wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1] 2 3 ... 10   Go Down

Author Topic: ATS LOOT YouTube | Sushi  (Read 25180 times)

L.Ats

  • Posts: 93
    • View Profile
ATS LOOT YouTube | Sushi
« on: April 10, 2017, 10:12:20 »

Tere, bonsuna!

Nimeks mul Ats ja pärit olen Tartust.

Bonsuna foorumis olen vaikselt jälginud Jääger Andrease, Sandri ja Jokeri tegemisi.

Nagu pealkiri ütleb, siis hakkan oma tegemisi kajastama YouTube platformil ja mõtlesin, et jagan seda ka siin.
Proovin siia kirjutada veits tagamaid ja muud, mis videodest välja jääb.

Miks ma kanali tegin?
Erinevaid kanaleid olen jälginud juba aastaid ja möelnud, et päris kihvt oleks ise miskit jagada.
Seega võtsin nüüd end kätte ja tegin miskit, mis heidutas päris palju.

Nimelt oli neid kohti laupäeval palju (lintivõtmise päev), kus oleks end peaaegu täis lasknud. Olgu see siis saalis enda filmimine või kuskil kodus enda filmimine.
Eks me oleme ikka harjunud end peeglist vaatama ühe nurga alt ja häält arvad ka teadvat.
Lisaks veel muidugi vana hea dilemma, et mida inimesed arvavad...  Arvavad, mis nad arvavad, ei tohi lasta sel pidurdada enda tegemisi.

Kõike seda ajendas tegema ütlus:" Tee asju, mis sind hirmutavad".
Enne laupäeva polnud ma Paintist kaugemale jõudnud, rääkimata siis veel video monteerimisest.

Eesmärk oleks nädalas üks või kaks videot teha, mis oleks informatiivsed või lihtsalt meelelahutuslik.

Ehk siis, kui pakub huvi, vaadake ja andke teada, kuidas tundub.

http://www.youtube.com/channel/UCDaojYZDJ3X4KG5kcB3YsiA
« Last Edit: November 14, 2017, 17:19:53 by L.Ats »
Logged

sc0rpion

  • staar-troll
  • *
  • Posts: 349
    • View Profile
Re: ATS LOOT JuuTuubis
« Reply #1 on: April 10, 2017, 11:27:10 »

kas su Youtube kanal on tasuta või tasuline?
dopingu-Oti hiljutisele medalile ei elanud keegi kaasa, õnnitles vaid äripartner Vähk, kes sööb proteiini arstide soovituste mahus (ca 50g päevas) nagu ka Archangel ja enamus maailmast, hiljutist Fitshopi/ekfl võistlust kommenteerisid/kiitsid taas ainult Fitshopi enda töötajad- mis on sinu arvates põhjuseks, miks Fitshopi leer rahvale huvi ei paku: ainult ise teevad endale ja kiidavad end peale, vahelduseks kahjustavad valdkonda, näiteks keelavad Marekul esineda ja rahval olla.
« Last Edit: April 10, 2017, 11:34:17 by sc0rpion »
Logged

L.Ats

  • Posts: 93
    • View Profile
Re: ATS LOOT JuuTuubis
« Reply #2 on: April 10, 2017, 11:33:04 »

No ikka tasuta, kuidas siis muidu.

See ongi kogu selle youtube keskkonna võlu.
Põhimõtteliselt nagu TV aga saad ise saateid valida mida ja kaua vaatad.
Samuti saad video alla kommenteerida ja suhelda reaalselt video tegijaga, et mis meeldis, mis mitte, küsida küsimusi jne.

Logged

sc0rpion

  • staar-troll
  • *
  • Posts: 349
    • View Profile
Re: ATS LOOT JuuTuubis
« Reply #3 on: April 10, 2017, 20:02:12 »

sõnastan selgemalt eelmise küsimuse, aga vastamiskohustust pole, lihtsalt tõstame valdkonna diskussiooni ja sinu blogi aktiivsust:

oled arvatavadti kursis, et kulturismi liidu presidendiks saab ainult siis kui kasutad dopingut ja töötad Fitshopi äris. Praegune president, nn fotoka-Ott, tuntud petukavadega äritseja jne, jagas spordikommuuni kaheks inimgrupiks, leeriks.
Üks leer on nn Oti leer, need on fitness.ee saidil ja fitshopi äri edendajad, ntx meldooniumi esipropageerijad Reval Team.
Valdkonna uute blogijate/liikmete käest oleks huvitav kuulda, et mida nad arvavad Oti leerist.
Miks Oti medalid ja Fitshopi võistlused kedagi ei huvita, peale Fitshopi oma töötajate/partnerite- kas Oti leer on siis nii halva mainega tõesti?
Logged

L.Ats

  • Posts: 93
    • View Profile
Re: ATS LOOT JuuTuubis
« Reply #4 on: April 10, 2017, 23:29:13 »

Algselt nägin ainult seda tasustamise rida ning kui hiljem silmasin ülejäänut, siis olin kahe vahele, kas vastata või mitte.

