wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Joker

Pages: [1] 2 3 ... 856
1
BLOGID / БЛOГИ / Re: JOKERI Blogi
« on: Today at 15:56:39 »
Väike video ka vahelduseks :)



TRAIN HARD!

2
BLOGID / БЛOГИ / Re: JOKERI Blogi
« on: Today at 13:25:16 »
Minu arust on kõik kõige nõrgemad. Muidu oleksin mr.O :)

3
BLOGID / БЛOГИ / Re: JOKERI Blogi
« on: Today at 10:49:46 »
Ilus ju.
Vaataet,elu parim vorm.
Annab lootustki,et kui rattaketsid prügikasti viskan,siis ei pea veel kõrgspordiga lõpparvet tegema ja võimalik on jõusaaliga tegeleda. Kuigi seda dieeditamise osa ma ei kujuta ette...
Rattasõitjana mul on peaaegu aastaringi justkui massiperiood, söön kõike mis suhu mahub.Arvata on,vajab harjumist,et paartonni kaloreid igapäev vähem süüa tohib.

Tänud.
Paraku jah kui eesmärgid üle keskmise on dieet ja energiapuuduses vaevlemine möödapääsmatu ... eriti kui harjutud eelnevalt palju sööma. Kui toituda aastaläbi enam-vähem, siis väike kaloraaži alandamine aegajalt pole ka nii stressirohke ja keha tuleb paremini toime. Isegi kui natuke alandada kaloreid, siis mingi hetk on ka siis raskem, aga jällegi keha ja vaim harjub. Ning edasi sõltub eesmärgist, kas veel alandada või mitte.

Mina oma isud rahuldan täielikult lihtsalt cheating-dayga ja peale seda ei taha tükk aega mingit jura või hüperkaloraaži. Aga see jällegi, mis mina teen ja arvan.

Kas hetkel elu parim vorm? Nii ja naa. Mõnes mõttes olen kindlasti "hardcorema" lookiga. Natuke lopsakam lihas ja pingutatult rohkem "powerfull" ning mõni kehaosa ehk isegi kuivem. Samas eks ka kohti, mis eelmine aasta olid tiba puhtamad (tõsi küll mitte sellel ajal vaid rohkem vahetult enne võistlusi nagu kann ja triitseps), aga ma usun, et päev-kaks enne on ka see aasta sama ja loodetavasti isegi parem. Kuna kategoorias kus ma osalen on ka lihas tähtis, siis oleks ka tobe tippvormis olla juba 4-5 nädalat varem, sest siis ma annaks ka ilmselt lihast ära.

Küll oleks lihtne lihtsalt vormi kui sellist välja pigistada. Lihtsalt langeta aga vaikselt kaalu ja muud pole vajagi. Riietega ja bodybuilderite kõrval näeks nagu hambaork välja, aga kuivusega poleks ilmselt üldse probleeme :)

4
KÕIK TOITUMISEST - küsi nõu tegijatelt / Re: MOTHERFUCKERS 200 :-)
« on: October 14, 2018, 21:38:52 »
 :)
Kõneall olev instastory ...

5
BLOGID / БЛOГИ / Re: JOKERI Blogi
« on: October 14, 2018, 15:33:02 »
20 päeva veel + siis 3 nädalat, et järeldusi teha ja korrigeerida :) Pekk veel põleb, vesi välja naha alt musklisse, pump sisse süsikatega ja mis mul ikka muud teha ... teeme trenni ja vaatame, mis saab ...









TRAIN HARD!

6
BLOGID / БЛOГИ / Re: JOKERI Blogi
« on: October 13, 2018, 19:56:01 »
Uute poseerimispükstega ka väike klõps. Mulle meeldivad.
Aega siis täpselt 3 nädalat esimeste võistlusteni. Mis muud kuivaikselt lihvima.
Homme plaanis rind ja selg.

Pilt siis kohe peale ärkamist, et saada võimalikult "aus" ülevaade.





TRAIN HARD!

7
BLOGID / БЛOГИ / Re: JOKERI Blogi
« on: October 12, 2018, 21:49:27 »
Täna oli trennis kõht, õlad, biitseps, triitseps.

Paar pilti ka. Endale tundub, et vorm ikka paremaks ja vagusid, sooni ning triipe tekib iga päev juurde. Tähele pannud, et kõige suuremad muutused alati viimase kuu ajaga tekkinud ja kuna see aasta veel varem vormis kui sellises, siis endal ka põnev jälgida, milline lõpptulemus . Kõrvaltvaatajana ja nn. tavainimesena ehk jah ei saa väga aru kui vorm niigi enam-vähem, aga tuleb lihvida.

