wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6   Go Down

Author Topic: blog of disorder  (Read 40058 times)

A.L

  • GymLeco
  • ****
  • Posts: 509
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #60 on: July 04, 2016, 07:50:20 »

Sellise maksimaalse pingutuse juures hoiad selga ikka väga hästi. Kükki on alati huvitav vaadata ja selg on Sul tõesti tugev :)

A.
Logged
What will you do if all your problems aren't solved by the time you die?

visionofdisorder

  • Posts: 445
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #61 on: July 04, 2016, 12:37:40 »

thanks mehed  :)

Tugev selg ütleks, esimesed kordused on ilusad, aga hiljem selg vajub üsna ära, mul oleks puruks selg nii :D

viimased kaks kordust oleks võinud jah natuke paremad olla. üle pika aja teen jälle low bar kükki ja natuke harjumatu oli, kang pigistas hinge kinni ja raske oli piisavalt õhku saada, mis tegi kangiga püstijäämise raskemaks.
Logged

kristo1979

  • Posts: 936
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #62 on: July 04, 2016, 15:33:46 »

Ma vahepeal ikka ka proovisin, et krt peab saama ikka, aga kui tahan teha nii, et seljale liiga mitte teha, siis raskused jäävad nii kergeks, et jalgadele väga tunda ei anna midagi ja kui raskemaks panen, siis selg hakkab kohe jamama. Tead selline vastik tunne tuleb alaselga sisse, nagu nõrkus v selline, viib igasuguse isu ära kükitada :)
Ja ometigi hoidsin ilusasti sirgelt ja nõgusalt jne, aga no mis teha, eks kui saan kunagi Georgi juurest läbi käia, või kellegi teise, siis ehk saab midagi paremaks ja saab millalgi uuesti proovida, aga praeguseks lõpetasin ära kükitamise ja üleeile oli jalapäev ja teen nüüd nii, et 12 seeriat jalapressi, 3 seeriat pingil nelipeale jalgade sirutust, kaks peale pingil 3-4 seeriat ja siis säärele 4-5 seeriat ja arvestades kuidas jalad praegu valu löövad ja kuidas trennipäeval tunne oli, siis jään seda edasi tegema ja ma usun ja loodan, et sellest on rohkem kasu, kui ma jälle teeks 1-3 seeriat kükke ja siis selg valus ja tuju läinud ja pointi pole ja jalad ikka makaronid all :)

Aga jah alaselg on sul ikka minu selja vastand, ma oleks traumapunktis pärast olnud :D haha

Logged

visionofdisorder

  • Posts: 445
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #63 on: July 04, 2016, 18:58:54 »

olid ka minul kunagi makaronid all nii et saan aru su murest. :D sääred on ikka hädised aga ma ei treeni neid ka üldse, ei viitsi lihtsalt. vb kunagi hakkan. aga 12 seeriat tundub liiga palju ühe päeva kohta. oletan et suht kõrged kordused ka ja väiksed puhkepausid, see meenutab kardiot juba. ise jaotaksin kahe päeva peale. 4-5x12 jalapressi ja teine päev midagi muud küki laadset, mis ei põhjusta valu. ja siis sinna otsa sirutused vms.
« Last Edit: July 04, 2016, 21:49:30 by visionofdisorder »
Logged

kristo1979

  • Posts: 936
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #64 on: July 05, 2016, 06:05:40 »

Kordused on soojendusest, mis on üsna kerge, alates w0-8 kordust, ehk siis raskemaid seeriaid teen 8 kordust.

Eks peab vaatama kuidas mõjub, hetkel on vara öelda aga esimese korra kohta on mulje hea ja siiani jalg täis :)

Säärt üritan teha ikka, isal olid samasugused spagetid, seega ilmselt andis osa mulle ka aga ehk saab ikka kasvama :D
Logged

visionofdisorder

  • Posts: 445
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #65 on: July 27, 2016, 17:56:07 »

3x207.5 aka "don't try this at home"



viimane kordus oli eriline shit show. käisin eile rannas ja "ujusin" üle pika aja, sellest oli selg ja kõik muu kange, aga raskused vajasid kükkimist. HC-s on hea, et saab endast maksimumi välja pigistada, mõnes saalis tullakse ütlema kui liiga valjusti treenid.
Logged

visionofdisorder

  • Posts: 445
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #66 on: August 20, 2016, 19:49:16 »

järgmine nädal proovin 250kg ära tõmmata. vahepeal kükkisin 220kg aga videosse ei saanud seda. :\ tundus nagu 5kg oleks olnud varu veel.

rinnalt surumises ka väiksed rexid tehtud, 145kg ja hiljuti 7x125kg... selle järgi peaks 150kg tegelt tulema aga teen natuke madalaid kordused enne kui proovin.

kehakaal praegu 109.8kg hommikuti. parem käsi 45.5cm, rind 124cm, kõht 96cm...
Logged

kristo1979

  • Posts: 936
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #67 on: August 21, 2016, 10:07:58 »

Tip top tulemused.

