wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 2 [3]   Go Down

Author Topic: Jane blogi  (Read 14497 times)

Timo Randoja

  • Posts: 2390
  • Im going to be the Best.
    • View Profile
Re: Jane blogi
« Reply #30 on: June 27, 2010, 14:16:39 »

Väike petuaeg pühade ajal ei tee midagi paha :) Huvitav jälgida tegemisi, edu :)
Logged
Appear weak when you are strong, and strong when you are weak.
Pain you feel today will be strength you feel tomorrow.
A positive mental attitude can clear away all obstacles witch stands between you and your major purpose in life.

Jane

  • Posts: 40
    • View Profile
Re: Jane blogi
« Reply #31 on: June 29, 2010, 23:18:22 »

Hei, hei!
Õnnestus jälle bonsuna foorumisse saada, tore lugemine. Kahjuks tööl, päeval ei saa kudagi, isegi kui veits aega oleks, sest kahjuks on võrgus sellised seaded, et bonsuna.com´i ei näe. Muidugi tööaeg on ikka töö tegemiseks  :). Tavaliselt peale tööd otse trenni ja koju jõuan alles kaheksa või üheksa vahel. Siis veel vaja järgmiseks päevaks toit valmis teha ja ära pakkida ja muud sada asjatoimetust. Toitumise poole pealt veel, et üritan korraga teha natuke rohkem ja siis jagan karpidesse, mõne päeva jagu, et oleks igapäevaselt vähem sebimist. Muidugi järjest ei viitsi ju sama toitu süüa nii, et nädalaks päris ette ei tee.
Trennid on olnud üsna rasked. Ma ei tea, kas see oli nüüd viga või isegi mõnes mõttes kasulik aga esmaspäeval otsustasin trenni alustada teises järjekorras ehk siis jalad - selg - biitseps. Hakkasin siis hurraaga pihta ja peale paari kolme jala harjutust olid jalad nii läbi, et lausa värisesid all. Pingutasin kõvasti, et üldse selga teha, sest tundsin, et toetuspind oli ikka üsna hädine (jalad muudkui surisesid all) ja ähvardasid alt ära kaduda. Mõtlesin, et kas selja treenimisest mingit kasu on üldse sellises olukorras. Siiski tegin trenni läbi. Kuid täna peale selle, et jalad on valusad, tundsin ka et seljalihased olid valusaks jäänud. siiani ei ole mul see eriti õnnestunud. Sellest ma siis järeldasin, et kuidagimoodi ma selles trennis siis oma selga ikkagi positiivselt mõjutasin. Nüüd ma siis olengi kahevahel, et kas vahel ongi hea teises järjekorras harjutusi teha või peaks ikka kavast täpselt näpuga järge ajama. Ma saan aru, et tegelikult on see tähtis, millises järjekorras harjutusi teha aga selles konkreetses küsimuses, et kas on vahet kas treenida enne jalgu ja siis selga või vastupidi. Ok ise tundsin küll vahet aga kas see ka hea on ei tea veel.
Aitab küll juba heietamisest peab vist puhkama ka.
Nautige suve ja päikest, eriti need kes juba praegu puhkavad - lausa kadedaks teeb 8)
Logged

Jane

  • Posts: 40
    • View Profile
Re: Jane blogi
« Reply #32 on: July 11, 2010, 18:39:29 »

Tere jälle :)!

Järjekordselt on eelmisest postitusest palju aega mööda läinud. Suvel on see tore omadus, et on väga palju teha uut ja huvitavat nii, et pole aega arvuti taga konutada. Sellel nädalal näiteks sai käidud ka Jõgeval koos bonsunakatega ja oli tore tutvuda uute inimestega. Lisaks sain jõusaalis palju näpunäiteid ja juhiseid Annikalt, aitäh sulle. Eks ma proovin ikka oma tehnikat lihvida, et harjutus ikka õigesse kohta mõjuks.

Trennis olen teinud viimasel päevadel ka natuke omaloomingut kuna Jõgeva saalis ei saanud päris kava järgi teha ja seetõttu järgmistel päevadel tegin siis lihtsalt teistele lihasgruppidele neid harjutusi mida oskasin. Lisaks on viimase nädalaga lisandunud probleem parema õlaga, mis ei lase teha mõningaid rinna ja õla harjutusi (just suruvad liigutused), sest tekib lihtsalt valu õlga ja seetõttu ka ei saa päris kava järgida. Loodan aga, et see läheb ruttu mööda.

