wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 11   Go Down

Author Topic: Getter!  (Read 48224 times)

Getter

  • Posts: 102
    • View Profile
Re: Getter!
« Reply #30 on: August 24, 2014, 20:58:28 »

Minu nädalavahetus möödus maratonituhinas. Toimus rulluisutajate suursündmus SEB rulluisuramaton. See on oodatud aga samas kardetud üritus oma keerukuse või siis väljakutse osas. SEB rajad on alati kohutavalt rasked ja ebatraditsioonilised. Sprindirada on pikk sirge ja 180 kraadi tagasipöördega paremale (kuna trekid on alati vasakukurviga, siis enamus sportlaseid ei oska paremale pöörata). Maratonirada on samuti väljakutse. Tegemist on järskude tõusude ja langustega rajavalikuga. Uiskudega mäkke ronimine on paras ettevõtmine. Peale ülesjõudmist selle pehme ja samas krampis jalaga ca 40-50km/h (vahest ka rutem) alla sõita on normaalse inimese jaoks õudne, laskudes ei tohi keha lõdvaks lasta ja peab kramplikult asendit hoidma, et ei tekiks vääratusi. Eksimused võivad lõppeda väga õnnetult tervele grupile.

Laupäeval võistlesin sprindis rahvasportlaste klassis (Otsus võistelda tekkis täiesti ootamatult, algselt pidin seal olema nö treenerina). Jäin teiseks, miks jäin? Kohad olid piltlikult jaotunud enne võistluse algust. Esikoha saavutanud neiu on väga noor ja andekas sportlane kellele mina konkurentsi ei suuda pakkuda. Kolmandaks jäänud neiu oli samas olukorras minu suhtes, minu kogemus ja tehnika on temajaoks alistamatud. Eks selle saavutuse väärtus on nii ja naa aga samas oli kuradi hea tunne vähemalt korra elus seista suurel poodiumil ja olla uhke endaüle.

Täna ehk pühapäeval oli siis maratonipäev. Lihased olid juba eelmisest päevast ja neljapäevasest jalatrennist pehmelt öeldes katki. Tõmbasin oma viimased meetrid kinesioteipi kõige ohtlikumate kohtade peale ja see parandas olukorda tunduvalt. Lühidalt võttes läks maraton hästi. Tegin paar strateegilist viga ja lõpuheitluses põrkasin tiimikaaslasega kokku. Lõpp hea, kõik hea ning jõudsime mõlemad püstijalu lõpuni. Saavutasin üldarvestuses 231. koha; Naistest 27. koha; ja VANUSEKLASSIS 11. koha. Kindlasti oleks saanud paremini aga oleks poleks eksole :D. Iga võistlus on kogemus, mis omakorda viib lähemale sellele paremale saavutusele.

Toitumine.... see on kindlasti oluliselt erinev tavapärasest. Enne maratoni hakatakse laadima süsivesikuid ohtralt, et saavutada maksimaalne glükogeenivaru. Mina otsustasin oma dieediraames jääda toitumisega puhtaks (paljud sportlased kasutavad seda aega ära selleks, et rämpsu süüa tagajärgedeta). Süsivesikuteks valisin kaerahelbed ja pruuni riisi. Kiireks süsivesikuks enne võistlust võtsin energiabatooni ja võistluseajal kaks geeli. Kuna eelnev päev oli juba parajalt pikk ja kurnav, siis otsustasin kasutusele võtta ergutina kofeiini, oma tervise huvides ma seda tavaliselt ei tee. KUI POLE TEGEMIST KOGENUD KESTVUSSPORTLASEGA, SIIS KINDLASTI MITTE OMAL KÄEL SELLISEID ASJU KATSETADA. Üks asi on käia jõusaalis ja kasutada erguteid aga sõita täispikk maraton kus on pulss enamusajast punases tsoonis, selleks peab olema füüsilist vormi ja mõistust.

