wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: 1 [2] 3 4 ... 10
 11 
 on: May 16, 2019, 14:43:24 
Started by Joker - Last post by Joker
Sulle sobib küll sellist tüüpi esinemised väga hästi, näoprofiil juba on eeldus, suu peale ka pole kukkunud, reklaamklipid on küll vahvad, kus oled olnud. Tükk aega pole kiiganud pilte ja foorumid, aga Kadri lugu on küll ilus. Seal jah on näha tahtejõudu, sümpaatne tüdruk. Aga Jokeri ekraaniüllitisi ekraanil isegi ootan rohkem , kui võistlustulemusi. :D


:D no ma ise ka ootaks rohkem neid kui võistlusi :D ... aga eks see paraku hooti käib. Vahest pole tükk aega midagi, siis jälle siia sinna kutsutakse.

Aga antud Suvehitt ja lugu "Suvemees" ansamblilt "Öed" on DONE. Nii, et tõmmake lugu sisse ja kindlasti iga trenn kuulake - vaadake :D







TRAIN HARD!

 12 
 on: May 16, 2019, 10:14:10 
Started by Joker - Last post by builder
Sulle sobib küll sellist tüüpi esinemised väga hästi, näoprofiil juba on eeldus, suu peale ka pole kukkunud, reklaamklipid on küll vahvad, kus oled olnud. Tükk aega pole kiiganud pilte ja foorumid, aga Kadri lugu on küll ilus. Seal jah on näha tahtejõudu, sümpaatne tüdruk. Aga Jokeri ekraaniüllitisi ekraanil isegi ootan rohkem , kui võistlustulemusi. :D

 13 
 on: May 14, 2019, 16:43:03 
Started by StenPv - Last post by StenPv
Front Squat: 210kg x3 .Viimane front squat selle kava jooksul
Log Lift: 116.5kg x3 (selle tegin ainult 1 cleaniga). Eelmine trenn oli see x1 rep max

Panen ka siia ühe video.Miks peaks ja kuidas teha Front squati.


 14 
 on: May 13, 2019, 16:34:22 
Started by Joker - Last post by Joker
Aga ise ma ei viitsi jah trennida ja ajada seda fitnessi teemat. Ma mõtsin nüüd ülejäänud elu pühenduda muusikale.
Ansambel ÕED kutsus mind oma punti.









TRAIN HARD!

 15 
 on: May 13, 2019, 09:45:41 
Started by Joker - Last post by Joker
Kadri võistles siis nädalavahetusel Leedus bikini-fitnessi kategoorias, aga paraku ta top-6 ei jõudnud. Nu võib-olla, siis NAC liiga on nii tugev, et isegi sellise vormiga ei pääse püünele või siis olime liiga kinni bikini-fitnessi kategoorias ja oleks pidanud proovima Ms.Shape kategooriat, mis peaks hindamiskriteeriume arvestades rohkem sobima ... nagu ka lava taga teised võistlejad ütlesid kui Kadri nägid: "Bikinis sul küll väga lööki pole ja Ms.Shape on sinu kategooria."

Minu kui treeneri täielik veendumus on, et Kadri kehatüübile sobiks kõige rohkem hoopis Figure (ehk nn klassikalise kulturismi, ifbb physique) kategooria, kuhu ta tõsi peaks lisama umbes 3kg lihaseid ja natuke sulatama veel keharasva, Eelis on see, et poseerides suudame me välja tuua oma tugevad küljed ja tõelise vormi, mida paraku bikinis ja shapes pole võimalik välja tuua eriti. Lihast ja vormi on aga Kadril piisavalt, mida näidata.

Eks aeg näitab, mida Kadri edasi teeb ja kuhu suunas liigub. Igatahes järgmine nädalavahetus toimuvad Lätis juba uued võistlused kus sedakord proovib kätt Ms.Shape kategoorias kus rohkem hinnatakse madalat keharasva ja lihast.
Teisel pildil poseerib Kadri koos Ms.Shape kategooria võistlejaga, mis ehk annab aimu tasemest. Jah paraku võrdlust vaadates, siis mis teha ... Dr.Pree sekkumiseta ikka annab siluetis vasakpoolsele eelise :D :(

Muidugi võiks pulli teha ja saata ta Poolas välja Figures :D ... aga jah mõne nädalaga ei muuda ja kasvata väga palju enam ... samas ma olen näinud kuidas ta keha poseerides muutub ...  ??? ??? ???