Eile aga sai käidud Suurupis, tuletorni päevadel. Plaanisin ka pärast trenni minna aga kuna päev kujunes nii pikaks siis jäi see kahjuks ära :(. See eest sai aga palju ringi liigutud. Mitu korda sai käidud tuletornis ning toimus ka väike matk mööda Suurupi ajaloolisi objekte – milleks olid siis peamiselt esimese maailmasõjaaegsed rannapatareid ja muud taolist. Lisan mõned pildid oma eilsest päevast ka.
Täna siis plaan minna esimest korda sellel aastal randa ujuma. Niisama lesida ma ei taha vaid ikka pigem merre ja tagasi, sest olen seda tüüpi tegelane, kes päikese käes kergesti ära kõrbeb :D.
Aga ongi praegu kõik, ilusat suve jätku kõigile.
Logged

Jane

  • Posts: 40
    • View Profile
Re: Jane blogi
« Reply #33 on: July 18, 2010, 17:05:59 »

Tere!
Leidsin ka lõpuks aega, et veidi oma tegemistest kirjutada. Nüüd võin öelda, et esialgne eesmärk kaalu suhtes (mis oli 65kg) on praegu saavutatud ja isegi veits ületatud  :) :) :).
Numbrite kohapealt siis niipalju et tänahommikuse seisuga kehakaal 64,3kg, mis on kokku miinus 31,1kg. Mul on selle üle muidugi super hea meel :).
Siiski ei taha ma sellega veel rahule jääda, sest pekki on veel küll ja küll ning järgmiseks sihtmärgiks on jõuda 60 kg peale ja eks siis näis mis edasi saab. Selguse huvides pean muidugi ütlema, et minu eesmärk ei olegi jõuda mingi väga madala rasvaprotsendini, sest teen seda ikkagi enda enesetunde parandamiseks.
Viimane nädal on olnud üsna raske, trenni ei ole saanud nii palju teha kui oleks ehk tahtnud, sest lihtsalt ei suutnud minna iga päev peale tööd trenni. Meil tööjuures konditsioneeri pole ja seetõttu on olnud terve päev üks paras võitlemine iseendaga nii, et peale tööd ei suuda muule mõelda kui et saaks lihtsalt koju.
Toitumisest nii palju, et olen järjekordselt kogenud seda, et kui tähtis on süüa korrapäraselt st sellel nädalal on ikka juhtunud, et toidukord jääb vahelt ära ja organism reageerib sellele minu puhul just magusaisuga.
Mõtlesin siin just foorumit lugedes, et peab ka ilmselt need batoonid ära proovima. Minu senised kogemused batoonidega ei ole küll kõige paremad, sest need mis ma senini olen proovinud on mulle maitse poolest lihtsalt vastu hakanud aga võiks ju uute toodetega veelkord proovida. Midagi tuleb aga ette võtta, et toidukordade vahed võimalikult ühtlased oleksid.

 
Logged

Jane

  • Posts: 40
    • View Profile
Re: Jane blogi
« Reply #34 on: September 05, 2010, 22:14:07 »

Tere üle pika aja! :)
Pole siin juba pikka aega endast märku andnud.  Kogu aeg võtan aga hoogu, et mõni rida kirja panna. Kirjutamine on minu jaoks igatahes tunduvalt raskem kui trennitegemineja.
Vahepeal on juhtunud nii mõndagi. Ehk siis nagu olen lugenud teiste blogidest, et vigastused kimbutavad aegajalt – nii ka minuga. Algul hakkas haiget tegema parem õlg ja mõni aeg hiljem olin hädas seljaga. Praeguseks on olukord kontrolli all enam vähem ja võin jälle veidi julgemalt trennis tegutseda kuid nt rinnalt surumist  tehes pean ikka jälgima, et käed ei oleks kehaga päris 90 kraadi kuna muidu lööb valu õlga, mida õnneks veidi väiksema nurga all surudes ei juhtu(vähemalt mitte veel). Selja pärast olen jalatrenni teinud väga ettevaatlikult ning raskused lasin vahepeal tublisti allapoole.Lisaks olen viimasel ajal teinud hoolega ka kere stabilisaatorlihastele harjutusi, et vähendada selja vigastamise ohtu. Spartas on selleks heaks abiks Powerplate. 
Kaalulangetus läheb praegu üsna tasapisi ja rahulikus tempos aga siiski kindlalt – hommikune kehakaal on praegu kodukaalu järgi 60,8kg (mis on algsest siis -34,6). Keha rasvaprotsent on Sparta kaalu järgi sinna 32% kanti. Eile oli aga Spartas lahtiste uste päev mille raames oli võimalik end kaaluda ka mingi erilise kehakoostist analüüsiva Tanita kaaluga, mis printis tulemused ka välja. Huvitav on see, selle kaalu järgi oleks rasvaprotsent jällegi 25,8 Mul siis nüüd väike dilemma kumba väärtust rohkem usaldada – meeldiks ju uskuda ilusamat tulemust  aga millegipärast kahtlustan, et see 32 on täpsem, sest seda pekki mul ikka veel jätkub. Igatahes  oli selle Tanita kaalu poolt välja prinditud tulemusi väga huvitav vaadata, seal oli lisaks rasvaprotsendile võimalik teada saada veel igasugu parameetreid enda kohta. Jah kui usaldusväärsed need on seda ma muidugi ei oska arvata – kaal iseenesest jättis küll usaldusväärse mulje aga ega seda tea.
Hetkel ei oskagi mõelda mingit konkreetset kaalunumbrit milleni tahaks veel jõuda, sest tähtis ei ole mitte kaalunumber iseenesest vaid enesetunne ja et seda võdisevat pekki oleks vähem. Kui nüüd päris aus olla siis ma olen hetkel natuke väsinud sellest pikaajalisest alakaloraažis elamisest ja aegajalt tulevad mingid parajad magusaisud peale. Mõtlesin siin, et teen vahepeal puhkepausi kus tõstaks kaloraaži nö normaalse peale ja laseks organismil rohkem taastuda ja ehk veidi lihastki kasvatada ja seejärel jälle proovida pekikihti vähendada või siis lasen veel ühe jutiga edasi – mõtlen veel selle peale.

