wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 ... 9 10 [11]   Go Down

Author Topic: Sten P.  (Read 27523 times)

StenPv

  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #150 on: December 02, 2018, 00:33:41 »

Ma usun ka selle koha pealt, et tehke ennem tulemused, et te vähegi tõsiselt võetavatena tunduks, praegu on personaaltreenerte uputus kontreetselt, igaüks teeb paberi ära omale, mõni ei tee sedagi ja tehakse oma lehekülg, et noh näed ma tean kuidas asjad tegelikult käivad, treenime koos, a sa köhi pappi :D, laki tn 24/7 fitnessis käib üks ülekaaluline tädi kel on seljal suurelt silt personaaltreener, aga samas pekk konkreetselt võdiseb igast nurgast üle, treener peaks siiski ka ise vormis olema ja eeskujuks, mitte nagu paks toitumisnõustaja, kes ütles et tehke mu sõnade mitte tegude järgi, oh ajad oh kombed, see on vist popp värk ja lihtne raha auk tundub nii, samas kui nii mõelda, siis keda kotib, et mingi töll tuleb kuskil foorumis ütlema, et aa meil on personaaltreener te uputus ära sina küll... Siiski kõik on ju kuskilt alustanud, aga endal võiks siiski olemas olla praktilised kogemused ja need erinevat moodi läbi katsetatud, enne kui teiste kallale minna, ja selle eest ka raha küsida. Lihtsalt mõttelend, edu!
Ei ma igati nõus. Uurin niisama varakult asja.Alustada oleks vara, teeks end lolliks oma teadmistega praegu ;D
Logged

StenPv

  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #151 on: January 03, 2019, 11:30:06 »

Midagi tarka mul siin kirjutada pole. Oli käe vigastus ( pöial käis tagurpidi ,õnneks vist mõra ega murdu ei tekkinud aga lilla ja paistes oli küll)
Paar nädalat selle ümber treeninud,väga varianti pole peab masinaid kasutama ja kergemaid raskuseid. Alalõualuu murd oli raskem  :D saalis  iga liigutusega tundus nagu kohe hüppab lõug viltu
Mis seal ikka.. SPARTA ja läheb edasi  ;D

Eile juba sain esimese Seistes kangiga üle pea surumise tehtud, 90kg x5 oli viimane seeria.Käsi andis tunda ikka.Nõrgemaks polegi jäänud nende nädalatega.Tugevamaks pole ka saanud.
Täna proovin siis jõutõmmet,vaatab mis saab.

vaatamata kõigele mis see elu mul siin septembri kuust saati ette on visanud ,olen edasi ramminud.Tahe on nüüd veel suurem.Selle ajaga kui pole saanud normaalselt õiget trenni teha on ainult viha,tahe ja energia kogunenud.Eriti viha aga see on hea energia allikas kui oskad suunata  ;D

Ükskõik mis saab.Alla ei anna,sellised asjad on pigem lisa motivatsioon.
..IRON WILL ja SPARTA.Ärge andke alla ,ärge haletsege ennast. Tuleb püsti tõusta, kilp ja mõõk üles korjata ja kas või roomates edasi minna  ;D peaasi et edasi.

« Last Edit: January 03, 2019, 11:32:35 by StenPv »
Logged

StenPv

  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #152 on: January 13, 2019, 13:03:45 »

Back on track

Eile tegin esimest korda üle mitme nädala jõutõmmet maast.Ei oskagi täpselt öelda kui kaua pole seda teinud,üle kuu ikka.Tunne on hea,rihmadeta.Haare on enamvähem säilinud ja käega ka sisuliselt kõik
korras.

