wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Aleksi blogi  (Read 3368 times)

aleks144

  • Posts: 76
    • View Profile
Aleksi blogi
« on: January 25, 2015, 19:23:29 »

No tsau,

Olen 21a, 191cm pikk ja kaal täna pärast trenni 97kg. Trenni hakkasin tegema umbes 14 aastaselt, aga algusaastatel teadmisi toitumisest polnud ja sai suht tühja rapsitud. Hetkel ka toitumine kindlasti ideaalne ei ole, lihtsalt üritan vähemalt 150g valku kätte saada ja süskarid rasvad enamvähem kontrolli all hoida.

Viimane kuu on trennijaotus olnud enamasti olnud nii:

esmasp: rind, triits
teisip: maadlus
kolmap: jalg, säär ja vahel kõht
nejap: maadlus
reede:selg, õlg
laupäev puhkus
pühap: jalg, säär.

Jalga teen kaks korda nädalas, sest see on kõige nõrgem lihasgrupp ja proovin järgi aidata( mäletan kui alustasin treeningutega, siis nt ei jõudnud veel 46kg kükki teha  ;D ).

Enamus trennidest ei tee ma eriti suurte raskustega, vaid proovin saada max. tunnetust lihasel korraliku tehnikaga.

Täna jalg:

Kükk 60x8,60x8,80x6,80x6,80x6 ja otsa kaks seeriat eeskükki 60kg 10/10x (kõik seeriad tegin nii, et kandade all olid kettad ja saaks parema tunnetuse nelipeale)
Väljaasted hantlitega 3 seeriat
Jalapress jalad laialt(rohkem tagaosale) 4 seeriat
Säärtesirutused ette 4 seeriat
Siis sai aeg otsa ja ei jõudnudki säärt teha  :-\

Paar pilti kah.







Logged

aleks144

  • Posts: 76
    • View Profile
Re: Aleksi blogi
« Reply #1 on: January 26, 2015, 22:28:22 »

Täna oli selg ja õlg, tegin väikeste raskustega ja ülihea tunnetusega, et tunneks kuidas lihas töötab  :)
Raskusi kirja panema ei hakka, aga harjused olid sellised:

Lõuatõmbed 3x8
Plokil allatõmbed 6x10
Ettekallutatult kangitõmbed vastu rinda 4x10
Face pulls 4x10
Õlakehitused 4x10

Õlale tegin seistes lendamist, plokil alt tõsteid ja ettekallutatult hantlitega tagaosale.

Kuna seljast eriti värskeid pice pole, panen paar tk eelmisest suvest.
Logged

aleks144

  • Posts: 76
    • View Profile
Re: Aleksi blogi
« Reply #2 on: March 01, 2015, 18:45:20 »

Tsau,

Ei ole mõnda aega kirjutanud, samas pole midagi erilist ka uut olnud. Kaalu on kuu ajaga umbes 1kg juurde tulnud, mis on suht ok kuna ei pea dieeti nagunii ei pea hetkel ja kaloraaz suht kõrgel.

2 nädalat tagasi otsustasin hakata regulaarselt jõutõmmet tegema. Sellega kaasnevalt panin ka väikse eesmärgi omale, nimelt siis tahaks 200kg ära tõmmata. Praegu on max ~160 kg..viimane trenn proovisin siis tuli kerge varuga 150. Kuupäeva millal seda ära teha tahaks ei oska panna, eks jooksvalt näis kuidas tuleb jõudu juurde.

Täna oli jalg,

Kükk 80x6, 90x3x6, 100x5
Säärtesirutused ette 5s, kõik suht maxini
Plokil kick backs tagaosale
Säärtekõverdusi 4s
Jalapress 4s.

Üritan edasipidi enamus trenne kirja panna, et oleks parem ülevaade arengust, või siis selle puudusest  :D
Logged

Kiilakas1991

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 761
    • View Profile
Re: Aleksi blogi
« Reply #3 on: March 01, 2015, 19:48:19 »

Lause viimane pool pani muigama küll :)
Logged

aleks144

  • Posts: 76
    • View Profile
Re: Aleksi blogi
« Reply #4 on: March 05, 2015, 22:20:07 »

Selg

Jõutõmme 100x8,100x8,120x6,120x6,130x4,130x4 (ei teinud maxini, järgmine trenn ilmselt 140 seeriad)
Lõuatõmbed 6x8
Plokil allatõmbeid (ette) 3x8
Traktor 3x8
Õlakehitused 60x8,80kg 4x10
Lõppu 4 seeriat kõhtu rulliga.
Logged

aleks144

  • Posts: 76
    • View Profile
Re: Aleksi blogi
« Reply #5 on: March 13, 2015, 23:50:40 »

Hello,

Täna tõmme, enne trenni oli ilge väsimus ja ei viitsinud trenni minna, aga võtsin end kokku ja tegin normaalse trenni. Pärast trenni nagu ikka tunne ja tuju parem  ;).

Jõutõmme 90x8, 120x6, 140x5, 140x5, 145x3, 150x2. Oleks ausaltöeldes veel jõudnud teha, aga kang suht sile ja libiseb käest ära..vb haare ka veits nõrk. Peab vist mageesiumi ostma, siis saab järgmine trenn endast kõik anda  :). Märgin ära ka, et kõik tõmbed teen ilma vööta.
Edasi lõuatõmbed 4x8
Ja lõppu kangi kõhu alla tõmbeid 60kgx4x10, tunnetuse peale.

Tegin seljast pildi kah pärast trenni, vb postitan selle ka hiljem.

/lisasin pildi, tundub et vaikselt areneb
« Last Edit: March 14, 2015, 00:06:04 by aleks144 »
Logged

Kiilakas1991

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 761
    • View Profile
Re: Aleksi blogi
« Reply #6 on: March 14, 2015, 11:23:21 »

Oii, SUht kena  8)
Logged

aleks144

  • Posts: 76
    • View Profile
Re: Aleksi blogi
« Reply #7 on: April 18, 2015, 15:33:01 »

Hei,

Ei ole mõnda aega kirjutanud nüüd..muidu ikka trenni teinud aga vahepeal oli 10 päevane paus reisi tõttu.
Igaljuhul, kaal hommikul 94.2 kg ehk siis veitsa alla võtnud. See nädal igapäev trenni teinud, aga sellised pool luuravad. Homme juba raskem jõutõmme, panen siis numbrid siia kah kirja.

Hetkevormi pilt ka.
Logged
Pages: [1]   Go Up
 

Kaubamaja
youtube