wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 2 [3] 4 5 6   Go Down

Author Topic: Martini blogi  (Read 23097 times)

nzmo123

  • Posts: 82
    • View Profile
Re: Martini blogi
« Reply #30 on: October 03, 2011, 21:43:27 »

Sai täna mindud tagasi vana kava peale kus kõige rohkem sai alla võetud, esimene päev rind ja triits. Kangiga rinnalt surumises tuli rekord: 80x6(2 viimast väikse abiga nagu spotter mulle ütles 8) )
Ning ka kükis tegin eelmine nädal 95kgx10 ning jõutõmbes 110kgx8.
Mõned nädalad võtsin vabalt ja seega ka kilone kaalutõus.
Kaal hetkel 73kg, peab ikka 68kg kaalul ära nägema ja siis edasi vaatama 8)
Logged
Never settle for average.

Rimsi

  • Posts: 402
  • Working to failure.
    • View Profile
Re: Martini blogi
« Reply #31 on: October 03, 2011, 22:00:08 »

Kas inimesed, kes sind pool aastat näinud polnud (dets-juuli) üldse su ära tundsid kui olid vaata, et veerandi oma kaalust maha saanud?
Logged
Drinking kills training skills!

minuuus

  • Guest
Re: Martini blogi
« Reply #32 on: October 03, 2011, 22:06:42 »

Räägi mis su dieet kujutas endast.
Logged

nzmo123

  • Posts: 82
    • View Profile
Re: Martini blogi
« Reply #33 on: October 03, 2011, 22:17:53 »

Kas inimesed, kes sind pool aastat näinud polnud (dets-juuli) üldse su ära tundsid kui olid vaata, et veerandi oma kaalust maha saanud?
Eks jah oli/on igasuguseid arvamusi ja emotsioone, kes ei tundnud ära ja kes küsis, mis juhtus jne  :D
 
Räägi mis su dieet kujutas endast.
Dieet oli 5-8 korda päevas söömine, et kui varem ärkasin sõin rohkem ja vastupidi...iga 2 tunni tagant. 200gr valgutoodet nö(liha,munad,kodujuust jne) ja süsivesikud umbes 60gr - keedetult kaalutud. Peamiselt pruun riis, kaerahelbed, täisteramakaronid ning õhtuti mingid juurikad vms.
Logged
Never settle for average.

nzmo123

  • Posts: 82
    • View Profile
Re: Martini blogi
« Reply #34 on: October 03, 2011, 22:19:02 »

Eks jah oli/on igasuguseid arvamusi ja emotsioone, kes ei tundnud ära ja kes küsis, mis juhtus jne  :D
 Dieet oli 5-8 korda päevas söömine, et kui varem ärkasin sõin rohkem ja vastupidi...iga 2 tunni tagant. 200gr valgutoodet nö(liha,munad,kodujuust jne) ja süsivesikud umbes 60gr - keedetult kaalutud. Peamiselt pruun riis, kaerahelbed, täisteramakaronid ning õhtuti mingid juurikad vms.
pfft ei saa kustutada enda tehtud postitusi...
EDIT: Rasvad sain kätte loomalihast. Trennis raskused ei alanenud selle ajaga vaid pigem tõusid.
« Last Edit: October 03, 2011, 22:21:07 by nzmo123 »
Logged
Never settle for average.

nzmo123

  • Posts: 82
    • View Profile
Re: Martini blogi
« Reply #35 on: October 16, 2011, 17:32:01 »

Täna sai jalga tehtud. Kükis rekord 110kgx4
Lisan mõned hetke vormipildid ka:
Logged
Never settle for average.

Martin RAUDSEPP

  • Guest
Re: Martini blogi
« Reply #36 on: October 16, 2011, 22:57:06 »

meil on sama eesmärk :). talvel, kui mitte varem võtan ka kätte selle
Logged

taivo

  • Posts: 26
    • View Profile
Re: Martini blogi
« Reply #37 on: January 08, 2012, 18:40:58 »

Kas uusi pilte ja juttu ka tuleb we :D
Logged

nzmo123

  • Posts: 82
    • View Profile
Re: Martini blogi
« Reply #38 on: April 24, 2012, 11:17:45 »

Mõtlesin, et kirjutaks siia ka veits. Sai väike "bulkimine käsile võetud" peale seda kui kaal näitas 71kg ja see oli 5 kuud tagasi umbes. Kuna ma kaloreid ei lugenud siis läks suht metsa see ja varsti juba näitas kaal 78 koma millegagi, samas raskused trennis tõusid. Nüüd siis olen hakanud makrosi ja kaloreid lugema ning dieet uuesti käsil kaal hetkel 75,8kg võtan vaikselt seekord ja üritan võimalikult vähe lihast kaotada.

Kava mida kasutan hetkel on 5/3/1 Jim Wendleri poolt, veits enda poolt muudetud. On juba teadmisi ka mis töötab minu puhul ja mis mitte seega ka tean mis harjutusi kasutada ja mida mitte.