Pildimaterjali mul hetkel rohkem pole kui üks, mis lehest leidsin.
Logged

Milvi

  • God of Herself
  • ****
  • Posts: 569
    • View Profile
Re: Getter!
« Reply #31 on: August 24, 2014, 21:02:15 »



Laupäeval võistlesin sprindis rahvasportlaste klassis (Otsus võistelda tekkis täiesti ootamatult, algselt pidin seal olema nö treenerina). Jäin teiseks, miks jäin? Kohad olid piltlikult jaotunud enne võistluse algust. Esikoha saavutanud neiu on väga noor ja andekas sportlane kellele mina konkurentsi ei suuda pakkuda. Kolmandaks jäänud neiu oli samas olukorras minu suhtes, minu kogemus ja tehnika on temajaoks alistamatud. Eks selle saavutuse väärtus on nii ja naa aga samas oli kuradi hea tunne vähemalt korra elus seista suurel poodiumil ja olla uhke endaüle.


Palju õnne, igati tubli saavutus! Edu ja tahtmist edaspidisekski!  :)

Viibisin 22.-24. august Balti velotuuri ratturitega veidi koos ja nägin kuidas neil laadimine käis nt hommikul: taldrikutäis makarone, pirukad, müsli jogurtiga jne, eks söödi erinevalt, aga see jäi silme ette kuidas üks kondisem poisike ajas suure eine endale sisse. Ma oleks sellisest einest ammu lõhki, arvestades et ma tunduvalt raskem.
« Last Edit: August 24, 2014, 21:08:24 by Eli »
Logged

Getter

  • Posts: 102
    • View Profile
Re: Getter!
« Reply #32 on: August 24, 2014, 21:25:28 »

Aitäh Eli. :)

Mis puudutab hommikust laadimist, siis olin minagi täitsa probleemi ees oma hommikuse pudruga. Polnud aega einet jupitama hakata ja surusin julmalt täismeheportsu putru õunamoosiga sisse. Minu tavaline toidukord on ca 250-300Kcal, see hommikusöök võis sinna ligi 900Kcal küll olla. Tundub veider, miks nii palju? Pole teps mitte, ka maratonieelsel ajal on keha erutusseisundis ja ainevahetus kolekiire. Kuna päris kõike ei jaksa keha ära seedida, siis antakse korralik hunnik ette millega tegeleda oleks. Neid numbreid ei oska ma isegi ennustada, mis ma võistluse enda jooksul veel kulutada võisin.

Kindlasti ma ei taha, et kõht läheks võistluse ajal tühjaks. Eks igale inimesele on ettevalmistus individuaalne protsess. Kes kuidas ja kellel mis töötab, eks see tuleb jälle kogemusest. :)
« Last Edit: August 24, 2014, 21:31:11 by Getter »
Logged

Getter

  • Posts: 102
    • View Profile
Re: Getter!
« Reply #33 on: August 25, 2014, 17:01:09 »

Hommikune kaal 55.7. See on viimase 5-6 aasta madalaim kaalunumber mida olen näinud. Öösel ma otseloomulikult magada ei saanud, süda oli võistlustest paha veel ja keha ärev. Täna on hämmastavalt normaalne olla isegi arvestades asjaolusid. Lihased ülemõistuse palju ei valuta ja energiat mingil määral koguneb juurde.

Toitumisega läksin vanale rutiinile tagasi aga proovin menüüsse tuua veidi vaheldust. Täna katsetasin banaanipannkooke maapähklivõiga, need maitsesid liiga hästi selleks, et olla dieettoit aga mõistus õnneks ütleb, et seal on vaid banaan, muna ja pähklivõi :D. Hirmuga mõtlen mis siis saab kui kool algab. Kammin menüüsid ja otsin retsepte mida ei peaks soojendama selleks, et maitsev oleks. Mulle on superoluline, et toit oleks maitsev.

