wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 [2] 3 4 ... 6   Go Down

Author Topic: Martini blogi  (Read 23098 times)

Will

  • Posts: 195
  • KOKK
    • View Profile
Re: Martini blogi
« Reply #15 on: August 08, 2011, 00:55:20 »

Ma arvan, et Holger pidas siiski silmas seda, et ainult nende kahe harjutusega ei saa PIISAVALT koormust need lihased :)
Logged
Jälgi mind Twitteris

Madis232

  • Posts: 225
  • harder better faster ...
    • View Profile
Re: Martini blogi
« Reply #16 on: August 09, 2011, 10:15:46 »

Üldiselt ei ole mõtet väga palju ennast erinevate harjutustega ja hullude seeria kogustega tappa. Olen ise kõik selle läbi teinud, ning jalgade areng on palju parem. Reie tagaosa pole mul ka üldse mitte kehv. Mingil määral töötavad nad isegi seljasirutusi tehes pingil. Ei näe erilist mõtet eraldi isoleerida neid, kuna olen kõigest harrastaja tasemel treenija.

Kõige efektiivsem on jõusaal 3-4 x nädalas 45-50 minutit (soojendus va) ja seda intentsiivselt. Mida kauem seal rassida, seda kõrgemaks tõuseb kortisool.

Mis mõte on saalis naturaalsel kehaehitajal 1,5 tundi -2 tundi jalgu niimoodi piinata???? :o Keemiat kasutades, miks mitte :) :)
Logged

Jaan Meresmäe

  • Posts: 1
    • View Profile
Re: Martini blogi
« Reply #17 on: August 09, 2011, 16:28:06 »

Ma ise teen ka jalale max 3 harjutust. küki, siis reie pealsele ja reie tagumise osa. täiesti piisab minu jaoks. eks tuleb ise proovida mis paremini sobib ja arendab. seniks aga jõudu ja jaksu ja ootan juba uusi pilte, et arengut jälgida.
Logged

nzmo123

  • Posts: 82
    • View Profile
Re: Martini blogi
« Reply #18 on: August 11, 2011, 18:33:26 »

Tervist, ei ole veel kuhugi ära kadunud  ;) Trennid sujuvad hästi, peab rohkem kardiot tegema hakkama, et kaal langeks veits kiiremini. Täna siis tuleb jalapäev. Seniks paar pilti
Logged
Never settle for average.

nzmo123

  • Posts: 82
    • View Profile
Re: Martini blogi
« Reply #19 on: August 15, 2011, 23:19:05 »

Niih täna siis sai kükitud 90x5x3, ja kaal oli 72.1 kg. Põhieesmärk oleks kaal saada 67-68 peale ning sealt siis kaalu uuesti tõsta. 8)
Logged
Never settle for average.

Will

  • Posts: 195
  • KOKK
    • View Profile
Re: Martini blogi
« Reply #20 on: August 15, 2011, 23:26:38 »

Mul jõuludeks ka eesmärk 68. Teeme võidu ? ;)

PS:Clean Bulk ;).
Logged
Jälgi mind Twitteris

Pents

  • Guest
Re: Martini blogi
« Reply #21 on: August 17, 2011, 15:32:09 »

Milleks sa dieeti pead??
Midagi alt veel välja tulemas nagunii pole..söö parem hoolega ja kasva!!
Logged

Madman

  • Bonsuna Team
  • *****
  • Posts: 5746
    • View Profile
    • Mad Moments Media
Re: Martini blogi
« Reply #22 on: August 17, 2011, 15:39:07 »

Milleks sa dieeti pead??
Midagi alt veel välja tulemas nagunii pole..söö parem hoolega ja kasva!!

Ega dieet polegi tingimata nälgimine ju. Igasugune toitumiskava järgimine on dieet.
Logged
Never say never!

