wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 16   Go Down

Author Topic: Dronti päevik  (Read 71711 times)

ragz

  • Posts: 665
    • View Profile
Re: Dront - Norra Blogi
« Reply #30 on: April 29, 2014, 19:20:14 »

Suht igav blogi viimasel ajal.

Kuidas hoida üldse blogi elavana ja et käiks pidev arutelu?
Logged

Kiilakas1991

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 709
    • View Profile
Re: Dront - Norra Blogi
« Reply #31 on: April 29, 2014, 19:22:43 »

Dront hakka keemikux ja kajasta arengut :)
Logged

dront

  • Posts: 1007
    • View Profile
Re: Dront - Norra Blogi
« Reply #32 on: April 29, 2014, 19:23:47 »

Hakka ise , sul hää põhi all  :)
Logged

Kiilakas1991

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 709
    • View Profile
Re: Dront - Norra Blogi
« Reply #33 on: April 29, 2014, 19:27:45 »

Juba olen :)
Logged

Kiilakas1991

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 709
    • View Profile
Re: Dront - Norra Blogi
« Reply #34 on: April 29, 2014, 19:48:00 »

Võixid vaepeal oma treeningust ka rääkida ja filmida rekordkatseid :)
Logged

mp

  • Posts: 2161
  • tervist!
    • View Profile
Re: Dront - Norra Blogi
« Reply #35 on: April 29, 2014, 20:27:12 »


Poll on ka selline, poolkõva. Kus on optsioon 'puudub põlvevalu'. Või eelduseks, et kui tõstad, siis peavad põlved ka valutama.
Logged

dront

  • Posts: 1007
    • View Profile
Re: Dront - Norra Blogi
« Reply #36 on: April 29, 2014, 21:00:05 »

mp sa oled see marxengel ?
no vaata , marks , polli küsimus on suunatud ainult põlvevalude käes vaevlevatele kodanikele.
teistel pole selle polliga üldse asja.
küllap varsti tuleb uus poll , millele on siis juba võimalik vastata ka neil , kellel ei ole põlvevalusid.  :)

mart , ma jätsin rekordite üritamise maha mõneks ajaks , vaevalt keegi viitsib vaadata , kuda ma 3kiloste hantlitega biitsepsit lappan.
Logged

dront

  • Posts: 1007
    • View Profile
Re: Dront - Norra Blogi
« Reply #37 on: April 30, 2014, 01:56:50 »

Tervitan oma Ema ja teisi omasuguseid.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=5aaOqUYG8Tw" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://www.youtube.com/watch?v=5aaOqUYG8Tw</a>


Kolmapäev on märkamatult kätte jõudnud , seega poll lukku.
Ülekaalukalt võitis jalasirutus , kolme häälega.
Kahe häälega järgnes kükk.
Kõiki ülejäänud jalapiinamis-harjutusi võib vabalt teha , miljonid hääletajad neid ülejäänud harjutusi ei valinud põlvevalude põhjuseks.

Treeningutest ka võin rääkida.
Osad kehaosad on valusad  , osad mitte. Homme vist jälle tuleb pikem rattaretk.



« Last Edit: April 30, 2014, 02:56:41 by dront »
Logged

dront

  • Posts: 1007
    • View Profile
Re: Dront - Norra Blogi
« Reply #38 on: May 01, 2014, 22:32:36 »

Paljulubatud pikem rattaretk jäi ära. Ei tulnud seda õiget tuhinat peale.
Selleeest sai tehtud niiöölda kogukehatrenn.

Sumo                         5s   Põlved enam ei valuta.
Tõmme kõhtu               4s  Pealthaardega , ilma vööta.(polegi mul seda asja)
Õlavarrekakspealihased  6s  Langevate raskustega , vaheldumisi kangi ja hantlitega.
Kätekõverdus(ed)         2s
Kätekõv.kitsalt             2s
Õlale hant.sur.             2s   Ega sellest suurt välja ei tulnud , triitsepsid väsisid ära. Triitseps on mul nõrk. Teine ka.
Säär trepil                   2s

Põhimõtteliselt pausid 60 sek ja kokku kestis trenn 35 minutit.  Ära väsitas ka. Pärast käisin rattaga poes ka.
Aga kuna pood osutus kinni olema , siis sisse ei lastud.

