wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 [2] 3 4 ... 6   Go Down

Author Topic: blog of disorder  (Read 34180 times)

visionofdisorder

  • Posts: 406
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #15 on: February 03, 2015, 19:10:42 »

http://www.reddit.com/r/weightroom/comments/2uln8n/t_nation_squat_mechanics_a_deep_analysis_mark/

kes viitsib inglise keelset teksti lugeda, siis siin (incarnate365 postitused) kirjutasin natuke kükist ja täpsemalt jõutõste-kükist. kuidas õigesti teha ja mis moodi Mark Rippetoe valesti õpetab. jah, see on küll "ainult minu" arvamus. tema artikli soovitan ka läbi lugeda.

trennidest väga pole rääkida midagi. teen siiamaani oma üheseid seerijaid, küki raskus 147.5kg ja high bar. 10x1 ja siis 2.5kg peale, 4x1 jne. peale järgmist tsüklist hakkan volüümi jälle juurde lisama. tõenäoliselt midagi sellist nagu 3x5-9x5. kolmetunnised trennid, here i come.

sirgete jalgadega surumise max 95kg peal ikka, which sucks. 190kg tahaks ära kükkida ilma vööta, aga peab teise stiiliga uuesti harjuma. ei tea kui kaua see võib aega võtta. ja võibolla hakkan sumo tõmmet tegema. käed on mul suhteliselt lühikesed, jalad jälle pikad. kummaline elukas  :D
« Last Edit: February 03, 2015, 19:15:48 by visionofdisorder »
Logged

Rammusten

  • Bonsuna Team
  • *****
  • Posts: 495
  • lõvi
    • View Profile
    • Youtube kanal
Re: blog of disorder
« Reply #16 on: February 03, 2015, 19:38:27 »

Kus kandis treenid/elutsed?

Jõudu!
Logged
II taseme treener. Treeningkavad ning toitumisalane konsultatsioon. stenllohmus@hot.ee
Koduleht - https://www.facebook.com/rammusten/?ref=aymt_homepage_panel

visionofdisorder

  • Posts: 406
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #17 on: February 03, 2015, 20:03:28 »

tallinn/pelgulinn  :)
Logged
Re: blog of disorder
« Reply #18 on: February 20, 2015, 09:39:05 »

Päris hea muutus tõesti ning jalad tunduvad ka väga võimsad. 8)
Motivatsiooni treeningutes. ;)
Logged
Break the rules, not the law, but break the rules. It is impossible to be a maverick or a true original if you’re too well behaved and don’t want to break the rules. After all, what is the point of being on this earth if all you want to do is be liked by everyone and avoid trouble?

visionofdisorder

  • Posts: 406
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #19 on: February 20, 2015, 20:21:57 »

thänks. vahepeal olidki ainult jalad ja muu oli pea olematu. kükk arenes kõige kiiremini.
Logged

Ali

  • Definition Health Club Australia
  • ****
  • Posts: 85
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #20 on: February 23, 2015, 13:12:43 »

Kuidas sul programm ulesse ehitatud on? Ilmselget 4 peamist harjutust + nipet napet juurde?

Uurisin veidi seda Hepburn'i meetodit ja tundub huvitav, ilmselget peab aga targalt valima, mida nii oelda assistant excersise'ks valida, kui uldse?
Logged

visionofdisorder

  • Posts: 406
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #21 on: February 23, 2015, 13:51:39 »

upper/lower stiilis. üks päev teen sirgete jalgadega surumist, lõuatõmbeid ja rinnalt surumist. lõpuks mingisugune biitsepsi ja triitsepsi harjutus. nö jalapäeval teen kükki ja kohe sinna otsa jõutõmmet, peale seda hantliga kõrvale tõmbed ja natuke kõhulihaseid (kui aega jääb).

mingisugune "row" võiks jääda. samad seeriad ja kordused suuremate harjutuste jaoks. kui midagi lisada, siis max 3 isoleerivat harjutust kõrgemate kordustega, aga väiksed seeriad. kui kasutada piisavalt kõrget volüümi surumises, siis tegelikult triitsepsit eraldi treenida ei ole vaja, lõuatõmbed erinevate haaretega treenivad biitsepsit ka piisavalt jne.  :)
Logged

