wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco

Poll

Rohkem:

Pilte
Videot
Pikka juttu

Pages: 1 [2] 3 4 ... 27   Go Down

Author Topic: Aldo blog. Journey to 20 inch guns and more  (Read 124114 times)

AldoV

  • Posts: 738
  • Train harder, recover faster.
    • View Profile
Re: A blog. ###
« Reply #15 on: December 11, 2014, 19:51:43 »

Täna kükk, parimad setid üles kuni 140x11 ja 160x5 ja peale kükke jm kokku 8 seti.
Lisaks käesurumine-kangiga istudes randmekõverdused 60kgx25 ja 100kgx6 emaselt ja peale harjutusi, kokku 9 seti.
« Last Edit: December 11, 2014, 19:53:29 by AldoV »
Logged
Train harder, recover faster - and again and again and again https://instagram.com/aldo.v
Follow-Instagram

AldoV

  • Posts: 738
  • Train harder, recover faster.
    • View Profile
Re: A blog. ###
« Reply #16 on: December 13, 2014, 14:09:12 »

Eile sai kõvasti laetud ja täna oli hea tugev tunne.
Mõtlesin et kasutan selle ära ja tegin kiire rind+triits trenni. Rinnalt surumine üles kuni 120kg x 11 ( kuna osad kettad auguga siis reaalne 116-117 vb ) mis iseenesest hea tulemus. Täna jälle laadimine õhtul (sünnipäev) ja ehk kunagi peaks ka cutima hakkama, ei taha vormi päris käest ära ka lasta, ehk siis vastavalt peeglile tegutsema.
Valgud on min. 200g päevas et lõhkuma ei hakkaks keha ja ülejäänud vastavalt baaskavale mis on paigas + lisaks tuleb päevas snäkke mis hetkel töötavad bulkimiseks.
Logged
Train harder, recover faster - and again and again and again https://instagram.com/aldo.v
Follow-Instagram

AldoV

  • Posts: 738
  • Train harder, recover faster.
    • View Profile
Re: A blog. ###
« Reply #17 on: December 17, 2014, 20:20:43 »

Sai käidud HC Gym-is täna....meeldis. Väga "kodune" saal, hardcore, ei meeldi millegipärast väga fancy saalid.
Tegin jõutõmmet, kohe tundsin vahet selles, et kang oli seal väga hea gripiga - ehk käed, jalad olid pärast mõnusalt lõhki  ;D
Soojendus, tõmme üles kuni 210 x 7, ja paar tööseeriat peale (vööga, mis oli küll natuke suur mulle; gripiga probleemi üldse polnud kuna muster lihtsalt sõi ennast naha sisse, tänu sellele ka ei läinud jõudu kaduma ja jõudsin rohkem tõmmata, mõnus), veel rowing ja käesurumisvärki. Üldiselt meeldis ja kui saan, hakkan seda varianti edaspidi ka kasutama.
Logged
Train harder, recover faster - and again and again and again https://instagram.com/aldo.v
Follow-Instagram

Enforcer

  • Posts: 558
    • View Profile
Re: A blog. ###
« Reply #18 on: December 19, 2014, 21:09:56 »

Ma vaatasin natuke videosid sellest newschool armwrestlingust. Kas see on enam armwrestling, kui vajutakse juba peaga laua alla, et teise käsi maha saada? ???

Ma ei tea, kes on selles spordis kõige kõvem tegelane. Kas tal oleks selliste tegelaste vastu mingi võimalus?
Arm Wrestling: Anthoneil vs Tristen

AldoV

  • Posts: 738
  • Train harder, recover faster.
    • View Profile
Re: A blog. ###
« Reply #19 on: December 19, 2014, 22:25:20 »

Need on seal videos naljanumbrid.

Üks kõvemaid näiteks on Denis Cyplenkov - rammumees/käesuruja.
Stiilinäide:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=U4A8WqL72zg" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://www.youtube.com/watch?v=U4A8WqL72zg</a>


Ja kõrvale ameeriklane John Brzenk - väike kutt, lõpetas pro karjääri, mingi 25 kordne maailmameister ca.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=VmwAUNDiySQ" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://www.youtube.com/watch?v=VmwAUNDiySQ</a>


Ajad küll erinevad aga spetsiifiline jõud on väga tähtis ning tehnika.
Jah on mehi kes poevad konkreetselt laua alla jne. kuid antud match peaks suht ok olema sellega seoses et mingil määral on vaja lihtsalt kehaga kaasa liikuda et mitte tappa liigeseid.

