wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9   Go Down

Author Topic: Sten P.  (Read 22797 times)

StenPv

  • Posts: 113
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #105 on: August 18, 2018, 13:55:17 »

Täna algab uus trenni nädal.Eelnev nädal jätsin mõned raskused samaks sest pausid seeriate vahel olid liiga pikad,see nädal juba oli 5m asemel 3m nt.Keha kaal on 117.Söömises muutsin ühe toidukorra veits ära,2 kohupiima korraga on nüüd 1 kohupiim korraga ja 2 korda päevas.

Uue nädala plaanitavad raskused:

Kükk 145 4x10
Ülepea surumine kangiga 82.5 4x6
Jõutõmme 185 4x6
Pooltõmme 185x8, 220 4x4
Rinnalt surumine lamades 120 4x8
Rinnalt surumine kaldpingil hantlitega 45 4x10 (45kg üks hantel)
Kükk kang rinnal 150 4x3
Svung 105 4x6

Need on siis põhilise töö raskused,sellele eelneb soojendus/vastupidavus kordused ka..x30 kükk on päris korralik piin ikka:DKui kõik ettenähtud seeriad ja kordused saavad tehtud + seeriate vaheline paus ei veni 5m pikkuseks siis tõstan raskust järgmine trenn.Võiks jääda maksimum 3m paus.Peale viimast trenni päeva oli tõsine pohmaka tunne:D tegin 2 vaba päeva ja täna juba väga super olla.
Logged

StenPv

  • Posts: 113
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #106 on: August 19, 2018, 18:42:08 »

Trenn eile oli raju,sain kõik tehtud..pärast kükke oli päris läbi olla..see 4x10 on ikka piin kui oled harjunud max 5 kordust tegema:D Aga üks asi mind jubedalt häiris..nimelt läksin siis squat racki poole et teha ülepea surumist...mind ootas ees 3 poisikest,kõrendid nagu mina kunagi olin ja paljaste torsodega..lisaks rippus kaelas HC gymi kett mis seal saalis on..Tegid biceps curli tühja kangiga ja siis lisati 5kg kettad ... See vist oli esimene kord kus tundsin kerget roid rage effekti:D aga ütlesin inglise keeles (ei oska vene keelt) viisakalt " this is squat rack ..if u dont use heavy weights dont do ur empty bar biceps curls here,over there are some barbells and bars for biceps curls" pakkisid kokku ja läksid siis teise ruumi ja võtsid õige kangi... Minu pärast tee squat rackis biitsa aga ainult juhul kui sa oled tugev nagu Marek Kalmus kes teeb biitsa ulmeliste raskustega..Sest ega ma ise ka ei läinud sinna kükkima,lihtsalt see kogu kupatus seal aitab toimetada paremini suurte raskustega.Mitte tühja kangiga biitsa...

Homme siis  jõutõmme ,185kg 4x6:D pärast ei saaa jälle pool nädalat maast asju korjata aga pole hullu:D lets do this
« Last Edit: August 19, 2018, 18:52:33 by StenPv »
Logged

StenPv

  • Posts: 113
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #107 on: August 23, 2018, 09:05:08 »

84. päev..vist:D

Kaal püsib 117.Mõõdukalt pehme kõhu pealt:DJõudu tuleb jätkuvalt.3 trenni selja taga,homme Neljas.Peab vist venitama rohkem hakkama sest jala tagaosa on maru...lukus kuidagi,tahab krampi kiskuda kui nt tosse hakkan jalga panema

Kükk: 145kg 4x10 tehtud ..Järgmine kord siiiis 150
Üle pea surumine: 80 4x6 tehtud ,max 3m pausidega,tõstan raskust 82.5 peale järgmiseks korraks  (oli juba seekord plaanis 82.5 aga mõtlesin et ei hakka kiirustama)
Jõutõmme: 190kg 4x6 oli eesmärk.Tegin x5 ja 3x4.Ehk siis järgmine trenn on sama raskus aga arvan et saan 190 4x6 kätte.Tundsin kuidas selg hakkab liiga kumeraks tõmbama peale neljandat kordust ja seepärast lõpetasin ära.
Jõutõmme põlve kõrguselt: 220   4x4  tehtud .Järgmine kord 230
Rinnalt surumine: 120 4x8 tehtud. Järgmine samm...125
Rinnalt surumine kaldpingil hantlitega: 45kg hantlid x10 ,3x10 40kg hantlid.Järgmine kord 45 2x10 ja 40 2x10

