wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 2 [3] 4 5 6   Go Down

Author Topic: R.P. trennipäevik  (Read 20438 times)

R.P.

  • MY FITNESS
  • ****
  • Posts: 589
  • Piirid sead endale ise
    • View Profile
    • FitnessEst
Re: R.P. trennipäevik
« Reply #30 on: May 04, 2012, 11:58:06 »

Käed, rind jmt sel nädalal. Uue kavaga hakkan juba harjuma ning ei ole kutupiilu poole trenni ajal. Kaal, mis vahepeal ehmatusega poolteist kilo alla kihutas, on jälle taastumas ja umbes samas kohas juba, mis poolteist nädalat tagasi (ehk siis praegune trennijärgne kaal 101,5 kg). vahepeal avastasin, et päris mõnus on mõnikord õhtuti rattaga 10-20 kilomeetrit kulgeda. vaatamaks, mis ja kuidas on läbitud, kasutan nutitelefoni appi gps jälgimisega. päris lahe on vaadata lõikude aegu jmt.
Kunagi sai räägitud Bonsunale, et aitab ootamast, millal üks valutav koht enam ei valuta ja kui trennis see korralikult soojaks teha, siis pole tunda. panin eile tähele, et siiski olen oma haiget kohta - ehk siis paremat kätt (küünarvarre lihas ja biitseps) - sedavõrd hoidnud, et a on arengust maha jäänud võrreldes vasaku käega. nii optilisel vaatlusel kui ka mõõtmisel on silmaga nähtav vahe - vasak käsi on 2cm suurema ümbermõõduga ning biitseps joonistub kõrgemalt välja.
egas ei jää muud nüüd üle, kui teha natuke kava ümber selles suunas, et suurendada hantlitega harjutuste osakaalu ning jälgida kangiga tehtavatel harjutustel, et parem käsi rakenduks korralikult töösse. Kui kellelgi parem nõu, siis andku aga teada.
täna kavas selga teha ning õhtul väike kontsert. homme Tallinnasse sõit hommikul ning päev pojaga ning läheme vist rullitama, kui ilm OK.
Rasket rauda kõigile.

R.P.

  • MY FITNESS
  • ****
  • Posts: 589
  • Piirid sead endale ise
    • View Profile
    • FitnessEst
Re: R.P. trennipäevik
« Reply #31 on: May 07, 2012, 11:08:26 »

Sportlik nädalavahetus. Reedel veel saalis ning selga piinamas. Laupäeval Tallinn ning rullikutega 5 km Stromkalt Roccani ja tagasi. Eile 10 km rattaga väike ring Tartus. kaal OK - seal 102 kg juures. väike kaalukasvu eesmärk on veel ees - kasvada sinna 110 kg juurde. hetkevorm küll peekon, kuid kuna kaal on seosnud enam vähem samas kohas viimased 2 nädalat ja jõunäitajad on paranenud, siis on väike lootus, et natuke transformatsiooni on toimunud - pekki vähemaks ja lihast juurde. loodan seda joont hoida nüüd, et peki arvelt väga palju kaal ei kasvaks.
täna õhtul jälle käsi piinama - eriline tähelepanu paremal käel, millele tegin eraldi 3 seeriat biitsepsile ka reedel, et järgi aidata.
Terviseid,
r

R.P.

  • MY FITNESS
  • ****
  • Posts: 589
  • Piirid sead endale ise
    • View Profile
    • FitnessEst
Re: R.P. trennipäevik
« Reply #32 on: May 08, 2012, 09:45:12 »

Eilne käed. kõikidel harjutustel oli tunda, et raskus on läinud kergemaks :) ehk siis sai rohkem kordusi seerias tehtud või siis raskust suurendatud. enesetunne OK, kaal peale trenni 102,5 kg.
sai kutsutud ka oma kaasa korraks jõusaali, sest kliendikoordinaator pakkus nädalase tasuta trenni. Jõusaal on minu jaoks küll koht, kus ma võtan endale 4 päeval nädalas "oma aja" ehk siis see 8-10 tundi nädalast on pühendatud vaid mulle. sellegipoolest on vahel hea, kui kaaslane on kaasas. Kasvõi mõnda harjutust julgestamas :)
ilusat päikselist päeva kõigile.

