wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 57   Go Down

Author Topic: Enforcer'i blogi  (Read 147264 times)

mp

  • Posts: 2157
  • tervist!
    • View Profile
Re: Enforcer'i blogi
« Reply #30 on: October 19, 2014, 10:27:56 »


Mnjaa, pea oleks nagu kellegi teise oma.. õlad on ebaprop suured lihtsalt. Aga see vist ongi eesmärk. Võimas
Logged

Enforcer

  • Posts: 558
    • View Profile
Re: Enforcer'i blogi
« Reply #31 on: October 19, 2014, 19:14:05 »

Mnjaa, pea oleks nagu kellegi teise oma.. õlad on ebaprop suured lihtsalt. Aga see vist ongi eesmärk. Võimas

Mul on tegelikult juba geneetiliselt väga laiad ja massiivsed õlad, aga treenin ka neid päris palju. Shoulder-waist ratio on 1.875.

Küünarliigeste valu ei ole üle läinud. Ostsin täna apteegist glükoosamiini kondroitiiniga. Loodan, et see töötab ja olukord paraneb.

Enforcer

  • Posts: 558
    • View Profile
Re: Enforcer'i blogi
« Reply #32 on: October 20, 2014, 15:33:45 »

Nii, leidsin omale uue iidoli. Sadik Hadzovic.

Who is Sadik Hadzovic

Kaks aastat tagasi.

Sadik Posing

Uuem video.

Naljakas vaadata, kuidas pro physique tegelased on amatöörkulturismi (mitte Eesti, vaid maailma) tasemel.  ;D
« Last Edit: October 20, 2014, 16:06:25 by Enforcer »
Logged

Enforcer

  • Posts: 558
    • View Profile
Re: Enforcer'i blogi
« Reply #33 on: October 20, 2014, 23:31:54 »

Täna oli jälle kodune trenn.

« Last Edit: October 20, 2014, 23:34:52 by Enforcer »
Logged

mp

  • Posts: 2157
  • tervist!
    • View Profile
Re: Enforcer'i blogi
« Reply #34 on: October 21, 2014, 19:46:15 »

Mul on tegelikult juba geneetiliselt väga laiad ja massiivsed õlad, aga treenin ka neid päris palju. Shoulder-waist ratio on 1.875.

Küünarliigeste valu ei ole üle läinud. Ostsin täna apteegist glükoosamiini kondroitiiniga. Loodan, et see töötab ja olukord paraneb.


http://www.harjutused.com/kas-glukosamiin-aitab-liigesvalu-ja-artroosi-vahendada/

http://www.harjutused.com/kortikosteroidide-sust-epikonduliidi-korral-on-pigem-kahjulik-kui-kasulik/
Logged

Enforcer

  • Posts: 558
    • View Profile
Re: Enforcer'i blogi
« Reply #35 on: October 22, 2014, 00:11:29 »

http://www.harjutused.com/kas-glukosamiin-aitab-liigesvalu-ja-artroosi-vahendada/

http://www.harjutused.com/kortikosteroidide-sust-epikonduliidi-korral-on-pigem-kahjulik-kui-kasulik/


Damn... kas midagi siis aitab ka või tuleb lihtsalt koormust vähendada?

Getter

  • Posts: 102
    • View Profile
Re: Enforcer'i blogi
« Reply #36 on: October 22, 2014, 07:58:27 »

Alustuseks kiidan vormi, väga muljetavaldav :).
Kus saalis sa Tartus treenid muidu? (Ma olen ise ka pooleldi Tartu inimene ;))

Mis puudutab su liigesevalu, siis glükosamiin käsimüügiravimina on samahea kui magneesiumi süüa hobikorras. Minupuhul on pisut aidanud need määritavad geelid aga mitte ka kõik + 2x päevas 400mg ibumetini, see on põletikuvastase toimega. Pmst väike puhkus on alati kõige kindlam asi millega valust lahti saada. Ma tean, it sucks.
Perearstijuurde on suhteliselt mõttetu pöörduda selliste muredega, ainult saatekirja pärast kui minna. Liigesearstide järjekorrad on ca 4-5 kuud.
« Last Edit: October 22, 2014, 08:16:26 by Getter »
Logged

mp

  • Posts: 2157
  • tervist!
    • View Profile
Re: Enforcer'i blogi
« Reply #37 on: October 22, 2014, 09:20:49 »

Damn... kas midagi siis aitab ka või tuleb lihtsalt koormust vähendada?

take some time out.

Muide > 

Uuringute põhjal, selleks, et säiliks treeningute anaboolne efekt, tuleks vahel sisse teha pikemaid kui paaripäevaseid pause.