Nüüd veel jäänud eest kükk 150 4x3 ja svung 105 4x6...see ka veel et...Igast lisa harjutused mis teen,lõuatõmbed,biits,triits,kõht,hantlitega lendamine küljele (õlad) jne,neil ka raskus siiamaani tõusnud.Ei tee midagi "tunde" järgi.Kõik kirjas ,vihik alati kaasas.Pausi pikkus,kordused,seeriad,raskused.Kõik on jälgimise all.

Logged

StenPv

  • Posts: 113
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #108 on: August 24, 2018, 21:42:06 »

105 4x6 svung tehtud,lebo.
150 4x3 eest kükk tehtud ,veel lebom.
Nüüd 2 vaba päeva ja söögi orgia :)
Logged

metsakaja

  • Posts: 821
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #109 on: August 25, 2018, 19:19:09 »

Eks anna minna, aga loodetavasti ükshetk mõistad ka mida tähendab " tunde järgi" treenimine/tegutsemine (:
Logged
''Yes you have got the wrong interpretation, mixed up with vain....vain imagination''

StenPv

  • Posts: 113
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #110 on: August 25, 2018, 22:33:36 »

See et päevad ei ole vennad,minu jaoks ei oma mingit tähtsust.Sõdurina ei ole sul valikut,teed ja kõik.Saadakse ilusti hakkama.See et ükspäev tunnen "krt energiat vähe ja raske tööpäev,pea ka valutab" ei tohi määravaks saada.Vahest tuleb sellistel päevadel isegi paremad trennid.Mõistan väga hästi mis tunde järgi treenimine tähendab-teen puhke nädala/deload nädala kui on kusagilt väga valus või oht et asi läheb väga valusaks /areng seisab.See et vihik kaasas,stopper käib ja kõike jälgin on minu meelest igakell parem kui lambist vehkimine.Eks kõigi jaoks see "tunde" järgi tegemine erinev mõiste.Ka kindlasti kõige sita talumine mida elu trennile ette viskab,kõigi jaoks erinevalt talutav.Missioonidel sai peale mitme tunniseid OPe aafrika kuumuses ka otse trenni mindud,ühel lihtsal põhjusel.Päeval sai 1 korra pesemas käia kuna vee auto nt lihtsalt rööviti teepeal..Ega siis midagi,peale OPi otse trenni ja siis pessu ;)...muidugi seal sain ka trenni keelu/piirangu vahepeal sest sisuliselt muud ei teinudki..aga ei mingeid vigastusi mitte kunagi(tõsiseid). 2014 kaalusin 74 kilo,2017 106.Ainete vabalt.Võrdlemisi saledana ja VÄGA ebaühtlase trenniga.Aastas palju metsas olemist,õppuseid,missioone jne.  Jään endale kindlaks.Panen kindlasti samamoodi edasi ja tõestan ka tulevikus et töötab ;)..aga pole kunagi mingeid tõsiseid vigastusi ega luu murde isegi olnud..juhtunud on sitaks jamasi,nt 80kg äärekivi 1m kõrguselt otse jalalabale -trauma ja 1 nädal kerget lonkamist.Kõik oleme erinevad ja piire peab trennis kompama kui tahad kuhugi jõuda,muretsemine ja kusemine ei vii kuhugi .. btw...tänasega kaal 118.Pole isegi kusagilt kange ,Järgmine pushpress 110kg 4x6 ja eestkükk 160 4x3. Tekst võis kõlada mingi "kõvatamisena" või kurjana aga ei ole üldse nii mõeldud. Puhtalt faktid enda kohta ja näited elust.Pole mõtet teha seda mis töötab nt eddie hallil kui sa oled väike aasia poiss.Pole ka mõtet teha seda mis teeb väike aasia poiss kui sa oled Hafthor bjornson ;). Ja noh ..hetkel teen täpselt kava järgi , seega kõike peab jälgima ja ei anna järgi igale “tundele”