Toidust ka. Täna on kanafilee- ja pähklipäev. Täitsa hea kombo. Maitsevad hästi koos.
Eile sai siis kõvasti saia söödud , sellest ka tänane süsivesikuvabadus. Kaua ma ikka võdisen eksole. Suur suvi juba käes.

Olge tublid ikka  :)


PS.  Kõige olulisema unustasin kirja panna - jõutõmmetest ja kõhtutõmmetest jäi alaselg kangeks. Ja biitsepsit ja õlasurumist oli vahva teha seetõttu. Huvitav kogemus. Lõpuks oli pisar silmas. Rõõmupisar.

 No musclepain , no musclegain  :)

Soovilugu ka:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=aaIDLabalNY" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://www.youtube.com/watch?v=aaIDLabalNY</a>
« Last Edit: May 02, 2014, 01:45:58 by dront »
Logged

dront

  • Posts: 1007
    • View Profile
Re: Dront - Norra Blogi
« Reply #39 on: May 04, 2014, 03:27:22 »

Miski linnuke hakkas aknataga siristama , kuigi väljas on kottpime. Linnud aduvad ära , et päike varsti tõuseb ja hakkavad varakult häält lahti laulma. Mõnna on lebada öösel lõkkeääres ja järsku hakkab lind laulma , hommik on saabumas.
Logged

dront

  • Posts: 1007
    • View Profile
Re: Dront - Norra Blogi
« Reply #40 on: May 06, 2014, 16:50:34 »

Eilsest üle-keha-trennist jäid valusaks ainult reie-esi-lihased ja alaselg.
 Närvisüsteem sai ka tänu pikkadele ja tavapärasest sügavamatele kükkidele kerge matsu.
Magama sain jääda alles vastu hommikut , muud hullu polnudki.
 Kükke tegin viimati 16 aprillil , ega ilma kükitamata õige jalatrenn ikka ei ole .
Täna muidugi on korralik nälg ja isu , juba 2 taldrikutäit makarone munaga ära söödud +leib  , juust  , tomat , progandid.

Nojah , varsti jällegi trenni sättima. Üleliigsed makaronid vaja välja higistada.
Jube keeruline on söömist piirata , eriti peale jalatrenni. Jalad justkui iseenesest veavad kööki.
Logged

dront

  • Posts: 1007
    • View Profile
Re: Dront - Norra Blogi
« Reply #41 on: May 07, 2014, 01:18:29 »

Täna juhtus selline lugu minuga:

Õlale hantlite surumine - Tõstsin selle ettepoole , peale kätekõverdusi ei jõua enam õlasurumisi teha ju , triitseps on väsinud.
Kätekõverdused kitsalt - Raskem kui tavaline kätekõverdus , sellepärast tõstsin ettepoole.
Kätekõverdused          - Siit siis võtsin viimast.       
Tõmme kõhtu             - Üks lemmikutest.
Biitseps                     - Hammercurl ja kangiga ka.  Hammer töötab paremini.
Säär trepil                 - Kah paar pikka seeriat.

Lisandid : d-vit  , bcaa 4g enne trenni  , kalamaksaõli teelusikatäis päevas.

Pommuudis!  Just praegu sain teada , et Bonsunas on olemas ka personaalne postkast.
                  Kindlasti teadsin seda juba varasemalt , aga olin lootusetult unustanud.
« Last Edit: May 07, 2014, 01:46:53 by dront »
Logged

dront

  • Posts: 1007
    • View Profile
Re: Dront - Norra Blogi
« Reply #42 on: May 09, 2014, 03:08:50 »

Kahel päeval järjest tegin hantlitega surumist õlale. Tulemuseks oli õlavalu(mitte tavaline lihasvalu).
 Et ärge nii tehke.   No Pain No Pain  :)

Gaasimaski teema jätkuks..selline jubin lubati mulle välja sebida :
Esimese hooga vast kükke ei maksa lappama hakata sellega? Peab mingi jõukohase harjutuse valima , võhma mul ju pole.

