wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15   Go Down

Author Topic: Sten P.  (Read 46705 times)

UrTz

  • Posts: 820
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #180 on: April 20, 2019, 13:40:38 »

Ise teen iga korduse nö nullits, kuna treenib alumist faasi paremini ja on raskem kui põrkega, siis alumine faas kergem.
Logged

StenPv

  • Posts: 179
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #181 on: April 20, 2019, 13:43:24 »

Ise teen iga korduse nö nullits, kuna treenib alumist faasi paremini ja on raskem kui põrkega, siis alumine faas kergem.

hmm..good point.Mul alumine faas just kõige nõrgem, seega peaksin jätkama nullist tõmbamist.Nii kui kang põlve kohal või üle põlve siis käib asi kiirelt,naks ja lukus.
Logged

UrTz

  • Posts: 820
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #182 on: April 20, 2019, 23:43:11 »

Mul just algus üldjuhul kerge ja lõpp raske, ehk peaks vahest pooltõmmet tegema.
Logged

StenPv

  • Posts: 179
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #183 on: April 21, 2019, 07:02:37 »

Mul just algus üldjuhul kerge ja lõpp raske, ehk peaks vahest pooltõmmet tegema.

Tundub nii sest ma vahepeal tegin sitaks neid  ;D põlve alt täpselt
Logged

StenPv

  • Posts: 179
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #184 on: April 21, 2019, 11:48:28 »

Lõpetasin eile töö kell 2000 ja jooksin otse trenni.Täna sama lugu ja bench press 2x2 160kg ootamas.

Eilne töö:
Deficit deadlift 210kg 2x2
Romanian deadlift 130kg 3x8
dumbbell carry 3x10m 70kg 80kg 90kg ( ühe hantli kaal)

Uurisin veits larry wheelsi kohta ja sattusin siis sellise artikli peale https://www.evolutionary.org/larry-wheels-williams-steroid-cycle/

Kopin siia siis osa mis ilmselt kõigile kõige rohkem huvi pakub. Cruise kogus on minu jaoks hämmastav..500mg test ja faking 150g anadroli..ma kuseks vist verd sellepeale  ;D ;D

Steroid cycle
Based on what Williams has admitted, this is a stack he has run as a cycle to help him get so strong.

*Testosterone: 1200mg a week

*Trenbolone: 500mg a week

*Superdrol: 50mg a day

*Dianabol: 50mg a day

*Turinabol: 50mg a day

This is what Williams cruises on in between cycles:

*Testosterone: 500mg a week

*Anadrol: 150mg a day
Logged

StenPv

  • Posts: 179
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #185 on: April 22, 2019, 10:33:36 »

Kokkuvõte
2.faasi kolmanda nädala tehtud töö:

Squat 2x2 210kg
High incline bench press 2x2 120kg
Deficit Deadlift 2x2 210kg , Dumbbell carry parim sooritus - 90kg ühe hantli kaal ja 10m   
Bench press 2x2 160kg

Teen nüüd ühe vaba päeva ja siis trenni jälle.Algab 2.faasi viimane nädal kus on põhitöö 1x1 .Need veel pole viimased rekordid kuna 3.faasi lõpus on õiged isiklikud rekordid.
2.faasi viimase nädala töö:

Squat 220kg x1
High incline bench press 135kg x1
Deficit deadlift 220kg x1
Bench press 165kg x1

Võrdluseks panen nüüd siis kava lõpus ettenähtud isiklikud rekordid :

Squat 235kg x1
STRICT Log press (teen koos cleaniga,ehk siis maast) 110kg x1
Deadlift 250kg x1
Bench press 175kg x1

Ei oska praegu midagi ennustada aga kui need rekordi päevad käes siis vaatan jooksvalt.Juhul kui  liikus ettenähtud raskus  võrdlemisi kergelt siis proovin suuremaid raskusi. Tahaks 240kg ära kükkida ja 180kg bench pressi ära suruda. STRICT log pressi kohta ei oska midagi arvata ega öelda..sama ka deadlifti puhul. Log pressi puhul veel see et kindlasti proovin ka jalgade abiga suruda rekordit.