PEACE
« Last Edit: August 25, 2018, 23:37:01 by StenPv »
Logged

StenPv

  • Posts: 113
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #111 on: August 27, 2018, 09:25:56 »

http://epl.delfi.ee/news/eesti/kanuti-noortegangi-verised-arveteklaarimised-veel-uks-jouk-terroriseerib-tallinna-kesklinna?id=83461113

Oi kus ma vihkan sellisi idikaid..Keegi neist midagi täpsemalt ka teab? Mõni neist äkki käib ka palja torsoga saalis tühja kangi vehkimas..Ega sellised ennem ei õpi kui ükshetk kogevad mida teistele on teinud,siiralt loodan et satuvad vale inimese otsa mingi moment.

Enivei trennist, täna algab siis uus nädal.Vaatan kuidas läheb ,võibolla teen peale seda väikse puhke  nädala(kergete raskustega)
Plaanis:

Kükk 150 4x10
Strict overhead press 82.5 4x6
Jõutõmme 190 4x6
Bench press 125 4x8
Hantlid kaldpingil 45 2x10 40 2x10
Front squat 160 4x3
Push press 110 4x6

Arvatavasti maadlen sealt mõne raskusega mõnda aega,nt pushpress ja kükk.Front squat on ikka kerge ja bench arvatavasti ka veel kerge
Logged

StenPv

  • Posts: 113
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #112 on: August 28, 2018, 09:10:14 »

see nädal pildi ja videoga vähe jama kuna käin üksi.Ei viitsi suvakaid ka tüüdata et filmiksid:D aga puhkus tulekul ja parandan selle vea.

Eilne kükk 150kg x7 x7 x6 x6.. võiks kõik seeriad seitse x teha aga kiskus koledaks ja raskus kaldus ette juba lõpuks.
Strict OHP 85kg x5 x5 x4 x4 .Ei leidnud väiksemaid kettaid et 82.5 panna.Jääb siis nii:D

Tundub et kui push press ja Fsquat arenevad siis strict press ja tavaline kükk seisavad suht.Ega minujaoks ongi tähtsamad fsquat ja pushpress nii et pole vast hullu.

Järgmine trenn siis jõutõmme 190 4x6 ,teine katse.Arvan et saan tehtud. Peale seda trenni nädalat kindel puhkus kah,käin südamerahuks kergelt pumpamas ainult.
Kaal oli hommikul 118.2..tõus tuli pizzast ja muust sodist mis siin NV sõin:D suur pizza kioski pizza näiteks.Aa ja mingi päev enne seda hingasin sisse ka  suure americana pizza..üksi, isu on hea:D

Eilse toitumise kohta (see suht selline..igapäevane kui ei tule isu millegi muu järgi) :

Hommik : 6 muna,5 american bacon viilu,3 viilu musta leiba,2 juustu viilu ja Tass täispiima .Vahest kui isu väga suur ja vaba päev siis panen 7 muna
Vahepala : Kodujuust terve tops..vist oli 350g.Farmi oma 41g valku topsis+ 2 banaani
Lõuna : kohupiim 200g ja 2 banaani
Õhtu: Liha,kas kana 500g  või veis 400-500g.Kõrvale törts HELMANSI majoneesi:D:D jah patustan sellise asjaga..kurat sellega võib reaalselt sitta ka süüa vist,nii hea:D Eile tegin veist pannil.Tulemuseks oli jõhker rasva hais kõikidel riietel ja liha tükk seest verine:D sõin nii palju ära kui kannatas ja ülejäänud said koerad endale..arvan et umbes 50-100g jäi koertele ,tükk ise oli veits üle 400


