wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 ... 4 5 [6]   Go Down

Author Topic: R.P. trennipäevik  (Read 30691 times)

ArchangelEST

  • Lasna-Esiku-Rätiku-Klubi
  • ****
  • Posts: 1041
    • View Profile
    • Flexible Dieting Handbook
Re: R.P. trennipäevik
« Reply #75 on: December 05, 2017, 13:58:35 »

ma ei tea muidugi mis kõikides koolides toimub, aga minu kogetud "kehaline kasvatus" tekitas ainult vastikustunde spordi vastu, mis kestis tegelikult aastaid. mingid 40 minutilised jalgpalli mängud kus üksteist togiti ja mis peale 6ndat klassi olid pmst iga nädal. hindele tegime harjutusi, mida vb üks kord eelnevalt tunnis proovisime. mõttetu ja masendav. need kes said hakkama käisid peale kooli eraldi trennis. saaks seda muuta muidugi, iseasi kas keegi tahab/viitsib.

See värk oli jah masendav. Kui pooled poisid klassis käisid jalgpalli, korvpalli või võrkpalli trennides, siis kõik seda seda ei teinud olid väljakutel lihtsalt togimise täiteks. Lootust palli isegi puudutada või sellega midagi teha oli olematu.

Ma rääkisin keskkoolis aga õpetajale augu pähe, et mind kooli väiksesse jõusaali lubaks. Et mis ma teistega siplen kui niivõinaa palliga midagi teha ei oska ja ei tahagi osata. Las ma liigutan kangi ja saan sama suure kui mitte suurema koormuse.

Kergejõustiku kuulitõuge oli ka lahe. Seal sai jõusaalis omandatud lihased mängu panna.

Aga kui ma peaksin elu sees veel mitme kilomeetri pikkust jooksu ette võtma, siis laseksin endale konkreetselt kuuli pähe. Ei istu minule see jooksmine. Aeroobse vastu pole midagi, kuid jooksu ma ei kannata.
Logged
Pizza & Burger dieter master race. Bow before me peasants.

Flexible Dieting Handbook

Aspartame Research

visionofdisorder

  • Posts: 429
    • View Profile
Re: R.P. trennipäevik
« Reply #76 on: December 05, 2017, 14:45:03 »

Ma rääkisin keskkoolis aga õpetajale augu pähe, et mind kooli väiksesse jõusaali lubaks. Et mis ma teistega siplen kui niivõinaa palliga midagi teha ei oska ja ei tahagi osata. Las ma liigutan kangi ja saan sama suure kui mitte suurema koormuse.

sama siin. raske oli ainult üle saada madalast enesehinnagust, aga saalis arenesin enda jaoks üllatavalt hästi (võrreldes sellega, et 16 aastasena suutsin teha 5 poolikut kätekõverdust) ja siis kõik muutus.

Aga kui ma peaksin elu sees veel mitme kilomeetri pikkust jooksu ette võtma, siis laseksin endale konkreetselt kuuli pähe. Ei istu minule see jooksmine. Aeroobse vastu pole midagi, kuid jooksu ma ei kannata.

aamen  :D
Logged

mp

  • Posts: 2359
  • tervist!
    • View Profile
Re: R.P. trennipäevik
« Reply #77 on: December 05, 2017, 17:30:56 »


   Meil oli küll mäletamistmööda kekka siiski oodatud tund - suvel jalka, talvel hoki - sealt üle keskmise uisuoskus, mis siiani headmeelt valmistab - abiks ka uisutehnikas suusatamisel.

  Mäletan veel ka kitse või hobust, mis väiksemapoolses võimlas oli - ju pidime sellest üle hüppama vahel. Ilmselt ka mingit muud "võimlemist". Topispallid meenuvad ka - neid tuli siis heita.

  Õps oli ca 1.90ne suure kõhuga mees - isiksus ja autoriteet. Mingi jamaga tegelema ei sundinud, ja ei lubanud ka - kõik oli kontrolli all. Aga, nohh, see oli ju see "õudne" nõuka-aeg,  mida nüüd kõik kiruvad kui tohutut kannatusterada - isegi tollase humanitaarkallakuga eliitkooli poisid pidid tugevateks nõukogude kaitsjateks saama :D
Logged

R.P.

