wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Joker

Pages: [1] 2 3 ... 865
1
Vahelduseks sai täna lihtsalt õlatrenn. Vähemalt hea, et 20-25 minutit trenn kokku ja nägemist :) Ma tõesti ei saa aru, miks inimesed teevad megamaraton-trenne. Vahest lähen trenni kus plaanis, tuhar-selg-rind-biitseps-triitseps. Kui trenni alustan, uhab mõni rinda teha. Mul trenn läbi viie erineva lihasega ja ikka ta teeb sama lihast või isegi sama harjutust. Milleks? Selline asi ei saa lihaskasvu seisukohast olla isegi natuke efektiivne. Põletada keharasva ja lihtsalt üht lihast tundide viisi lahmides pole ka ju väga arukas.


Ka üks selfie - nuh nagu ikka moodsad ajad nõuavad. Krt kaal endiselt 109,5kg :) Nuh samas nagu natuke pekk põleks ja ega päris võistlusdieeti ka ei tahaks teha. Ägadam välimus oleks, aga kindlasti ka tiba nüristav. AGA plaan ikka tiba alla pressida, sest pea kuu aja pärast pikem reis plaanis kus palju-palju jalutamist.



Vähemalt nädalavahetus tõotab mõnus tulla. Kuna Kati kinkis sünnaks tripi Lätti kahe erineva hotelli ja SPA-ga, siis astume möödaminnes läbi ka Pärnust.Mulle annavad sellised tripid küll alati mõnusa restardi. Ei pea ju alati soojale maale lendama - kuigi ka seal 1x aasta või kahe jooksul kindlasti annab lisalaksu. Ei vaja ainult keha puhkust vaid ka vaimne pool kindlasti. Kiilub aju kinni, kipub seda tegema ka keha.


TRAIN HARD!
http://www.toidulisandid.ee

2
BLOGID / БЛOГИ / Re: lükkan ukse lahti ja ütlen tere
« on: April 16, 2019, 14:45:38 »
Vaikselt paraneb vorm ... tundub mulle.


3
BLOGID / БЛOГИ / Re: JOKERI Blogi
« on: April 15, 2019, 19:20:25 »
Olete mõelnud, miks raskused on jäetud vahest aparaatidele? Põhjus on tegelikult lihtne ...



TRAIN HARD!

4
BLOGID / БЛOГИ / Re: JOKERI Blogi
« on: April 14, 2019, 12:01:19 »
13.04.2019







TRAIN HARD!

5
BLOGID / БЛOГИ / Re: Sten P.
« on: April 13, 2019, 10:37:48 »
Väga normaalne harjutustevalik... Täis amplituut 100% õige  teha. Paljud teevad poolikuid repse( vabandusega,et siis  pump effekt ja lihas koguaeg pingeall  BS müüt). Kui need vennad panevad  rohkem raskust peale (eriti ntks kükis, dipsid) kui tavaliselt ja otsustavad siis sügavamale minna pole neil  keha harjunud ja puudub venivus liigestel/lihastel. Lõpptulemuseks = vigastus.

+1  8)

6
BLOGID / БЛOГИ / Re: JOKERI Blogi
« on: April 13, 2019, 10:35:30 »
Tegin eile trennis endast paar pilti (nö current shape), ikka selleks, et näidata kui tubli ma olen. Palju on küsitud, kuidas ma nii "suur" ja "tugev" olen. Ikka sellepärast, et tarbin kõiki toidulisandeid, mis siin müügil: http://www.toidulisandid.ee ... ja vahest teen trenni ka.





TRAIN HARD!

7
BLOGID / БЛOГИ / Re: JOKERI Blogi
« on: April 11, 2019, 08:02:35 »
Lihtsalt mõttemõlgutus. Sai eile üks plõks tehtud. Vasakpoolne siis "kulturismi" pükstega ja parempoolne "klassikalise kulturismi" pükste lõikega, et nö vahetut visuaalset looki anda.
Kehakaal 109,5-109,9kg. Pildil ilmselgelt kaal rohkem kuna päeval tehtud. Ma ise lähtun alati hommikusest kaalust.
NPC/IFBB võisltuskaal peaks olema 98-100kg kanti (sõltuvalt kus võistlus) - seega oleks justkui põhjust püüda täiesti maksimaalset vormi praeguse järgi.Samas vo saaks bodybuildingus 1-2kg juurde ... aga samas isegi kui mul see 2-3kg madalam, siis kas selles väga suurt vahet ja saaks võistelda nii siin kui seal kategoorias ja liigas. Pealegi visuaalselt "massi" järgi sobiks rohkem klassikalisse.

