wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Topics - aleks144

Pages: [1]
1
BLOGID / БЛOГИ / Aleksi blogi
« on: January 25, 2015, 19:23:29 »
No tsau,

Olen 21a, 191cm pikk ja kaal täna pärast trenni 97kg. Trenni hakkasin tegema umbes 14 aastaselt, aga algusaastatel teadmisi toitumisest polnud ja sai suht tühja rapsitud. Hetkel ka toitumine kindlasti ideaalne ei ole, lihtsalt üritan vähemalt 150g valku kätte saada ja süskarid rasvad enamvähem kontrolli all hoida.

Viimane kuu on trennijaotus olnud enamasti olnud nii:

esmasp: rind, triits
teisip: maadlus
kolmap: jalg, säär ja vahel kõht
nejap: maadlus
reede:selg, õlg
laupäev puhkus
pühap: jalg, säär.

Jalga teen kaks korda nädalas, sest see on kõige nõrgem lihasgrupp ja proovin järgi aidata( mäletan kui alustasin treeningutega, siis nt ei jõudnud veel 46kg kükki teha  ;D ).

Enamus trennidest ei tee ma eriti suurte raskustega, vaid proovin saada max. tunnetust lihasel korraliku tehnikaga.

Täna jalg:

Kükk 60x8,60x8,80x6,80x6,80x6 ja otsa kaks seeriat eeskükki 60kg 10/10x (kõik seeriad tegin nii, et kandade all olid kettad ja saaks parema tunnetuse nelipeale)
Väljaasted hantlitega 3 seeriat
Jalapress jalad laialt(rohkem tagaosale) 4 seeriat
Säärtesirutused ette 4 seeriat
Siis sai aeg otsa ja ei jõudnudki säärt teha  :-\

Paar pilti kah.








Pages: [1]
toidulisandid.ee Kaubamaja
anything