Jõunumbritest mainiks Jõutõmbe: 150kgx5, kükk 117,5kgx3 , rinnalt surumine kangiga 82,5kgx10 (perse maas mitte nagu enamus saalis teevad), kangiga üle pea surumine(OHP) 60kgx5.
Jalga ma väga teha ei saa kuna mul põlve juures mingi luumoodustis(kasvaja või mis iganes) ja sellega tahaks see suve algus opile minna. Siis paneks täie tambiga edasi ja 2013 oleks laval võistlemas. Siis ei oleks mingeid vabandusi.

Paneks paar pilti ka üles:
Logged
Never settle for average.

Will

  • Posts: 195
  • KOKK
    • View Profile
Re: Martini blogi (Valmistumine 2013 lavale minekuks)
« Reply #39 on: April 24, 2012, 14:25:39 »

Hea areng!

Seda meest täitsa tahaks laval näha  ::) . Aga kirjuta lähemalt oma treeningust, kuidas treeningnädal välja näeb?
Logged
Jälgi mind Twitteris

nzmo123

  • Posts: 82
    • View Profile
Re: Martini blogi (Valmistumine 2013 lavale minekuks)
« Reply #40 on: April 24, 2012, 19:50:47 »

Proovin võimalikult vähese ajaga võimalikult palju teha. Üle tunni saalis tavaliselt ei lähe.

Treeningnädal on jaotatud 4ks:
Jalapäev-esimene harjutus alati kükk, peale seda oleneb kas saan midagi peale kükki teha jalaga kui saab siis jalapressil ja jalasirutusi ning jalakõverdusi masinal. Lõppu teen kõhtu. Nüüd peaks lisama ka good morningud kavva.

Rinnapäev-esimene harjutus alati rinnalt surumine kangiga, peale seda mingi surumise harjutus lisaks, siis lendamine hantlitega või trossiga crossover, dips, kitsalt surumine kangiga. Trapetsile selja tagant ja eest shrugsid.

Seljapäev-esimene harjutus alati jõutõmme, siis lõuatõmbed laialt/kitsalt keharaskusega, peale seda tavaliselt ülevalt tõmbeid masinal, siis kangiga/hantliga kummardades tõmbed, säärt lõppu

Õlapäev-esimene harjutus alati kangiga üle pea surumine, pärast seda kas hantliga või kangiga lisaks õlgadele surumist, lendamine tagumistele deltsidele, lendamine kõrvale, biitsale midagi(tavaliselt kas kangi või trossiga)

Nüüd olen ka trennilõppu 10-12 minutit kerget kardiot teinud.
« Last Edit: April 24, 2012, 22:55:55 by nzmo123 »
Logged
Never settle for average.

newArray

  • Posts: 113
  • All kinds of gains
    • View Profile
Re: Martini blogi (Valmistumine 2013 lavale minekuks)
« Reply #41 on: April 25, 2012, 00:39:11 »

viimane pilt on küll päris massive võrreldes varasematega (Y)
Logged

nzmo123

  • Posts: 82
    • View Profile
Re: Martini blogi (Valmistumine 2013 lavale minekuks)
« Reply #42 on: April 25, 2012, 10:58:02 »

viimane pilt on küll päris massive võrreldes varasematega (Y)
Tänud, eks jah vaikselt kasvame siin 8)
Täna tuleb siis jõutõmbe päev, vaatab mis juhtuma hakkab. :D
Logged
Never settle for average.

nzmo123

  • Posts: 82
    • View Profile
Re: Martini blogi (Valmistumine 2013 lavale minekuks)
« Reply #43 on: April 25, 2012, 16:23:26 »

Tänane trenn siis tehtud, saalis polnud üldse õhku- hakkab pihta see suvi 8)
Jõutõmbes tuli 135kgx9, peale seda tegin 160kgx1 ja pärast seda proovisin 170kg ka aga see üles ei tulnud seekord ::)

Pärast seda tegin lisaraskusega lõuatõmbeid, neid tegin esimest korda lisaraskusega, hoopis teine tunne. Soovitan kõigile.
Esimest korda tegin ka Pendlay rowse, pärast seda oli küll selline tunne, et varem poleks nagu selga teinudki. Peale seda tegin Kroc rowse hantlitega 35kgx20 ja 40kgx16. Ning trennilõppu säärt smithimasinaga seistes.

Godsmack - I Stand Alone
Logged
Never settle for average.

Marek /BONSUNA/ Kalmus

  • Bonsuna Team
  • *****
  • Posts: 8118
  • Marek Kalmus - انا اقول واحد فقط ، أن يدفع لي فتا
    • View Profile
Re: Martini blogi (Valmistumine 2013 lavale minekuks)
« Reply #44 on: April 25, 2012, 23:22:42 »

Tubli tubli! Raam ju tegelikult hea, liha ka juba kogunenud, tahet tundub jätkuvat ja miks mitte võistlemisele mõelda. EDU Sulle!
Logged
انا اقول واحد فقط ، أن يدفع لي فتاة "مجنونة"

http://www.bonsuna.com/forum/index.php?topic=111.0

http://www.youtube.com/watch?v=W3rwk0O6vT0
Pages: 1 2 [3] 4 5 6   Go Up
 

Kaubamaja
youtube