Muidu kulgeb kõik plaanipäraselt, homme alustan uuesti treeningutega.
Logged

MissisSunshine

  • Posts: 38
    • View Profile
Re: Getter!
« Reply #34 on: August 28, 2014, 13:33:43 »

õnnitlused minugi poolt! ilus tulemus.

mul on ka toitumisega see probleem, et kõik peab olema maitsev, sest muidu ma lihtsalt ei suuda seda süüa. no õnneks on liha igast asendist söödav, aga tahaks mingit kastet peale :(.
Logged

Getter

  • Posts: 102
    • View Profile
Re: Getter!
« Reply #35 on: August 28, 2014, 14:22:39 »

Igasugune liha ei ole ka mulle maitsev. Kanafilee viimati ajas iiveldama juba, nüüd olen paar nädalat veisehakkliha söönud. Kala on välistatud, parima tahtmise juures ka ei saa süüa seda :D. Kastmeks oskan soovitada Tomatera tomatikastet Chiliga, 100g 21Kcal; Valku 1,2g; Süsivesikuid 3g; Rasva 0,5g. See maitseb võrratult, pole liiga terav ja 500g pakk maksab Maximas ca 79 senti :).

kaalunumber on tsipa tõusnud, eks veevarud on taastunud peale maratoni. Hommikul kaalusin 55.9, päevane kaal 56.7. Minu plaan saada 55 peale selle nädalalõpuks on praeguseks utoopia :D. Samas on märgatavad muutused vöökohas ja jalg juba pisut kuivab. Mul on sedatüüpi keha kus kogu pekk koguneb päästerõngaks, käed ja jalad nii hullult ei rasvu.

Siin vaikselt hellitan peas mõtet, et kunagi kauges tulevikus võiks Bodyfitnessi proovida. Bikini on liiga beibelik, mitte halvas mõttes aga lihtsalt minu pisut mehine karakter ja lai puus ei sobi sinna :D.

Panen pildi ka sellest tomatikastmest, kellel huvi :).
Logged

MissisSunshine

  • Posts: 38
    • View Profile
Re: Getter!
« Reply #36 on: September 03, 2014, 15:50:16 »

seda tomatikastet armastan mina ka. mulle meeldib lisaks tšillile ka vahemere oma. tegelikult ma pidasin kastme all silmas midagi sellist nagu bešamellkaste, strogonov või pruunjahukaste ::). ohtra kartuliga. neist tunnen vahel puudust koledal kombel.
Logged

Getter

  • Posts: 102
    • View Profile
Re: Getter!
« Reply #37 on: September 03, 2014, 20:44:17 »

Nojah kui nüüd jõhkraks minna soustidega, siis minujaoks ei ületa miski Currykastet vahukoore, makaronide ja parmesanijuustuga... Oh õudust :D.

Pole blogi ka ammu uuendada jõudnud, kool hakkas ja kolekiire on. Hetkel teen koolitöökojas praktikumi, mis ise on ka paras trenn. Katsun cardiot teha ikka nii palju kui jaksan. Kaal on ikka umbes sama seal 56kg piirimail.
Logged

crimson

  • Posts: 1678
    • View Profile
Re: Getter!
« Reply #38 on: September 03, 2014, 21:06:42 »

Ma kiiruga lasin pilgu üle, aga ei näinud. Kui pikk Sa oled?
Logged
She loves him more than he will ever know.
He loves her more than he will ever show.

Getter

  • Posts: 102
    • View Profile
Re: Getter!
« Reply #39 on: September 03, 2014, 21:53:12 »

Pikkust on mul umbestäpselt 158cm. :)
Logged

Getter

  • Posts: 102
    • View Profile
Re: Getter!
« Reply #40 on: September 08, 2014, 19:59:06 »

Blogimisest tekkis väike paus sisse, esimene nädal kooli oli jube segane aeg. Nädalavahetusel läks maiustustega ka super käestära nagu mul kombeks aga pole hullu. Nüüd olen tagasi soovitud rutiini juures. Kaalu on umbes 56.3kg. Kommidest on tunda veel üleliigset vett nahavahel aga see kaob tundidega.

