wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 [2] 3   Go Down

Author Topic: Jane blogi  (Read 14513 times)

Draakon40/Esta Pilt

  • Bonsuna Team
  • *****
  • Posts: 352
    • View Profile
Re: Jane blogi
« Reply #15 on: June 14, 2010, 21:59:43 »

Tõeliselt tubli saavutus! Usun küll, et enam sa ennast käest ei lase, saad järjest paremaks - edu tekitab edu:)
Logged

Andra King

  • Bonsuna Team
  • ***
  • Posts: 307
    • View Profile
Re: Jane blogi
« Reply #16 on: June 14, 2010, 22:09:41 »

Mul on Sind, Jane, alati rõõm Sparta uksest sisenemas näha - tundub, et muutud iga päevaga aina rõõmsamaks ja rahulolevamaks :) Sa oled ikka väga-väga tubli olnud! Super mida inimene enda tahtejõu ja järjepidevusega ära võib ikka teha! Edu Sulle ka edaspidiseks!
Logged
Ma tahan, ma jõuan, ma suudan, ma saan!

Efka

  • Posts: 162
    • View Profile
Re: Jane blogi
« Reply #17 on: June 14, 2010, 23:11:56 »

Väga tubli oled olnud, jõudu edaspidiseks
Logged

Jane

  • Posts: 40
    • View Profile
Re: Jane blogi
« Reply #18 on: June 16, 2010, 22:37:38 »

Suured tänud toetuse ja innustuse eest teile kõigile! :)
Täna siis alustasin uue jõusaalikavaga - täna oli kavas õlg, rind, triitseps ja kõht. Harjumatu oli teha ühele lihasgrupile mitut harjutust järjest - väsitas päris korralikult ära - pärast käsi väga liigutada ei tahtnud samas väga mõnus tunne. Õppisin täna päris mitut uut harjutust enda jaoks - nt kasutasin esimest korda elus smithi - mulle täitsa meeldis.
Käisin ka kaalumas ja tulemuseks oli 66,9kg - rasva 34% ja lihaseid 29,1%. Ei tea kui palju neid protsente usaldada võib aga midagi sinna kanti ehk on.
Kõike paremat teile kõigile!
Logged

Madman

  • Bonsuna Team
  • *****
  • Posts: 5736
    • View Profile
    • Mad Moments Media
Re: Jane blogi
« Reply #19 on: June 16, 2010, 23:34:23 »

Päris pikk tee ikka veel ees, vaat et siis pooleli ei jäta  :) Siiani küll väga super muutus olnud.  8)
Logged
Never say never!

Jane

  • Posts: 40
    • View Profile
Re: Jane blogi
« Reply #20 on: June 18, 2010, 23:11:09 »

Terekest! :)

Jah arenguruumi on veel küll ja küll, eriti rasvaprotsendi osas aga ega ma alla ei kavatse anda. Kui protsentidest rääkida, siis ootan esialgu, et rasvaprotsent võiks olla väiksem kui lihasteprotsent Üritan muidugi väikeste eemärkide kaupa liikuda, et mott ei langeks ja saaks vahepeal rõõmustada edusammude üle.  ;)
Sellel nädalal on siis olnud saalis palju õppimist ja eks ma tunnen end paljude harjutuste puhul veel ebakindlalt, et kas ikka teen õigesti nii, et kui keegi juhuslikult paneb saalis tähele, et midagi võiks parandada, siis võib julgesti mulle märku anda, st tagasiside on oodatud. Kahjuks videot enda praeguse soorituse kohta üles ei saa panna, sest pole lihtsalt video võimalust.
Täna tegin aeroobset - tavaliselt on selleks kas mõni rühmatreening (viimase aja lemmik on Fitstar Attack) või siis kardioseadmete peal. Üritan siis teha erinevate masinate peal. Täna näiteks ellips, ratas, sõudeergomeeter ja jooksu (käimis) lint - kokku 1 tund ja 20 min.