R.P.

  • MY FITNESS
  • ****
  • Posts: 589
  • Piirid sead endale ise
    • View Profile
    • FitnessEst
Re: R.P. trennipäevik
« Reply #33 on: May 22, 2012, 13:52:29 »

no mõned nädalad möödas ja vahepeal ikka trenniradadel olud - lihtsalt pole siia kirjtuanud. pean usinasti trennipäevaiku ja tore on vaadata, kuidas kordused/raskused suurenevad, kuigi kaalei kasva vaid pigem on mõned kilod allapoole tulnud. Eilne trennijärgne oli 101,6 kg võrreldes mõni aeg tagasi olnud 103,1´ga.

R.P.

  • MY FITNESS
  • ****
  • Posts: 589
  • Piirid sead endale ise
    • View Profile
    • FitnessEst
Re: R.P. trennipäevik
« Reply #34 on: November 07, 2012, 11:58:58 »

trennist ja tegemistest. tagasi tallinnas, vahepealne periood aug-pool septembrit lebotasin ning nüüd siis alates poolest septembrist uuesti saalis.
trenni split praegu järgnev:
E - rind+ triits 2 harjutust 3 seeriat harjutusel+ kõht
T - selg+ biits 2 harjutust 3 seeriat harjutusel
K - jalg + kõht
N - puhkus
R - Õlg + triits 6 seeriat+ biits 6 seeriat
natuke imelik küll, kuid sellist situatsiooni dikteerib ajakava muude elus tähtsate asjade jaoks.
Trennist:
Esmaspäev:
pos kaldega surumine - 4 seeriat, 100kg, 5 kordust seerias
hor surumine - 4 seeriat, 90kg, 10,10,10,8 korduste arvud seeriates
ette üles lend - 3 seeriat - 15-9 kordust, plokil kilod 25, 30 ja 35 kg
Pec dec - 3 seeriat, 50kg x15, 60kgx10 ja 60kg x 8
triits - v kujulise käepidemega alla surumine 3 seerait 50; 60 70 kg  plokil ja kordused 15, 12, 8
ühe käega hantli tõste - 12,5 kg hantel, 9, 9 ja 9 kordust seerias
Kõht, jalatõsted ja masinal crunch

hommikune kaal 99,7 kg

teisipäev, selg:
althaardega masinal tõmbed, 12, 10, 8 ja 5 kordust, kilod plokil 85, 95, 105 ja 115 vastavalt
t-bar row; 12, 10, 8 ja 4 kordust, kilod plokil 45, 60, 75, 80 vastavalt
neutraalse haardega allatõmbed, 12, 9 ja 6 kordust, kilod plokil 65, 75 ja 85 vastavalt
hantli tõmbed küljele, 12, 10, 5, hantli kaal, 40, 45 ja 60 kg
biits:
Ez.kangiga - 12, 10 ja 6 kordust, kangi kaal 32,5, 37,5 ja 42,5 kg
istudes hantli tõsted - 12, 10, 7 - hantlite kaal 12,5, 15 ja 17,5 kg

muud midagist, täna jalgu tegema


rasket rauda kõigile.

R.P.

  • MY FITNESS
  • ****
  • Posts: 589
  • Piirid sead endale ise
    • View Profile
    • FitnessEst
Re: R.P. trennipäevik
« Reply #35 on: November 08, 2012, 09:37:51 »

Jaltrenn. plaanis olid jala sirutused ette 4x12, raskustega 55-85 kg plokil - tehtud, hakk kükk masinal 15-10 kordust, raskused 101-167 - tehtud, hantlitega kükk 4x15-8, jõudsin teha kolmanda seeria lõpuni, ent seejärel algas ninaverejooks ning lõpetasin trenni. vererõhk lõi vist liiga kõrgeks ja ei hakanud edasi organismi pushima ja saali verega määrima. täna puhkepäev ning lõõgastus ning seejärel trenni uuesti reedel.
edu kõigile

R.P.