Enne trenni ja pärast trenni sheik,1 scoop enne ja 2 scoopi pärast.
Kui vaba päev siis  lisaks läheb veel igast patuseid asju aeg ajalt..nt mingeid kellogseid :D Pelmeene söön ka päris palju,ise üks pelmeeen varsti.2 Nädala jooksul teen vahest sellise päeva ka kus ei keskendu üldse söömisele..söön võibolla mingi prae päeva jooksul ja natuke nokitsen.Sellest kugistamisest ka puhkust vaja

Üldiselt ei viitsi neid makarone ja riisi jne süüa,ple minu teema.Kaal nagu tõuseb või seisab kui vaja.Ei tea kas jään millegist ilma kui seda riisi näost sisse ei aja.Kaerahelbed tekitavad hullu punnitus tunnet kõhus ja ei taha väga enam seda süüa.Viimane kord oli jõhker õhupall olla:D..
« Last Edit: August 28, 2018, 09:25:46 by StenPv »
Logged

StenPv

  • Posts: 113
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #113 on: August 30, 2018, 09:01:00 »

Kuna nagunii puhkus plaanis siis mõtlesin et proovin Jõutõmbe maxi,vast proovin siis pushpressi ja f squati maxi ka ära.Benchi ei hakka proovima kuna see ple oluline praegu
Kava sain kätte 03 augustil.Tõmbe viimane rekord oli vist 210.

Eilne trenn
Jõutõmme: 80x15 110x12 140x8 170x6 200x3 220x1 230x1.240 ära ei loe,see oli juba täiesti vihase kassi küür ja ei lükanud lukku ära.Poleks üldse pidanud seda edasi sikutama kui tundsin et läheb sitasti.
Ühesõnaga uus jõutõmbe rekord 230.Pooltõmbe kohta ei tea..veel:D

ehk siis see kava timmis mu jõutõmbe vähem kui kuu ajaga 210 pealt 230 peale.Rahul igati.Täna väga hea olla.Tavaliselt peale jõutõmbe päeva on ikka täitsa laip tunne.Õhtul rind ja triits.Bench 125kg 4x8 on eesmärk.

Logged

visionofdisorder

  • Posts: 444
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #114 on: August 30, 2018, 11:02:42 »

minu jaoks veits raisatud energia algfaasis. kui paned tähele, siis videos on näha, et esimese asjana tõuseb tagumik ja alles siis (kui õlad on üle kangi) hakkab kang liikuma.

korralik progress muidu!

« Last Edit: August 30, 2018, 11:17:20 by StenPv »
Logged

StenPv

  • Posts: 113
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #115 on: August 30, 2018, 11:18:58 »

minu jaoks veits raisatud energia algfaasis. kui paned tähele, siis videos on näha, et esimese asjana tõuseb tagumik ja alles siis (kui õlad on üle kangi) hakkab kang liikuma.

korralik progress muidu!

panin alguses modify..woops:D
Aga jah ei vaidle üldse vastu:D vaikselt timmin seda kanni teemat.Üldiselt kui raskused tõusevad siis avastan alati midagi uut.Nt viimane asi oli jalgade asend,kitsamalt jõuan rohkem.Varasemalt hoidsin jalgu rohkem laiali.
Logged

A.L

  • GymLeco
  • ****
  • Posts: 499
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #116 on: August 30, 2018, 11:57:36 »

Sinu geneetika juures ja kitsalt pole võimalik kangi tsentrisse saada ja õlgu taha suruda - seega teeb enamuse tööst ära juba selg. Aga tõmme ju iseenesest nitsevo ja pealegi on väga üksikud, kes suudavad sirge seljaga seda teha aga neid on juba eelnevalt õnnistatud hea mobiilsuse ja jäsemete pikkusega.