Seega kurat teab endiselt - ja vo liigutada asi järgmisse aastasse - aga samas, kas siis enam üldse viitsimist nö ree peale astuda ja punnitada, sest inimene muutub kiirelt mugavaks ja laisaks. Pealegi naine ka olemas - mis seal ikka enam pingutada :D

Praegu endiselt toitumine 6x nädals suht kontrollitud, aga muidugi mitte nii jäigalt kui seda konkreetselt valmistudes. Jõutrennid 4x nädals ja kava kaheks ning cardio ka hetkel täiesti 0. Kas "lõdvalt võttes" või "hullunud pilguga karmilt lahmides" nii suur vahe on - pole päris kindel - seega milleks ikka ülemäära pingutada ... inimene ju loomult laisk. Kui saab sama tulemuse 4x nädalas trennis käia, milleks siis punnida 6-7x?



Seega eks vaatab ... niisama ka ju tore .. vist.

TRAIN HARD!
http://www.toidulisandid.ee

8
BLOGID / БЛOГИ / Re: JOKERI Blogi: Appi kui piinlik
« on: April 08, 2019, 07:31:17 »
Paar "vormikat" ka. Kehakaal 109-110kg ümber (hommikul peale ärkamist, ilma raskete tossude, ilma 1l proteiinishaketa hinge all ja sangpommita käevangus ego trippimiseks).

Vorm pole kõige hullem, samas muidugi ei saa ka võrrelda isegi natukene võistlusvormiga. Kuna 6,5 nädala pärast läheme Katiga Itaaliat avastama ja just Sitsiiliat, siis mõtlesin, et sellise kaaluga on ikka päris raske isegi jalutada. Sp loodetavasti viitsin paar kg ikka maha võtta, et kergem mägedes turnida oleks - või kui ei võta, siis mägedes kindlasti :D

Endiselt ei tea, kas võistelda või mitte. Pigem selline ootel- režiim. Käest ei lase, aga mingi erilise arendusega ka ei tegele.

Laupäeval sai väisatud Lasnamäe HC GYM. Jalad ja õlg.



Tiba selline Gym-Porn stiilis avara dekolteega:



... ja lihtsalt topeltbiitseps.



Seega nagu klassikud on öelnud: teeme trenni ja vaatame, mis saab.

TRAIN HARD!
http://www.toidulisandid.ee

9
Poes jäi silma mäng: Appi kui piinlik.



TRAIN HARD!

10
Hea huumor  ;D

Ah eks see plagiaat - idee sai võetud Lee Priestilt :)

;D  Hahaaaaa!

Jajaaa ...

aga nii ju enamasti treenitaksegi kahjuks :D hiit või mitte.Pärast nädal aega proovimist hea öelda " krt ma käisin kll seal jõuksis aga ei olnud tulemusi ,sitad geenid"

Paraku nii on - nuh kui eesmärk musklit arendada. Kalorikulutamiseks iga liigutamine hea.

treenivad need, kes peaks tegelikult personaaltreeneritelt abi küsima, või siis youtubelt.

Imelik jah, et ei taheta teha see ühekordne investeering, et spetsialist näitab harjutused ja tehnika ette ning annaks aimu kuidas ja palju pingutada, et ka tolku oleks. Pigem nühitakse aastaid sama kohapeal ja nii need videod tekivad ...

https://www.facebook.com/ilmarito.klimov/videos/2070537869689942/UzpfSTEwNDQ4OTQ0Mjk0NzIyNDoyMjU3NjIzMzgwOTY3MTQy/

11
BLOGID / БЛOГИ / Re: JOKERI Blogi: FitLap kohupiimakook
« on: April 01, 2019, 08:36:17 »
Proovisin ka HIIT treeningut. Päris julmalt ikka võtab läbi.



