wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 ... 13 14 [15]   Go Down

Author Topic: Sten P.  (Read 46606 times)

StenPv

  • Posts: 179
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #210 on: May 26, 2019, 08:19:03 »

Nii, sain eile siis oma STRICT Overhead pressi ka teada:

100kg x5
115kg x1

Varasem parim tulemus oli 100kg x1


Video - https://www.instagram.com/p/Bx5aMhQJVYC/
Logged

StenPv

  • Posts: 179
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #211 on: May 31, 2019, 22:05:23 »

vahepeal tegin siis kerge jalapäeva..pidi olema jah kerge aga need kõrged kordused lõid tõsiselt kangeks jalad paariks päevaks  ;D :

Front squat 140kg 4x10-12  ..aa ja naised v kes iganes kes endale vormis kanni tahab..ma ei tea mis juhtus aga peale seda on nagu 2 telliskivi tuhara asemel.Istudes tunned nagu pähklite peal istuks ;D
Bulgarian split squats 4x12 kandis (vist, ei mäleta enam aga 10+kindlasti)
Standing calf raises 4x14

Järgmine päev kerge ülakeha trenn veel kuna rammuka päeva jaoks olid jalad liiga kanged ;D :

High incline bench press ( 60kraadi ) 120kg 3x3
Close grip bench press 140kg 3x5
Pull down 4x8
Seated cable rows 3x20
+ kätele superset biitseps/triitseps 3x20 mõlemad plokil.

2 vaba päeva (öö vahetus oli ka seal sees).

Täna siis käisin lõpuks rammuka asju harjutamas.Mingit otsest süsteemi varasemalt paigas polnud.Mõtlesin et mängin tunde järgi veits ,harjutan nii palju kui keha lubab.

Kõigepealt soojendus jõutõmmetega 40kg kaupa ronisin edasi. 180kg x2 oli viimane .See oli ikkagi ainult soojenduseks
Atlas stones : sain lõpuks level 2 kivi üle meremehe raami tõstetud aga tra ma ei pannud filmima..  ja teist korda miski pärast enam ei suutnud maast lahtigi rebida seda.Haarde jõud  kadus kiirelt?
Atlas stone to shoulder 3x3. HC gymi lvl 1 kivi maast õlale.
Yoke walk 204kg 254kg ja 304kg. Tegin esimest korda ja distants jäi sinna 20m ringi.
Tire flips 2 seeriat. Ühekorra harjutasin niisama ja teistkorda tegin suutlikuseni.
Poksikott  lõpetuseks aga tegin väga vähe kuna suht väsinud oli olla.

https://www.instagram.com/p/ByIDla4Jz_p/?utm_source=ig_web_button_share_sheet        -tänase trenni video.

Väike pilt ka kus näha hetke vormi 122kg juures. Kerge kõht ees   ;D
« Last Edit: May 31, 2019, 22:46:33 by StenPv »
Logged

StenPv

  • Posts: 179
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #212 on: June 03, 2019, 08:55:25 »

Mõtlesin eile et teen rammumehe harjutusi veel raskelt (tahtsin ühte rasket trenni veel enne võistlusi) kuid sellest lvl 2 kivist on biitsepsid MEGA valusad ja sinised :D ei tea mis juhtus. Seega läksin hoopis puhangu hc gymi ja tegin ühe korraliku heavy push press päeva , et saada suuremat raskust üle pea tunda (palgiga nii palju ei suru + cleanimis osa biitsepsite pärast ei tahaks teha )

Trenn nägi välja järgmine:

Standing barbell press: tühi kang  x6 , 40kg x6, 60kgx 4, 80kg x3, 100kg x2 ja siis läksin push pressi peale 110kg x1, 125kg x1, 135kg x1, 140kg x1 ja 145kg x1  Vana rekord oli 130kg
Seated dumbbell shoulder press: 22kg x20, 28kg x14, 40kg 4x8 (ühe hantli kaal)
Barbell row: 70kg x12 100kg x10 ja 130kg 3x6
pulldown: 4x8

Video isiklikust rekordist https://www.instagram.com/p/ByNoc2PAFyE/?utm_source=ig_web_button_share_sheet   algul tundus võimatu aga ei tahtnud kuidagi alla anda  ;D

Logged

StenPv

  • Posts: 179
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #213 on: June 09, 2019, 15:38:31 »