  • MY FITNESS
  • ****
  • Posts: 592
  • Piirid sead endale ise
    • View Profile
    • FitnessEst
Re: R.P. trennipäevik
« Reply #78 on: February 22, 2018, 12:41:24 »

Kel toidusedelis või toitumiskavas ainult munavalge, siis tegin natuke uurimistööd, mis tooteid on ja mis toodet mina kasutan, kuna toitumiskavas on munavalged sees. kirjatükk ise siin
https://fitnessest.com/2018/02/munavalge/

Helerin

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 427
    • View Profile
Re: R.P. trennipäevik
« Reply #79 on: February 22, 2018, 17:04:02 »

Kui ise kasutasin neid munavalgeid, siis ostsin ka alguses muidugi odavamat ja päris pikalt, kuid mingist hetkest tekkis sellele odavamale kibe maitse juurde, päris rõve oli. Peale seda enam ei julgenudki osta, kuni ühel hetkel sai toda kallimat Oti oma võetud- tõepoolest, kõrvalmaitse puudus, täitsa ok oli. Instagramis uurides tuli story peale vastukaja, et ma polnud ainuke, kes seda kõrvalmaitset tundnud oli. ::)
Logged
"It doesn't take a hero to order men into battle. It takes a hero to be one of those men going into battle." Gen. Norman Schwarzkopf

R.P.

  • MY FITNESS
  • ****
  • Posts: 592
  • Piirid sead endale ise
    • View Profile
    • FitnessEst
Re: R.P. trennipäevik
« Reply #80 on: February 25, 2018, 12:15:57 »

Mis saal valida trenniks. Olen viimasel ajal käinud peamiselt HCGym saalides ning aeg-ajalt kas proovitrennid mõnes teises klubis või siis ühekordse piletiga mõnes teises saalis. mida ma erinevatest saalidest arvan, kirjutasin kokku siin https://fitnessest.com/2018/02/spordisaalid-tallinnas/. Ei ole kirjutanud kõigist, sest kõikjal pole käinud. Avastasin ka, et loetelust jäid välja Idakeskus Sport, Tselluloos ja Tallink tennisekeskus. Mis saali ma siiski eelistan? Loe ja saad teada ;)

R.P.

  • MY FITNESS
  • ****
  • Posts: 592
  • Piirid sead endale ise
    • View Profile
    • FitnessEst
Re: R.P. trennipäevik
« Reply #81 on: March 04, 2018, 14:32:40 »

Sai kokku satutud veganitega sotsiaalmeedias ja sain aru, kuidas proovotalse teha pooleldi ajupesu, võrdlemata fakte ühesuguste näitajatega. siin https://fitnessest.com/2018/03/taimetoitlus-valgud-vorreldavad-faktid/ kirjutasin rohkem oma mõtetest, mis on lahti taimetoitlust propageerivate veganitega ja mis mind häirib. Mulle on alati meeldinud võrldemine samadel tingimustel, mida paraku veganid antud sotsiaalmeedia grupis ei teinud.

mp

  • Posts: 2359
  • tervist!
    • View Profile
Re: R.P. trennipäevik
« Reply #82 on: March 04, 2018, 15:10:13 »


Viskasin pilgu su munaloole - peaaegu väga hea - kui vaid oleks antud väidete toeks ka viited teadusartiklitele välja toodud (nagu tänapäeval endast lugupidavad toitumis/kehakultuuri väljaanded teevad) siis oleks lausa perfektne. St. alati annab veel paremini ja detailirohkemalt, aga see, võrreldes keskmise suur-meedia artikliga oli juba suur samm edasi.

----------------------------------------

Viimase osas - tunnistan, et ei lugenud süvenenult, ainult see jäi silma:


"vitamiinid ja mineraalid." - peaks olema normaalse kaloraaži korral taimetoitlasel pigem hästi kaetud ' selles osas vaeva eraldi ei pea nägema. Väidetav b12 VÕIMALIK puudus v.a. Muu tuleb mitmekesisest taimetoidust kätte lihtsalt.

« Last Edit: March 04, 2018, 15:19:15 by mp »
Logged

mp

  • Posts: 2359
  • tervist!
    • View Profile
Re: R.P. trennipäevik
« Reply #83 on: March 04, 2018, 15:15:36 »



"Ning mis on minu arvates mõtleva inimese juures üks peamine omadus, mis loodetavasti kõigil on olemas – teooriates kahtlemine ning kinnituse otsimine ja alternatiividele mõtlemine."

Peaaegu, et kõige olulisem. Hea, et ikka on neid, kes saavad aru asjast.
Logged
Pages: 1 ... 4 5 [6]   Go Up
 

Kaubamaja
youtube
anything