wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Lauri

Pages: [1] 2 3 ... 12
1
Üleüldine pilt on kuidagi paremaks läinud, samas vöökoht on natuke natuke laiemaks läinud, aga minu arust peaks tehtav olema kui pingutad !

2
KÕIK TOITUMISEST - küsi nõu tegijatelt / Re: Hate Different!
« on: April 01, 2018, 13:42:01 »
Ma siin natuke risustaks blogi ja küsiks kerge temaatikavälise küsimuse, ei taha uut teemat teha. Kuna ma näen, et härrale meeldib samuti kükki teha, nagu ka minule, siis tekib eluline probleem, et reied on suuremad kui puusad. Mul läksid just viimane paar teksasid läbi, mida pmst 1 aasta sai kasutatud ja läksin otsima uusi. Kõik spordipoed käisin läbi, LEVised jnejne, aga teksad mis jalga mahuksid, ei ole olemas. Isegi need venivad joggersid on sellised, et reitest nagu viinerid. Ma kujutan ette, et see on üsna aktuaalne probleem, seega on ideid äkki ? Või ongi tulevik ainult dressipükste päralt, kui kükkimine naudingut pakub ?

3
KÕIK TREENINGUST - küsi nõu tegijatelt / Re: 5x5
« on: March 31, 2018, 16:48:05 »
Ma ei saa hästi aru, mis mõte on ajada taga kindlat süsteemi kui trennide enda järjepidavus on muutumises, siis pigem tehagi 531 süsteemi nii kuidas aeg võimaldab, või teha mingit üldist kava pidevalt natuke raskust lisades. Lisaks 531 süsteemi tehes BBB on üsna mõtetu, kui ajad just jõudu taga, kui ise kunagi tegin siis panin rõhku abiharjutustel nende asjade peale, mis nõrgad tundusid olema, või mis piisavalt vatti ei saanud. Kui sa teed kükki ja pärast teed veel sama kükki otsa, siis jõu mõistes oleks parem teha mingit abiharjutust nagu eeskükk või safety squat bariga, mis ise tunned et nõrgem koht on, et siis peamise jõuharjutuse nõrgad kohad likvideerida.

4
Kas praegu on lahti ? Vaatan webcamist, et mingid vöödega onud kõnnivad ringi seal, aga äkki need treenerid vms ? Tahaks trennis ära küll käia ja sinna kõige lühem tee

Edit: ma tegelikult helistan sinna, kindlasti kiirem variant.

5
KÕIK TOITUMISEST - küsi nõu tegijatelt / Re: 200
« on: February 15, 2018, 21:39:07 »
hendriku tõmmet on jube vaadata, sest ta ei saa juba algpositsoonis oma selga sirgeks ja paindub kõveraks lülisambast (kõige sitem variant), aga ma tõmbasin 2 aastat sarnase tehnikaga ja ei jäänud sandiks, ja kui keegi oleks mulle tulnud midagi ütlema, siis ma tõenäoliselt oleks nad pikalt saatnud. nii et - it is what it is. siiski soovitaks teha endale selgeks termin "abdominal bracing" ja vaadata mõni mike tuchscherer-i video teemal "lats in the deadlift".

A.L-i tõmmet ei kritiseeri. tubli töö. for real 8)

Ma ei ole kunagi selga sirgeks saanud, peeglist vaadates, samas endal tõmmata mugav ja muud ära ei ole tõmmanud kui romblihast aga see varasemast vigastusest, saab rinda tehes ka vahest ära tõmmatud. Ma ise süüdistan liig paksu kere selles, et sirgeks ei saa, äkki optiline illusioon.

7
BLOGID / БЛOГИ / Re: Heiki Blogi ( Suveks Saledaks )
« on: January 10, 2018, 20:47:52 »
Nende galettide GI ka üliõrge, pmst võiks juba midagi magusat selle asemel võtta.

8
Peab ka proovima, minu arust lukustades saavad triitsepsid ja õlg rohkem vatti, mistõttu väsivad kiiremini. Lõpuni mitte minnes on suurem lihas pinge all ja ei väsi nii kiiresti äraja on minu arust ergonoomsem kui soov on rohkem korduseid teha.Lisaks time under tension mõjutab ka, mida kaugemale liigutama peab, seda kauem on kang kätel. Eks peab ise proovima, mis rohkem väsitab ja millega rohkem reppe saab, aga samas see teema siin on pigem ainult lõbu pärast ja suhteliselt tobe oleks mingeid reegleid taga hakata ajama, kui muud reeglit ei olnud, kui et jalad ja tagumik maas peavad olema.

10
Siia peab video panema või kuhugile mujale ?

11

https://www.facebook.com/hookgripdotcom/videos/1518261971561955/?

kükimehed, auu

Muidu täitsa tehtav ju, aga kui see kangi peal rullimine algusesse teha, siis kang tuleks alla tules ka kaasa :)

12
Minul paneb see reverse hyper just selja valutama, muude asjadega OK.

13
Sa raisk kus on palju valku päevas.

15
Imelik et tulemused paremad ei olnud jällegi, mismõte on dopingut panna, kui tulemused on keskpärased, sellest ma ei saa aru.

Pages: [1] 2 3 ... 12
Kaubamaja
youtube
anything