Täna jõudsin oma lemmikusse saali treenima ka. Tore oli näha trennisemusid, nad on kõik nii suureks kasvanud vahepeal :). Esmaspäev alati mul seljapäev olnud ja põhirõhk jõutõmbel, sain oma 100kg kenasti maast lahti, oleks tõenäoliselt ka 105 tulnud aga säästan ennast pisut siin alguses. Tegin 70kg'ga seeriaid otsa veel. Homme rind, õlg, tritseps.

Pildimaterjali pole, paks ja piinlik on olla. :D
Logged

Getter

  • Posts: 102
    • View Profile
Re: Getter!
« Reply #41 on: September 14, 2014, 00:37:22 »

See hetk on kätte jõudnud kus treeningud hakkavad järjest tõsisemaks muutuma. Jõud kasvab ja vana vorm taastub tasapisi. Kaalu osas pole erilist muutust toimunud, tõenäoliselt on ka rasvaprotsent suht sama aga lihas hakkab juba pisut toonusesse minema. Eks mu dieet toetabki hetkeseisuga rohkem massikogumist kui metsikut rasva sulatamist. Üritan kindlalt 5x päevas süüa ja kui jaksu siis 6x.

Pildikesi ka minu tohutult kuivast seljast ja fenomenaalsest poseerimisoskusest :).
Logged

Getter

  • Posts: 102
    • View Profile
Re: Getter!
« Reply #42 on: September 15, 2014, 20:59:48 »

Täna oli töine päev. 2,5h julma seljatrenni. Saavutasin uue isikliku rekordi jõutõmme 100kg x5. Tegin täna esimest korda lapadega tõmmet, sest peopesad on tööst veitsa katki ja hellad. Viimati kui ma lapasid proovisin, siis kaotasin esikoha sest ei osanudki nendega tõmmata üldse.

Vormipilt sellest hetkest kui mul polnud jaksu isegi poseerimiseks enam... parem õlg vajub ka allapoole ikka.

Tõmmetest ka väike kino. Tehnika ei taha teps mitte minu tahtmisele järgi jõuda :D.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Ys1fmCxUnb0&amp;feature=youtu.be" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://www.youtube.com/watch?v=Ys1fmCxUnb0&amp;feature=youtu.be</a>
Logged

mp

  • Posts: 2157
  • tervist!
    • View Profile
Re: Getter!
« Reply #43 on: September 15, 2014, 21:15:10 »


eemaldatud kuna kvalifitseerub läbuks.
« Last Edit: September 15, 2014, 22:24:48 by mp »
Logged

Getter

  • Posts: 102
    • View Profile
Re: Getter!
« Reply #44 on: September 15, 2014, 21:55:05 »

1. Mul pole treenerit otseselt
2. See isik on minu treeningute juures olnud viimased 3 aastat ja teab minu võimeid. Tegemist on väga kogenud sportlasega raskejõustikus. Usaldan teda 100% ja olen alati tänulik kui ta motiveerib mind rohkem pingutama.
3. ma tunnen oma piire, endale haiget ma kohe kindlasti ei tee ja naudin iga hetke. Jõutõmme on minu lemmikharjutus ja olen tehnikaga väga kursis. Jah, see pole kindlasti filigraanne aga ei tasu lasta ennast ära hirmutada minu kumerast seljast. Nagu näha, siis ma ei hiilga siin ei kükkide ega rinnalt surumisega sest vot need on alad, kus ma võtan asju rahulikult ja mõistusega. Ma tean, et paljud on jõutõmbe osas anaalsed aga ma pole senini ühtegi vigastust saanud ja ei paista neid ka tulevat, kindlasti ma tegelen sellega, et tehnikat parandada. Sellepärast piirdusingi ainult saja kiloga mitte ei püüdnud uusi rekordraskusi. :)

Ma tean, et inimestele meeldib teiste vigade üle targutada, mulle ka meeldib aga reaalselt me ei tea teise inimese füüsilist võimekust vaid esmamulje alusel. Teeme nii, et mingit läbu siia ei tule rohkem sellel teemal.
Logged
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 11   Go Up
 

toidulisandid.ee Kaubamaja