Võibolla jalgrattasõit sobiks alustuseks , et läheks ja kihutaks jalgrattaga külavahel gaasimask peas. Aga siin on kuramuse
 palju raskeid tõususid ja nagu juba mainitud sai  , võhma mul ei ole.
« Last Edit: May 09, 2014, 03:18:13 by dront »
Logged

dront

  • Posts: 1007
    • View Profile
Re: Dront - Norra Blogi
« Reply #43 on: May 14, 2014, 23:08:02 »

Kirjutan siia ka midagi , siis saja aasta pärast hea meenutada.

Sumo jõutõmme ilma soojenduseta.
Kükk  ass to grass pikad seeriad
Kangi tõmme kõhtu (alaselg pidas vastu küll)
Hammercurl hantlitega (parematel päevadel suutsin rohkem)
Säär trepil (seljakott peab veel vastu)

Kokku 20 seeriat , enne trenni 5xBCAA tbl. Üsna kehv on neid neelata. Ei tea palju neist kasu on...
Pausid 90sek. Kellapealt enamvähem jälgin .
Haare on endiselt sitavõitu , hakkan seda ka eraldi treenima.

Homme vaja harjumuspärasest 4 tundi varem ärgata. Oleks natuke rohkem ette teadnud , oleks turupealt kuke ostnud.
Aga oleks tädil till , oleks onu (või võidaks lauluvõistluse)
Samas kui on piisavalt oluline sündmus ees , ja PEAB ärkama kasvõi keset ööd , siis lähevad silmaluugid juba enne kellahelisemist iseenesest lahti. Muidugi ei saa selle peale kindel olla ja igaks juhuks peab ikkagi kukk käepärast olema. Või telefon. Või ütled naabrile  , et hakaku muru niitma öösel. Aga muru niidetakse tavaliselt pühapäeva varahommikul ja homme on alles neljapäev.

Äkki pruugiks mingit ergutit ja passiks hommikuni siin? Siis ei peaks ärkama nii vara.
« Last Edit: May 15, 2014, 02:57:12 by dront »
Logged

dront

  • Posts: 1007
    • View Profile
Re: Dront - Norra Blogi
« Reply #44 on: May 14, 2014, 23:24:22 »

Järsku võtaks ühe lihase ja treeniks iga päev teda. Trojan soovitab igapäevaselt lailihast värvata , Vähk sai ebamaised triitsepsid igapäevasest rööbaspuude pruukimisest...     Kahe inimese soovitustest põhjapanevaid järeldusi teha on muidugi...tavaline.

Tuhanded fännid on küsinud , mis asi on makaron munaga , millest paar posti tagasi kirjutasin. No siin pole midagi keerulist : keedad makaronid ära(lühikesed , mitte nuudlid) , siis viskad pannile , praed silma järgi umbes mõne minuti ja viskad toored munad peale.
Siis rapsid kõik segamini , et ilusti makaron ja muna seguneks ja läbi küpseks. Ja ongi hüva roog valmis.

Kodanikud kes võhma treenivad , ütlen kohe ära - kõige mõjusam võhma arendamise harjutus on pikk kükiseeria. Ei usu? Parem hakka uskuma !
Näiteks teed hommikul paar toredat kükiseeriat (nii umbes oksendamiseni) ja õhtul otsustad jalgrattaga sõitma minna. Ja siis sujuvalt märkad , et harjumuspäraselt tappev mägine treeningrada ei olegi nii mägine.

Jalgrattavorm on jõle kiire kaduma.Tunduvalt kiiremini taandub kui jõusaalivorm.  Minul on nii , ma algaja ka siiski.

Igapäevaseks treeninguks sobib kõige paremini mul triitseps. Ei ole seda kunagi eriti valusaks saanud , nojah , see muutub peagi.
« Last Edit: May 15, 2014, 03:04:49 by dront »
Logged
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 16   Go Up
 

toidulisandid.ee Kaubamaja
youtube>