wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1] 2 3 ... 13   Go Down

Author Topic: Rainer aka rainera blogi  (Read 56148 times)

@susservusser

  • Bonsuna Team
  • ***
  • Posts: 432
    • View Profile
Rainer aka rainera blogi
« on: September 01, 2010, 21:45:25 »

prooviks siis kah kuidagi algust teha.
Olen 27 aastane (suht känd juba alustamaks sellega millega alustasin aga vast pole veel liiga hilja)
Pikkus 183-184
Kaal nüüdseks kõikumas 83kg piirimail (alustades olin 69-70kg). Eesmärk ikka ja seesama maagiline 100
Trenniga alustasin tõsisemalt ja järjepidevalt 7. detsember 2009.
Enne seda mõningad aastad peale rattaga kukkumist alaselja tugevdamiseks kaootiline käimine aga siiski pikki pause sisse ei tulnud.
Esimesed 6 kuud pusisin täiesti omal käel ja siis sai Kalmuselt mõlemad kavad. Toitumine oli suht esimesi asju mille kohta palju uurisin (alguses veel fitness.ee'st). Saali minnes mõtlesin samuti, et alustan ülakeha ja alakeha kavaga aga peale mõningaid harjutusi sinna see jäigi. Läks nii nagu minema pidi - üks lihasgrupp päevas (rind, biitseps, triitseps, selg, õlg, jalg). Oli ehk suht mõttetu aga jaksu ja tahtmist oli ja trennid olid kah lühikesed. Saalis käisin sisuliselt iga päev - kui tundsin väsimust, siis puhkasin päeva/kaks ja läks edasi.
Õnneks sain enne Marekuga kaubale kui ületreenitus tekkis (võibolla poleks ka tekkinud - kes teab).

Mõni pilt kah enne pärast miskist perioodist ja juttu üritan siis jooksvalt lisada, kuna hetkel töökoja ehitusega kiired ajad, siis palju ei jaksa korraga trükkida.

Parempoolne pilt kah tegelt suht vana - miski paar kuud ehk.
« Last Edit: December 11, 2019, 12:49:19 by @susservusser »
Logged

Timo Randoja

  • Posts: 2388
  • Im going to be the Best.
    • View Profile
Re: Rainer aka rainera blogi
« Reply #1 on: September 01, 2010, 21:53:53 »

Päris kenasti juurde võtnud, vorm kõvasti parem :) Edu.
Kirjuta ikka treeningraskustest ka :)
Logged
Appear weak when you are strong, and strong when you are weak.
Pain you feel today will be strength you feel tomorrow.
A positive mental attitude can clear away all obstacles witch stands between you and your major purpose in life.

@susservusser

  • Bonsuna Team
  • ***
  • Posts: 432
    • View Profile
Re: Rainer aka rainera blogi
« Reply #2 on: September 01, 2010, 22:41:41 »

raskused väga suured ei ole kuna mingisugusest lihasest polnud enne juttu ollagi. Nüüd vaatan vanu pilte ja mõtlen et kuidas ja mille jõul ma liikusin  :)
Rinnalt seeriad 70-80kg'ga (ühte korda polegi veel proovinud). Nüüd saan ehk ka ühe sõbra "nakatatud" ja saan julgestaja.
Kükk 80-90kg (ja ikka seeraid).
Selg plokiga ca 70kg kandis

Nii et kõik näitajad sellised suht keskmised ja ei midagi erilist. Vaikselt see latt muidugi liigub ülespoole.
Eks see blogi saigi tehtud nüüd niiöelda treeningpäeviku asemel, mida mul pole kunagi olnud (kahjuks/õnneks)

Lemmiktrenn selg ja triitseps (need ka kõige paremini mul arenenud)

Logged

@susservusser

  • Bonsuna Team
  • ***
  • Posts: 432
    • View Profile
Re: Rainer aka rainera blogi
« Reply #3 on: September 02, 2010, 20:48:10 »

täna sai siis õlga ja triitsa piinatud (oli täitsa asjalik trenn vaatamata varajasele kellaajale).


kettaid 37,5kg+kang??? 20kg (arcoman). Sai 8 korda ära punnitud. Kokku 4 seeriat



lisaks siis nipet näpet õla taga - ja esiosale hantlitega
Logged

@susservusser

  • Bonsuna Team
  • ***
  • Posts: 432
    • View Profile
Re: Rainer aka rainera blogi
« Reply #4 on: September 06, 2010, 21:31:32 »

nii...täna siis rind/biitseps päev.

