wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Eve treeningud  (Read 1832 times)

EveL

  • Posts: 6
    • View Profile
Eve treeningud
« on: October 31, 2017, 10:54:54 »

Tere

Esiteks siis tutvustus:

Olen 37 aastane naine, kes on tegelenud jõutreeninguga varsti juba 20 aastat. Enne emaks saamist võistlesin Soomes (seal elades) jõutõstmises, kus ka sm tasemel mõned medalid sain. Siis juhtus aga nii, et sünnituse ajal läksid mul kaksi selgroolüli diski nihkesse, ja tuli treeningmeetodeid veidi muutta rohkem hüpertroofiale ja volüümile keskenduvateks. Seetõttu on maksimumraskused nüüdseks vaid minevik, kuid vigastus on ju alati võimalus, mitte takistus ja seetõttu, mis olen kilodes kangil kaotanud olen juurede saanud lihaskilodena :D

Trenni teen iga päev, hommikuti, enne tööpäeva algust. Argipäevadel jõudu, nädalavahetustel aeroobset. Tavaliselt kulub trennile hommikuti umbes 1,5 tundi. See on elustiil ja kirg, mitte lihtsalt "käin jõusaalis, sest tahan peput suuremaks - trenn".

blogi tahan pidama hakate sellel põhjusel, et oleks tore endal tagasi vaadata selle peale, mis on tehtud - kui on nii pikk trenniteekond seljataga, ei ole enam tükk tükk aega trennipäeviku pidamisega tegeletud.

alustame siis sellest, et eile oli alakeha trenni päev.
kestmas on 3s nädal sellisest trennijaksust, kus üritan end volüümitaluvuses korralikult proovile panna. nii et minu stiilis GVT (peaharjutustes 10 sarja 10 kordust, minut puhkust):

1) kükk 10 x 10  75kg
2) jalapress laia jalgade asendiga 10 x 10 200kg
3) häkkkükk 5 x 15 50kg
4) tuharad seljapingis 5x15 25 kg + tagareied (jalgade kõverdused foam rolleril) 5 x15
5) jalapress kitsa jalgade asendiga 3 x 20 + tagareied jalgade kõverduse masinal 3 x 20
6) väljaasteküki kõnnid 12 kg hantlitega 50 sammu + max ilma raskusteta

täna said koormust rinna- ja õlalihased

1) rinnalt surumine larsen press stiilis 4 x max 40 kiloga
25/28/25/23 kordust
2) kaldega rinnalt surumine 18 kg hantild 4 x 12
3) dipid 4 sarja maksimumkordused 15/12/10/9
4) kätekõverdused triitsepsile rusikatelt ja sõrmedelt 2 sarja kumagi, max kordused
5) õla tagaosa lõuatõmbest + õla tagaosa kummiga
6) W-surumine õlgadele 4 x max kordused 12 kilo hantlitega 25/17/14/12 kordust + õla tagaosa kummiga
7) lendamine kõrvale istudes 5 x max kordused 7 kg 25/18/17/15/15
8) lendamine kõrvale seistes negatiivsed kordused + õla tagaosa hantlitega 3 x max kordused 5 kiloga


Homme siis on taas alumise korruse kord ja kavas oleks ühe-jala harjutustele keskenduv trenn

kohtumiseni

Eve
« Last Edit: November 02, 2017, 06:02:15 by EveL »
Logged

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14080
    • View Profile
Re: Eve treeningud
« Reply #1 on: October 31, 2017, 11:45:22 »

Rõõm näha uusi blogijaid:)
Tere tulemast!
Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee
Minu youtube kanal: www.youtube.com/trainhard

Karl

  • Posts: 312
    • View Profile
Re: Eve treeningud
« Reply #2 on: October 31, 2017, 12:46:29 »

Väga põnev lugeda, pole tavaline lähenemine treeningutele!  :)
Logged

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Eve treeningud
« Reply #3 on: October 31, 2017, 17:43:41 »


Vou, keegi kellel on süsteem, ja veel missugune.

Pics or ... ;)
Logged

EveL

  • Posts: 6
    • View Profile
Re: Eve treeningud
« Reply #4 on: October 31, 2017, 21:44:44 »

Oh ei tea kas tasub hakata piltidega ehmatama siin rahvast. Kuid homme mõtlesin püstolkükkidest video teha.
Logged

EveL

  • Posts: 6
    • View Profile
Re: Eve treeningud
« Reply #5 on: November 01, 2017, 09:24:34 »

Tänahommikune trenn koosnes peamiselt unilateraalsetest harjutustest alakehale.