  • MY FITNESS
  • ****
  • Posts: 589
  • Piirid sead endale ise
    • View Profile
    • FitnessEst
Re: R.P. trennipäevik
« Reply #36 on: November 12, 2012, 09:11:01 »

reedel õlg ja käed. mõnus - trenn võttis sedasi läbi, et õlad ja käed olid veel eile õhtulgi pehmed. nädaöavahetusel kino laupäeval. käisin vaatamas Eestlanna Pariisis. omapärane film. pühapäeval pojaga isadepäeva pidamine. sai mängitud naca telekamängu, siis tegime koos süüa. tema kooris kartuleid ja pani need keema, mina tegin meile veiselihast steike. Seekord õnnestus kõik ideaalselt ja saime ühe medium raw steigi, mille poeg pintslisse pani ja mulle medium tüki, mis jäi siis minule. vist õnnestus lihaost ning ka valmistamisviis ja saime tõesti hea söögi. tegime veel omavahelist võistlust harjutuses plank ja poeg pani mulle 30 sekundiga ära :) ehk püsis sedavõrd palju kauem asendis.
trennist. vaatasin peale kolme nädalat, et antud split, kus 3 päeva järjest on lammutamist, ei sobi. kolmapäevases trennis olen parajalt kutupiilu, ning sellest siis ka vahest jalatrennis liiga üles läinud vererõhk. sellest nädalast siis trennipäevad T, K, R ja laupäev. annab natukenegi taastumist kehale juurde.
tänahommikune kaal 101,5 kg. kasvab vastavalt plaanile ning indikaator - vööübermõõt - et ma rasva liigselt ei korjaks kehale, on jäänud samasse suurusesse, mis eelmisel nädalal.

PekiKaan

  • Posts: 38
    • View Profile
Re: R.P. trennipäevik
« Reply #37 on: November 12, 2012, 11:46:52 »

Tubli isa (y)

Kaua ise ajaliselt plangus olla suutsid? Küünarnukkidel või sirgetel kätel?
Logged

R.P.

  • MY FITNESS
  • ****
  • Posts: 589
  • Piirid sead endale ise
    • View Profile
    • FitnessEst
Re: R.P. trennipäevik
« Reply #38 on: November 12, 2012, 11:51:46 »

Tubli isa (y)

Kaua ise ajaliselt plangus olla suutsid? Küünarnukkidel või sirgetel kätel?
küünarnukkidel ja kuna pole seda asjandust treeninud, siis ise olin minut ja 15 sekundit, poeg jõudis siis olla minut ja 45. on seda karate trennis harjutanud. olin tal kõrval nagu drill-sergenat ja uudkui tuletasin meelde, et ei anna alla ja jõuab.

R.P.

  • MY FITNESS
  • ****
  • Posts: 589
  • Piirid sead endale ise
    • View Profile
    • FitnessEst
Re: R.P. trennipäevik
« Reply #39 on: November 14, 2012, 11:16:58 »

rinna ja triitsa päev. muutsin väheke harjutuste järjekorda ja harjutusi rinnal ja triitsepsil, samuti korduste vahemikke.
horisontaalil kangi surumine. 4 seeriat 100kg 10, 10, 9, 8 krdust. pos kaldega pingil surumine 70 kg 4 seeriat 10,10,10,10 kordust. plokil lendamine - 25, 30 ja 35 kilo plokil ning kordused 12, 12, 8. pec dec 3 seeriat ning 40, 45 ja 45 kilo ning kordused 12, 12 ja 12. triitsale dip masinal 3x12 ning raskused 75, 85 ja 95 kg ning masinal sirutus 3 x12 55 kg raskus plokil. kõht jalgade tõstmine rippes 3 seeriat ning masinal crunch 3x15.
oli väheke kergem trenn raskuste mõttes, kuid kuna muudetud kordused, siis rind mõnusalt tuim täna :)