Ali

  • Definition Health Club Australia
  • ****
  • Posts: 85
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #22 on: February 23, 2015, 14:09:12 »

upper/lower stiilis. üks päev teen sirgete jalgadega surumist, lõuatõmbeid ja rinnalt surumist. lõpuks mingisugune biitsepsi ja triitsepsi harjutus. nö jalapäeval teen kükki ja kohe sinna otsa jõutõmmet, peale seda hantliga kõrvale tõmbed ja natuke kõhulihaseid (kui aega jääb).

mingisugune "row" võiks jääda. samad seeriad ja kordused suuremate harjutuste jaoks. kui midagi lisada, siis max 3 isoleerivat harjutust kõrgemate kordustega, aga väiksed seeriad. kui kasutada piisavalt kõrget volüümi surumises, siis tegelikult triitsepsit eraldi treenida ei ole vaja, lõuatõmbed erinevate haaretega treenivad biitsepsit ka piisavalt jne.  :)

Ise nikerdasin miskit sellist kokku, et Squat, Bench press (4x3 - 10x3 stiilis) ja siis pullups + triits (3x8 ilmselt peaks olema piisavalt) ja teine paev oleks siis deadlift, military press (4x3 - 10x3 stiilis) ja siis Bent over row + biits (3x8). Kohtu teeks ilmselt nii oelda vabadel paev(adel). Sorry, mul ei ole eestikeelset klaverit seega inglise eesti keelne segapudru.

PS huvi parast, kaua sul naiteks 10x3 aega votab? ca tunniksesega peaks vast hakkama saama?
« Last Edit: February 23, 2015, 14:14:13 by Ali »
Logged

visionofdisorder

  • Posts: 406
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #23 on: February 23, 2015, 14:28:40 »

Ise nikerdasin miskit sellist kokku, et Squat, Bench press (4x3 - 10x3 stiilis) ja siis pullups + triits (3x8 ilmselt peaks olema piisavalt) ja teine paev oleks siis deadlift, military press (4x3 - 10x3 stiilis) ja siis Bent over row + biits (3x8). Kohtu teeks ilmselt nii oelda vabadel paev(adel). Sorry, mul ei ole eestikeelset klaverit seega inglise eesti keelne segapudru.

PS huvi parast, kaua sul naiteks 10x3 aega votab? ca tunniksesega peaks vast hakkama saama?


proovi ja vaata, mis juhtub. ise ei jaotaks niimoodi, et näiteks 10x3 kükk esmaspäeval ja 10x3 jõutõmme neljapäeval vms. keha ei taastu ära kuna lihasgrupid nende harjutustega on nii sarnased. samal päeval on sitt teha, aga harjub ära. ja vähenda oma tõmbe maxi kui nii teed.

alguses mingi 1.5 tundi, lõpuks läks üle kahe tunni.

see link ehk aitab natuke asjades selgusele jõuda: http://tnation.t-nation.com/free_online_forum/sports_body_training_performance_bodybuilding_article/hepburn_solution_for_strength_and_power_1 (twiceborni postitused)
Logged

visionofdisorder

  • Posts: 406
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #24 on: March 05, 2015, 23:40:52 »

natuke tänasest trennist ja "õppetunnist"

alustasin military pressiga nagu tavaliselt, tegin soojendused jne. viimane soojendus läks kuidagi vaevaliselt, mis pole minu puhul just kuigi määrav, aga peale esimest tööseeriat oli küll tahtmine koju minna. kang pea kohalt liikus edasi nii kuradi aeglaselt. nagu triitsepsis üldse jõudu poleks. vahetasin peale teist seeriat kangi ühe sirgema vastu ja lootsin, et ehk aitab. nope. ei jõudnud üldse enam. no mis toimub? 6 seeriat oli vaja teha ja kolmas enam ei läinud ülesse. kaks korda proovisin ja ei suutnud. ok, fuck this, teen midagi muud... istusin ja vahtisin seina u. 5 minutit ja järsku tuli selline jube vihahoog, et krt kuidas ikka ei jõua? tuli meelde selline asi nagu "where there's a will there's a way". hakkasin uuesti soojendama, 50kg oli nagu udusulg, mis oli väga motiveeriv. jõudsin jälle esimese tööseeriani ja kasutasin seda viha, mis tekkis kui mõtlesin et ei ma ei saanud oma eesmärgiga hakkama. tuli ära esimene... ja siis teine... kolmas... kuni kuus seeriat täis. motherfucker. :D peale seda tegin trenni edasi nagu midagi poleks juhtunud.  8)

