wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1] 2   Go Down

Author Topic: Kristjan / kixs/ blog ehk anaeroobne rasvapõletus  (Read 11565 times)

kixs

  • Posts: 563
    • View Profile
Kristjan / kixs/ blog ehk anaeroobne rasvapõletus
« on: May 24, 2010, 23:45:07 »

Pikemat aega mõtlen, et kas on mõtet oma "blogi" siia teha või mitte. Edeva inimesena teen lõpuks ikka ära.

Jõusaali haiguse küüsis vaeveldud stabiilselt viimased 3+ aastat. Treeningute alustamise eesmärk oli tahe "väike" muutus teha elus. Tänu pekki keeratud ainevahetusele on tervis korras, jõudu ja energiat jätkub, aga rasvumine kuradima suur. Teada olev tippkaal treeniguid alustades 153kg! Täna näitab kaal 133kg.
Alustatud sai trenniga kaks korda nädalas. Umbes poole aasta möödudes läksin kolme korra peale nädalas ja poolteist aastat tagasi 4 korda nädalas. kasutasin Fitness.ee kavasid. Aja jooksul omandades uusi teadmisi sai eelmise aasta sügisest mindud viie treenigu peale nädalas.

Toitumise kohta püüdsin alguses teadmisi ammutada internetist. Asi paranes, aga mitte väga palju. Selle aasta veebruari alguses sai Bonsuna käest omale toitumiskava tellitud ja see andis häid tulemusi. Kuigi esimesed poolteist kuud pea mingit muudatust märgata polnud. Siis käis organismis klõps ära ja tulemuse on mitte pahad. Selle aastaga kaalust kadunud 15kg. Eesmärk on jõuda aasta lõpuks 120kg peale. Paistab, et see eesmärk saab täidetud varem. Kindlasti pole soovi kaaluda 80-90kg. Ma olen alati olnud suur ja nüüd mul tuleb lihtsalt ennast suureks treenida. Paistab, et plaan töötab.

Aga Marekule suur aitäh hea nõu ja soovituste eest toitumise osas.

Aga rohkem trennist.

Trenni teen MyFintessis ja Spartas. Neli trenni nädala sees kontori lähedases MyFitness Virus ja pühapäevane jalatrenn Spartas. Vaikselt peas mõtted, et peab sügisest püsivalt Spartasse kolima. Areng on lihtsalt nii kuradima hea ja Spartas on hardcore jaoks paremad võimalused.

Treeningud on jaotatud järgmiselt.
pühapäev - jalad
esmaspäev - õlg
teisipäev - käed/kõht
kolmapäev puhkan
neljapäev- rind/kõht
reede - selg
laupäev -puhkan

Tugevaimateks külgedeks on viimase kahe aastaga arenenud õlad, selg ja jalad. Kui mul enne olid laiad õlad siis viimase aastaga on nad parajalt laiust juurde võtnud ja kuju parandanud. Jalad on mul alati väga suured olnud. Näiteks Eesti armees polnud nii laia säärega kummikuid kuhu mina säär sisse mahuks.

Aga tänasest õlapäevast ka

1. Soenduseks 2000m ergomeetril
2. Smithimasinal surumine õlgadele. Raskusi suuri ei kasutanud tegin seitse kaheksa kordusega seeriat 50kg kangiga.
3. Lendamine ette kangiga. Jälle hoidsin ennast tagasi ja kasutasin pisemat 25kg kangi. nelis seeriat kümne kordusega seerias.
4. Lendamine küjele. Püüdsin tehnika puhta hoida ja võtsin sellepärast pisikesed 10kg hantlid. Neli 10 kodusega seeriat.
5. Õla tagaosale lendamist ettekallutatult sai tehtud neli seeriat kaheksa kordust seerias 22kg hantlitega.
6. Seistes plokil köitega õlgadele tõmbed. Kuus seeriat 10x30kg, 10x35kg, 8x40kg, 8x40kg, 8x50kg, 8x50kg
7. Lõpetuseks õlakehitused smithimasinal. 10x130kg, 8x130kg, 8x130kg, 8x130kg, 6x170kg, 8x170kg, 8x170kg, 1x210kg, 4x210kg

Plokil köitega õlgadele tõmmete puhul on mingi väike jama. Teist nädalat katsetan seda harjutust ja küünarliigese juures siseküljel kust verd võetakse veenist tekivad valutorked. Täpselt nagu väikesed veresooned rebiks naha alla tükkideks. Tuleb järgmine nädal alustada suuremalt koormustelt kohe ja küll need mured kaovad näitab praktika. Kunagi oli õlapressil sarnased valutorked kätes. Tänaseks on õlapress üks minu lemmik aparaate.
Trapets on viimasel ajal head arengut näidanud. Paisub raibe silmnähatavalt ja täna proovisin lõpuks katseks, et kuidas üle 200kg on õlakehitusi teha. Kindel järeldus on, et järgmine nädal proovin sammu 170-210-250.