Praeguseks siis kõik, soovin ilusat ja tegusat nädalavahetust kõigile! :) :) :)

Logged

Annika

  • member
  • Posts: 8066
    • View Profile
Re: Jane blogi
« Reply #21 on: June 19, 2010, 00:18:31 »

Ma vaatasin jah, et kadusid kuskile ära- et läksid nagu sooja tegema, mõtlesin, et tuled varsti alla kangide keskele ikka ka, aga ei mitte-oleks võinud muidu mõne trennipildi koos ju teha! ;) Aga ehk siis mõni teine kord, mul fotokas koguaeg kaasas ju ;)
Logged

Efka

  • Posts: 162
    • View Profile
Re: Jane blogi
« Reply #22 on: June 19, 2010, 08:06:28 »

Mis kellaajal sa muidu käid?
Logged

Jane

  • Posts: 40
    • View Profile
Re: Jane blogi
« Reply #23 on: June 19, 2010, 11:39:14 »

Mis kellaajal sa muidu käid?
See sõltub sellest millal mul töö lõpeb. Üldiselt jõuan trenni kuskil 16.30 - 17.00 ja siis umbes 1,5 tundi. Spartas käin üldjuhul ainult tööpäevadel (E-R), kui olen juba niigi Tallinnas, nädalavahetustel ei raatsi lihtsalt trenni pärast edasi-tagasi kokku 80 km sõita (vahel on muidugi erandeid  :)).
Aga loodame, et kohtume mõnikord!
Logged

Jane

  • Posts: 40
    • View Profile
Re: Jane blogi
« Reply #24 on: June 19, 2010, 11:45:28 »

Ma vaatasin jah, et kadusid kuskile ära- et läksid nagu sooja tegema, mõtlesin, et tuled varsti alla kangide keskele ikka ka, aga ei mitte-oleks võinud muidu mõne trennipildi koos ju teha! ;) Aga ehk siis mõni teine kord, mul fotokas koguaeg kaasas ju ;)

Eile otsustasin jah kangid rahule jätta kuna lihased veel suhtkoht valusad peale uue kavaga alustamist. St kaks eelmist päeva tegelesin uue kava õppimisega  ;)
Nägin sind ka eile, kuid selle "jänesega" on ikka veel natuke probleeme ja ei julenud jutustama tulla - kahjuks :-[.
Logged

Annika

  • member
  • Posts: 8066
    • View Profile
Re: Jane blogi
« Reply #25 on: June 19, 2010, 11:48:25 »

Eile otsustasin jah kangid rahule jätta kuna lihased veel suhtkoht valusad peale uue kavaga alustamist. St kaks eelmist päeva tegelesin uue kava õppimisega  ;)
Nägin sind ka eile, kuid selle "jänesega" on ikka veel natuke probleeme ja ei julenud jutustama tulla - kahjuks :-[.

Trenni tehes võibolla olen jah hirmuäratav, aga usu, see on sellest, et jube raske on... :D Aga ma siiski ei hammusta ;)
Logged

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14423
    • View Profile
Re: Jane blogi
« Reply #26 on: June 22, 2010, 20:27:50 »

Minust tuhisesid ka vist mööda ja tere vist ütlesid hõikasin sau ka vist järgi, kui selja taha vaatasin, aga juba sa tegelesid seal Morozziga :)

Aga mis seal ikka, edu treeningutel .. ära esimese valuga aint üle pinguta .... aega on selle kiire asjaga. Asjast peab kujunema elustiil, mida ka nautida suudad :)
Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee
Minu youtube kanal: www.youtube.com/trainhard

R.P.

  • MY FITNESS
  • ****
  • Posts: 593
  • Piirid sead endale ise
    • View Profile
    • FitnessEst
Re: Jane blogi
« Reply #27 on: June 22, 2010, 20:48:50 »

Trenni tehes võibolla olen jah hirmuäratav, aga usu, see on sellest, et jube raske on... :D Aga ma siiski ei hammusta ;)
ega sa ei hammusta jah ;) kunagi tundusid väga "kuri tädi" olevat, aga... mida aeg edasi, seda vabamalt suhtled. samas mõnikord lihtsalt ei taha su hoogu pidurdama tulla, et paar sõna öelda. siis on Sul silmis selline eriline pilk, mis näitab, et oled muust välja lülitatud.

Jane

  • Posts: 40
    • View Profile
Re: Jane blogi
« Reply #28 on: June 22, 2010, 22:17:59 »

Tere jälle!

