wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Marcuse Blogi  (Read 1515 times)

Hype

  • Posts: 7
    • View Profile
Marcuse Blogi
« on: June 24, 2018, 13:20:13 »

Tere, olen Marcus.

Astusin esimest korda HCjõmmi uksest sisse 2017.a algul, tegu oli lasna klubiga. Sai alustatud 5x5 stronglifts kavaga mis oli ülimalt lihtne ja sobis mulle, kaalusin sellel ajal umbes 60kg (Kahju, et pilte pole)
pingutasin seni kuni tulid esimesed vigastused, suutsin kubemelihasele haiget teha ja vasakus õlas olevale "rotaatorile". Max-e pole väga teinud kuna treenin enamus ajast üksinda, läheb aega mööda 7-8kuud ja tulemused :

Kükk 115kg (oli veel natuke ruumi)             
Bench 85kg (tugevalt karjudes, läks ülesse)
DL : 165kg (tunnen , et minu leivakas)

Kaalusin sellel ajal umbes 70kg, kuna treenerit ka polnud ja suurtes mõttesegadustes "kas ma teen asja õigesti" Hakkasin sujuvalt arnoldi golden 6 tegema,kuna volüüm on suht madal 5x5 kavas ja tahtsin nagu lihaskasvu rohkem stimuleerida. Siis mingiaeg mõtlen, et "fuck it" töötasin tollel hetkel mefitnessis ning tahtsin mingit palgalisa saada. Panin peas plaani kokku, et taxifi tundub hea lahendus lisaraha teenida. Taxifiga läks lappama : kehakaal lõpuks 63kg, mõnus stress ja 1800.- euri miinust. Sai korralikult läbimõeldud mis valesti see uuesti, aprilli kuus sai läbitud EKR 3-4.tase eenevalt sellele spordi algained TLÜ-s, lugematu arv tunde jutuub keskkonnas isegi sai Starting Strenght läbi lappatud.

Hetkel kaal tagasi 70kandis, tehnika parem kui varem, proovisin 170kg teha dl täiesti toorelt aga parema käe gripp kadus ära vbl talgiga oleks ära tulnud. Rinnalt surumist väga ei julge teha kuna suutsin uuesti oma õlga vigastada (st benchin ikka aga 60-70% juures) Hetkel otsin veel ennast kas, kultursim või jõutõstmine viimane on rohkem südamelähedasem aga eks aeg näitab. Hetkel on treeningud ka ülesse ehitatud pigem kulturismi poole, klassika 3päeva split (rind,käsi: õlg,selg : jalad), kordused 8-15x olenevat kas on baasharjutuste või pumpav nädal. Benchi,kükki ja tõmmet üritan teha ikka 5x5 stiilis, et raskust suurendada aga päevad ei ole vennad ja vahest endal on ka juhe koos, sellistel hetkedel olen vahest kasutanud sellist mõttetera "tee rohkem, jaksad rohkem" mis lõhnab vigastuse järele kui prgu natuke sügavamalt mõtlen. Igatahes lisan oma instagrammi ka siia : https://www.instagram.com/marcussangla/

! No longer available


Peale 1.5kuud treenimist umbes, praegu hea vaadata ja analüüsida.
« Last Edit: June 24, 2018, 13:32:19 by Hype »
Logged

StenPv

  • Posts: 113
    • View Profile
Re: Marcuse Blogi
« Reply #1 on: June 24, 2018, 14:18:57 »

Edu ;) mis minul aitas areneda (natyna) ja paar "müüri" lammutada nelja suure harjutusega (OHP,Bench,Kükk,DL)- kõrgemad repid vahelduseks.8-12 kandis ..Praegu aitavad hästi strongman stiilis seeriate tegemine,nt teen 3x3 OHP ära ja lõpetuseks 2m jooksul võimalikult palju kordusi umbes 70% peal.Aga ma nüüd ainete peal ka nii et ei tea kas naty puhul see süsteem samahästi töötaks :)
« Last Edit: June 24, 2018, 14:21:34 by StenPv »
Logged

Hype

  • Posts: 7
    • View Profile
Re: Marcuse Blogi
« Reply #2 on: June 24, 2018, 14:40:31 »

Jim Wendler on ka sarnases stiilis enda kavad ülesse ehitanud , et peale baasi tuleb AMRAP ja lõpetuseks abiharjutused. Peab proovima
Logged

Timo Majuri

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 4928
  • WR RAW 231kg,WR Single Ply 300 ,WR BenchP 330kg
    • View Profile
    • www.seksitori.fi
Re: Marcuse Blogi
« Reply #3 on: June 24, 2018, 20:44:59 »

5 x 5 kava max raskutega tõmbab närvisüsteemi kinni ka keemikutel räägimate algajatest ja naturaalsetelt tegijatelt.
Tean et siin hakkab keegi poeama aga fakt on se et raskust/koormust ei suuda pidevalt keegi tõsta vaid tulemusena on keha jäikus ja väsimus mis on ületrenni märkused.
Isegi kui teha puhkenädalad õiges kohtades ja käia massaazides õigetel aegadel ( se ka pole niisama) nii samad harjutused on kurnavad ja ei anna lihast juurde.

Logged
Aasta 2013 Maailmameister Surumises tulemustega 231kg särgita Maailmaennatus ja 330kg särgiga maailmaennatus tulemustega. Aastal 2015 Euroopa Mester.
----------------------
" Teeme trenni edasi ja vaatame mis saab? "
----------------------
Meie Sponsor: http://www.hotlips.ee

Hype

  • Posts: 7
    • View Profile
Re: Marcuse Blogi
« Reply #4 on: June 25, 2018, 17:07:45 »

Tere !

25.ndal oli vabapäev ja läksin hoopis täna trenni. Tekkis tunne, et võiks natuke "relaxida" sai mindud rävala mefiti. Tegin selga, jõutõmme, rippes kätekad, vabaraskus sõudmise masin, pulldowne ja veel sõudmisi erinevate haarete ja raskustega, kordused endiselt vahemikus 8-15x v.a jõutõmme kus raskelt teen 1x5 stiilis, kergemalt kuni 8x. Lõpetuseks saun, bassein ja vist tegin 2x seda combot tõmbas lihase päris pehmeks ja mõnusaks.
« Last Edit: June 25, 2018, 17:14:14 by Hype »
Logged

Hype

  • Posts: 7
    • View Profile
Re: Marcuse Blogi
« Reply #5 on: June 29, 2018, 22:09:13 »

Eile tegin OHP ja rippes kätekaid, täna + kaldega bench ja käsi. Hetkel selline periood kus alles otsin ennast ja kes teinekord koos trenni teha tahab, andke teada !

Mõnus podcast ka westside-i mehe Louie Simmonsiga, kes veel näinud ei ole.
! No longer available
« Last Edit: June 29, 2018, 22:17:55 by Hype »
Logged
Pages: [1]   Go Up
 

Kaubamaja
youtube
anything