3ndal faasil käin üldiselt sikupilli HC gymis.Hakkan harjutama yoke walki ,atlase kive ja ilmselgelt ka palki.Üritan enne lõunat käia siis vast ruumi rohkem. Keegi siin teab öelda hc gymi  kivide,kohvrite,rohelise palgi ja  Yoke raami raskust?
Logged

visionofdisorder

  • Posts: 457
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #186 on: April 22, 2019, 11:05:46 »


Uurisin veits larry wheelsi kohta ja sattusin siis sellise artikli peale https://www.evolutionary.org/larry-wheels-williams-steroid-cycle/

Kopin siia siis osa mis ilmselt kõigile kõige rohkem huvi pakub. Cruise kogus on minu jaoks hämmastav..500mg test ja faking 150g anadroli..ma kuseks vist verd sellepeale  ;D ;D

Steroid cycle
Based on what Williams has admitted, this is a stack he has run as a cycle to help him get so strong.

*Testosterone: 1200mg a week

*Trenbolone: 500mg a week

*Superdrol: 50mg a day

*Dianabol: 50mg a day

*Turinabol: 50mg a day

This is what Williams cruises on in between cycles:

*Testosterone: 500mg a week

*Anadrol: 150mg a day


vb pakub huvi:

Logged

StenPv

  • Posts: 179
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #187 on: April 22, 2019, 11:40:53 »

vb pakub huvi:

http://www.youtube.com/watch?v=0i4IvT9O1EQ


Väga hea kuulamine. Eks arvata on et selline värk toimub.
Logged

Sinitaevavaal

  • GymLeco
  • ****
  • Posts: 522
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #188 on: April 23, 2019, 19:52:41 »

Noh, seisad õnnejunnis, diplom ühes käes ja 3€ Guangzhous valmistatud karikas teises. Soe käepigistus- ja pilt Arnoldiga. Kõigile oma. See, et Larry Wheels geto steroidide vastu vahetas on nagu huumor kuubis. Selline mulje jäi tekstist nagu mees oleks välja kuulutanud ülemaailmse rahu. Meie aja kangelane?

See tüüp seal videos oli ka kuidagi kahtlane - ok, nüüd olen 27 ja tark - samas on ikka jube kihu meeletult tõmmata ja kükkida. Ongi kaks võimalust: 1) 5 aastat jubedalt paugutada 2) mitte paugutada ja olla ävrits. Nii lihtne see ongi ja iga üks teeb selle valiku ise. Jäi mulje, et nüüd doosid  väiksemad ja oleks nagu tervisesport :) Life hasn´t even begun to fuck you yet. See saabub ikka seal 35+ ...

Aga muidu sõbrad peace :)
A.
Logged
What will you do if all your problems aren't solved by the time you die?

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14614
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #189 on: April 24, 2019, 07:39:03 »

Eks see "valdkond" on väääga lai ja erinev. Nii nagu on 1000 erinevat treeningstiili ja toitumist, siis ka kangema kütusega. Kui juba lihakehad sinna 120-130kg, siis mis tervislikusest ikka rääkida saab. Tasuta lõunaid pole.
Nagu Piana ütles - kui kasutada, siis üritada kasutada vähemalt võimalikult ohutult. Samas kui silmad hullunult krillis ja ainus eesmärk ületada koguseid, mida arvad konkurenti kasutavat, siis lähebki asi käest ära.

Hea võrdlus 90-d kus kasvuka tulekuga tehti seal 3-4iu 3x nädalas - tänapäeval pole haruldus 25-30iu päevas. Aga muidugi on tippe, kelle võistluskaalud alla 110kg ja kui raam ja geneetika hea, siis piisab vabalt konkureerimiseks. Samas paljud ei taha "väiksed" olla ja riskid võetakse teadlikult .. või siis mitteteadlikult .. oleneb kas IQ võimaldab :)

Pluss muidugi palju jutulinde, kes olid aineid täis ja nüüd puhtad ja veel paremas vormis ja neid, kellel väga kiire ajaga tekivad muutused ja ajavad jura kuidas steroidid pahad (sest peptiidid, kasvukad ja sarmid ja wht ever) pole ju ometigi steroidid ja sama nagu kartulipuder ... aga nad on enda arust "kavalad" ja südametunnistus ju "puhas" :) ), siis see tihti ongi ainult jutt. Ega kõike ka pea puhta kullana võtma, mida "tegijad" jahvatavad.
R.Coleman ka väitis, et esimest Mr.O tiitlit võites oli puhas ... ja on udupäid, kes usuvadki ...  sest ta ju ütles.
« Last Edit: April 24, 2019, 07:44:49 by Joker »
Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee
Minu youtube kanal: www.youtube.com/trainhard