Praegu ise näen ja tean, et on veel keharasva + vett ka veel hoiab nahaalune kinni, aga samas ma ka tean, et 2 nädala pärast peaks juba olema nagu peab ja välja kooruma see karm reaalsus, mis siis tegelikult on.

Täna sai käidud ka uutel poseerimispükstel järel - lihtsalt vahelduseks ja ehk ka visuaalselt tiba annab rohkem kaasa üldisele välimusele.

Enesetunne on suht nüri kui keharasv pikemalt suht madal. Seega selline arusaam, et oi megahea vorm järelikult ka enesetunne hea, siis seda kindlasti pole + lisaks vaja veel 2-3 nädalat vajutada. Õhtu kui voodisse, siis lihtsalt ei viitsi isegi telekapuldil nuppe vajutada.

Trennis see erinevus on, et kui alguses isegi jõudu ja powerit, siis lõpus viimased seeriad on suht vägistamine.

Kõlab vo hädaldamisena, aga päris nii see ka pole. Pigem võtadki seda kui "normaalset enesetunnet" kui soov teha üle keskmise vormi.

Homme jõusaalist vaba ja lükkab rinna- ja seljalihaste trenni pühapäeva peale.

Paar pilti ka, mis siis "pumbitud".









TRAIN HARD!
http://www.toidulisandid.ee <<< Ikka siit ;)

8
BLOGID / БЛOГИ / Re: JOKERI Blogi
« on: October 10, 2018, 15:21:21 »
10.10.2018



Kui kann ja triits triibutama, siis enamvähem võib hakata rahule jääma. Kui seda pole, siis see rohkem fatness teema, mitte fitness :)
Suti kraapida on, sest liiga "kumab" alles, aga 1-2 nädala pärast peaks enam-vähem olema ja nö. graafikus.



Aga tee, mis tahad. Kui keharasv madalaks ja toit liiga monotoonne (isegi kui sv ja prot allikaid vahetada), siis need calorfree shokolaadi ja karamelli kastmed hakkavad ikka jubehästi mekkima. Kui otseselt  võistlusdieedil pole, siis seda vajadust nagu pole.



Kes tahab, siis saadaval endiselt siin: https://pood.bonsuna.com/toidulisandid-787/calorfree.html

Täna jõusaalist vaba. Kui juba lõpupoole ja keharasv järjest allapoole ja energiadefka, siis lihtsalt 3p järjest rauda sikutada hakkab jubedalt ajudele. Pigem puhkan ja järgmine päev hoopis mõnusam minek trennis.

TRAIN HARD!

9
BLOGID / БЛOГИ / Re: JOKERI Blogi
« on: October 09, 2018, 20:20:04 »
Tubli no siit tuleb midagi korralikku see aasta, mitte et eelnevad aastad poleks olnud aga grammgrammi haaval ikka paremaks!  :)

Tänud. Ise usun küll, et tuleb nõks parem. Mingit hüperarengut loomulikult ei looda enam +40-lt, aga vaikselt aasta-aastalt pusinud. Püüdnud õppida vigadest ja püüdnud järeldusi teha, mis hästi mõjunud + muidugi aasta otsa ka trenni teinud. Kui lihasmassi ülemäära pole tulnud, siis eks visuaalselt hakkab mängima ka töötlus. Kui vorm parem, tiba liha juures, siis ehk piisav, et päris mööda ei vaadata kohtunike rivi poolt :) Ja kui viitsimst ju järgmine aasta olen ehk veel nõksa parem ... enne kui algab loomulik kõdunemine :)

Vähemalt vist esimene aasta /või oli see ka paar nädalat enne eelmise aasta võistlusi/ kus treener/juhendaja ütleb ... "your condition is ok for 4 weeks out and small weist" :) Muidu oli alati : "you are still fat" :)

10
BLOGID / БЛOГИ / Re: JOKERI Blogi
« on: October 09, 2018, 14:29:27 »
Vaikselt dieedil. Hästi tiba carbse cuttinud aegajalt kui näen, et vorm niisama ei parane, aga üldselt peaks enamvähem graafikus olema oma asjadega.
Minu kõige kangekaelsem kehaosa on kõik, mis jääb tahapoole. Sealt aalti rasv ja vesi liikuma viimases järjekorras. Loodetavasti saab ka sealt tiba enne asjad jonksu kui vahetult enne lava.