Võistlused üle elatud :D Päris suur amps oli nagu ma arvasin. Viimaseks ei jäänud  aga mingit head tulemust ka ei teinud

Rehv oli esimene ala ja selle keerasin kenasti pekki kohe, lõin reie ka korralikult ära ,täna lonkan ja muster reie peal.Võistluste ajal väga tunda ei andnud nagu  ::)
Ühe alaga kaotasin palju punkte,nimelt circus dumbbell pressi ei teinud ühtegi korda,trennis värskena suutsin paar korda teha aga keset võistlusi enam ei saanud seda kuidagi üle pea.
Palk läks hästi ,tegin isikliku rekordi 120kg :D ja 130kg sain rinnale esimest korda elus. Jõutõmbed oli viimane ala ja sain 200kg 13x tehtud.

Nüüd plaanin 24ndal osaleda Paunvere rammumeeste võistlustel mis on mulle jõukohasem ja vast saab mingi normaalse tulemuse ka .Vaja ainult veel töölt vabaks saada

Mis seal salata, kerge pettunud tunne oli  aga see oli esimene selline korralik võistlus kus oli palju tegijaid kohal :) Vähemalt viimaseks ei jäänud- mu lohutuseks ,haha  :D
Samas motivatsiooni kuidagi jälle veel rohkem sees ,meeletult tahaks juba võistelda top 3 kohtade peale..tunda seda adrekat jne. Praegu võisteldes tean et nagunii tippu ei saa  ja siis pigem nagu võtan asja kui suurt treeningut ja lõbu.

Pilte ja videosi väga pole,mõned pildid sain aga need suht mõtetud.Instas  üleval momendist kui 120kg palgi üle pea sain.

Edasine plaan on puhata nüüd paar päeva ,siis harjutan rammuka alasi edasi.Kindlasti ei löö enam alasi päevade peale laiali vaid üritan võimalikult võistluste sarnaselt asja võtta ja teha ühe treening päevaga palju alasi. Peale 24ndat puhkan jälle paar päeva ja siis alustan uuesti thori power programiga.
Logged

ArukaevS

  • Posts: 1
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #214 on: June 09, 2019, 18:29:16 »

Tubli töö!
Osalesin ise ka sellel võistlusel, lõpetasin Sinu kõrval. Kokku aasta aega trenni teinud ja elu esimene võistlus - ise jäin rahule, meeste tase oli ikka metsik, väga kõvad tulemused!
Edu Paunveres, proovin ka sinna jõuda :)
Logged

StenPv

  • Posts: 179
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #215 on: June 09, 2019, 19:09:28 »

Tubli töö!
Osalesin ise ka sellel võistlusel, lõpetasin Sinu kõrval. Kokku aasta aega trenni teinud ja elu esimene võistlus - ise jäin rahule, meeste tase oli ikka metsik, väga kõvad tulemused!
Edu Paunveres, proovin ka sinna jõuda :)

Kiitused sullegi! Aga väga hea, me oleme erinevates alades tugevad .Peaks vägev võistlus tulema siis :P
Logged

StenPv

  • Posts: 179
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #216 on: June 11, 2019, 21:46:01 »

Tegin vahepeal 2 vaba päeva ja täna alustasin treeningutega järgmise võistluse jaoks. Suht laip on olla siiani aga üritan 2 Rammumehe alade päeva mahutada 12 päeva sisse. Seega pidin kindlasti täna ühe päeva tegema ja järgmine 18ndal. 24ndal on võistlused.

1. Log lift 3x1 minut. Esimene seeria tuli 6 kordust,teine seeria 8 ja kolmas 10. Tühja palgiga tõuketa, puhtalt õlgade jõuga, üritan põlvi säästa.

2. Atlas stone to shoulder 2x2. Noh plaan oli 2x2 aga MISKI pärast suutsin teha esimesel seerial 1 korra ja teisel seerial 2 korda.Kuigi see teine kordus kukkus kivi seljataha ennem kui jõudsin käe kõrvale ajada ja esimene kordus ka tegelt kivi kukkus liiga kiirelt õlalt. Pärast avastasin et ohhoo, 120kg kivi. LVL 2 complete

3.Tire flips 3x8. Proovisin erinevaid asendeid ja kuidas mugavam/kiirem/parem teha on. Probleemne ala

4.Farmer carry või siis..trap bar carry õigemini. 3x20meetrit. 180 kg, haare ja alaselg oli täiesti kaput.

 lõpetuseks 3x1 minut seljataga kangi hoidmist haardele.

nüüd teen veel üle päeva 2 full body trenni kangiga millest ühe trenni lõpetan rehvi kantimise ja teise kohvrite kandmisega. Peale seda veel üks rammumehe alade päev ja üks väga kerge kangiga aeroobika :D .