Timpss

  • Posts: 506
    • View Profile
Re: R.P. trennipäevik
« Reply #40 on: November 14, 2012, 13:22:46 »

Kas oled proovinud ka 2x nädalas treeningkava, stiilis ET ja NR. Mõtlesin ka proovida 1x nädalas lihasgrupid läbi, stiilis E rind ja triits, T selg ja biits, N jalg ja säär, R õlg ja käed kergemalt. Et näha millele mu keha paremini reageerib. Võibolla sobib just see teine variant paremini, enne ju ei tea kui ära proovida.
Logged

Jeebu

  • TONIC CLUB
  • ****
  • Posts: 461
  • Asjad loksuvad ise paika.
    • View Profile
Re: R.P. trennipäevik
« Reply #41 on: November 14, 2012, 13:52:04 »

Ma treenin just nii ;)
Logged

R.P.

  • MY FITNESS
  • ****
  • Posts: 589
  • Piirid sead endale ise
    • View Profile
    • FitnessEst
Re: R.P. trennipäevik
« Reply #42 on: November 14, 2012, 15:56:37 »

Kas oled proovinud ka 2x nädalas treeningkava, stiilis ET ja NR. Mõtlesin ka proovida 1x nädalas lihasgrupid läbi, stiilis E rind ja triits, T selg ja biits, N jalg ja säär, R õlg ja käed kergemalt. Et näha millele mu keha paremini reageerib. Võibolla sobib just see teine variant paremini, enne ju ei tea kui ära proovida.
olen proovinud nii ja naa. kogu treeningstaaži saalis on mul umbkaudu 7 aastat. eks selle pealt olengi tänased otsused teinud, mis ja kuidas. nädalas korra 1 lihas anna lihtsalt parima tulemuse minu puhul. tahes tahtmata rakendub natuke õlga ka rinna trennis ja vastupidi rind rakendub natuke ka õlatrennis.
täna kasutatav jaotus on TK trenn ja RL trenn. neljapäeva õhtu on muudeks tegevusteks planeeritud, seega kava selline "vildakas", et nädalavahetus pole 100% puhkuseks ette nähtud.

R.P.

  • MY FITNESS
  • ****
  • Posts: 589
  • Piirid sead endale ise
    • View Profile
    • FitnessEst
Re: R.P. trennipäevik
« Reply #43 on: November 15, 2012, 09:50:19 »

Selg biits. sai tehtud umbes 85-90% intensiivsusega. Erinevad harjutused kõik tehtud, kuid ühelgi seerial ei läinud täieliku kurnatuseni. ajasin lihtsalt lihased verd täis korduste vahemikus 12-15 ning kergemate raskustega. liigesed ja kõõlused tuleb järgi aidata, kuna jõunäitajad liiguvad kiiresti üles ning võib tekkida oht vigastuseks. pigem karta kui kahetseda, sest ei tahaks mingi vigastuse pärast trenni mõneks ajaks katkestada.
veel üks huvitav tähelepanek. enne trenni peale tööd on kehatemperatuur kõrgem, kui 37 ja teromeeter näitab 37,1. peale trenniskäiku on kehatemperatuur see-eest normis: 36,7... 36,6. pole pihta saanud, millest see on. enesetunne on hea ja haigusenähte ei tunne.

R.P.

  • MY FITNESS
  • ****
  • Posts: 589
  • Piirid sead endale ise
    • View Profile
    • FitnessEst
Re: R.P. trennipäevik
« Reply #44 on: November 19, 2012, 15:15:50 »

reede jalad ja laupäev õlg ning käed. sai tehtud samuti seal 85-90% koormuse juures. pühapäeval mõnus äraolemine kodus ja pojaga mängimine ja tegelemine ning siis natuke hingele kosutust ka kaasaga. täna ka puhkus trennist ning homme siis uuesti täie raksuga trenni. kaal kõigub seal 101,5 ja 102 kilo vahel hommikuti.
kõike mõnusat.
Pages: 1 2 [3] 4 5 6   Go Up
 

Kaubamaja
youtube