 1 kuuriga ei lõppe asi.Kruiisin pärast edasi ja ei näe mõtet kohe HULL mega laks teha.Vahepealne kruiisi kogus peaks siis hoidma saadud tulemusi, vb isegi suudab areneda selle peal.Järgmine "kuur" või "blast" tuleb juba vähe tugevam.Kaal 115,alguses oli 106

Üldiselt meeleolust,side effectid jne:
*mitte sittagi pole viga (nahk puhas,tala seisab,tuju stabiilne hea,autocorrect ajab ikka sita keema:D)
*alaselja pump läinud leebemaks

Logged

StenPv

  • Posts: 106
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #73 on: July 13, 2018, 22:11:57 »

Täna sai trennis käidud,pidi deload nädal tulema aga fuck it,power on korralikult sees praegu.OHP 85x5 no problem,pushpress 105 2x3 otsa.3x10 kitsast rinnalt surumist,115kg + veidi muud tilulilu.
Kava justkui nõuab kindlat 1 rep maxi mille põhjal ülejäänud trenn paika panna aga kurat...See 1 rep max tõuseb praegu nii kiirelt et ei ole kava päris punkti pealt mõtet vist jälgida.Tuleb palju igast lisa seeriaid sest ettenähtud jääb lahjaks.Kama töötab korralikult:D


Natuke offtopicut ka

Lühike kokkuvõte mida ma arvan tänapäeva maailmast,ühiskonnast jne,kerge mõistatus ühe loo näol.  ;D

! No longer available
« Last Edit: July 13, 2018, 22:21:56 by StenPv »
Logged

StenPv

  • Posts: 106
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #74 on: July 16, 2018, 15:25:16 »

sai nüüd eile ja täna trennis käidud,jõutõmme lõppes 170x5 + block deadlift (ehk siis mingi 10cm kõrgemalt kui tavaline jõutõmme)  ja tänane bench 120x5 , 125x5 , 130x5 , 135x5+ 3x10 kaldpingil hantlid rinnale 45kg.Muidugi mõlemal päeval lisa asjad aga olen korduvalt neid siin kirjutanud.Kaal 115.2 täna hommikul.Ükspäev sõin kolm 3kordset juustuburksi ära(mac) siis kaal oli hommikul 116:D

Muidu kõik hästi jätkuvalt.Instas ja jutuubis mõni uus pilt/video.Vormi pilti otseselt pole,särk seljas:D ja natuke filmisin ka poksikoti tööd mis oli soojendus enne jõutõmbeid.Midagi erilist pole kuna otseselt  poksi trennis ei käi.Hoian enamvähem mingit basic taset.

Mul siin suht igav üksi jaurata :D kui mingid küsimused,ettepanekud või niisama hapet kellegil vaja pritsida siis andke minna.Arutaks heameelega erinevatel teemadel.
Logged
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9   Go Up
 

Kaubamaja
youtube