wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - SanderSaare

Pages: [1] 2 3 ... 69
1
^^ Et kui tahate head selga saada, siis tehke seljaharjutusi alati hea tunnetusega ja mitte lihtsalt üles alla rapsides mõttetult suuri raskusi kasutades. Pole vaja teha hantliga rowingut jalanõksuga ulmeraskusega või t kangiga tombeid kangi vastu mune tõmmates. Rack pulls ja jõutõmbed on seljale väga head harjutused

2
Raskused liiguvad kergelt tõesti :)

Tänud :))

Eile oli jalg, oli väga hea trenn. Täna selg ja rind ja polnud nii hea. Üks pilt ka seljast, jalgu nagu all polekski,aga tegelikult jalg ka tugev koht, tagaosa mitte küll nii väga kui eesmine reis :)


3
Täna tegin õlga, triitsepsi ja biitsepsi

Kava, mille järgi teen
1)Jalg
2)Selg, rind
3)Õlg, triitseps ja biitseps

Ja otsast pihta. Vajadusel mõni puhkepäev vahele. Ei sobi mulle selline süsteem, et lihas kord nädalas, tunnen, et aeglustab arengut

õlapress masinal ühelpool 100kgX6

pausiga kitsalt rinnalt 155X5

4
Kes su treener on, kui saladus pole?
Mina ise

5
Täna tegin selga ja rinda

1.Rack pulls 1X300kgX6- jätsin viimaseks seeriaks, alaselg ja jalad andsid tunda eilsest jalapäevast

2.Ploki allatõmbed kukla taha 1X5

3.Ploki allatõmbed neutraalselt 1X6

4.T kangiga tõmbed 1X8

5.Ploki eesttõmbed neutraalselt 1X6, 1X6, 1X6 drop set

6.Ploki eesttõmbed laialt pealt 1X10

7.Trapets smithil 1X10

8.Kaldpingil smithil 1X170kgX3

9.Masinal surumine istudes 1X9

10.Lendamine trossidega 1X12, 1X10, 1X10

6
Täna oli jalapäev.

Panen kirja tööseeriad

1.Rumeenia jõutõmme hantlitega 90kgX8

2.Istudes kõverdused tagaosale 1X6  1X10

3.Kõhuli kõverdused 1X5  1X6

4.Sääre sirutused ette 1X15  1X15

5.Hack kükk pausiga 260kgX3

6.Jalapress ühe jalaga 1X12  1X8

7.Sissy kükk keharaskusega 1X12  1X8

8.Säär püsti masinal 1X17  1X12

9. säär ühe jalaga masinal 1X6

https://www.facebook.com/sander.saare.9/videos/2173171526044191/   video rumeenia jõutõmbest

vahepeal päeval üks pilt jalast

7
 8)

8
Suurd tänud!  8) 8)

Täna tegin õlga, triitsepsi ja biitsepsi. Õlapress hantlitega 60kgX9 videos, selline kalle on väga hea, ei tunne, et ülarind oleks töös olnud :)



Töötame ;)

9
Suured, suured tänud positiivsete kommentaaride eest. Saiavormiga lavale ei roni kindlasti mitte ;)


Kükk siis 250kgX5 videos, jõutõmmet sai tehtud hiljuti 305kgX1


10
Kõik läheb hetkel ülesmäge. Nagu blogipealkirjast näha võib, siis valmistun praegu Mr.Olympia amateur võistlusteks, mis toimub 1.detsember Itaalias, Roomas. Enne seda ka muidugi teeb veel paar võistlust ehk Lätis, Leedus vms. See on minu väga suur unistus saada IFBB pro-ks juba 16-aastaselt. Usun, et olen selleks suuteline, kuna vaimse poolega on ka üle pika aja hakanud järjest paremini minema, see ongi minu põhi murekoht olnud ja loodetavasti hakkavad lõpuks asi ka edenema :) Kui ei õnnestu seekord, siis proovib niikaua, kuni lõpuks õnnestub

Praegu on eesmärk veel massi lisada, plaan oleks kuskil kaal tõsta juuliks 120-125kg. Praegu juba päris raske on raskeks läinud kaalu tõstmine, kuskilt maalt annab ikka lõpuks tunda ja raske toitu sisse pressida, aga anname endast parima! Hetke kaal hommikul 112-113kg. Eesmärk oleks võistelda Mr.olympia amateuril kuni 100kg kategoorias.