Minul üleüldiselt on peaaegu, et ükskõik, mis leeris ja kes on.
Olen Otiga kokkupuutunud ja suhelnud ning isiklikult sain hästi läbi, teisi kahjuks või õnneks mul au tunda pole.

Ega siin Interneti avarustes selle lahkamine ei muuda kahjuks olukorda.
Kui me, ehk siis inimesed, kes tegelevad raua tõstmisega ja oma keha vormimisega, ei suuda ühte hoida ja ühte asja ajada -
Siis kuidas peaks me teisi innustama meiega liituma, kui käib ainult üks nn pori loopimine.

Ma olen siiski arvamusel, et kõik algab meist endist ning teisi me muuta nii kui nii ei saa.




Logged

S

  • Posts: 58
  • #VeganGainz
    • View Profile
Re: ATS LOOT JuuTuubis
« Reply #5 on: April 11, 2017, 07:35:50 »

Tere Ats . Video alguses see fastfoward vōiks veidi kiirem olla, praegu vaatasime minuti auto sōitu. Vōiksid ka rääkida miks sa midagi teed, näiteks 2x150 tööseeria on ilmselt paljudele vōōras. Natuke rääkida oma lähenemisest.
Edu ja jōudu. Panin follow ära youtubes.
Logged
Hello my strong strong friends!

L.Ats

  • Posts: 93
    • View Profile
Re: ATS LOOT JuuTuubis
« Reply #6 on: April 11, 2017, 09:21:25 »

Tere Ats . Video alguses see fastfoward vōiks veidi kiirem olla, praegu vaatasime minuti auto sōitu. Vōiksid ka rääkida miks sa midagi teed, näiteks 2x150 tööseeria on ilmselt paljudele vōōras. Natuke rääkida oma lähenemisest.
Edu ja jōudu. Panin follow ära youtubes.

Tänud tagasiside eest.

Eks selle esimese video eesmärk ei olnudki oma nn treeningule lähenemist lahti seletada vaid pigem algust teha filmimisega jne.
Tulevikus proovin kindlasti rääkida enda lähenemisest ja kuidas hoian saalis käigu huvitavana.

Lisaks üritan videodes hoida sellist 10-15min piiri, ehk siis ühte videosse kõike ei pressi :)
Logged

treenija123

  • Posts: 123
    • View Profile
Re: ATS LOOT JuuTuubis
« Reply #7 on: April 11, 2017, 19:51:39 »

Hei, tubli ettevõtmine !

Mis programmi monteerimisel kasutad ?
Logged

L.Ats

  • Posts: 93
    • View Profile
Re: ATS LOOT JuuTuubis
« Reply #8 on: April 12, 2017, 12:23:39 »

Hei, tubli ettevõtmine !

Mis programmi monteerimisel kasutad ?

Hei, tänan. Hea kuulda, kui meeldib.

Kuna mina enne selle video monteerimist Paintist kaugemale ei olnud jõudnud, siis kasutan hetkel lihtsalt iMoviet.
Kui põhitõed selged ja iMovie hakkab pidurdama arengut, siis lähen üle millelegi professionaalsemale (äkki.. Adobe Premiere? )
Siin kohal oskab võib-olla keegi targem midagi soovitada.
Logged

L.Ats

  • Posts: 93
    • View Profile
Re: ATS LOOT JuuTuubis // vlog nr2
« Reply #9 on: April 12, 2017, 20:48:02 »

Hei !

Nagu pealkirjas kirjas, siis teine video on riputatud Juutuubi üles.

Esialgselt oli plaan proovida nädalas laadida üles üks video.
Kuid nautisin seda protsessi ning sattusin tuhinasse ja võtsin teise ka linti.

Seekord mõne sõnaga mõtetest, kui laadisin video üles.
Ning suurem osa on siis rinna ja biitsepsi trenn saalis.

Loodan, et teile meeldib, huvitav oleks teada, paljud üldse pilgu peale viskavad.

Kui meeldib, ära ole kade ja viska Like videole, siis tean, et kellelegi pakub meelelahutust.

https://youtu.be/WbkNwjUqSrI
Logged

treenija123

  • Posts: 123
    • View Profile
Re: ATS LOOT JuuTuubis // vlog nr2
« Reply #10 on: April 12, 2017, 21:49:58 »

Muidu igati positiivne video ja ettevõtmine.

Treeningust nii palju, et seeriate arv jne on mõttetu overkill, selle suure mahuga sa lihast ei võida, pigem teed karuteene ja taastud kauem, reaalselt kasu nendest liigsetest seeriatest ei ole.