Horisontaalil püüdsin raskused meelde jätta (soojenduseks 20x20kg, siis 12x50kg, 10x70kg, 8x70kg)
Hantlitega kaldpinnal 12x20kg, 10x28kg, 12x22kg) + kangiga kaldpinnal 10x60kg, 10x60kg)
Ja paar seeriat lendamist 11 kilostega.

pilt veits udune aga ajab asja ära


biitsa ja rinna mõõtsin kah siis ära

27.11.2009 oli rind 98cm
                    biits 33,5cm
06.09.2010 rind 112 cm
                biits 38,5 cm
Logged

#teamlumiste

  • Bonsuna Team
  • ***
  • Posts: 550
    • View Profile
Re: Rainer aka rainera blogi
« Reply #5 on: September 06, 2010, 23:17:40 »

Proovi korra glütseriini.
See annab suurust juurde.
Logged
Don`t DREAM, make it REAL!
Sa suudad kui tahad.

@susservusser

  • Bonsuna Team
  • ***
  • Posts: 432
    • View Profile
Re: Rainer aka rainera blogi
« Reply #6 on: September 07, 2010, 18:59:33 »

Proovi korra glütseriini.
See annab suurust juurde.

no eks ma proovin - vaatab kas muutub midagi kiiremini kui niisama toitudes (natuke kahtlen aga mine sa tea) :)
Logged

#teamlumiste

  • Bonsuna Team
  • ***
  • Posts: 550
    • View Profile
Re: Rainer aka rainera blogi
« Reply #7 on: September 07, 2010, 23:18:03 »

Vaatasin Su vormi, sellepärast soovitan.
Mul kaal 75kg ja võtan 30g.
Mingit power`it ei anna, kuid paneb sind tundma suuremana.
Logged
Don`t DREAM, make it REAL!
Sa suudad kui tahad.

@susservusser

  • Bonsuna Team
  • ***
  • Posts: 432
    • View Profile
Re: Rainer aka rainera blogi
« Reply #8 on: September 10, 2010, 21:23:11 »

täna sai siis jalgu mõnuga piinatud. Jõutõmme sirrgete jalgadega (maksimumiks jätsin täna raskuse 70kg ja tehtud sai 15x). Siis veel jalapress 350kg 12x (ülejärgmine nädal lükkan 400 peale - eks näis mitu korda läheb). Lõpetuseks jalasirutajaga seeriaid - sai väga hea.
Kavavälist masinavärki proovisin kah - jalgade eemaldused või mis iganes aparaat see on. Enamjaolt kükitavad naised selle otsas aga oli päris mõnus harjutus.

Kas teistel läheb kah sirgete jalgadega jõutõmmet tehes selg "kumeraks". Üritasin mis ma üritasin teda nõgusana hoida aga lõppfaasis ikka läheb kõveraks?
Logged

@susservusser

  • Bonsuna Team
  • ***
  • Posts: 432
    • View Profile
Re: Rainer aka rainera blogi
« Reply #9 on: September 13, 2010, 21:42:36 »

nagu ikka esmaspäev rind/biits. Täna sai siis joki soovitusel enne trenni 30ml glütseriini + 25g süsikate šeik sisse lükatud. Kuna ära jõin selle suhtkoht koheselt enne trenni, siis alguses nagu miskit aru saanud, kuid trenni edenedes vaatasin, et jaksasin justkui kõikides harjutustes 2-3 kordust rohkem teha. Biits tundus kah justkui rohkem pump'is olevat aga võibolla kujutasin ette (kahju, et mõõdulinti kaasas polnud) - olin samuti suht eelarvamusega selle toote kohta.
Homme panen natukene rohkem ja lisaks kütan sisse veel muscle shocki 2in1. Vaatab mis selja päevast välja tuleb.