Praeguseks ehk aitab, püüan endast edaspidi veidi tihedamini märku anda et ei peaks hakkama pikki romaane kirjutama ühekorraga.

Tervitusi kõigile!

Logged

Efka

  • Posts: 162
    • View Profile
Re: Jane blogi
« Reply #35 on: September 06, 2010, 13:33:48 »

Tore sinust jälle kuulda  :)
Logged

Madman

  • Bonsuna Team
  • *****
  • Posts: 5736
    • View Profile
    • Mad Moments Media
Re: Jane blogi
« Reply #36 on: September 06, 2010, 13:39:36 »

Magusaisu jaoks söö seda Mannineni uut pudingut, peaaegu ilma sv ja rasvata aga megamagus.  :)
Logged
Never say never!

TriinuN

  • Bonsuna Team
  • ***
  • Posts: 1107
  • Run hard, be strong, think big, upgrade your body!
    • View Profile
Re: Jane blogi
« Reply #37 on: September 06, 2010, 14:06:11 »

Nägin sind laupäeval Spartas, väga tublit tööd oled ikka endaga teinud juba :)


Edu edaspidiseks!  ::)
Logged
Vision without action is a daydream.  Action without vision is a nightmare!

Jane

  • Posts: 40
    • View Profile
Re: Jane blogi
« Reply #38 on: September 07, 2010, 21:01:20 »

Tänud julgustavate sõnade eest!

Millalgi ilmselt proovin ka selle pudingu ära - kujutan juba ette kui hea see võib olla - aga praegu ei saa endale lubada.

Trennist võiks kirjutada niipalju, et hetkel teen kolmeks jaotatud kava järgi ja kokku tuleb tavaliselt 4 jõusaalitrenni nädalas.
Oma viimase aja kõige suuremaks saavutuseks pean seda, et hakkan vaikselt mõikama kuidas seljalihaseid treenida. Siiani olen vist enamuse tööst teinud igasuguste muude lihastega eesotsas biitsepsitega. Ma lihtsalt ei tunneta hästi oma seljalihaseid. Küsisin abi treenerilt ja samas püüan trennis võimalikult hästi keskenduda (mis on minu jaoks raske kui saalis on palju rahvast) ja tulemus on see, et kaks viimast seljatrenni on olnud selles mõttes tulemuslikud, et järgmisel päeval on lihased üsna valusad - jarelikult asi paraneb.
Hetkel kasutan põhiliselt kahte - kolme harjutust seljatrennis, mille tegemise ajal ma siis tõesti ka tunnen, et selg töötab:
1) Plokil ülevalt kitsa haardega alla tõmbed (30kg - püüan võimalikult keskendunult ja aeglaselt teha)
2) Traktor kitsa haardega (praegu siis 17,5kg)
Muud harjutused on siis vahel lisaks ja proovin parandada oma lihasetunnetust ja harjutuse sooritamise tehnikat - muidugi on veel piisavalt arenguruumis selles osas aga mul on väga hea meel, et asi liigub paremuse suunas.
Kui kellelgi on häid nõuandeid kuidas parandada seljalihaste tunnetust siis võiks sellest teada anda!






Logged

Madman

  • Bonsuna Team
  • *****
  • Posts: 5736
    • View Profile
    • Mad Moments Media
Re: Jane blogi
« Reply #39 on: September 07, 2010, 21:08:19 »

Proovi plokil ülevalt laia haardega vastu rinda ja traktorit ühe käega. Ja raskus pane nii palju suurem et puhtalt biitsaga ei jõuaks tõmmata.
Logged
Never say never!

Jane

  • Posts: 40
    • View Profile
Re: Jane blogi
« Reply #40 on: September 07, 2010, 21:40:50 »

Tegelikult enne tegingi rohkem laia haardega - aga kahjuks ei tunnetanud hästi selja tööd ja lisaks hakkas millegipärast mul parem õlg millega mul niigi jamasid on olnud ka selle harjutusega valu tegema. Aga eks ma üritan jälle, ma loodan ikka ükskord õppida ka teiste harjutustega selga treenima.
Logged
Pages: 1 2 [3]   Go Up
 

Kaubamaja
youtube