StenPv

  • Posts: 179
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #190 on: April 24, 2019, 10:24:16 »

Eks see "valdkond" on väääga lai ja erinev. Nii nagu on 1000 erinevat treeningstiili ja toitumist, siis ka kangema kütusega. Kui juba lihakehad sinna 120-130kg, siis mis tervislikusest ikka rääkida saab. Tasuta lõunaid pole.
Nagu Piana ütles - kui kasutada, siis üritada kasutada vähemalt võimalikult ohutult. Samas kui silmad hullunult krillis ja ainus eesmärk ületada koguseid, mida arvad konkurenti kasutavat, siis lähebki asi käest ära.

Hea võrdlus 90-d kus kasvuka tulekuga tehti seal 3-4iu 3x nädalas - tänapäeval pole haruldus 25-30iu päevas. Aga muidugi on tippe, kelle võistluskaalud alla 110kg ja kui raam ja geneetika hea, siis piisab vabalt konkureerimiseks. Samas paljud ei taha "väiksed" olla ja riskid võetakse teadlikult .. või siis mitteteadlikult .. oleneb kas IQ võimaldab :)

Pluss muidugi palju jutulinde, kes olid aineid täis ja nüüd puhtad ja veel paremas vormis ja neid, kellel väga kiire ajaga tekivad muutused ja ajavad jura kuidas steroidid pahad (sest peptiidid, kasvukad ja sarmid ja wht ever) pole ju ometigi steroidid ja sama nagu kartulipuder ... aga nad on enda arust "kavalad" ja südametunnistus ju "puhas" :) ), siis see tihti ongi ainult jutt. Ega kõike ka pea puhta kullana võtma, mida "tegijad" jahvatavad.
R.Coleman ka väitis, et esimest Mr.O tiitlit võites oli puhas ... ja on udupäid, kes usuvadki ...  sest ta ju ütles.

" R.Coleman ka väitis, et esimest Mr.O tiitlit võites oli puhas ... ja on udupäid, kes usuvadki ...  sest ta ju ütles. "

 ;D ;D Vot seda ma ei teadnudki..haha.. Aga jätkusuutlikus ka ikkagi oluline ja noh..rammumehe sport on tervislikust fitness spordist naguniiiii nii kaugel kui üldse saab.
Logged

StenPv

  • Posts: 179
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #191 on: April 24, 2019, 10:43:53 »

Noh, seisad õnnejunnis, diplom ühes käes ja 3€ Guangzhous valmistatud karikas teises. Soe käepigistus- ja pilt Arnoldiga. Kõigile oma. See, et Larry Wheels geto steroidide vastu vahetas on nagu huumor kuubis. Selline mulje jäi tekstist nagu mees oleks välja kuulutanud ülemaailmse rahu. Meie aja kangelane?

See tüüp seal videos oli ka kuidagi kahtlane - ok, nüüd olen 27 ja tark - samas on ikka jube kihu meeletult tõmmata ja kükkida. Ongi kaks võimalust: 1) 5 aastat jubedalt paugutada 2) mitte paugutada ja olla ävrits. Nii lihtne see ongi ja iga üks teeb selle valiku ise. Jäi mulje, et nüüd doosid  väiksemad ja oleks nagu tervisesport :) Life hasn´t even begun to fuck you yet. See saabub ikka seal 35+ ...

Aga muidu sõbrad peace :)
A.

Sellesmõttes ma tegelt mõistan larryt. Koplis üles kasvanud ja enamus tuttavaid panevad ohtralt mõnuained ja pidu.. Isegi maadlesin ennast vabaks mary janeist :D. Eks omal ajal oligi valida kas päti rada või army. Teiseks ega see ainult 3 eurine karikas ja käepigistus eiole. Sellega ikkagi kaasneb nimi ,millega teha oma bränd jms.Nagu Larryl juba on PR merch ja no vaadake thori..soda stream, energiajook ,game of thrones :D jms.  Kolmas point mis nagu..minu jaoks see nr 1 asi üldse..Milleks kõik see..rammumehe ala jne ,tervise spordist on asi kaugel.. lihtne põhjus- mulle endale väga väga meeldib see..reaalselt täielik kinnisidee.Ma lähen magama iga õhtu ja vaatan järgmise päeva trenni kava üle,mõtlen peas läbi kõik mis seal toimuma hakkab jne. See võib tunduda "loll" ja "tobe" et keegi oma elu pühendab niivisi spordile aga asi ongi nii lihtne et..mulle endale meeldib see ja tahan teha mis mulle endale meeldib.

