wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Topics - Lauri

Pages: [1]
1
KÕIK TREENINGUST - küsi nõu tegijatelt / Hommikune kardiotrenn
« on: April 25, 2016, 19:12:52 »
Tere,

Loen T-nationist erinevaid artikleid ja tekkis vajadus nõu järele.

Kas hommikul on parem teha 4-5 kildine jooksuring või parem sangpommiga "kettlebell swing"-e ja kõhulihaseid/kätekõverdusi jne.

Tahaks natuke aeroobset arendada ja kaloreid kulutada ilma toitu väga vähendamata ja mõtlengi, et räägitakse et niisama sörkjooks pidi jama olema, et parem seda plahvatusliku HIIT stiili teha, AGA!! kas hommikul kohe pärast ärkamist on see südamele hea ?

2
Et probleem siis selles, et käed ei suuda hoida raskusi seljapäeval, alustan jõutõmbega ja nagu üle 100 läheb tõmbab käevarred nii nõrgaks et jube, rippunud olen ja suudan kasvõi ühe käega rippuda jne, aga kang ikka libiseb pidevalt. Edasine trenn ka ei suju, siis käsivarred koguaeg nõrgad, ei jõua muid asju ka teha, selg ja asjad kannavad küll. Mis tegema peaks ?

3
KÕIK TOITUMISEST - küsi nõu tegijatelt / Säästuaja toidukava ?
« on: December 07, 2009, 22:12:39 »
Nimelt, kuidas koostada praegusel ajal kava, eriti kui olla õpilane ja ilma sissetulekuta, st. ilma piisava sissetulekuta, et osta kanaliha jne.Kava oleks vaja kehakaalu langetamiseks. Põhimõtteliselt oleks võimalik osta kanamune ja võibolla ka paremal päeval kodujuust, samuti vaatasin, et säästukas mingi kohupiim 4 krooni pakk. Enamus päevasest toidust koosneb süsikatest, sest need ikkagi ju odavad ja maitsvad. Äkki on mingeid ideid kuidas koostada, sest ülla-ülla toidukava ostmiseks raha pole, mõned aastad veel on selline "säästureziim". Kaloraaz kehakaalu säilitamiseks peaks olema 2900, seega allavõtmiseks 2600-2700, makrotoitainete kogused peaksid ka välja olema arvutatud, aga see põhiline probleem jääb, mida valida ja millal ?

Pages: [1]
Kaubamaja
youtube
anything