" The practical implications of these findings, should actually be obvious: Incorporating regular periods of detraining in your macrocycles and most importantly sticking to the plan, will not just help you to avoid overtraining with all it's negative side effects, it will also prevent the hypertrophy response to your workouts from diminishing and thus propel your lean mass gains. "
Logged

visionofdisorder

  • Posts: 406
    • View Profile
Re: Enforcer'i blogi
« Reply #38 on: October 22, 2014, 11:48:53 »

endal hakkas rinnalt surudes mingi hetk küünarliigesed valutama ja kuskilt oli meelde jäänud, et biitsepsi treenimine võib aidata, kui pole eelnevalt sellele erilist rõhku pannud. 
Logged

mp

  • Posts: 2157
  • tervist!
    • View Profile
Re: Enforcer'i blogi
« Reply #39 on: October 22, 2014, 12:46:18 »

jajah, ka viimaselt pildilt on näha, et enforcer ei ole biitsepsi treenimisega tegelenud.. üldse ei ole rõhku pannud :D

Mudi ise oma pinges kohti - see on parim, mida teha saad. Kas ilma või määrdega, see on juba täitsa suva, sest põhi(kui mitte kogu)töö teeb ära veri, mille pealevoolu saad seeläbi stimuleerida. Määre mõjub hästi haistmist ergutavalt - no muidugi ainult siis, kui see lõhnab mõnusalt nagu vietnami salv :)
« Last Edit: October 22, 2014, 12:48:50 by mp »
Logged

visionofdisorder

  • Posts: 406
    • View Profile
Re: Enforcer'i blogi
« Reply #40 on: October 22, 2014, 13:15:26 »

jajah, targuta edasi. võibolla tema jaoks pole piisavalt olnud rõhku.
Logged

Enforcer

  • Posts: 558
    • View Profile
Re: Enforcer'i blogi
« Reply #41 on: October 22, 2014, 13:18:41 »

Alustuseks kiidan vormi, väga muljetavaldav :).
Kus saalis sa Tartus treenid muidu? (Ma olen ise ka pooleldi Tartu inimene ;))

Mis puudutab su liigesevalu, siis glükosamiin käsimüügiravimina on samahea kui magneesiumi süüa hobikorras. Minupuhul on pisut aidanud need määritavad geelid aga mitte ka kõik + 2x päevas 400mg ibumetini, see on põletikuvastase toimega. Pmst väike puhkus on alati kõige kindlam asi millega valust lahti saada. Ma tean, it sucks.
Perearstijuurde on suhteliselt mõttetu pöörduda selliste muredega, ainult saatekirja pärast kui minna. Liigesearstide järjekorrad on ca 4-5 kuud.
Aitäh. :) Ja treenin kesklinna MyFitnessis.

jajah, ka viimaselt pildilt on näha, et enforcer ei ole biitsepsi treenimisega tegelenud.. üldse ei ole rõhku pannud :D

Mudi ise oma pinges kohti - see on parim, mida teha saad. Kas ilma või määrdega, see on juba täitsa suva, sest põhi(kui mitte kogu)töö teeb ära veri, mille pealevoolu saad seeläbi stimuleerida. Määre mõjub hästi haistmist ergutavalt - no muidugi ainult siis, kui see lõhnab mõnusalt nagu vietnami salv :)

Annan natuke puhkust, trenni ära ei hakka jätma, aga teen vaiksemalt. Igasuguste surumistega probleemi pole. St, ka puhkeseisundis aeg-ajalt tunnen valu. Aga eriti hull on, kui isoleeritult triitsepsit teha. Näiteks rööbaspuudel surumine, pole mingit valu. Aga kukla tagant ühe käega 17.5-20kg või kahe käega 45kg, oi kui jube.

Timpss

  • Posts: 509
    • View Profile
Re: Enforcer'i blogi
« Reply #42 on: October 22, 2014, 14:37:59 »

Aitäh. :) Ja treenin kesklinna MyFitnessis.

Annan natuke puhkust, trenni ära ei hakka jätma, aga teen vaiksemalt. Igasuguste surumistega probleemi pole. St, ka puhkeseisundis aeg-ajalt tunnen valu. Aga eriti hull on, kui isoleeritult triitsepsit teha. Näiteks rööbaspuudel surumine, pole mingit valu. Aga kukla tagant ühe käega 17.5-20kg või kahe käega 45kg, oi kui jube.
Kusjuures mul hakkas ka valu tegema kui ühe käega hantliga tagant surumisi tegin. Jätsin selle harjutuse ära ning valu taandus paari nädalaga.
Logged

Kiilakas1991

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 708
    • View Profile
Re: Enforcer'i blogi
« Reply #43 on: October 22, 2014, 14:40:08 »

Kukla tagant 1 käega 20kg hantliga triitsepsit teha päris hea ju : D
Logged

metsakaja

  • Posts: 798
    • View Profile
Re: Enforcer'i blogi
« Reply #44 on: October 22, 2014, 20:36:13 »

Kui valu teeb, langeta raskust ja lisa kordusi või vaheta harjutus välja mõneks ajaks. Mis sa ikka punnid (:
Logged
''Yes you have got the wrong interpretation, mixed up with vain....vain imagination''
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 57   Go Up
 

toidulisandid.ee Kaubamaja