Ja soovitan veel vaadata:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=xgjShXQGSAk" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://www.youtube.com/watch?v=xgjShXQGSAk</a>



Anyways täna kiire trenn, soojendus ja rind kuni 130kg x 5 üles, õlg+biits.
Logged
Train harder, recover faster - and again and again and again https://instagram.com/aldo.v
Follow-Instagram

metsakaja

  • Posts: 799
    • View Profile
Re: A blog. ###
« Reply #20 on: December 19, 2014, 22:50:44 »

Mulle meeldib see video. Dominate (:   " Stand up, so i can win...yeaah baby" :D

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=PhCJKdf4zTU" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://www.youtube.com/watch?v=PhCJKdf4zTU</a>

« Last Edit: December 19, 2014, 22:55:09 by metsakaja »
Logged
''Yes you have got the wrong interpretation, mixed up with vain....vain imagination''

AldoV

  • Posts: 738
  • Train harder, recover faster.
    • View Profile
Re: A blog. ###
« Reply #21 on: December 29, 2014, 20:39:07 »

Sai veits Koplis lammutatud HC gymis.
Jõutõmme parim 210+lukud 6x, peale veel tõmmet, rowing ja biitseps.
Proovisin posida ka veits aga suht algaja vääniku pildid jäid, niiet pole midagi näidata.
Sätin menüüd natuke et nulli kaloraaziga minna ja siis vaikselt allapoole.
8)
« Last Edit: July 21, 2015, 09:32:02 by AldoV »
Logged
Train harder, recover faster - and again and again and again https://instagram.com/aldo.v
Follow-Instagram

AldoV

  • Posts: 738
  • Train harder, recover faster.
    • View Profile
Re: A blog. ###
« Reply #22 on: January 03, 2015, 17:01:37 »

Jõutõmme kuni 210 x5; x3 ; kuna tõmbasin peopesast naha maha ja kangi kohe üldse ei saanud hoida  >:(
Ja ploki tõmme ülevalt, biits kangiga, hantliga.
Eks vaatab kuidas see jama taastub.
Logged
Train harder, recover faster - and again and again and again https://instagram.com/aldo.v
Follow-Instagram

AldoV

  • Posts: 738
  • Train harder, recover faster.
    • View Profile
Re: A blog. ###
« Reply #23 on: January 09, 2015, 21:41:48 »

Enne trenni tundus et käsi sai korda aga pingutasin natuke üle jälle, tõmbas päris ebamugavatest kohtadest naha lahti jälle, õnneks midagi väga pole küll enam viga.
Igatahes jõutõmme soojendus ja üles kuni 200+lukud ja 8 või 9 kordust, lugemine läks sassi. Paar seeriat intensiivselt aga kergemalt peale suutlikkuseni ja abiharjutused + käesurumisspetsiifiline.
Imelik, et jõutõmbega on nagu kõik ok ja areneb aga rinnalt surumine päev-päevalt erineb nii meeletult :)
Treenin sama põhimõttega küll et soojendus, hit the max, pmst drop setina harjutuse paar seeriat peale ja suutlikkuseni ja abiharjutused.
Olen vb nii kinni selles, et kasulikum oleks muuta printsiipe või harjutusi, või siis peaks vana hea sheiko käsile võtma jälle...
Logged
Train harder, recover faster - and again and again and again https://instagram.com/aldo.v
Follow-Instagram

AldoV

  • Posts: 738
  • Train harder, recover faster.
    • View Profile
Re: A blog. ###
« Reply #24 on: January 12, 2015, 19:20:25 »

