wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Mesilasehunt

Pages: [1]
1
Ma hiljuti vahetasin jõusaale ja vanas jõusaalis oli "ab crunch machine" millega sai 105kg peale panna ja normaalse tundega lihaseid arendada kuid uues jõusaalis pole siukest masinat. Teen "Standing ab pushdownse" Fx20 aga tundub et sellest ei saa ma piisavalt koormust kätte et kükil ja jõutõmbel oma kõhulihaseid adekvaatsel tasemel hoida. Tundub nagu, et kõhulihased annavad alati esimesena alla ja nüüd on isegi hirm et võin alaseljale haiget teha sest kõhulihased on nõrgad. Tõstevööd ei kanna sest tunnen, et see oleks ainult ajutine plaaster minu probleemile. Kas kellekil on mingit ideed kuidas normaalselt kõhulihaseid treenida ilma, et teeks tuhandeid ebaefektiivseid Kõhukõverdusi.

2
Tere mul on vahepeal siukene ja tänagi probleem et pole isu süüja pärast trenni kuid omaarust tegin kõvasti trenni isegi kaks tundi järjest. Tõestuseks panen oma tänase trenni alla. Mul pole alati nii sest vahepeal on mul isegi väga tugev nälja tunne näiteks mõnedel päevadel võin lausa jõhkrates kogumites süüja nii palju kui süda jaksab ja veelgi kuid mitte täna ja hiljuti. Milles võiks näljapuuduse asi olla? Enne trenni loomulikult sõin.


Trenn: kokku 2 tundi

Bench 12x2 85kg
Close grip 80kg 6x1

Hammer Curls 40kg (5kg PR)

Pendlay Row 92.5kg 10x3
Snatch pulls 3x5 75kg
Viking  masin 60kg 3x5
Chest Supported row 60kg 3x5
Dumbbell Row 3x5 50kg
Cable Rows 4x5 60kg

Enne trenni sõin kartulit hakklihaga.

3
BLOGID / БЛOГИ / Re: Sten P.
« on: July 21, 2018, 21:40:08 »
"Ei saa olla vaid sportlane vaid pead nägema ka välja nagu üks. Muidu oled nähtamatu." -Dimitri Klokov

4
Võimalik. Kui ma väga päris esimest jõutrenni tegin siis järgmist paar päeva ei saanud tassigi tõsta aga treener oli loomulikult hämmingus selle peale. Tänapäeval panen rinnalt 100kg ja ei mõtle teist kordagi selle peale.

5
See on natukene lamp küsimus aga mis te arvate kaela treenimisest?

6
BLOGID / БЛOГИ / Re: Sten P.
« on: July 08, 2018, 18:05:53 »
Tõuget ei tohi olla Klokovi pressil :p

7
BLOGID / БЛOГИ / Re: Sten P.
« on: July 08, 2018, 01:13:24 »
"kukla tagant surumine". Selle nimi on Klokov Press :)

8
PIHITOOL / Re: HINGELT ÄRA - PIHITOOL
« on: July 02, 2018, 16:45:08 »
ja kui sa tatt plju mu sõbrannasid tülitad, siis ma teen su kogu internetis kuulsaks, siis saad tunda kuidas ma ajusid nussin

Nüüd on asi selgunud. Revo on lihtsalt kade et keegi paneb tema sõbrannasi aga tahaks ise neid panna.

9
Nägin täna Otti ka, respekt ja vorm hea  8)

Mida käsivarrtele teete? Ise mõtlen et teeks varsti:

"Reverse Curl (slowly) – 4 x 8
DB Wrist Forearm Curl (off knee) – 4 × 15
Cable or Pulley Reverse Curl – 4 × 12
Rubber Ball Squeeze, Newspaper Roll-up, etc."

10
----

11
Tere,

Kas keegi oskab öelda millistes Tallinna jõusaaliides on rammumehe varustust? Tean, et Tartu mnt HC Gym'is on neid aga kas kusagil veel?

Pages: [1]
Kaubamaja
youtube