muusikat -
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=fgFVR8vTrog" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://www.youtube.com/watch?v=fgFVR8vTrog</a>
Logged

Enforcer

  • Posts: 558
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #25 on: March 07, 2015, 12:48:37 »

Hakkasin mõtlema, kui laialt peaks kangist kinni hoidma, kui lamades surumist teha. Mida sa soovitad? Ise hoian keskmised sõrmed nende ringide peal. Kas peaks laiemalt või kitsamalt?

metsakaja

  • Posts: 799
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #26 on: March 07, 2015, 16:20:14 »

Ma ise teen vahest nii laialt kui võimalik suht. Kuna raskused väiksed siis päris hea nii vahelduseks. (:
Logged
''Yes you have got the wrong interpretation, mixed up with vain....vain imagination''

AldoV

  • Posts: 738
  • Train harder, recover faster.
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #27 on: March 07, 2015, 16:30:17 »

Ma ise teen vahest nii laialt kui võimalik suht. Kuna raskused väiksed siis päris hea nii vahelduseks. (:

Max laiusega hakkab õlgadele kõvasti ja ei soovitaks pigem pikas perspektiivis. Praegu ma ise teen nii et kõige laiema haardega jääb  nimetissõrm rõngastest väljapoole või rõnga peale ja töötleb rinda väga hästi. Kui laiemalt võtan ja vahepeal taastuda ei lase lihasel(järjest mitu trenni tihedalt)  siis ühel hetkel lööb sellise valu sisse et nädal-kaks on õlg taastusravi all.
Logged
Train harder, recover faster - and again and again and again https://instagram.com/aldo.v
Follow-Instagram

metsakaja

  • Posts: 799
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #28 on: March 07, 2015, 17:22:22 »

Max laiusega hakkab õlgadele kõvasti ja ei soovitaks pigem pikas perspektiivis. Praegu ma ise teen nii et kõige laiema haardega jääb  nimetissõrm rõngastest väljapoole või rõnga peale ja töötleb rinda väga hästi. Kui laiemalt võtan ja vahepeal taastuda ei lase lihasel(järjest mitu trenni tihedalt)  siis ühel hetkel lööb sellise valu sisse et nädal-kaks on õlg taastusravi all.

Egas ma ka pidevalt ei tee ja kui õlga väga kütma hakkab siis muidugi tõmban tagasi. Üleüldse, ma saan max raskuseks 60kg panna (:
Ja mis rõngastest jutt käib  :-[ Mis see vahe sentimeetrites olla võks?
Logged
''Yes you have got the wrong interpretation, mixed up with vain....vain imagination''

visionofdisorder

  • Posts: 406
    • View Profile
Re: blog of disorder
« Reply #29 on: March 07, 2015, 19:10:50 »

Hakkasin mõtlema, kui laialt peaks kangist kinni hoidma, kui lamades surumist teha. Mida sa soovitad? Ise hoian keskmised sõrmed nende ringide peal. Kas peaks laiemalt või kitsamalt?

oleneb kehatüübist ja kuidas endale tundub. ise hoidsin ka keskmised sõrmed rõngaste peal, aga õlad hakkasid valutama. nüüd on "sõrmuse sõrm" rõngaste peal.

ja see vahe peaks olema 81 cm enamus kangidel.
« Last Edit: March 07, 2015, 19:12:24 by visionofdisorder »
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 ... 6   Go Up
 

toidulisandid.ee Kaubamaja
youtube>
anything