Kuid jah mõistan kuidas mõned võivad vaadata ja näpuga näidata - " vaata seda lolli lihapalli ".Kuid ma eiran täielikult seda ja tean mida ma tahan.
Logged

StenPv

  • Posts: 179
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #192 on: April 24, 2019, 17:31:52 »

120kg käes. Täielik sund õgimine käib,enam ei ole nii raske kui esimesed nädalad.Paar korda panin õhtu lõpuks ropsi enam seda mure pole :D .Eks nüüd harjunud rohkem sööma. Mitte mingit valgu pulbrit ega massilisajat ei kasuta, joon päevas paki petti ja see üldiselt peale trenni. Söön siis kokku 5 korda ,panen mingit näite siia:

Hommikul: 6muna, 4-5 viilu peekonit, 3-4 viilu musta leiba, täispiima ,3 viilu juustu.
Siis enne trenni veel snickers :D 100g ehk siis üks suur.
Vahepala peale trenni: Pakk petti + midagi magusat ( nt meekook :D haha)
Lõuna: Praad. Pakk hakkliha + kartul,riis,friikas,makaron vms.
Õhtu: kodujuust + paar võikut
Enne  magama minekut: kohupiim 200g  (seda igaõhtu ei juhtu)

Trennist ka natuke siis

Kükk: 220kg - tehtud ja proovisin sidemetega esimest korda 230kg -tehtud .Järgmine kuu, 3nda faasi lõpus proovin 240kg
High incline bench press: 130kg - tehtud.Lasin veel rohkem alla poole kangi ja kohe oli siiitaaks raskem see ära suruda.Võtan seda kui arengut sest amplituud oli suurem.

Nüüd siis homme vaba päev .Panen pildi ka
Logged

StenPv

  • Posts: 179
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #193 on: April 26, 2019, 16:57:06 »

Nooniiiii, täna oli tore päev !  ;D

Deficit deadlift lõpuks läbi. 220kg x1 tõmmatud ja siis hakkasin 10kg kaupa ronima kuna..kuidagi hea power oli sees jälle. 250kg deficit deadlift x1 tehtud.. ja päris korralik deficit.
Instaqramis stooride all on soojendusest kuni 240kg tõmbeni ja postitus on 250kg tõmme.

Järgmine kuu tavaline deadlift .Arvutasin raskused ümber ja uus plaan on järgmine

1.nädal 3x3 210kg
2.nädal x1 260kg
3.nädal 3x3 220kg
4.nädal x1 270kg  ja kui tuleb kergelt siis proovin rohkem .Arvatavasti proovin niikaua ronida raskustega kuni lihtsalt ei saa enam hakkama.

Homme Bench press x1 .Eesmärk 170kg ära suruda.Kui tuleb liiga lihtsalt siis proovin rohkem.
Logged

StenPv

  • Posts: 179
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #194 on: April 28, 2019, 08:22:12 »

Ja ongi teine faas läbi.

Eilne trenn:

Superset 1. Bench press - soojendus kuni 160kg siis isikliku rekordi katsed 170kg ja 180kg. Instas soojendus ja postitus olemas

Superset 1. Pulldown - soojendus ja 110kg x8 (kontrollitud ja ilma suurema jõnksutamiseta)

Superset2. Incline dumbbell  press - 60kg üks hantel ja 4x8

Superset2. Dumbbell rows - 55kg üks hantel ja 4x8 (tahtsin hea tunnetuse peale teha seda sest käed veits läbi ja eelmine jõutõmbe trenn tegi ka haardega oma töö :D )

Nüüd siis algab kolmas faas. Panen esimese nädala töö kirja:

Front Squat 3x3 200kg + yoke walk 3x10meetrit
Strict log press 3x3 85kg (ainult esimene maast)
Deadlift 210kg 3x3 + atlase kivid 2x3  (loodan et hc kive üldse jaksan tõsta :D ei tea mis raskused seal on)
Bench press 3x3 150kg


« Last Edit: April 28, 2019, 10:15:51 by StenPv »
Logged
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15   Go Up
 

Kaubamaja
youtube
anything