Rinnale oleks efektiivne teha 1 harjutus horisontaalis surumine, üks pos kaldega surumine ja siis mingi lendamine juurde. Igat 3 seeriat, lamades surumist 3x6-8, pos kaldega surumist 3x8-10 ja lendamist 3 seeriat 10-12. Max pingutusega muidugi viimased kordused aga mitte täis suutlikkuseni. Kui tunned, et järgmist kordust ei tule enam siis on paras aeg kang ära panna. Ja nii 2 korda nädalas läbi. Siin aga ei jaksanud kokku lugedagi, mitu seeriat tuli, 5+5+5+5+4 jne :)

Jutt käib tööseeriatest siis ja see vaid mu soovitus, ei pea järgima, jäi silma lihtsalt :)

Teine asi, mis silma jäi on see, et biitsa kui teed kaldpingil siis selle mõte on anda pikale peale parem venitus... Kui sa kätt aga kehaga paralleelselt hoiad siis seda ei toimu ja on sama efekt, kui istuksid püsti vertikaalis.

Ehk siis lihtne nõks ja langetad käed otse alla kukkuma vertikaali ja keha jääb kalde alla ja biits saab korraliku venituse. Ja niimoodi toimub max pingutus viimases kolmandikus ja kui teistpidi kaldes oleksid, ehk keeraksid ümber ennast pingil näoga seljatoe vastu ja käed otse alla jooksma, toimub max pingutus esimeses kolmandikus, kus gravitatsioon on tugevaim.

Muidu aga tiptop, anna minna :)
« Last Edit: April 12, 2017, 22:02:05 by treenija123 »
Logged

L.Ats

  • Posts: 93
    • View Profile
Re: ATS LOOT JuuTuubis // vlog nr2
« Reply #11 on: April 12, 2017, 22:46:22 »

Muidu igati positiivne video ja ettevõtmine.

Treeningust nii palju, et seeriate arv jne on mõttetu overkill, selle suure mahuga sa lihast ei võida, pigem teed karuteene ja taastud kauem, reaalselt kasu nendest liigsetest seeriatest ei ole.

Rinnale oleks efektiivne teha 1 harjutus horisontaalis surumine, üks pos kaldega surumine ja siis mingi lendamine juurde. Igat 3 seeriat, lamades surumist 3x6-8, pos kaldega surumist 3x8-10 ja lendamist 3 seeriat 10-12. Max pingutusega muidugi viimased kordused aga mitte täis suutlikkuseni. Kui tunned, et järgmist kordust ei tule enam siis on paras aeg kang ära panna. Ja nii 2 korda nädalas läbi. Siin aga ei jaksanud kokku lugedagi, mitu seeriat tuli, 5+5+5+5+4 jne :)

Jutt käib tööseeriatest siis ja see vaid mu soovitus, ei pea järgima, jäi silma lihtsalt :)

Teine asi, mis silma jäi on see, et biitsa kui teed kaldpingil siis selle mõte on anda pikale peale parem venitus... Kui sa kätt aga kehaga paralleelselt hoiad siis seda ei toimu ja on sama efekt, kui istuksid püsti vertikaalis.

Ehk siis lihtne nõks ja langetad käed otse alla kukkuma vertikaali ja keha jääb kalde alla ja biits saab korraliku venituse. Ja niimoodi toimub max pingutus viimases kolmandikus ja kui teistpidi kaldes oleksid, ehk keeraksid ümber ennast pingil näoga seljatoe vastu ja käed otse alla jooksma, toimub max pingutus esimeses kolmandikus, kus gravitatsioon on tugevaim.

Muidu aga tiptop, anna minna :)

Tänan tagasiside eest, ülimalt kihvt, et keegi viitsib reageerida ;)

Seeriate arvust nii palju, et mulle meeldib suure mahuga treenida, naudin seda ning lisaks on mul kava jaotatud neljaks, ehk siis jalad, rind/biits, selg/säär ja õlg/triits ehk siis 4trenni 1 off. Vahest isegi 3+1, oleneb kuidas tunne on. Samas, kui minek hea , asendan puhkepäeva 30-45min kardioga.
Aga kui teeks vaid 3 harjutust 3 tööseeriat, siis oleks nädalas summaarne seeriate arv ühele lihasgrupile 9, heal juhul statistilise keskmisena 12.


Enamasti ,per lihasgrupp, sihin 18-20 tööseeria kanti nädalas. Triits ja biitseps pigem 10-12.

Kas see nüüd kõige optimaalsem ja õigem tee maksimaalse lihaskasvuni, ma ei tea, aga niimoodi ma naudin maksimaalselt oma treening protsessi, ning see on minu jaoks peamine. ;)
Samas pean alati meeles, et progress peab olema, olgu see siis raskustes edasi minek või suutlikus teha rohkem kordusi või parem sooritus.