Deadlift 4x6 200kg.Ainult vööga.Natuke vajab harjumist jälle,kere veits kange
Wide grip pulldowns 4x20-12 + 1 dropset         (kätepäeval teen lisraskusega lõuatõmbeid 6x3,siin siis piirdun pulldownidega)
Seated cable rows 3x20

Järgmine kord lisan dumbbell carry ka sisse, 3x30meetrit ja päeva teine harjutus.Ehk siis kohe peale jõutõmbeid

Tänane trenn õhtul:

Push press 4x6 .Vaatan mis saab,tahaks viimase seeria teha 110kg x6 ära.
Front squat 4x3 .Sama jutt aga siinma ei kujuta üldse ette mis saab.Äkki 170kg x3?
+õlgadele lendamist ja jala tagaosa

Kava ise:

1.ÕLG (peamine harjutus istudes hantlitega üle pea surumine 4x10-8) JALG (tavaline kükk 4x10)
2.KÄED (lisaraskusega lõuatõmbed 6x3 + raskus maast rinnale 3x3 ning lisaks 2 harjutust biitsa ,kõrged kordused ja kokku 8-10 seeriat) siin teen vahest triitsa ka ning rinna päeval siis ei tee.Kõik oleneb kuidas vabad päevad jne satuvad.
3. -
4.SELG ( jõutõmme 4x6 + dumbbell carry 3x30m peamine)
5.RIND (Kaldpingil hantlid 4x10-8,lisaraskusega dipid 4x8-6 +lendamisi  8 seeriat) TRIITS (8 seeriat plokil kõrgeid korduseid)
6.ÕLG (push press 4x6) JALG (front squat 4x3)
7. -

Vabad päevad ei ole kivisse raiutud,oleneb tööst.Rind ja selg võivad omavahel vahetusse minna.Peamine on et need 5 trenni tehtud saab
1, 2 ja 5 päev võtan raskustega suht rahulikult (eriti rinna päeval) 4 ja 6 on sellised raskemad päevad..okei vahest 2.päev ka vähe raskem.

Söön ikka 4 korda päevas.Blender on jätkuvalt elupäästja.
Kaal 112 hetkel.



« Last Edit: January 13, 2019, 15:53:54 by StenPv »
Logged

StenPv

  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #153 on: January 14, 2019, 01:13:09 »

Sain lõpuks korraliku svungi trenni teha  ;D 110kg x6 tuli ära.Kui ma nüüd õigesti mäletan siis eelmine parim tulemus oli 100kg x6.Eest kükini ei jõudnuki ,alaselg on täiesti kaput.
Polegi mõtet vist igast puhke perioode ja DELOADe jms teha.Elu viskab nagunii ükshetk vahele ja küll siis puhkad nii et vähe pole.Natuke võõras tunne on kangi loopida jälle aga esimesed trennid ja isiklikud rekordid kukuvad..Ootan huviga mis saama hakkab

särgita kohe +10kg 1 rep maxile juurde  ;)  ;D

Logged

StenPv

  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Sten P.
« Reply #154 on: January 18, 2019, 13:11:16 »

Uus treening nädal hakkas eile õhtul.Kavas oli kerge kükk ja hantlitega istudes üle pea surumine + tilulilu.Seekord siis tõesti sunnin end ettenähtud päevadel mitte nii raskelt treenima.

Eile:   Kerge päev
Kükk 4x10 130kg
Istudes hantlitega üle pea surumine 4x10-8  .Ühe hantli kaal: 40kg.
+ õlale lendamist ja jala tagaosa

Täna:  Mitte nii kerge päev :D
Lõuatõmbed lisaraskusega 6x3. Arvan et viimane seeria on mingi 25kg vms.Suht nõrgaks jäänud selle harjutusega peale pöidla jama
Maast raskus rinnale 3x3. Plaanis on soojendus+ 100kgx3 110kgx3 ja 120kgx3  ( suvel veel kõndisin 150kg rinnal ringi.Eks näha ole mis saab :D )
Biitsa 8 seeriat ja kõrged kordused.

Üldiselt see pausi moodi asi mõjus hästi.Terve aeg sügelesin saali aga ei saanud seal midagi tarka teha,nüüd kus korras kõik tunnen reaalset õnne mida pole ammu tundnud :D, nii vähe ongi õnneks vaja.Aga muidu kannatasid kõige rohkem lõuatõmbed ja kükk - paar sammu tagasi arengus.


Logged
Pages: 1 ... 9 10 [11]   Go Up
 

Kaubamaja
youtube
anything