Ahjaa, kindlasti huvitab inimesi, et milliseid lisandeid ma tarvitan. Tooteid ostan mõnda aega Sportshacki poest. Pood on kesklinnas töötavale inimesele hea lähedal jalksi minna ja koht ise ka tore. Hetkel peale trenni shake koosneb Fairing Rapid Hydro Blend + Crea FX + süsikad. Rapid Hydro Blend on toode, mis paistab minu organismile õige häesti sobivat.
« Last Edit: May 24, 2010, 23:54:08 by kixs »
Logged

Lexusl

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 4848
  • Trenn- see on minu alternatiivmeditsiin!
    • View Profile
Re: Kristjan / kixs/ blog ehk anaeroobne rasvapõletus
« Reply #1 on: May 25, 2010, 09:12:24 »

Jällegi üks huvitav lugemine :)

Jõudu edaspidiseks!

niinekas

  • Posts: 331
    • View Profile
Re: Kristjan / kixs/ blog ehk anaeroobne rasvapõletus
« Reply #2 on: May 25, 2010, 14:51:12 »

Selliseid blogisi on tõesti hea lugeda! Jõudu edaspidiseks mõõtudejärgi sellest sul puudust ei tohiks tulla.
/niinekas/
Logged

kixs

  • Posts: 563
    • View Profile
Re: Kristjan / kixs/ blog ehk anaeroobne rasvapõletus
« Reply #3 on: May 25, 2010, 18:11:21 »

Tänud!

Räägin vahelduseks paari sõnaga enda toitumisest. Kava siis nagu eile sai mainitud on koostatud Bonsuna poolt ja selle jälgimisel olen suht korralik petant. Lihtsalt üks järjekordne tore väljakutse mida ületada.
Nõuab küll disipliini ja kuust kuusse rutiinselt sisuliselt ühtede ja samade toodete söömist, aga endalegi üllatuseks minul see probleeme üldse ei valmista. Tahtejõud paistab olevat piisavalt tugev ja saanud tänaseks elu osaks.
Alguses kava järgi söömisel oli kõige raskem õhtune näljatunne. Organism oli vana "režiimiga" harjunud ja umbes kuu võttis aega, et see tunne kaoks. Õnneks mingit vajadust magusat süüa pole mul kunagi olnud. Õhtuse näljatunde vastu aitas hästi näiteks ühe värske paprika söömine. Lõikad ilusti viiludeks ja hea süüa.

Päevas on söögikordi kokku 6. Hommik, esimene lõuna, teine lõuna, shake, peale trenni söök ja enne magama minekut. Mõned kes minu toitumiskava on vaadanud imestavad, et ma söön ju nii kuradi palju. Aga noh ma suur mees ka :)

Kuid toitumiskava üheks suurimaks eeliseks võrreldes varasemaga on reaalne rahaline sääst. Sa lihtsalt käid vaid korra nädalas poes ja emotsioonoste ei soorita nii. Ostad nädalavahetusel oma munade, kohupiima, aedviljade ja liha varud ära ja ongi korras.

Aedviljade ostu juures on veel hea, et minu lemmikud on aedoad ja nende pakid on tihti poodides soodushinnaga. Munade osas olen läinud Talleggi XL munade peale. Head suured tükid ja Selveris on mõistliku hinnaga saadaval. Liha osas tarbin palju veise hakkliha. Poes on ilusti 250 grammised pakendid, mis on mul täpne kogus peale trenni söögiks. Tihti võtan ka liha varru loomasüdameid. Valmistamine võtab küll kaua, aga toode on hea.