Pents

  • Guest
Re: Martini blogi
« Reply #23 on: August 17, 2011, 16:23:44 »

Ega dieet polegi tingimata nälgimine ju. Igasugune toitumiskava järgimine on dieet.
Kurat..ajasin blogid sassi..minu viga
Logged

nzmo123

  • Posts: 82
    • View Profile
Re: Martini blogi
« Reply #24 on: August 18, 2011, 23:28:46 »

Täna siis jõutõmbes 100kgx8 ning smithiga seistes säär 115kgx15.
Panen motivatsioonivideo ka kellel seda puudu on ;):
BODYBUILDING ADDICTION
Logged
Never settle for average.

nzmo123

  • Posts: 82
    • View Profile
Re: Martini blogi
« Reply #25 on: August 21, 2011, 21:23:21 »

MUUTUSED

Kirjutaks siis täna veits pikemalt. 2 nädalat tagasi võtsin kasutusele uue trennikava ning ka veits muutsin toitumist.
Trennikava
Hetkel siis jälgin sellist huvitavat kava, mis oleks eesti keeles nimega: jõu-ja hüpertroofiakava segu. On siis 2 jõupäeva siis puhkepäev ning seejärel 3 hüpertroofiatrenni päeva. Jõupäevad on siis kaheks jagatud: ülakeha ning alakeha. Hüpertroofiapäevade jaotus on siis järgnevalt: selg/õlg; jalg ja rind/käed. Pmst siis igat kehaosa treenitakse 2 korda nädalas jõupäevadel suurte raskustega ning väikeste kordustega ning hüpertroofiapäevadel keskmiste raskustega ning kõrgemate kordustega.
Täpsemalt treeningkavast saab lugeda siit: LINK

Toitumine
Toitumises muutsin seda, et kui muidu sõin iga einekord sama palju süsivesikuid siis nüüd söön 15% süsivesikutest hommikusöögil, 35% enne trenni 25% sheigis ning 20% kodus ning ülejäänud toidukorrad on väheste süsivesikutega, peamiselt igasugused rohelised aedviljad jne. Ka selle toitumisemeetodi sain Layne Nortonilt. Lugeda saab siit:LINK
Random fact:
Kaloreid pole ma kunagi lugenud vaid ainult süsivesikute/rasvadega mänginud. Täpsemalt siis on alati kindel kogus valku, rasvu ning süsivesikuid. Kui kaal ei lange siis muudan süsivesikute kogust. Seni olen nii läbi saanud ning ei näe vajadust, et igat asja kirja panen ning sellepärast muretsen.

Tänasest trennist siis ka video(soovitan heli maha võtta, kuna esimene video editimine, siis jäi meelest panna mingi muusika sinna taha ;D)
Trenni video 21.august
Logged
Never settle for average.

Bailey

  • KIMBERI KLUBI
  • ****
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: Martini blogi
« Reply #26 on: August 22, 2011, 03:30:11 »

Nii sirgelt bent over row-d tehes on see trapetsi harjutus, kuna sa kehaga hoogu ka veel tõmbad ja nii keha sul veel üles liigub on lõppfaasis juba pigem vildaka õlakehitusega tegemist,mida paralleelsem maaga, seda suurem pind seljast saab koormust ja seda vähem kõik muu.
Logged
Tears will get you sympathy,
sweat will get you results.

nzmo123

  • Posts: 82
    • View Profile
Re: Martini blogi
« Reply #27 on: August 22, 2011, 19:15:44 »

Tänasest päevast ka video(Küki ajal on kangil peal 95kg; jalapressil lasen nii vähe alla kuna sellel jalapressil on imelik nurk minu jaoks:S):
Jalapäev 22.august
« Last Edit: August 22, 2011, 19:44:16 by nzmo123 »
Logged
Never settle for average.

taivo

  • Posts: 26
    • View Profile
Re: Martini blogi
« Reply #28 on: September 01, 2011, 23:35:26 »

Kas ei viitsi enam blogi pidada we ?? :D
ei ole midagi enam kuulnud
Logged

nzmo123

  • Posts: 82
    • View Profile
Re: Martini blogi
« Reply #29 on: September 09, 2011, 19:16:25 »

Pole midagi erilist kirjutada, kuid on ka väikseid rekordeid tulnud. Kükis 100kgx4 ja jõutõmbes 120kgx3 8)
Logged
Never settle for average.
Pages: 1 [2] 3 4 ... 6   Go Up
 

Kaubamaja
youtube
anything