wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 [2] 3 4 ... 10   Go Down

Author Topic: Reelika blogi  (Read 41935 times)

metsakaja

  • Posts: 798
    • View Profile
Re: Reelika blogi
« Reply #15 on: October 05, 2015, 17:11:57 »

(:
Logged
''Yes you have got the wrong interpretation, mixed up with vain....vain imagination''

SanderSaare

  • MY FITNESS
  • ****
  • Posts: 1073
  • Lasnamäe HC GYM
    • View Profile
Re: Reelika blogi
« Reply #16 on: October 05, 2015, 18:24:02 »

Tere tulemast ja edu eesmärkide täitmisel! ;)
Logged
Personaalne juhendamine jõusaalis
Toitumiskavad
Treeningkavad
Online teenused

SanderSaare96@hotmail.com ja tel. 55 636 985. Võtke ühendust huvi korral

reelika

  • Posts: 88
    • View Profile
Re: Reelika blogi
« Reply #17 on: October 05, 2015, 20:33:01 »

Tere tulemast ja edu eesmärkide täitmisel! ;)

Aitäh! :)
Logged
I shall not flag nor fail!
Instagram: https://www.instagram.com/thamonsterbunny

reelika

  • Posts: 88
    • View Profile
Re: Reelika blogi
« Reply #18 on: October 05, 2015, 21:38:16 »

Nonii, tänase trenni kohta on rääkida palju. Tervet trenni arvesse võttes läks kõik väga pekki.. :D
Algas see siis sellega, et võtsin täna pre-workouti(tavaliselt ma seda ei tarbi ja see tuletas ka meelde miks) ning tuli välja, et kogematta liiga palju, kuigi seda ma sain alles peale trenni teada. Tuli välja et terve kulbi asemel oleks pidanud esmakordsel tarbimisel pool kulpi võtma niiet ma siis sügelesin jälle igal poolt. Teiseks kükk oli ikka üpris raske, täna tegin 4x9 52,5kg-ga ning tundsin et tehnika oli paigast ära, kuigi üritasin küll käsi kitsamalt ja jalgu laiemalt hoida aga raske oli ta kindlasti ka selle pärast, et kuna mul võhma üldse ei ole siis on mul pikki kordusi väga raske teha. Seejärel hakkasin iga seeria järel tundma kuidas keha järjest rohkem värisema hakkab ja selline tunne oli et kukun kokku kohe. Selleks ajaks kui kükk tehtud sai surises juba kogu keha, süda oli paha ja pea käis ringi. Reaalselt tervest kehast oli jõud kadunud, olin nagu laip. Proovisin hetkeks küll teisi harjutusi ka teha aga lihtsalt ei suutnud, tee mis tahad, niiet tegin jalgadele venitused ära ja läksin garderoobi. Garderoobis tekkis järsku täielik breakdown, pisarad tulid silma ja nutumaitse oli suus, täiesti ilma põhjuseta, ma ei olnud kurb aga lihtsalt keha oli nii hullu pinge all et lihtsalt tulid pisarad silma. Kuna seda ei ole kunagi juhtunud, et nii halb hakkaks ja ma nõnda koost laguneks siis ma ehmusin hetkeks täitsa ära, et mis nüüd lahti on, aga ma usun et see oli lihtsalt paljude asjade kokkulangemine. Polnud öösel korralikult magada saanud, koolipäev oli äärmiselt pikk ja väsitav, pre-workouti sai valesti võetud ja pinge oli kükki tehes lihtsalt liiga suur.
Siiski olen ma uhke enda üle, et oma küki tehtud sain. Varem tundus see nii ilmvõimatu kuna mu max oli 60kg ja seda päris kaua aega tagasi, kuna vahepeal ei saanud korralikult trenni teha ja max oli ka seega madalam. Niiet ei oskagi nüüd seisukohta võtta kas trenn oli pigem positiivne või pigem negatiivne. Halb tunne on küll et teised harjutused tegemata jäid, süümekad piinavad aga üritan end sellega lohutada et mõned Smolovi kava tegijad ei teegi midagi muud peale küki ning teisest küljest on jällegi hea tunne et suutsin küki ära teha. Hetkel on see kõige tähtsam, sest selleks et tollest kavast kasu ka oleks on vaja kõik vajalikud kordused antud raskustega tehtud saada. Niiet kõik kes viitsivad seda pikka juttu lugeda võivad mulle julgelt siia vastu kirjutada, et kas on kellegil veel midagi sellist juhtunud. :)
Logged
I shall not flag nor fail!
Instagram: https://www.instagram.com/thamonsterbunny