Täna sai toidulisandite kappi pandud purk Fairingu Energy Boosterit. Hea trennis joodavat vett maitsestada. Seni seda teinud rohelise või punase fat burneriga tavaliselt . 1/3 fat burneri pudelit 0,7 liitri vee kohta ja hea trenni ajal ära libistada.
Üldiselt vee tarbimine on ka päevas korralik.
« Last Edit: May 25, 2010, 18:17:35 by kixs »
Logged

kixs

  • Posts: 563
    • View Profile
Re: Kristjan / kixs/ blog ehk anaeroobne rasvapõletus
« Reply #4 on: June 06, 2010, 16:56:17 »

Nädal tagasi neljapäeval oli tunda, et keha hakkab ära vajuma. Sai võetud nädalane puhkus ja ainult kaks trenni selle jooksul tehtud. Pühapäeval kerge full body ja teisipäeval natuke õlga. Toitumise lasin vabamaks ja püüdsin lihtsalt ennast hästi tunda. Paistab, et otsus oli õige. Kaaluga tõus selle nädalaga oli +3kg.
Tänasest siis algas uus 5x nädalas treeningutega tsükkel.Teisipäevast saab proovida Lipo 6 Black kuuri. Eks siis saab tagasisidet anda siin, et kas aitab kaasa või mitte.
Täna uue tsükkli alguses sai kaks korraliku tulemust kirja. Smithi masinal sai kükke tehtud 200kg ja varu jäi veel parajalt. Pöiale tõusud smithil sai tehtud 280kg ja paistab, et varsti saab liikuda 300kg peale ehk.

Kui mõni kirub, et säär üldse ei arene siis minul on see vist looduse poolt antud üks kuradima jäme tükk. Ja vormi võtab ka ilusti.

Muusikat ka

manowar - carry on
« Last Edit: June 06, 2010, 17:00:49 by kixs »
Logged

kixs

  • Posts: 563
    • View Profile
Re: Kristjan / kixs/ blog ehk anaeroobne rasvapõletus
« Reply #5 on: June 08, 2010, 12:20:12 »

Nädal puhkust mõjus igati kosutavalt. Eilne õlapäev oli igati asine ja andis tänaseks hea laengu. Hantlitega õlapress juures oleks vaja endale abilist kes julgestaks. Jõudu on, aga kartus on sees, et tõmban jälle õla valusaks kui hantleid õlale võtan. Aga hea tulemuse sai trapetsiga. Õlakehitused 250kg tulid ära nagu plaanis olid. Nüüd peab hakkama planeerima 300kg piiri ületamist.

Nädalase puhkusega kogutud lisakilod kadusid ka kahe päevaga. Kaalusin ennast suurest huvist eile ja tulemus oli 132.5kg. Laupäeva hommikul näitas kaal 136kg.

Muusikat kah
Don Juan Tallinnas end
« Last Edit: June 08, 2010, 12:23:26 by kixs »
Logged

kixs

  • Posts: 563
    • View Profile
Re: Kristjan / kixs/ blog ehk anaeroobne rasvapõletus
« Reply #6 on: June 20, 2010, 15:02:56 »

Suvi ja mõningane puhamine segab tõsiselt söömis ja treening rutiini. Ehk ongi sellest natuke kas. Õnneks vähemalt kaal palju ei kõigu (+/- 1,5kg) ja enesetunne on hea. Aeg on näidanud, et koos töörežiimiga saab ilusti paigas hoida toitumist ja trenni. Nädala sees sai endale väike vigastus muretsetud. Hantliga küljelt kõhulihaseid tehes läheks vist midagi valesti ja nüüd on paremal puusal neerude juures teatud asendis valu sees. Täna jalatrennis kükkides pidi väga täpselt keha hoiakut jälgima, et puus tunda ei annaks.

Lisandid hakkavad ka otsa saama ja avastasin, et meil on Eestis pood, mis müüb väga soodsa hinnaga.


Olimp BCAA on ikka päris odav ja peab ära proovima.
http://www.bodyvision.ee/eshop/index.php/default/products/supplements/household-items/olimp-bcaa-xplode-powder-500g.html


Dymatize suur purk valku läheb ka loosi. Jätkub pikemaks perioodiks kui väikeste pakkidena ostes ja annab säästu kah.
http://www.bodyvision.ee/eshop/index.php/default/products/supplements/protein/elite-whey-2-27kg.html

Süsikate jaoks peaks Jokeri poole pöörduma, et palju kiidetud glütseriin lõpuks saaks ära proovitud omal nahal.

Üks lugu ka siia lõppu
OFFICIAL Somewhere over the Rainbow - Israel "IZ" Kamakawiwoʻole


Mõned pildid ka meie Eestimaast, mis sai nädala sees tehtud kui sõites ühest riigi otsast teise suure ringiga.













« Last Edit: June 20, 2010, 15:08:02 by kixs »
Logged

hypn0se

  • Posts: 268
    • View Profile
Re: Kristjan / kixs/ blog ehk anaeroobne rasvapõletus
« Reply #7 on: June 20, 2010, 15:26:54 »

v2ga kenad pildid  :) see ausamba kiri on kyll v2ga sydamlik ja 6ige  :) aga parane ja vaata ,et  enam vigastuste kyysi ei langeks  :) et raud ikka raske oleks  ;) edu !
Logged
Tänud ... !!