Krt..treenerit oleks vaja ausalt öeldes :D kedagi targemat.
Logged

StenPv

  • Posts: 179
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #217 on: June 24, 2019, 22:21:46 »

15 osalejat, esimene koht.Paunvere rammumees 2019

Eelmine aasta olin seitsmes, 13ne seast.

1. Rehvi kantimine 1 koht
2. Raskuse hoidmine ees 1 koht
3. Raami kandmine 3 koht
4. Palk 1 koht (jagasin esimest kohta ühe osalejaga)
5. Kivide tassimine. 2 meest tegid kõik 5 kivi ära, mina olin üks nendest.

ja üldvõit.

Nüüd puhkan 2 päeva ja alustan uuesti Thors Power Programiga. Lammutan seda kuni uus rammumehe võistluste hooaeg algab ja 2020 suvi kavatsen Eviko sarjas osalema hakata. Kava teen kerge oma tuuninguga nagu eelmine kord,töötas hästi. Suurt midagi ei muuda, safety bar squati asemel front squatid ja võibolla natuke rohkem lõuatõmbeid ,pulldownide asemel. Kehakaal 122kg.
Logged

Tuuli

  • HC GYM
  • ****
  • Posts: 352
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #218 on: June 25, 2019, 16:30:11 »

15 osalejat, esimene koht.Paunvere rammumees 2019

Palju Õnne, Sten! 👍 :)

StenPv

  • Posts: 179
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #219 on: June 25, 2019, 17:11:18 »

Palju Õnne, Sten! 👍 :)

Ma tänan, Tuuli  ;D
Logged

StenPv

  • Posts: 179
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #220 on: June 29, 2019, 16:08:27 »

Alustasin siis uuesti kavaga. 1. faas,esimene nädal : 5x5

Front squats 160kg 5x5 -tehtud ja suht lebo tundus , teen nüüdsest kõik kükid sidemetega.Ise seon aga saab päris tugevalt kinni ikka. Säästan põlvi rammumehe alade jaoks :D
+ bulgarian split squats ja säär. Jalad pole ammu nii kanged olnud.

Strict press 80kg 5x5 - väga kerge tundus,peaaegu ei tundnudki midagi
+ supersetidena pull ups 5x8 ja seated dumbbell neutral grip press/seated cable rows 4x10.Alustasin kergelt ,ühe hantli kaal 35kg

Snatch grip deficit deadlift  170kg 5x5 - see trenn tuleb homme. Defitsiit tuleb suht kõrge, ei oska cm öelda..vist mingi 8 ringis
+alaselg ja jala tagaosa

Bench press 135kg 5x5
+superset dumbbell row 5x10 ja low incline dumbbell press / facepull  superset 4x10

esimene faas peabki veidi kerge olema.

Söömises teen ka paar muudatust, uus toitumis plaan:

1. 5 muna , 5 võikut juustuga + vesi vitamiinidega
2. Kanaliha pelmeenid ,terve pakk + helmansiga
3. HC gymi massi sheik täispiimaga 4 scoopi + 2 pähklivõi ja moosi võikut
4. Praad ,nt 250g hakkliha + spagetid
5. Kohupiim 200g
6. HC gymi massi sheik täispiimaga 3 scoopi + valgu pulbrit


Kaal kõigub 122 peal, +- 1 kg.

Rammumehe alad tulevad vaikselt mängu peale nelja esimest nädalat.5-12 nädal on rammumehe alad sees. Tuleb õgimist ja trenni täis aasta ,eesmärgiga EVIKOl osaleda ja pakkuda teistele võistlejatele natukenegi pinget  ;D

Instagramis läheb iga trenn stoorina üles, ja HIGHLIGHTSIDE all saab neid näha ( ThorsProgramVol2)


Eesmärgid peale teist ringi selle kavaga (12 nädalat)

Log lift 130 kg , praegune parim 120kg.130kg olen saanud pea peale  ;D ;D
Atlas stone level 3( vist on see 140kg ?) Praegune parim on lvl 2 kivi ,vist 120kg
Yoke walk 350kg 20 meetrit ja enamvähem kiire sammuga.Praegune parim on 300kg puterdades 20m
Frame carry 280kg 20meetrit ,enamvähem kiire sammuga.Praegune parim 260kg suht kiirelt
Circus Dumbbell 70kg mõlema õlaga x2.Siiamaani parim 65kg x1
Tire flip ei tea hc gymi rehvi kaalu,kõvasti kergem kui 300kg igatahes.. seega üritan 8x teha aina kiiremini ja kiiremini.