Panen ka mõned pildid, mis hiljuti tehtud :)

Mis arvate, kas olen suuteline saama see aasta IFBB pro-ks? :)


11
to Troll: mida ka sina tead, mis on ja mis pole  ;D Ilmselt oled lihtsalt mingi kade ja endas pettunud inimene, kes ootab, et saaks jälle kellelegi ära panna ja halvasti öelda foorumis. Minu poolest tee, mis tahad, peaasi, et oma eluga lõpuks rahul oled. Arvan, et mingit viha ja kadedust pole vaja pidada ja kellelelgi halvasti öelda pole ka vaja, või mis? Vaevalt see sind õnnelikuks teeb, võibolla korraks on hea tunne, kui kellelegi saab jälle midagi halvasti öeldud. Soovin sulle kõike head ja meelerahu! :)


Eks ta paraku nii ole, et kui läheb hästi parasjagu kõik, siis oled justkui tubli ja tore teiste silmis, aga nii, kui ebaõnnestud ja ei edene asjad, siis oled justkui läbikukkunud ja arvatakse sinust stiilis "ei saa siit asja, parem jäta pooleli" "sa ei saa nagunii Mr.Olympiaks, kuna see võistlushooaeg läks aia taha". Eks reaalsus ole selline paraku, et inimesed on kõik sellised, kannatust pole ja tahavad kõike kiiresti ja ootavad kohe mingit imet ja kui kohe ei õnnestu, siis arvatakse, et ei saa sinust mitte kunagi asja.


Aga jh, tegelikkuses kellegi arvamus või negatiivsus ei muuda nagunii minu usku sellesse, et ükspäev jõuan ma kaugele sel alal. "Oihh, vist ei jõua, kui ebaõnnestud mingi periood, koguaeg ju peab kõik minema ülesmäge ilma tagasilöökideta ja kiiresti" ;) :D
 

12
To Karl:Tänud positiivsete sõnade eest :) Küll edu ükspäev tuleb.


See nädalavahetus siis läksid võistlused nii, nagu minema pidid. Juuniorites oli 3 võistlejat ja mina jäingi 3-ndaks. Eks pettunud olin muidugi, aga selline on reaalsus, kui ettevalmistus on nadi. Mass ja kõik muu võib olemas olla, aga kui kuivust pole, siis ei tee mitte midagi laval ära.

Mis edasi? Eks aeg näitab siis

13
no mina usun, et see sobib mulle, kui valgud kõrgel. Kindlasti oleksid nad madalamal, kui süsikad ja rasvad ka kõrgemal oleksid


Võistlustest siis
Muidugi võib rahule jääda, kui arvestada seda, et dieedil olnud ainult 3 nädalat nyd ja sellest esimene nädal oli ka rohkem väike lihvimine ja tõsisem protsess hakkas pihta alles 2 nädalat tagasi. Arvan, et väga suur muutus on selle lühikese aja jooksul olnud. Kui nyd võrrelda teiste meestega lavapeal, siis olin ilmselgelt veel liiga pehme ja tundsin, et minule nii lavapeal seista ei meeldi ja tundsin ennast üsna ebamugavalt nii. Oli juba lavataga selline tunne, et ilmselt jään viimaseks või healjuhul eelviimaseks 5-e mehe seas. Aga sain hoopis 3-nda koha. Vastased olid tegelikult päris kuivad, ütleksin. Aga ju siis kõik muu oli puudulik, tänu millele tuligi 3-s koht.

Vorm oli pehme ja muidugi sai veel kohe kindlasti ka üle laetud ja lavataga oli tunda, et kergelt puhitas. Vähemalt mitte nagu eelmine aasta esimene võistlus, kus kõht oli veel üsna täis eelmisest päevast ja võistluspäevast. Siis oli juba keskkohta raske kontrolli all piisavalt hoida. Seega laadisin veel üle seekord ja see mõjutas ka kindlasti natuke pilti. Kui pekikiht veel peal, siis laadimine tõenäoliselt ei toimi ka kõige paremini.



Et jh, tuleb teha seda asja teha rahulikult ja varuda aega piisavalt, mitte viimasel hetkel rapsida- korraks võib ju proovida, aga ega äärmused pikemas perspektiivis vilja ikka ei kanna. Kuulata sisetunnet ja enda keha rohkem, kui on tunda, et pole valmis, siis tõenäoliselt ka nii on. Iga asi omal ajal ja kui õige aeg on, siis hakkab ka sujuma kõik ja tulevad võidud


Vähemalt tean, et ainus nõrk koht on ebapiisab kuivus. Võistlema uuesti tõenäoliselt sügisel jälle, võibolla kevadel juba, vaatab, kuidas keha ütleb, kuigi pigem arvan, et sügisel.

Muidugi see nädalavahetus on veel Riias võistlused, kus juba registreeritud ja kõik ära tehtud. Ausaltöeldes pole tahtmist sel aastal enam minna, ei ole minul huvi enam poolpiduse vormiga laval seista ja nädal ajaga mingit maagiat ära ka ei tee


Aga hea meel, et inimesed ikka usuvad minusse. Kuigi jh, see polegi oluline, ise usun nagunii, et ükspäev teen teoks oma eesmärgid, läheb vaid aega vaja



Pages: [1] 2 3 ... 69
Kaubamaja
youtube