wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco
Pages: [1] 2 3 ... 10
 1 
 on: August 19, 2019, 19:44:32 
Started by _ladypinkcat_ - Last post by _ladypinkcat_
Aah las kräunuvad aga see kajakate probleem on päris tõsine 😎😁

Nii nii ootan juba et käsi soonetaks ja õlg triibutaks 😀😇 jms kmis õnnelikuks ja rahulolu pakuvad 😁

 2 
 on: August 19, 2019, 17:59:30 
Started by Joonas K. - Last post by Joonas K.
Aitäh, pea püsti rõõmsalt edasi, libastumisi veel nädala ajaga tulnud ei ole :D
See blogi siinkohal aga võib natuke erineda teistest, sest seda siin hakkan ma üldiselt pidama enda jaoks ning neile, kellel sellest abi võib olla. Kuna kajastatud saab see siin nii FB´is kui Instas :)
Katsun kajastada meeleolu, tundeid, harjumuste muutumisi jne, kui et seda, mitu kilo täna surutud sai rohkem kui eelmine kord.
Tulemused panen ka ikka muidugi kirja, hea siis jälgida progressi, aga palju tuleb ka muud mula :)
---
Tänaseks siis olen toitumis- ning trennikava pidanud täpselt nädala (wau eks :D)
Kokkuvõtvalt võib öelda, et "kõik kohad on valusad ja mitte midagi ei liigu". Aga see on niiiii mõnus tunne, et nagu oleks midagi ära tehtud, tulemusrikas või nii...
Teema pealkiri "180 kraadi kannapööre eluharjumustes" läks ikka nii naelapea pihta, kui veel vähegi võimalik.
Kõige suurem ning esimene "litakas" harjumustele, on toitumineeeee. See trenn on võib-olla 10% pingutusest (nii et, kes seda kardab, siis tule taevas appi, see on kõige lihtsam osa, just go and do it ! :D ), kõige rohkem vast paneb esialgu proovile toitumise paikasaamine.
Sellest aga plaanin järgmine nädal natuke rääkida, kui mingid rahalised numbrid ka paika olen saanud omale.

Mingitest muudest tulemustest hetkel rääkida kindlasti veel ei saa. Nagu Marek tabavalt ütles, siis esimene nädal läheb "harjutamisele ja võimlemisele". Mis jah, tema jaoks võibolla on võimlemine, aga minul on kõik kohad juba haiged :D Aga noh, see selleks.
Küll aga mida ma tähele panin, mida võib juba muutuseks pidada, on see, et üle tüki aja ma tundsin elus mingit elevust ja põhjust ennast kodust välja ajada..
Piltlikult öeldes hakkavad mingid värvid tagasi maailma tekkima. Ma ei tea kas asi on selles, et see on uus ja põnev või see, et ma lihtsalt TEEN MIDAGI, aga ma tunnen, et ma jälle ootan midagi. Jah, muidugi ma ei ole mingi lillelaps veel hetkel ega kapsa rõõmsalt ringi, nagu midagi poleks olnud, aga see väike killuke mis hetkel natuke elevust pakub, on meeletult palju tegelikult.
Seda on raske seletada, aga iga väiksemgi asi on väga teretulnud praegu..
Soovitan igatahes soojalt, kellel on mingit tegevust vaja või mõtteid mujale saada, tulge proovige.. See on nii hea tunne, kui isegi nii natukeseks ajaks nagu 2-3h sa oma mõtted kuskile täiesti mujale saad. See paneb tagantjärgi mõtlema, et "kui ma 3h sain mõnusalt olla, siis mis keelab mul seda näiteks pool päeva või ka terve päev teha..?"
Mind see mõttelaat aitas. Päris tervet päeva veel ei ole õnnestunud mööda saata, aga kindlasti parem, kui oli varem..

Kõige ägedam vist on see, et ma olen enda üle uhke...Paljud vist praegu naeravad, et "nädal on midagi teinud ja juba uhke", aga fuck them...Ma olen enda üle uhke ja mul on hea tunne.
Ka see on see väike killuke, mis aitab.

Panen siis ka "tulemused" kirja, et saaks numbreid jälgida :)

Rinnalt surumine kangiga - 1x12 30kg, 1x12 40kg, 1x8 40kg
Kaldpingil hantlite surumine - 3x12 10kg
Horisontaalping hantlite surumine - 1x12 10kg, 2x8 10kg
Kõhuli reie kakspea - 1x12 10kg, 2x12 15kg
Jalapress - 1x12 100kg, 2x12 130kg
Hakk-kükk masinaga 3x12 30kg
Istudes säärte sirutused (reie nelipeaots) - 3x12 70kg
20 minutit rattaga - 6.0kg
---
Plokk kukla taha tõmme - 1x12 45kg, 2x12 50kg
Hantli tõmbed kõljelt - 3x12 20kg
Istudes plokitmbed eest kitsalt vastu kõhtu - 3x12 40kg
Hantlitega istudes vaheldumisi biitseps - 1x12 7kg, 2x12 9kg
Seistes kangitõstes (biits) - 3x12 20kg
Scotti pink, biits hantlitega 2x12 5kg
20min rattasõitu
----
Õlale surumine, viking press - 3x12 20kg
Õla tagumine osa masinal - 1x12 5kg, 1x12 6kg, 1x10 7kg
Seistes hantlite tõste küljele (sirged käed) - 3x12 4kg
Triitseps, selili prantsuse surumine kangiga - 3x12 15kg
Istudes hantli surumine kukla tagant - 3x12 4kg
"Kõhumasin" - 1x20 25kg, 1x20 35kg, 1x17 35kg
Sirgete jalgade tõste - 2x12 (päris olematu tehnika, värisedes ja punnides)
20min rattaga - 7.6km
---
Kehakaal - 89.9 kg tänaseks