Viimased 2 nädalat ränka dieeti teinud.
Algkaaluks sai siis fikseeritud 108kg. Kaloraaz oli TDEE -20%+ , (lisaks mõned päevad polnud kardiot sisse arvestanud) ehk natuke liiga julm kuid vajasin väikest cuti, et liiga julmalt kaalukattidest mööda ei paneks juhul kui tekib soov kergemates võistelda vms käesurumises. Viimased paar päeva proovisin ka nö. vee naha alt välja saada kuid ilmselgelt on pekki liiga palju peal et see efekti annaks - soolad minema, vett minimaalselt või vähe, süsikate de-load viimase 3 päeva jooksul.
Enne nö. de-loadi oli kaal isegi 102,6kg ... ehk siis kaalusin täna peale trenni 99kg...korralik 3 kg vett ?
Olen koguaeg väga kergelt juurde/alla suutnud võtta ja kaal on aastate vältel suht palju kõikunud.
Jõud ütles muidugi "nägemist" täna trennis, rind+õlg+biits, ja maksimaalselt panin rinnalt surumises peale 110kg ja 6 kordust...väga väga nõrk :)
Õnneks küll selle 2 nädala jooksul jõutõmme ja kükk varasemates trennides jõu poolest langenud pole sellessuhtes on kõik hästi.
Täna korralik laadimispäev ja eks näha mis kaal ja visuaalne pool homme teeb, kui teeb.
Igatahes aitab sellest, vaja jõud tagasi saada ja lets get back on track.
« Last Edit: July 21, 2015, 09:32:20 by AldoV »
Logged
Train harder, recover faster - and again and again and again https://instagram.com/aldo.v
Follow-Instagram

Kiilakas1991

  • SPARTA SPORDIKLUBI
  • ****
  • Posts: 709
    • View Profile
Re: A blog. ###
« Reply #25 on: January 12, 2015, 20:09:25 »

Vorm väga viisakas! KEEP IT UP !!  :D
Logged

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14080
    • View Profile
Re: A blog. ###
« Reply #26 on: January 12, 2015, 21:14:51 »

Poseerimise kohapealt võiks ehk vähem kössis olla ja avada ennast rohkem ... kopsud õhku täis, rind punni jne :) Muidu päris ok vorm ja mass  8)
Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee
Minu youtube kanal: www.youtube.com/trainhard

AldoV

  • Posts: 738
  • Train harder, recover faster.
    • View Profile
Re: A blog. ###
« Reply #27 on: January 12, 2015, 21:48:42 »

Poseerimise kohapealt võiks ehk vähem kössis olla ja avada ennast rohkem ... kopsud õhku täis, rind punni jne :) Muidu päris ok vorm ja mass  8)

Poseerimine on null seega kuulan iga soovitust  ;D
Eks proovib ja kunagi siis after pilt.
Logged
Train harder, recover faster - and again and again and again https://instagram.com/aldo.v
Follow-Instagram

AldoV

  • Posts: 738
  • Train harder, recover faster.
    • View Profile
Re: A blog. ###
« Reply #28 on: January 13, 2015, 19:30:59 »

Täna õhtul kaal 103,1kg... ehk siis annab mängida sellega päris korralikult ( 5,1kg vahe :O ) ja nüüd on piirid enamvähem teada, kuidas, mis ajaga jne valmistuda. Kindlasti oleks ka saanud lihtsalt higistada vett välja veel mis jäi tegemata + kerge vein ja muu mis vett välja viiks.
Veits nagu on pilt parem ka ja üks veits korralikum poos ka.
Logged
Train harder, recover faster - and again and again and again https://instagram.com/aldo.v
Follow-Instagram

Joker

  • Admin / Trainhard.ee
  • *****
  • Posts: 14080
    • View Profile
Re: A blog. ###
« Reply #29 on: January 13, 2015, 19:42:52 »

Nagu teine mees kohe ;)

Kui selle rinna veel tiba välja keeraks ja keskosa hoiaks võimalikult kitsana, siis oleks juba väga vinge.
Logged
On-Line personaalne treener: www.facebook.com/your.fitness.body

Alati diskreetne: www.erootikapood24.ee
Soodne ja kvaliteetne: www.toidulisandid.ee
Minu youtube kanal: www.youtube.com/trainhard
Pages: 1 [2] 3 4 ... 27   Go Up
 

toidulisandid.ee Kaubamaja
youtube>