Efka

  • Posts: 162
    • View Profile
Re: Kristjan / kixs/ blog ehk anaeroobne rasvapõletus
« Reply #8 on: June 20, 2010, 17:25:51 »

Väga ilusad pildid
Logged

Annica

  • Posts: 86
    • View Profile
Re: Kristjan / kixs/ blog ehk anaeroobne rasvapõletus
« Reply #9 on: June 20, 2010, 19:18:53 »

Uskumatu, et Eestis tehtud pildid! Sul on silma!
Logged

kixs

  • Posts: 563
    • View Profile
Re: Kristjan / kixs/ blog ehk anaeroobne rasvapõletus
« Reply #10 on: June 22, 2010, 00:24:55 »

Vaatasin, et kinnaste teemas (http://www.bonsuna.com/forum/index.php?topic=1331.0) läks juba päris korralikuks lahmimiseks ja räägiti igast erinva varustuse kasutamisest. Mõtlesin, et räägin natuke miks ma kasutan kindaid ja peatun tõsisemalt teemal, et miks ma kasutan väga tihti rihmasid.

Kinnaste kasutaja olen ma olnud viimased poolteist aastat vahelduva eduga. Seda peamiselt põhjusel, et peopesad olid kuradima rakkus ja lõhki pidevalt. Kinnaste kasutusele võtmine vähendas seda probleemi märgatavalt ja on jätnud mulle positiivse kogemuse. Olin ise ka varem suhtumisega, et kindad is for pussies!

Kuid hoopis kui kindad olen asunud kasutama rihmasid. Selle põhjuseks on tore asi nimega karpaalkanali sündroom. Sellest toredast haiguses saate lugeda siit http://www.hambatehnik.ee/hammas/index.php?id=120
Karpaalkanali sündroom on ka üks põhjuseid, mis mind kunagi tõsiselt treenima õhutas.
Nimelt kasutades oma töös kahte peamist töövahendit hiir ja pliiats oli päris karm ühel hetkel tunda, et ossa minu pool parema käe labast on sisuliselt halvatud. Kutsehaiguse vastu aitas vähemalt minul tõsine treening. Pingutad ja teed ning asjad hakkavad vaikselt jälle normaalselt tööle. Aga vaatamata sellel on parema käe haare jäänud märkimiseväärselt nõrgaks võrreldes vasaku käe haardega. Üks variante selle sündroomi puhul on ka operatsioon, aga seda ma mingil juhul ei soovi. Lihtsalt peale seda on suuremate raskustega nägemist. Olen näinud kuidas operatsioonil käinud inimesel on keskmise peegelkaameraga töötamine tekitanud raskusi.
Seega rihmad on minule olnud super abivahend saavutamaks tõsisemaid raskusi.

See sündroom on ka natuke koomilisi situatsioone tekitanud. Näiteks viimases kohustuslikus tervise kontrollis eelmise aasta lõpus kontrolliti haarde tugevast. Arst vaatab imestunud näoga otsa ja küsib, et kas te teate ikka, et teil on parema käe haarde palju nõrgem vasaku omast. Loomulikult ma tean. Hea, et üldse saan täisväärtuslikult paremat kätt jälle kasutada.

mussi kah selle targutamise peale
Johnny Cash - The Baron
« Last Edit: June 22, 2010, 00:28:43 by kixs »
Logged

Archangel

  • Guest
Re: Kristjan / kixs/ blog ehk anaeroobne rasvapõletus
« Reply #11 on: June 22, 2010, 00:43:02 »

 See karpaalkanali sündroom on karm asi. Ise olen kitarrist ja lisaks sellele veel päev otsa arvuti taga ka - seega on olen asja päris põhjalikult uurinud. Õnneks endal seda probleemi tekkinud ei ole.
 Kindlasti ennetab probleemi käte piisav soojendamine enne rasket koormust. Arvuti taga istumine ja hiirega töötamine ei tundu võibolla mõnele raske koormusega - aga tegelikult mitu tundi järjest seda tehes on asi vägagi tõsine.
 Kindlasti tuleks teha regulaarseid pause, käsi masseerida ning randmeid venitada ja lihtsalt lasta kätel puhata.