A.
Logged
What will you do if all your problems aren't solved by the time you die?

StenPv

  • Posts: 113
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #117 on: August 30, 2018, 12:59:01 »

oh seda lõputut sõda geneetikaga  ;D aga mobiilsuse kallal peab tööd tegema kll.Niigi tinasõduri tunne peal juba

Seoses kava ja arenguga.Mis eelnevalt teistmoodi tegin. Lähtusin sellest mis guugeldades lugesin- tahad tugevaks saada siis 1 - 5 kordust ja võimalikult puhanud järgmiseks trenniks.
Mis nüüd teistmoodi- ainuke asi on frontsquat 4x3.Ülejäänud 6 ,8 ja 10 kordust.Ehk siis järelikult polnud piisavalt suured raskused et üldse jantida nende madalate kordustega?Teiseks  panin palju rõhku sellele et jumaalaaaa eeest oleks vastav lihas puhanud järgmiseks trenniks.NT triits enne üle pea surumist..jalg enne tõmmet..selg enne kükki vms.Tellitud kava kätte sain siis olid kõik mu tõeks pidamised tagurpidi keeratud:D 6+ kordused...rind triits päev enne svungi..kükkidest jalad kanged enne jõutõmmet jne. Aga töötab ja tõesti tunnen kuidas jõudu tuleb palju paremini..isegi lihtsad väikesed asjad paremaks läinud.Toon siin siis listi nende kohta ka.NEED kõik on peale põhi harjutusi ja on mõeldud abiks.Üldiselt ei pane rõhku neile väga palju

Prantsuse surumine: 4x15-12 60kg.See on peale rinda ja viimane triitsa harjutus
Jala taga osa istudes,masinal: 4x12.  Seal vist plokk põhjas varsti..iga trenn veits juurde ,ei oskagi praegu öelda mis see täpselt hetkel on.Korraliku pigistusega
Biits püsti kangiga: 4x15 50kg.Puhtalt.pigistus ,negatiiv jne
Biits plokil nööriga: põhjas 4x8-6
Seljale tõmbed ülevalt vastu rinda,laialt: 60x20 70x15 80 4x10.. Puhtalt,pigistus all,paus ja aeglane negatiiv
Rinnale see lendamine..hantlitega 4x12 ja hantlid 25kg.Puhtalt jällegist ,nagu ikka.Vahepeal meeldib plokil istudes seda kokku surumist teha.Tunnen jube hästi sellega kuidas rind teeb tööd..eriti pika pigistusega
Õlgadele püsti lendamine: 15x15 ja 20 4x8.Puhtalt.See ka siis peale svunge
High pull ,laia haardega,selja päeva viimane: 4x8 80kg ,käed on nii laialt kui saab,kangil väljaspool neid..märgistusi.Trapets saab korraliku töö sellega
Aeg ajalt ka tassin hunnikus kettaid.150kg kettad,maast rinnale ja 30 seki on siiamaani parim tulemus.Viimane kord jäi  kõhu nahk ketaste ja vöö vahele ja umb 10 seki kannatasin seda:D siis mõtlesin et parem panen maha muidu veel tõmban oma pekid lõhki.

Aeg ajalt läheb nendega tehnika lappama üheks või kaheks trenni korraks kui tõstan raskust.Nende harjutuste puhul ei tõsta tihti kuna panen rõhku väga puhtale sooritusele.Ainus asi mis pidevalt kasvab ongi jala taga osa istudes plokil.
« Last Edit: August 30, 2018, 13:24:42 by StenPv »
Logged

UrTz

  • Posts: 814
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #118 on: August 30, 2018, 20:55:28 »

Vahest tuleb loom välja lasta, aga kõvera seljaga ei tasu väga punnitada, lõpeb kiiresti ja halvasti :)
Logged

StenPv

  • Posts: 113
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #119 on: August 31, 2018, 11:13:26 »

Vahest tuleb loom välja lasta, aga kõvera seljaga ei tasu väga punnitada, lõpeb kiiresti ja halvasti :)

Loom liiga tihti väljas :D aga jõutõmbega mitte,pole väga jätkusuutlik tegevus liiga küürus sikutada.
Logged
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9   Go Up
 

Kaubamaja
youtube
anything