Kirjutan siis jälle midagi oma tegemistest - kirjutamine on ikka üsna raske asi - raskem kui trenn igatahes. Kaks viimast päeva olen teinud jõusaalitrenni. Uus kava võtab päris korralikult läbi - nii, et lihased surisevad veel tükk aega pärast trenni - aga see on ju selline hea tunne - et ilmselt on ka kasu olnud. Muidu eelmise kavaga oli juba nii, et ei õnnestunud enam lihaseid valusaks treenida millegipärast. Viimased päevad on üldiselt natuke kehvem olla, võibolla mõjutab hambapõletik, või antibiootikumid mida selle pärast praegu võtan kuid enne trenni on selline väsinud ja uimane olek. See võib tunduda kuidagi vastuoluline kuid peale trenni on ikkagi enesetunne tunduvalt parem ja vaatamata füüsilisele väsimusele on emotsionaalselt tunduvalt parem olla. Minu kui senini spordikauge inimese jaoks on päris huvitav, et ma võin liigutamisest naudingut tunda, ma tõesti ootan igat trenni. Üritan muidugi mitte üle pingutada nagu Joker soovitas aga endal on raske öelda kust läheb see ülepingutamise piir?
Kirjutan siis veidi täpsemalt oma hetke kavast. Nagu juba eespool mainisin on kaheks jaotatud kava. Iga harjutust teen 3 seeriat, igas siis 10 kuni 12 kordust (püüan vähemalt).
Ühel päeval:
1. Kangi tõsted lõua alla (õlg)
2. Hantli tõsted kõrvale (õlg)
3. Smithil istudes kangi surumine rinnalt (õlg)
4. Kaldpingil rinnalt surumine trenažööril (rind)
5. Ristivedu plokksüsteemil (rind)
6. Selili pingil käsivarte kõverdamine kangiga (prantsuse surumine?) (triitseps)
7. Seistes plokil käte alla surumine (triitseps)
8. Kere kõverdamine kõhupingil (kõht)
9. Jalgade tõsted kaldpinnal (kõht)
10. Istudes kerepöörded ketas käes (kõht)

Teisel päeval:
1. Plokil ülevalt alla tõmbamine kitsa haardega (selg)
2. Plokil istudes tõmbed vastu kõhtu (selg)
3. Ettekallutatult hantliga tõmbed küljele (selg)
4. Istudes käte kõverdused scott-pingil (biitseps)
5. Kükid Smith´l (reie esi)
6. Jalapress (reie esi)
7. Jõutõmme sirgete jalgadega (reie taga)
8. Jalgade eemaldamine istudes (tuhar)
9. Pöiasirutus istudes trenažööril (säär)
10. Seljasirutus alaseljapingil (alaselg)
Ok raskustest veel ehk ei kirjutaks sest need on ilmselgelt üsna väiksed - algaja ju alles.

Üks imelik asi veel. Eelmisel nädalal kui treener harjutusi ette näitas, siis avastasime, et ma millegipärast ei suutnud kuidagi scott trenažööril käsi kõverdada ka kõige kergema raskusega, mis seal on (5 kg plokk) ja pidime harjutuse välja vahetama. Mõtlesin, et on ikka jama, et ma ikka täitsa äpu. Täna siis mõtlesin et proovin lihtsalt scott pingil selle kõvera kangiga ja minu rõõmuks tuli välja, et ikka jaksan ka ja võisin isegi natuke raskust lisada. Kas siis selle trenazööri liikumistrajektoor ei sobi või on põhjus milleski muus aga igatahes olin ma siis täna enda üle uhke, et ma sain selle harjutusega hakkama. Ma muidugi loodan, et õigesti. :)
Tänaseks vist lõpetan, muidu läheb liiga pikaks.
Logged

Jane

  • Posts: 40
    • View Profile
Re: Jane blogi
« Reply #29 on: June 27, 2010, 11:50:51 »

Tervitused  8)!
Viimased päevad möödusid nii kiirelt ja tegusalt. Sai külas käidud, pidutsetud ja vahele mõni trenn ka ikka. Toitumine läks küll vahepeal käest ära, sest kui pakutakse kõike head ja paremat siis ei suuda alati ei öelda. Grillvorste õnnestus küll vältida kuid grill-liha sai küll korralikult söödud ja muidugi igasugu magusat kraami. Mõnikord ehk ongi hea oma isudele järgi anda, peaasi et see reegliks ei saa. Kaal ei ole sel nädalal oluliselt langenud, vaid 200 grammi, kuid arvestades viimase nädala toitumist siis võib sellega ikkagi rahule jääda. Vabadel päevadel kui ka saali ei saanud, kuna see oli lihtsalt kinni otsustasin, et teen kepikõndi metsas. Meil on siin mõnusad männimetsad, saab valida erinevaid marsruute jne. Sai tehtud 8km ringid, lisaks olen pannud mõnikord väikesed raskused jalgade, käte ja isegi keha külge, et teha trenni intensiivsemaks. Metsas on tõesti mõnus kui välja arvata sääseparved ja muud mutukad ja putukad aga nende vastu aitab ka Off ja kiire liikumine  :). Siiski ootan ma, et saaks jälle saali trenni, kui kõik läheb plaanipäraselt, siis juhtub see juba homme  ;)


Logged
Pages: 1 [2] 3   Go Up
 

Kaubamaja
youtube