Blogi on huvitav - jätkan lugemist ning loodan, et mingi aeg tekivad pildid ka sinu edasiminekutest. Kujutan ette, et Kalmuse kavade järgi oled mõne aja pärast juba päris korralikus vormis.
 Alles Kaido Lesing kaotas oma paarkend kilo suhteliselt lühikese ajaga. Kuigi sul on kaal mõnevõrra suurem, usun, et sul ei ole ka sellist tähtaega nagu tal - seega peaksid suutma mitte ainult rasvast jagu saada, vaid kasvatada endale ka korralikult lihaseid.
 
 Huvi pärast küsiks, et palju sul pikkust on? Kui pilte ei ole siis tekiks vähemalt mingi kujutlusvõime kuidas see kehakaal välja peaks nägema.  :)
Logged

johnnyyen

  • Posts: 55
    • View Profile
Re: Kristjan / kixs/ blog ehk anaeroobne rasvapõletus
« Reply #12 on: June 22, 2010, 09:17:26 »

Hiire kasutamisel tuleks harjuda hiirt hoidma hästi lõdvalt, mitte terve peoga vaid näppude vahel - kuid nii et ikka mugav on. Samuti peaks käsi olema nii küünarnukist kui ka randme kohalt toetatud olema. Ja minu arust on väga tähtis et hiir oleks väga kiire. Vähem liikumist, vähem probleeme. Kasutan ise kolme monitori ja saan igast nurgast igasse nurka ilma randmest kätt liigutamata. Võtab kindlasti harjumist aga tasapisi kiirust tõstes ei tohiks arvutiga töötajale suurem mure olla.
Logged

Archangel

  • Guest
Re: Kristjan / kixs/ blog ehk anaeroobne rasvapõletus
« Reply #13 on: June 22, 2010, 09:39:14 »

Hiire kasutamisel tuleks harjuda hiirt hoidma hästi lõdvalt, mitte terve peoga vaid näppude vahel - kuid nii et ikka mugav on. Samuti peaks käsi olema nii küünarnukist kui ka randme kohalt toetatud olema. Ja minu arust on väga tähtis et hiir oleks väga kiire. Vähem liikumist, vähem probleeme. Kasutan ise kolme monitori ja saan igast nurgast igasse nurka ilma randmest kätt liigutamata. Võtab kindlasti harjumist aga tasapisi kiirust tõstes ei tohiks arvutiga töötajale suurem mure olla.

 Just. Endal samuti hiir max kiirusel. Pooled sõbrad kurdavad kui arvutit kasutavad aga endal jube mugav. Milleks ma ikka seda hiirt mööda matti lohistan edasi-tagasi.

 Muide - oskad sa öelda, kust saaks randmetoega(geeliga näiteks) hiirematti hetkel? Käisin mingi aeg 5 arvutipoodi läbi aga kuskil ei olnud. Mu vana hiirematt lagunes ära ja siiani olen pidanud mingi tavalisega läbi ajama. Randmetoega oli ikka hoopis teine teema.
Logged

kixs

  • Posts: 563
    • View Profile
Re: Kristjan / kixs/ blog ehk anaeroobne rasvapõletus
« Reply #14 on: June 22, 2010, 10:54:27 »

Mina neid toega matte kasutada ei saa. Hakkab käele väga retsilt. Samas hiir peab olema korralik, et saaks vabalt joonistada. Kuigi olen teinud kavandeid ka kasutades läptopi touchpadi :) Digitaalset lauda ma seni väga kasutanud pole.
Kui juba töövahenditest juttu tuli siis paneks paljudele inimestele südamele, et kui võimalust on ostke omale korralikud monitorid. Endal graafika jaoks EIZO CG211 http://www.eizo.com/global/products/coloredge/cg211/index.html
ja kõrval mingi keskpärane Samsung. need keskmised jurakad ei kõlba ikka kuhugi. Värve on tehniliselt lihtsalt võimatu neil paika panna. Aga sellepärast nad odavad ongi.

Aga piltidest nii palju, et küll nad tulevad. Kiiret pole selle asjaga :) Kui selle aasta plaan tehtud saab siin siis asja ka näidata. Before and After formaadis kenasti.
Lihas areneb hästi ja jõudsalt. Hiljuti just tekkis vestlus, et nüüd kus mul keha mõõdud on vähenenud kas siis käed ja jalad on ka kitsamaks läinud (ma olen koguaeg jämedate jalgade ja kätega olnud). No mõõtsime ära ja lausa cm oli juurde tulnud biitseptsilt. Hetkel siis näitas see mõne jaoks strateegiline mõõt numbrit 49cm. Pikkust endal 180 cm. Jalad on õnneks natuke tagasi võtnud ehk parem proportsioon kehal.
Pages: [1] 2   Go Up
 

Kaubamaja
youtube