Regular lifts

Deadlift 290kg, praegu parim 280kg
Squat 260kg, praegu parim 250kg
Bench press 190kg, praegu parim 185kg
+ strict press 110kg x5 võiks ka ära tulla

Tegelikult sügelen praegu väga nende rammumehe alade järgi..tahaks harjutada aga üritan kavast ikka kinni hoida. Point on siis selle kavaga see et puhkad 4 nädalat rammumehe alades ja ehitad lihast. Arvatavasti aeg ajalt küki ja jõutõmbe päevadel siiski lähen ja harjutan trenni lõpus rehvi ..võibolla natuke näpin kive ka .. ja circus dumbbelli..damn it ;D
« Last Edit: June 29, 2019, 16:18:25 by StenPv »
Logged

StenPv

  • Posts: 179
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #221 on: July 02, 2019, 13:01:47 »

Esimene nädal tehtud, juba kerge trenni pohmakas peal..volüümi faas  ;D Täna puhkan ja homme alustan teise treening nädalaga.

Snatch grip deficit deadlift 5x5 160kg - tehtud, tundus väga kerge aga pean seda õiget asendit otsima.
+ Tire flips 3x10 ja reversehyper 3x10..kiirelt tegin jala tagaosa ka peale aga aeg sai otsa (saal pandi kinni )

Bench press 5x5 135kg - tehtud, tundus kerge, superset 1 arm rows masinal 5x10.
+ low incline dumbbell press 4x10 40kg üks hantel superset lat pulldowns 4x10. 40kg hantel on uskumatult kerge käes.

Areng annab tunda.Teine tsükkel selle kavaga ja võrrelda on hea praegu.

Panen siia ka ühe hea video. Martins Licise jutuubi kanal , WSM võistluspäevast.

Logged

StenPv

  • Posts: 179
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #222 on: July 11, 2019, 18:45:40 »

vahepeal olen jõudnud kolmanda nädala ,esimese trenni peale.

Teine nädal:

5x5 front squats 170kg - tehtud, kasutan kükis alati sidemeid nüüd ja noh..raskus tundub kerge.

5x5 strict press 85kg - tehtud, ausalt öeldes hämmastav..esimesed seeriad teeks nagu sooja,ei tunnegi peaaegu midagi.

5x5 snatch grip deficit deadlift 170kg -tehtud, kerge aga täitsa ära unustanud kuidas keha hoida selle harjutusega.Ennem saab see faas läbi kui selgeks saan :D

5x5 bench press 140kg - tehtud, tundus nagu tehnika ja kiiruse peale harjutamine.. kerge..


kolmas nädal:

5x5 front squats 180kg - tehtud, sidemete tõttu jätkuvalt kerge.

Ma ei tea kas see kava sobib mulle nii hästi või ma lihtsalt ise pingutan nii metsikult.. toitumist ja kõike jälgin väga põhjalikult. Igatahes tunnen kuidas raskused jäävad kergeks ja jõudu tuleb koguaeg.Midagi kusagilt ei valuta ka. Kaal 123-124,kõigub seal vahel.

Abiharjutused on ka suure hüppe teinud..40kg ja 45kg hantlid peale rasket põhitööd tunduvad väga kerged. Iga trenn võtan 5kg raskemad hantlid ,eks näha ole kus see piir tuleb .

Igasugused tõmbamis harjutused ülakeha päeval teen nüüd masinatel ,väljaarvatud lõuatõmbed.Kuna teen natuke rohkem rammumehe trenni kui kava ette näeb siis üritan muud asjad võimalikult lihtsaks enda jaoks teha.Ehk siis kasutan kükis sidemeid,kui teen tõmbamis harjutusi siis kasutan masinaid (nt 1 arm row masinal mitte hantliga).Eks vaatab kuidas see süsteem toidab.


Logged
Pages: 1 ... 13 14 [15]   Go Up
 

Kaubamaja
youtube