Logged

@susservusser

  • Bonsuna Team
  • ***
  • Posts: 432
    • View Profile
Re: Rainer aka rainera blogi
« Reply #10 on: September 14, 2010, 22:02:53 »

tänasest seljatrennist....

sai siis ära proovitud muscle shock bla bla bla. Päris väärt kompott pisikeses pudelikeses. Eelkõige täheldasin seda, et ei pidanud nii kaua seeraite vahel puhkama ja jõudu oleks justkui rohkem. Lisasingi suht igale harjutusele raskusi 5-10kg juurde ja tundus et jäi veel natuke varugi.
üks video kah ja küsimus, et kas keha peaks veel rohkem ettepoole kaldu laskma või mitte?

video 2010 09 14 10 07 41
Logged

Mr.Muscle

  • Posts: 89
    • View Profile
Re: Rainer aka rainera blogi
« Reply #11 on: September 15, 2010, 11:32:10 »

Tubli töö Rainer.

Sinu blogi ka seepärast hea sirvida et siin palju video-ning pildimaterjali.!
Logged
Go hard or Go home!

@susservusser

  • Bonsuna Team
  • ***
  • Posts: 432
    • View Profile
Re: Rainer aka rainera blogi
« Reply #12 on: September 15, 2010, 20:07:20 »

pilte olen üritanud jah teha pea peale igat trenni. Pärast tulevikus hea võrrelda ja vaadata. Kahjuks hetkel jah pean ise pilte tegema, kuna olen hommikune treenija ja sõpru pole kaasa sikutada sellisel kellaajal (aga ehk varsti saab ka ühe sõbra saali veetud - eks näis kas jagub tal seda motivatsiooni või mitte).
Logged

@susservusser

  • Bonsuna Team
  • ***
  • Posts: 432
    • View Profile
Re: Rainer aka rainera blogi
« Reply #13 on: September 18, 2010, 22:06:39 »

täna saalist puhkepäev.
Eile sai aga mõnusalt jalga piinatud. Tegin enda jaoks uue rekordi (360 x 10). Küll ei ole nad väga sügavad, kuid siiski lasen nii sügavale kui võimalik. Ma ei tea millest see tingitud aga sügavus suht väike. Järgmine nädal teen kükke ja ülejärgmine nädal proovin 400 ära. Näis mis kints sellest arvab. Igatahes see 360 x 10 mõjus nii hästi, et juba järgmine päev - ehk siis täna jalg ikka mõnusalt valus igalt poolt :). Tavaliselt annavad lihased mul märku alles ülejärgmine päev.
Numbrid ei ole veel suured aga tõus mu jaoks märgatav ja see hetkel põhiline.
Ümbermõõt kõige jämedama koha pealt 62 cm (pingutatult). Jaanuaris 2010 olin esimest korda mõõtnud ja siis oli 56cm.
Pilti kahjuks ilusat ei ole saanud. Valgus suht jama. IRL nagu kõik lihased ja jooned juba näha aga pildile ei jää. Aga ega profikaamerat pole kah  ;D
Logged

@susservusser

  • Bonsuna Team
  • ***
  • Posts: 432
    • View Profile
Re: Rainer aka rainera blogi
« Reply #14 on: September 20, 2010, 19:56:42 »

rind/biits
Enne trenni glütseriin, 5g leutsiini ja muscle shock 2in1. Selle viimase toote soovitan tõesti kõigil ära proovida. Biitsa raskusi suutsin tõsta/või keskenduma tõsta ikka tunduvalt rohkem kui tavaliselt. Ja viimase harjutuse pidin täitsa ära jätma, kuna kahest harjutusest tõesti nii piisas, et võimatu oli käsi kõverdada.
Eriti oli mõju näha pärast riietusruumis kui peale trenni oli vaja purgist lusikaga kreatiin/leutsiin kätte saada. Pidin purgi käest pingile panema ja kahe käega lusikast kinni hoidma, et purgile pihta saaks ;D
Biits peale trenni 40cm. Praegu õhtul 39cm


Logged
Pages: [1] 2 3 ... 13   Go Up
 

Kaubamaja
youtube