Enesetunne on tegelikult suht nüri. Kuna kogu asi energia defitsiidis käib, siis enamus ajast tunne nagu üldse poleks lihaseid ja needki mis on, siis tühjad :)
Cheating-dayd toovad koomast välja, aga ülejärgmisel päeval viib suhkrute liigatarbimine taas kooma. Kokkuvõttes saab aju ja lihased laetud ja powerit rohkem ning motti, et viia nädala pärast taas uuele tasemele ennast ... kuni neljapäeva ja reedeni, kus iga liigne liigutamine vaevalisem taas. Samas vorm paraneb ja mis seal ikka. Ise selle valinud - keegi ei sunni. ju siis nii jube see pole, et jookseks moosisaia nosima :)

Mingi seljapilt ka hetkeseisust ja eks tuleb pusida, et detailsemaks ja puhtamaks saaks. Mis ikka. Ei näe ka pointi pooles vinnas asjaga tegeleda .. sest see oleks juba endale igav.



Ja eilsest trennist ka kus tundub tiba suhkruvett veel nahavahel ... aga mis ikka. Homme ei pea ka veel laval olema ja sinna veel kõvasti tegelikult aega ja kaal on sama, mis enne cheating-dayd juba.



Täna kõht, rind ja selg ning praegu riisi ja kana nosima, mis üle valatud shokolaadikastmega. Dieedil ja madala keharasvaga tekivad ikka imelikud isud endiselt :)

TRAIN HARD!


11
BLOGID / БЛOГИ / Re: JOKERI Blogi
« on: October 07, 2018, 15:39:38 »
Käisime ka restoranis Lusikas oma kahte aastat tähistamas. Mida süüa pakuti, kuidas maitses?


12
BLOGID / БЛOГИ / Re: JOKERI Blogi
« on: October 06, 2018, 20:23:43 »
Sai trennis ka täna käidud:


13
KÕIK TOITUMISEST - küsi nõu tegijatelt / Re: Toit ja trenn.
« on: October 05, 2018, 07:27:49 »
https://www.myfooddata.com/articles/high-leucine-foods.php nagu näha siis 100g kohta 2-3g sisaldavad lihad.
High leucine foods include cheese, soybeans, beef, chicken, pork, nuts, seeds, fish, seafood, and beans.

Nn. fitness-foodies on suht ok kogus leutsiini. Nagu nimetuski ütleb ja ise õigesti vastad iseendale: lisad siis kui toiduvalik selline, kus vähem sees või ala dieedi tõttu kogused nii väiksed, et toidulisandina vaja ... või nuh ilmselt ka siis kui süntees kunstlikult kõrgemaks aetakse :)

* Ka teema kus ilmselt sadu artikleid, mis väga vastukäivad ja kuna ise professor pole, siis ei saa ka käsi rinnale taguda ja karjuda: Nii on!


14
BLOGID / БЛOГИ / Re: JOKERI Blogi
« on: October 05, 2018, 07:16:25 »
Oma silmaga nähes tundub seis teravam kui neil piltidel.
Parimat ka minu poolt!

Tänud.
Pildid ikka tiba moonutavad, aga eks üks ole trennis pumbituna kus vesi imetakse lihastesse naha alt ja mõõdud suurenevad ning ehk visuaalselt teine. Ja eks see välimus ka kõigub veel - ühel hetkel sooned väljas, teisel hetkel mitte, ühel hetkel nahaalune siledam, teisel hetkel  vastupidi - aga tore on kuulda ka positiivset feedbacki, sest sellisel ajal hakkab iseenda aju ka erroreid vaikselt saatma, kas ikka on midagi, kas ikka õigel teel, kas üldse aru saada, et dieeti pidanud :D

15
BLOGID / БЛOГИ / Re: JOKERI Blogi
« on: October 05, 2018, 07:11:46 »
Väga tubli Jokk ja palju õnne teile muidugi. Aga millal sa Väikesele Sannule õpetad et dieedi perioodil ei saa rekordeid teha/üritada? Poiss iga aasta lõhub ennast ära enne võistlust. Mul tunne et tal treenerit vaja!  Edu mõlemile muidugi. NB! Sanderi vorm oli ebareaalne!!!

Tänud. Nagu klassikud on öelnud: päris kulturism on nagu vene rulett, kas kuul pähe või mr.Olympia :)
Eks igaüks ise ikka vaatab kas vaja treenerit või mitte ning mis piire kompab. Ega treener ju pea olema tingimata kui enam-vähem matsu jagada.
Sellega jah nõus, et mida madalamaks keharasv seda ettevaatlikum olema. Alles Corsa tõmbas oma jalalihase ära ükspäev, kes ka nüüd Mr.Universeks valmistub. Ikka õpime enda, mitte teiste vigadest :)

Pages: [1] 2 3 ... 856
Kaubamaja
youtube