Sten Haugas

  • HC GYM
  • ****
  • Posts: 432
    • View Profile
Re: Reelika blogi
« Reply #19 on: October 05, 2015, 21:53:57 »

Kui sul max kykk 60 siis peaksid seeriaid tegema kuskil 45kg. See on 75%. Iga nädal hakkad täiega tegema siis tuleb varem või hiljem tagasilöök. Kui sa tahad jõudu siis võta korduste arvu ka maha :)
Logged
Kasutan ainult Hcgym professional mürke

reelika

  • Posts: 88
    • View Profile
Re: Reelika blogi
« Reply #20 on: October 05, 2015, 22:03:57 »

Kui sul max kykk 60 siis peaksid seeriaid tegema kuskil 45kg. See on 75%. Iga nädal hakkad täiega tegema siis tuleb varem või hiljem tagasilöök. Kui sa tahad jõudu siis võta korduste arvu ka maha :)

Olen hetkel teinud "smolov"-i kava ja seal on ette antud millal ja kui palju kükkima pean. sisestasin tabelisse 10% max-ist väiksema arvu ja andis ise kõik kordused ja kilod millega korduseid tegema pean. :)
Lisasin selle dokumendi ka siia, kui hästi läheb ja see siin ilusti lahti tuleb siis peaksid saama ka ülevaate sellest mida praegu teen. :)
(switchingu saan siis kirja panna kui uut maxi ülejärgmine nädal proovin)
Logged
I shall not flag nor fail!
Instagram: https://www.instagram.com/thamonsterbunny

AldoV

  • Posts: 738
  • Train harder, recover faster.
    • View Profile
Re: Reelika blogi
« Reply #21 on: October 05, 2015, 22:07:28 »

Kuidas toitumine- nullis v plussis ?
Enne trenni süsikad?
Võibolla polnud piisavalt laetud ?
Beta-alanine preworkout ?
Logged
Train harder, recover faster - and again and again and again https://instagram.com/aldo.v
Follow-Instagram

reelika

  • Posts: 88
    • View Profile
Re: Reelika blogi
« Reply #22 on: October 05, 2015, 22:11:43 »

Kuidas toitumine- nullis v plussis ?
Enne trenni süsikad?
Võibolla polnud piisavalt laetud ?
Beta-alanine preworkout ?

ei ole täpselt toitumist jäginud,
enne trenni olen tarbinud küll ja süsikaid
täitsa võimalik jah et ei olnud piisavalt laetud, kuna eile oli toitumine küll paigast ära, kuna enamuse päevast polnud kodus.
võtsin oma poisi preworkouti, see oli mingi "mutant madness", beta-alanine on sees küll aga päris palju muid asju oli ka.
Logged
I shall not flag nor fail!
Instagram: https://www.instagram.com/thamonsterbunny

Sten Haugas

  • HC GYM
  • ****
  • Posts: 432
    • View Profile
Re: Reelika blogi
« Reply #23 on: October 05, 2015, 22:25:08 »

Mõnedel kavadel pole kirjutatud lisaks mida tarbima peab et suudad kava lõpuni teha. Siis arvangi et sul jäi väsimuse ja kehva toitumise taha. Aga ma olen ka saanud väga valusaid õppetunde. Muidu ei õpi ju :d
Logged
Kasutan ainult Hcgym professional mürke

reelika

  • Posts: 88
    • View Profile
Re: Reelika blogi
« Reply #24 on: October 05, 2015, 22:30:25 »

Mõnedel kavadel pole kirjutatud lisaks mida tarbima peab et suudad kava lõpuni teha. Siis arvangi et sul jäi väsimuse ja kehva toitumise taha. Aga ma olen ka saanud väga valusaid õppetunde. Muidu ei õpi ju :d

Sellega olen täitsa nõus, et asi selles võis olla. Ei ole piisavalt puhata ka saanud ja kui siis veel õigesti toituda ka ei jõua siis lähebki asi pekki.. :) aga eks ma ikka üritan edasi ja proovin selle kava lõpuni teha, kui juba nii kaugele olen tulnud, eks siis paistab kas jaksan ka.. :)
Logged
I shall not flag nor fail!
Instagram: https://www.instagram.com/thamonsterbunny

Sten Haugas

  • HC GYM
  • ****
  • Posts: 432
    • View Profile
Re: Reelika blogi
« Reply #25 on: October 05, 2015, 22:43:05 »

Põdemiseks pole põhjust. Peasi et teed edasi
Logged
Kasutan ainult Hcgym professional mürke

reelika

  • Posts: 88
    • View Profile
Re: Reelika blogi
« Reply #26 on: October 05, 2015, 22:56:30 »