1) superset 3 roundi
* pistolkükid 3 x max kordused per jalg + NHC (nordic hamstring curl) kummi abil max kordused
2) superset 3 roundi
* allaasted boksilt + 10 kg + NHC max kordused
3) superset 3 roundi
* ühe jala jõutõmbed 24 kilo sangpommiga + NHC max kordused
4) superset 3 roundi
ühe jala jalapress + säärelihas max kordused
5) ühe jala häkkükk 3 sarja järjest max kordused
6) ühe jala seljapink, rõhk tuharal + tagareided (legcurl) foamrolleril 3 x max kordused
7) kõnnid kummiga (kõigepealt kumm pahkluude ümber, siis allpool põlve ja siis põlvest nats kõrgemal) u 25-30 sammu per suund järjest nendes kolmes asendis
8) kitsa jalgade asendiga jalapress 3 x max kordused 100kg (35/25/14)

sai 1,5 tunniga korralikult jalad tapetud. kes soovivad pilte/videosid chekata võivad seda teha instas. PS, ei ma ei kasuta 16 aastast poissi kehaduublina. PPS, ja ma ei võta seda üldse solvanguna, et nii võib arvata  ;D. Pigem 16 aastane poiss kui keskealine mammi ikkagi. Ja meeleldi jätan ilunumbrid siin teistele :D ja keskendun jõule.

https://www.instagram.com/evelynlehto/
Logged

Karl

  • Posts: 312
    • View Profile
Re: Eve treeningud
« Reply #6 on: November 01, 2017, 17:36:49 »

Väga vahva! Nägin sind eile kükkimas Krissu Myfitis, jäid silma, sest vähesed naised teevad selliste raskustega :) teinekord tulen ütlen tere.
Lahe oleks ka näha mõnda videot spetsiifilisematest harjutustest.


Logged

EveL

  • Posts: 6
    • View Profile
Re: Eve treeningud
« Reply #7 on: November 02, 2017, 10:54:58 »

Selg ja õlad:

1) lõuatõmbed, käte asend lai, negatiivsed kordused 5 x 7
2) lõuatõmbed, käte asend kitsas, 3 x 8
3) sõudmine 4 x 15
4) allatõmbed plokil 3 x 15
Õlapartiile soenduseks surumised kaldpingil kõhuli asendist ja tagaõlad kummiga
5) W-surumised istudes 14 kg hantlid 4 x max kordused 18/15/14/12
6) ühe käega surumised istudes 12 kg 3 x max (18/16/14) + sõudmine õlgadele kangiga20 kg max kordused
7) lendamised kõrvale püramiidis 5-10 kg max kordused, minut puhkust
8) tagaõlad masinal 2 x max kordused 25/20

Selline siis täna
Logged

EveL

  • Posts: 6
    • View Profile
Re: Eve treeningud
« Reply #8 on: November 03, 2017, 21:28:24 »

Reedeti on nädala kolmas alakehafookusega põev, kus tavaliselt improviseerin sõltuvalt sellest mis vormis just olen ja kui hõsti koivad on eelmisest trennist toibunud. Täna nad olid väga väsinud ja kahe nädala pärast kui volüümitrenn muuttub rohkem jõupõhiseks saavad nad kõigepealt ühe kergema nädala ja kauaoodatud kergendust. Täna tegin:
1. Väljaastekükikõnd 4 x max sammud  12, 14, 16 ja 18 kg hantlitega
2. Puusatõsted kangiga, 90kg 4 x 12
3. Jalapräss 200 kilo 4 x max : 15, 14, 12, 12
4. Seljatõsted 25 kg kettaga 4 x 15 + tagareied
5. Nordic curls + ühe jala seljatõsted
6. Tagurpidi häkkükk + phe jala häkkkükk
7. Max kordused 1 pikk sari jalaprässi restpause 10 sek 3 x. Sain 80 kiloga 54 kordust

Nädalavahetus on spinningratta intervallitrenni ja kõhulihaste päralt
Logged
Pages: [1]   Go Up
 

toidulisandid.ee Kaubamaja
youtube>