TRAIN HARD!
http://www.toidulisandid.ee

12
BLOGID / БЛOГИ / Re: JOKERI Blogi
« on: March 31, 2019, 17:22:32 »
Proovisime ka Kadri ja Katiga suurt fitness-hitti FitLap kohupiimakook.



TRAIN HARD!
http://www.toidulisandid.ee

13
BLOGID / БЛOГИ / Re: JOKERI Blogi
« on: March 27, 2019, 12:36:00 »
Mis põnevat? Polegi vist. Sestap pole ka mingit postitust teinud. Vaikselt annan personaaltrenne neile, kellel huvi.
Lähemalt näeb siit: https://www.facebook.com/your.fitness.body/

Ise ka teen Katiga trenne 4x nädalas. Eesmärki on niipalju kui et lihtsalt trenni teha ja hoida mingit levelit. Samas tähele pannud, et kui võtad vabalt ja teedki "ainult" 4x nädalas trenni, siis ega arengus midagi justkui vajaka jää ... vahest tunne, et isegi vastupidi - ju siis lihaste arenguks piisab ka vähemast, mitte arutult lahmida ja "trennis elada".

Mingi "vormiselfie" ka. Kehakaal hommikul oli peale ärkamist nii 109-110kg (vahemik selline kuna ärkasin laupäeval oluliselt hiljem ja tavakellaaja kaalu raske öelda.
Ei taha ka liiga suureks ajada, sest kuskil ajukurdude vahel vilgub mõte, et kui viitsiks uuesti võistlema minna (sügis/järgmine kevad), siis IFBB/NPC klassikaline kulturism võik üks eesmärk olla (lisaks mõnele veel), aga seal mul võistluskaal võib olla 98-100kg vahel - seega pole pointi end 120kg-s õgida.



Mul ikka tekib alati mingi tüdimus kui ei saa kuhugi "ära" või nö pistikut seinast tõmmata, siis tükk aega mõelnud kuhu minna. Kati polnud vaimustuses eriti soojamaa reisidest, sest neid sadu korda nähtud. Kuna kumbki pole Itaalias käinud, siis läheme vaatame selle riigi üle. Käime Roomas, Vatikanis, aga põhiline peatuspaik on Sitsiilia oma ürgse looduse, mägede ja aktiivse Etna vulkaaniga. Ju teeme ka väikse reisivideo ja püüab ka rohkem adekvaatset infot anda, mitte lihtsalt blaa-blaa-blaa juttu ajada ja ainult ennast filmida :) Kuna trip alles 2 kuu pärast (mõned päevad vähem), siis suht tüütu ootamine.



Selline värk.
TRAIN HARD!
http://www.toidulisandid.ee

14
Käisin külas THE AESTHETIC PROJECT poistel. Kes ma selline üldse olen, kust tulin, millega tegelen, ajasime ka tiba trennijutt ja filosofeerisime elu üle.

Usutlust saate vaadata siit:



TRAIN HARD!
http://www.toidulisandid.ee

15
Nuh eks lihtne valesti aru saada nagu iga kokkulõigatud saadet üle võlli keerata õigest kohast lauseid kasutades.

Aga kui ikkagi kogu asja rahulikult võtta, siis inimesed meeletult taunivad sportlasi, et need dopingut kasutavad. Aga tegelikult tarbivad inimesed ise dopingut väga palju:
https://sakala.postimees.ee/3889229/keskmise-eestlase-kodust-leiab-portsu-dopingut

Sportlane on aga see paha alati :) Ise tohin, sportlased ei tohi. Jah saan aru kui on reeglid et see ja too aine pole lubatud VÕISTLUSEL kasutada ... aga mis siis kui osaled võistlusel kus pole kontrolle. Mille vastu siis eksitakse või mis taunitav? Mõni lihtsalt tahab iseenda jaoks sooritust võimendada. Üks ravib kiirust, teine sudafediga nohu.

See polnud nüüd vastus su postile vaid vahepeal läks arutlus edssi iseendas :)

Pages: [1] 2 3 ... 865
Kaubamaja
youtube
anything