Täpselt ei mäleta enam aga 150 lükkasin esimest korda üles 2012 alguses. Kui ma ei eksi, läks 130x8 ja 140x6 vms. Umbes selline suhe oli aga eks igaüks erinev :)

Keep it up !
Logged

Enforcer

  • Posts: 560
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #68 on: August 21, 2016, 11:58:23 »

150kg päris korralik tulemus jah. Mitte väga kaua aega tagasi kirjutasid, et max 130kg - nii et kiiresti tulnud +20kg lisaks. Aga võibolla aeg lihtsalt kiirelt läinud.

Ise olen tähele pannud, et suuremate maksimumide puhul -10kg ja -20kg raskustega vajalikud seeriakordused ainult vähenevad. Siiamaani olen 130kg'ga teinud 4 kordust. Ja see nädal proovisin 140kg uuesti ja see tuli väga lihtsalt. Isegi tagumik oli pingi küljes kinni. Aga võibolla tuleks nüüd 130kg'ga juba rohkem, see oli mõni nädal tagasi.

visionofdisorder

  • Posts: 445
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #69 on: August 21, 2016, 15:03:37 »

@enforcer - ma tegin enne õlavigastust 137.5kg vist, mälu järgi 140kg aga võis olla 137.5kg, nii et lihasmälu mängib ka natuke rolli.

@kristo - 140x6 peaks olema natuke üle 160kg juba. mulle tundub, et enamus bodybuildereid maxivad siis kui tuju tuleb, mitte nii et ennem paar nädalat kõrgeid raskusi ja siis üldse kergelt kuskil nädal aega, et 100% taastunud oleksid. aga jah, mõni suudabki rohkem korduseid teha suurema % juures.
Logged

kristo1979

  • Posts: 936
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #70 on: August 21, 2016, 15:37:23 »

Eks olenevalt inimesest ja treeningutest jah, sama puuga lüüa ei saa :)

Ma ei treeni eraldi jõudu aga ego surub ikka aegajalt, et kle kamoon proovi nüüd palju läheb :D

Muidu mu rinnatreening näeb tavaliselt välja umbes nii:

50x15, 80x12, 110x8, 140x8, ja siis tuleb viimane ponnistus täislöögil, olenevalt korrast proovin kas 170, 180 või teen siis 160ga nii mitu kordust kui tuleb, enne kui pilt tasku jookseb :D

Sealt edasi rass kaldpingil surumine 2 seeriat, viimati oli 120x8 ja 135x7 smithil

edasi kaldpingil trossidega lendamine 4 seeriat kokku, kordusi ei viitsi kirjutada, seistes trosside ristamine, pullover paar seeriat ja lõpuks liblikat peale 12-15x ja pessu :) alates esimese harjutuse viimasest ehk tööseeriast (ok eelmised on ka nö tööseeriad siiski aga varuga) lähevad kõik pm karjudes, pohh palju inimesi saalis on, lükkan nii, et veri väljas ninast pm :D grammigi jõudu sisse ei jää igatahes ja kuni liblikani välja :)

kui eraldi ette võtaks jõutreeningu, jõuaks vast 200ni see aasta juba aga see pole oluline. Tahaks lihast siiski max arendada :) kuigi jah uhke on ju palju suruda ja tõmmata jne ja eks see esinemine meis kõigis sees, muidu kooksime või heegeldaksime ehk kõik :D
Logged

visionofdisorder

  • Posts: 445
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #71 on: August 21, 2016, 16:36:16 »

mul rohkem kükid ja tõmbed nii, et paaril korral tõepoolest veri ninast väljas olnud. aga mõnel vist ongi sellised liigutused, kus tunnevad nagu saab endast kõik välja anda.

"kuigi jah uhke on ju palju suruda ja tõmmata jne ja eks see esinemine meis kõigis sees, muidu kooksime või heegeldaksime ehk kõik"

tõsi ta on jah. :D
Logged

mp

  • Posts: 2362
  • tervist!
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #72 on: August 21, 2016, 19:54:41 »

"ujusin" üle pika aja, sellest oli selg ja kõik muu kange

Miks jutumärkides, ja kuidas sellest kangus tekib?
Logged

visionofdisorder

  • Posts: 445
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #73 on: August 21, 2016, 20:08:30 »

ei oska öelda kuidas see tekib, aga mul on ennemgi olnud nii, et päev peale ujumist on peamiselt alaselg kange, selline tunne nagu oleks kõvera seljaga max jõutõmmet teinud. ma oletan, et inimestel kes oskavad ujuda, sellist asja ei juhtu. mind pole kunagi keegi õpetanud ja arvatavasti teen paljusid asju valesti.
Logged

mp

  • Posts: 2362
  • tervist!
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #74 on: August 22, 2016, 14:12:34 »


Arusaadav. Kasuks tuleb kui igakülgselt end arendada :) Aga seda küll, et ujumine ei ole midagi nii safe tegevus, et seda kui kõigile sobivat "rohtu" soovitada. Traumad, eelkõige ülekoormusest tingitud, on sagedased. 

Vt ka Phelpsi jt USA koondislaste kupud RIO 2016 :D
« Last Edit: August 22, 2016, 14:15:03 by mp »
Logged
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6   Go Up
 

Kaubamaja
youtube
anything