Kadri insta: https://www.instagram.com/_ladypinkcat_/





TRAIN HARD!
http://www.toidulisandid.ee

 16 
 on: May 11, 2019, 10:01:05 
Started by Joker - Last post by _ladypinkcat_
Eks see lähtepositaioon oli see eelmise aasta lubadus, et ei lase käest 😁😁😂 see aasta kassisabaalla need lubadused ja teen lihtsalt ära, et sügisel uus siht lavale oleks natuke lihtsam

 17 
 on: May 11, 2019, 09:20:06 
Started by Joker - Last post by Joker
Kas trenbolon ka toitumiskavas?  Ulme kuiv

Ei ole.
Drugidega või mitte, siiski et päriselt kuivaks saada on ikka ja ainult: toit toit toit ja tohutu rutiin. Seda paraku suudavad vähesed või siis ikalduvad igasugu vabanduste taha ja/või otsivad lihtsamaid alternatiive jahutakse mingist "makro on makro" omamata kunagi tegelikuses seda õiget kuiva vormi.
Oleks see nii, et panen aga mingi "vinge" steroidi sisse ja vorm tuleb just like that :) Drugidega lihtsalt see eelis, et võimalik rohkem lihast hoida. Tegelikuses, kes sellises haiges vormis on lõpus ikka selline efekt:



Aga jah möönan, et imestan ka ise, mille suutnud Kadri välja väänata, arvestades just lähtepositsiooni.

 18 
 on: May 11, 2019, 08:41:01 
Started by StenPv - Last post by StenPv
Bench press 185kg tehtud.Video üleval. Nüüd teen 2 vaba päeva ja esmaspäeval algab kolmanda faasi kolmas nädal.Kokku 2 nädalat veel jäänud.Isiklikud rekordid siiamaani:
Squat: 250kg  (seda ei ületa enam arvatavasti.Healjuhul 255kg :D )
Log clean and press: 116.5 kg (Enne järgmist rekordi katset puhkan ja söön korralikult.Teen kõik et see krdi 120kg ära tuleks :D .116.5kg oli kohe päev pärast küki rekordit ja trenni pohmakas peal)
Deadlift:280kg ( viimane nädal üritan 290 ära tõmmata)
Bench press: 185kg (see jääb arvatavasti.Ei usu et enam rohkem tuleb kuna 185 oli juba väägaa aeglane ja oleks peaaegu pildi kotti pannud surumise ajal :D . Bench press pole nii tähtis ka mu jaoks.Pigem jätan energiat Palgi jaoks )

Järgmise nädala töö:
1.Front Squat: 190kg 3x3 (sidemed peale kindlasti,üleüldine koormus põlvedele kavas on suur)
2.Log Clean and press: 110kg 3x3 (teen nüüd iga korduse maast kuna Cleanimis osa on mul nõrk.Teiseks ei keskendu nii väga STRICT pressile enam,kuna see push press vajab täitsa eraldi harjutamist)
3.Deadlift: 220kg 3x3 (Enam maast lahti tõmbamisega pole üldse probleemi.Pigem oli probleem 280kg tõmbe juures ülemine osa.Haardega pole ka üldse probleemi.Peaks vist varsti hakkama rack pulle jälle tegema) + kivid.
4.Bench press: 155kg 3x3

Kava hakkab läbi saama vaikselt.Tegelikult ruttasin ette ja need rekordid mis juba tegin oleks pidanud alles lõpus tegema.Teinekord olen kannatlikum :D .Üldine plaan on nüüd see kava lõpuni teha seejärel umb 4 vaba päeva .Selleks ajaks peaks võistlusteni olema veidi üle nädala aega ja selle nädala sees siis valdavalt käin harjutamas rammumehe alasi ja tehnikat.

Ülepäeva trenn ja plaanis midagi sellist:

1.log clean and press + circus dumbbell (lõpetuseks lamades hantlitega surumist ja lõuatõmbeid)
2.Deadlift + atlas stones (lõpetuseks reverse hyper)
3.Tire flip + front squats (lõpetuseks kõhtu)

Ma ei kujuta ette ka kui mõistlik v mõtetu selline süsteem on :D aga ma ei tea paremini ja asjad vajavad harjutamist.

 19 
 on: May 11, 2019, 06:26:19 
Started by _ladypinkcat_ - Last post by _ladypinkcat_
Tere hommikust!

Leedu Vilnius. Hommikul natuke sööki, palju meili, grimmi ja tõsiselt tublisi võistlejaid. Ikka tahaks ju midagi ka meeneks saada aga tunnen juba praegust kui palju olen endaga tööd teinud ja palju selle uue teekonnaga õppinud arenenud - võit omaette 😊
Mis seal ikka ❣️ tehke seda mida hing ihkab ja kui soovite jälgida mida mina täna homme ja nädala pärast teen ja tegema hakkan siis https://www.instagram.com/_ladypinkcat_/


 20 
 on: May 10, 2019, 13:06:49 
Started by Joker - Last post by Kiilakas1991
Kas trenbolon ka toitumiskavas?  Ulme kuiv

Pages: 1 [2] 3 4 ... 10
Kaubamaja
youtube
anything