Põdemiseks pole põhjust. Peasi et teed edasi

Teen kindlasti, tagasilööke tuleb ikka ette aga ega muidu midagi ei saavuta ka kui üle ei saa ja edasi ei lähe. :)
Logged
I shall not flag nor fail!
Instagram: https://www.instagram.com/thamonsterbunny

reelika

  • Posts: 88
    • View Profile
Re: Reelika blogi
« Reply #27 on: October 07, 2015, 19:43:27 »

Heihei Bonsunakad! :)

Täna oli üpris hea päev, jällegi oli mul tunne, et kükki tehes on tehnika paigast aga kui videot vaatasin siis seal ei saanudki sellest aru et midagi väga pahasti oleks. :)

Tänane kava oli siis selline :
1. Kükk 5x7 55kg
2. lam. surumine 4x10 30kg
3. kaldpingil hantl. surumine 3x8 +
hantl. kaldpingil lend 3x12
4. hantl. tõsted ette, küljele, kummardudes 3x8
5. lõuatõmbed 3x8
6. venitused jalgadele ja ülakehale

Kuna kükk siiski vaatamata esmaspäevasele breakdown-ile ilusti ära tehtud sai ja lisaks ülejäänud trenn ka veel, siis olen väga rahul. Nagu Eli mulle ka ütles et juhtub, olen tundma hakanud kuidas see kava vaimselt ikka päris läbi võtab. Lisaks on lihased ka suhtelised šokis, pole siiski kunagi nii hullult intensiivset trenni saanud, et 4x nädalas kükk ja ainult tõuseb.
Puusas tundsin täna natuke valu ka, mis mul kunagi oli kui trenni alustasin üldse, sel ajal tegi see valu küki üpris võimatuks, aga õnneks täna oli see ainult korraks.

Teiseks on mul ka väike kriis. Ma ei ole enam kindel mida teha tahan. Tean et mulle meeldib jõutõstmine ja ma tahaks küll seda teha edasi peale Smolov-i lõpetamist, aga viimasel ajal olen järjest rohkem hakanud huvituma ka erinevatest fitnessi vormidest ning oleks ju tore küll seda sorti võistlemist proovida, kui muidugi lihast juurde saaks. Samal ajal oleks ka tore jõudu juurde saada lam. surumises, milleks on ka olemas Smolov Junior aga see tähendaks et erilist jõutõstjat ma teha ei saaks, kui siis ainult jalgadele ning teatud masinaid ülakehale, mis niiväga rinda ei mõjuta.
Ühesõnaga ei tea ma enam üldse mida teha, tahaks nagu kõike korraga aga seda vist väga korraldada ei õnnestu.. :D Võite vabalt nõu anda, kes mida soovitaks teha/jätkata või leidub äkki mingi kompromiss üldse, sest ise ei suuda enam mõelda, igal asjal plusse ja miinuseid. :D

Tean ka et siputan oma jalgadega küki lõpukorduste vahepeal, aga see aitab natuke rahuneda ja siis on tiba lihtsam edasi teha :D
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=R4Q3WwoYEB8" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://www.youtube.com/watch?v=R4Q3WwoYEB8</a>
Logged
I shall not flag nor fail!
Instagram: https://www.instagram.com/thamonsterbunny

visionofdisorder

  • Posts: 406
    • View Profile
Re: Reelika blogi
« Reply #28 on: October 07, 2015, 20:25:52 »

kükid natuke kõrged kui tahad IPFis võistelda. see oleks esimene asi, mida vaadata.



teine on see, et ei soovitaks eriti küünarvarred nii taha ajada, pigem just kangi alla suruda, niimoodi kasutad rohkem lailihast, mis aitab püsti jääda.
Logged

reelika

  • Posts: 88
    • View Profile
Re: Reelika blogi
« Reply #29 on: October 07, 2015, 20:31:59 »

kükid natuke kõrged kui tahad IPFis võistelda. see oleks esimene asi, mida vaadata.



teine on see, et ei soovitaks eriti küünarvarred nii taha ajada, pigem just kangi alla suruda, niimoodi kasutad rohkem lailihast, mis aitab püsti jääda.


Tean jaa, jõutõstjaga tegin ilusti ning hetkel ka olengi üritanud jälgida seda aga praegu keskendun sellele, et vähemalt kava tehtud saan, midagi annab ikka juurde. Max-e tehes olen ka võtnud arvesse need mille tehnika on korras ehk al. paralleeli. aga küünarvarsi ma ei ole osanud ise jälgidagi, aitäh selle eest. :)
Logged
I shall not flag nor fail!
Instagram: https://www.instagram.com/thamonsterbunny
Pages: 1 [2] 3 4 ... 10   Go Up
 

toidulisandid.ee Kaubamaja