 3 
 on: August 19, 2019, 09:37:17 
Started by _ladypinkcat_ - Last post by NitroKatz
Hommikul vaatasid kajakad ka Kadrit bussipeatuses vääääga kahtlase pilguga :D Aga kajakad söövad ju kala. Ja kala on fit. Niiet ei ole hullu midagi :D
Aga tõttöelda on ikka väääääga haige minna otse teisele kehvasti ütlema. Tekib tõesti küsimus, et inimesed, mis teil viga on? Millest tekib tungiv vajadus kellelegi halvasti öelda?
Mina Sinu asemel küll sellisel juhul võlgu ei jääks... >:(
Vaata sellega on nii, et vorm on ajas muutuv ja sinu enda teha, ajuimbetsill paraku aga selleks ka jääb...

 4 
 on: August 18, 2019, 18:45:57 
Started by Liinu - Last post by Liinu
Jõuks jälle tehtud! Kõiki raskuseid sai täna tõstetud, kuna täna olid lühikesed seeriad 6-8x. Eelmine kord olid 15x.
Välja asteid tegin 2 seeriat 2x15kg ja viimase seeria kärutasi 2x20kg ketastega. Veits progressi :)
Nagu ikka Ellu lihtsalt kõlkus jälle  ;D  ;D ja seekord tuli Liisu ka meiega jõukasse kaasa!
Ja retsepti soovitus ka seekord
"Meie pere comfort food"
Riis
Tuunikala soolvees
Basiiliku pesto
Ja salat vastavalt sellest, mis parasjagu kodus on

 5 
 on: August 18, 2019, 17:57:17 
Started by _ladypinkcat_ - Last post by Liinu

Hetkel siis üritan pekki maha saada, et rasvatihased talvel surnuks ei nokiks 😬🙄


[/quote]

Issand, see on nii hästi öeldud!!  ;D  mulle tulevad peale tihaste hakid ka kallale!!!

 6 
 on: August 18, 2019, 17:10:12 
Started by _ladypinkcat_ - Last post by _ladypinkcat_
Jah
Sain taaskord hakkama ehk siis peale võistlust läks ikka uhh faaak kui käest ära ehk siis preili fitnessisi sai no ikka täitsa Sai ja fätness 😁😎 ju siis oli vaja 😅 no kurat ei olnud päriselt.

Hetkel siis üritan pekki maha saada, et rasvatihased talvel surnuks ei nokiks 😬🙄

Issand ja siis veel mis mind nagu tegelikult kõige rohkem häirib on see, et järsku (naiselik liialdus) on kõigi probleem see et ma nii palju juurde olen võtnud, et seda on kohe vaja mulle saalis 😵 ütlema tulla.
Appi 😲 mul on päriselt ka kodus peegel ja jah mulle ei meeldi see mis mulle sealt vastu vaatab ja ma saan ise ka täielikult aru, et fitnessisi pole just palju järgi aga ma ei saa seda ka nüüd hetkega muuta... Nii et 🖕🏼

.. aga nagu klassikud ei ole öelnud siis teeme trennis selfisi edasi ja vaatame, mõne ilusa pildi ehk ikka saab  :)

 7 
 on: August 17, 2019, 09:12:13 
Started by Joker - Last post by Joker
Et siis viimane aeg mõelda, et kas teha sügisel väike võistlus. Kui, siis see oleks täpselt 14 nädala pärast (IFBB Leguae) ja vo mõni NAC Lätis vms.
Täna kaal 105kg ... kui tahan classicasse, siis peaksin olema max kaal 96kg .. kui kulturism, siis -102kg. 96 tundub päris raske, samas 102kg ... selleks andekam olema :) Kõige kehvem variant ilmselt oleks kui olen 96,1kg ja pean minema -102kg kategooriasse :)

Vorm kõige hullem pole (Seda enam, et pole otseselt "cuttimine" ja siis oleks ilmselt pilt kohe parem, aga ... siit tiba varuga rookida 9kg maha ... samas 102kg ma ka ei oleks mingis erilises vormis ... muidugi võin ka 100kg olla, et olla -102kg katis ... aga see 96kg tundub mõnusama väljakutsena .. ühesõnaga arutluse käigust võib aru saada, et ma tiba segaduses :D

Paar hommikust voodisooja vormikat ka.









... aga nagu klassikud on öelnud - teeme trenni edasi ja vaatame, mis saab :)

TRAIN HARD!

 8 
 on: August 17, 2019, 09:01:05 
Started by Joonas K. - Last post by Joker
U welcome. Eks kõige tähtsam on lihtsalt rutiinitaluvus ja loodetavasti talud hästi :)

 9 
 on: August 16, 2019, 23:23:36 
Started by Joonas K. - Last post by Liinu
Jlän huviga edusamme ootama jälgima! Ja loomulikult elan kaasa ja toetan ka siis kui tundub raske!

 10 
 on: August 16, 2019, 17:42:19 
Started by Joker - Last post by Joker
Mõtsin ka teha toidu-toitumise video: dieet, kaneel ja muud mõtted.



TRAIN HARD!
http://www.toidulisandid.ee

Pages: [1] 2 3 ... 10
Kaubamaja
youtube
anything