Üritan neid mõteid ka mõnes videos vb laiemalt adresseerida. Aga tänan siiski soovituste eest, eks ma olen ka mõelnud, et vb peaks treening sagedust tõstma ja mahtu per treening madalamaks tooma, aga ma tiba põikpäine seega võtab aega, et ma tahaks aru saaks asjadeks :D

PS. Seda biitsepsi pingil sooritust proovin muuta järgmine trenn, vaatan tundub.
Logged

TK

  • Posts: 92
    • View Profile
Re: ATS LOOT JuuTuubis // vlog nr2
« Reply #12 on: April 12, 2017, 23:05:02 »

Kui pikk sul tavaliselt trenn saab?
Äkki oled liiga mures, mis teised arvavad. Mis nad ikka arvavad - tubli poiss, teeb sporti, viitsib jagada. Hästi arvavad.
Logged

treenija123

  • Posts: 123
    • View Profile
Re: ATS LOOT JuuTuubis // vlog nr2
« Reply #13 on: April 12, 2017, 23:15:53 »

Need on sellised soovituslikud optimaalsed arvud, mis üldsusele optimaalselt mõjuvad.

Aga nagu alati on ka erandeid. Lihtsalt võid nautida hetkel, kuna oled noor ja energiat täis. Küsimus on vaid selles, kas sellel mahul ka mõtet on. Kui saavutad sama efekti ka poole vähema mahuga siis veidi pointless ju vehkida nii palju :) Siit jätkates, kui saavutaksid vähe teise lähenemisega veel enam ja tuleks siiski vähem seeriaid kokku siis oleks ju veel parem :)

Selge aga see, et selle enda jaoks õige välja kompimisega läheb aastaid aega ja samuti see õige on pidevas muutumises koos kõige muuga seega ei suru peale :) Tee nii nagu endale meeldib, ilmselgelt mingit ühist tõde või õigust pole nagunii olemas.

Whatever works best ;)

Ise treenin upper/lower spliti järgi ja võrreldes sellise tavalise bro splitiga on mulle andnud väga häid tulemusi. Mõlemast nii upper kui lower ehk ülakeha ja alakeha splittidest on 2 erinevat versiooni, mida ma olen ise modifitseerinud veidi ja nii lasen koguaeg. Üle päeva on trenn, üks nädal 4 trenni, teine 3. Lihas saab läbi töödatud igal neljandal päeval otseselt. ehk ca 2x nädalas peaaegu. Mulle sobib nagu rusikas silmaauku ja raskused kasvavad iga trenn. Harjutused on siis erinevad mõlemal upperi päeval ja mõlemal loweri päeval.

Ma räägin siis naturaalsest treenimisest ja selle optimiseerimisest :)

Üks põhjus, miks need bro splitid ei ole optimaalsed ongi see, et on stiilis eraldi rinnapäev või siis rind + biits ja selg + triits või eraldi seljapäev jne ja tavaliselt ongi arusaam selline, et peab mahtu olema seal 20 seeriat ja väiksematel 10-12 jne, mis tegelikult on liigne. See pole nii, et mida rohkem seda uhkem, on teatud mõte alati asjal, kus efektiivsus on maksimaalne. Pidades silmas ka taastumist jne, mitte ainult saalis lammutamist :) Teine viga, miks need splitid ei ole optimaalsed on seetõttu, kuna üks trenn jääb teisest liiga kaugele, ehk võiks sagedamini teha.

Oletame, et teed esmaspäeval rinda ja järgmine esmaspäev uuesti siis naturaalile on see vahemik liiga pikk. Lihas on taastunud ca 48h jooksul ja võiks juba uuesti anda tuld. Muidugi selle kõigega peabki olema kõik kooskõlas, nii seeriate arv, korduste arv, pauside pikkus, harjutuste valik jne.

Logged

L.Ats

  • Posts: 93
    • View Profile
Re: ATS LOOT JuuTuubis // vlog nr2
« Reply #14 on: April 12, 2017, 23:18:39 »

Kui pikk sul tavaliselt trenn saab?
Äkki oled liiga mures, mis teised arvavad. Mis nad ikka arvavad - tubli poiss, teeb sporti, viitsib jagada. Hästi arvavad.

Tänud, jällegi hea kuulda

Trenni pikkus oleneb esimese harjutuse iseloomust enamasti. Eriti just jala või selja päeval.
Kui esimene jõule suunatud harjutus (kükk , tõmme, surumine) on pigem rasked(2sed /3sed) ja rohkem sette siis asi venib tiba. Just seeriate vaheliste pauside tõttu.

Ütleme , et keskmisel 2h , seal sees soojendus ja mobilisatsiooni harjutused.
Logged
Pages: [1] 2 3 ... 10   Go Up
 

Kaubamaja
youtube