wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: ragz - lisasin treeningule toidulisandid  (Read 4110 times)

ragz

  • Posts: 664
    • View Profile
ragz - lisasin treeningule toidulisandid
« on: May 05, 2010, 15:27:02 »

Kirjutan siia blogi selle pärast, et endal hiljem hea jälgida mis toimund. Treeningpäevikut ei jõua(ei viitsi) täita. Olen teind vahelduva eduga 2a jõusaali trenni. Kord on motivatsiooni rohkem , kord tulevad päevakorda muud spordialad. Hetkel on siis viimane aasta rohkem "jõusaalituhin". Alustasin jõusaaliga kui kaal oli 105kg puhast pekki. Aeroobse ja jõusaaliga sain kaalu alla 84 kilo peale. Trenni tehes kasvas isu ja lisandusid toidulisandid millega kasvas kaal uuesti 95 peale. Kahjuks arvan jälle rohkem et rasva arvelt.  Hetkel on seis selline et käin 4x nädalas jõusaalis. Neljaks jaotatud kava.
esmp - rind biits
teisip - selg õla tagune
kolmp - vaba
neljp - õlg triitseps
reedel - jalg.

Täpsemalt trennikavast kirjutan trenni päeval.

Jätsin toidulisandid paar kuud tagasi ära ja olin siin jube rõõmus ja irroniseeriv teiste suhtes kes neid tarbisid, et minu kaal ikka tõuseb ja jõudu on palju jne. Reaalsusus on aga nüüdseks teine. Ei tule enam märgatavalt lihast juurde, jõunumbrid vähenevad ja polegi nagu väga motivatsiooni käia. Peale jõusaali olen 1h nii närviline ja vihane sest et kõht on nii tühi lihtsalt.

Niisiis otsustasin täna et hakkan jälle võtma toidulisandeid, peamiselt preale trenni.
Sai ostetud siis: WHEY FX valku, Crea FX kreatiini, ja süssareid mingisuguseid ja beeta alaniini ennem trenni tarbimiseks. Lisaks veel meeldisid Gorolla Wear riided ja need muretsesin ka:) Liiga väike olen. S suuruses riided olid jube suured mulle.

Eesmärk : Lihtsalt öeldes saada kaal 94kg peale niiet keskkoht ei suurene. Aeg oleks 2 kuud. Hetkene kaal 88 kilo.
Täna trennipäeva pole niiet esimese trenni sissekande koos täpsustuste ja numbritega teen homme. Täna lähen aga Kolmapäevakule ratast sõitma:)

edu. Ragnar

PS alkoholi jätan kuuks ajaks täiesti maha. Vaatame kas hakkab mingit arengut tekkima või mitte:D
 
« Last Edit: May 11, 2010, 17:04:02 by ragz »
Logged

ragz

  • Posts: 664
    • View Profile
Re: ragz - võtan ennast kätte:)
« Reply #1 on: May 11, 2010, 17:01:42 »

kuna lihasekasvatamine käsil, siis rohkem ka söömist

(tänase)päevamenüü

hommikusöök: 08:30  3 muna 1 viil leiba. 30 minutit hiljem 1 kohv
lõuna : 12:00 täna ühepajatoit kalkunilihaga ja 1 väike pannkook hakklihaga. 1 viil sepikut 1 viil leiba. 1 klaas keefiri
niisama apms: 14:00 10 sarapuupähklit
ennem trenni: 16:00 200g rasvatu kodujuust 75g tuunikalafilee soolavees
17:00 1 banaan
17:45 3g beeta-alaniini

18:00-20:00 trenn. täna tuleb seljatrenn natuke õla tagumist osa

jõutõmme 4x8
ploki ülevalt tõmbed laia haardega kukla taha 4x10-8
ploki tõmbed istudes kitsa haardega 4x10-8
"traktor" 4-10-8
ploki tõmme ülevalt ette kitsa haardega 4x10-4

hantlite lendamine ettekallutatult.4x10-8

kõht.

peale trenni shake : vadakuvalk 30g. kiired süssarid 30g. kretiini 5g. bcaa 5g. beeta-alaniin 2g

21:00 vaniljekohupiim
Logged

Arx07

  • Posts: 655
    • View Profile
Re: ragz - lisasin treeningule toidulisandid
« Reply #2 on: May 11, 2010, 17:21:59 »

Rohkem söömist? Kui vähe Sa siis enne sõid?
Minu arust see praegune menüü küll massikasvatamiseks väga nõrguke 88 kilosele...
Logged

ragz

  • Posts: 664
    • View Profile
Re: ragz - lisasin treeningule toidulisandid
« Reply #3 on: May 11, 2010, 17:26:14 »

ennem toidulisandite tarbimist sõin kuni lõunani sama. ennem trenni sööki polnud ja peale trenni sõin midagi tugevat jälle. Nüüd lisasin toitumiskavasse selle "ennem trenni" söögi. Ma ei julge eriti rohkem süüa, kuna olenemata sellest kui palju trenni ma teen tuleb see rasv mul väga kiiresti.
Logged

Anonymous

  • Posts: 125
    • View Profile
Re: ragz - lisasin treeningule toidulisandid
« Reply #4 on: May 16, 2010, 01:29:03 »

No no ise oled ju bonsuna foorumi "anti-keemik" ja nüüd siis lisasid sellised lisandid - või keemia nagu ise väidad endale menüüsse. Vaata ,et maksa perse ei keera. :D No offence. :D

Tegelikult on sinu menüüs puudujääke. Peaksid suurendama valkude osakaalu ja natukene lisama aeglaseid süsivesikuid - tatar vms. Siis vaatad ,kuidas kaalunumber ja keha reageerib, eesmärk oleks saada kaal vaikselt tõusma samas pilt ei tohiks oluliselt muutuda.
Logged
Everything I write is entertainment purpose only.

ragz

  • Posts: 664
    • View Profile
Re: ragz - lisasin treeningule toidulisandid
« Reply #5 on: May 16, 2010, 09:56:43 »

olin jah see antikeemik:)

aga sain isegi aru et söömist on vähe., Õhtul peale shaket 9 ajal on ikkagi kõht tühi ja siis olen söönud kas täistera makarone või riisi kanaga. Kaal kasvab, lihased kasvavad juba
Logged
Pages: [1]   Go Up
 

Kaubamaja
youtube