wxxx24
BONSUNA FOORUM
 Language:
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

TRANSLATE POSTS TO ENGLISH (google translate)
NB! FOORUMIS PILTIDE NÄGEMISEKS PEATE OLEMA SISSELOGITUD!
NB! YOU MUST "LOG IN" TO SEE ALL PICTURES!

-40 -50% Coco

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Timo Majuri

Pages: [1] 2 3 ... 300
1
Kui tead või sul endal nii paku heas korras kuni 10 a vanu trenazõõre meile = kokku 25 kuni 30 erinevad trenazõõrid ja pinke

Asjad läheks soome ekpordiks.

Info@hcgym.eu

2
OSTA MÜÜ VAHETA / METAL jõutõstevarustuse lõpumüük - 90%
« on: November 16, 2017, 09:26:01 »
Soome partneri METAL varustuse lõpumüük. Osta kasvõi edasimüügiks. Pakkumine ei kordu.


LInk : https://www.sportkraft.net/metal-blowout-sale

METAL BLOWOUT SALE - 90%


3
Mõtlesin, et ma ei viitsi enam vastata, kuna mingit reaalselt arutelu ei teki ja tekib lamp emotsiooni pealt lahmimine, aga no kurja - Laagna tee vs Autobahn :D
Pikk see Laagna tee on? 9km?
9km  110km/h vs 70km/h =ca 5 min vs 7,5min.
Kõnealune lõik vast veel lühem, 2km? Arvuta ise :)

Mis puudutab Kernusse ja teistesse potentsiaalsetesse "tald põhja" kohtadesse, siis vaata enda mätta otsast kaugemale. Ümbruses on ka staadion, kus mängitakse palli ka peale 8-17 kellaaega.
Lisaks on seal teeääres inimeste elamised + pood, mida külastavad taaskord ülla-ülla....inimesed!

See kiirusepiirangute teema on sadu kordi läbi nämmutatud ja asju parendatakse vastavalt võimalustele. Ei saa päris nii vaadata ka, et "oh, teejupp on sirge, paneme siia 150kmh". Kiirusepiirangute tõstmiseks on vajalik täita ka ropult eelduseid - a'la valgustus, kahe raja vahelised piirded\eraldusalad, peale ja mahasõitude erisused\lahendused, kaugused asulatest jms.
Uusi teelõike juba tehakse nii, et seal saaks vajadusel ka piirkiirust tõsta või hoida kõrgemana aastaringselt (nt Tallinn-Pärnu mnt lubatakse sel aastal vastavalt ilmale isegi 100 piirangu peale viia)

Kes võttis Laagna tee võrdlusesse autobahniga? Sinna sobiks vabalt 80 või 90 km/h kuna niimoodi seal sõidetakse päriselt = vihmasel ilmal kiiremini kuna siis ei pea keegi kiiruse mõõtmist kartma ;)
Aga Narva mnt algusega pirita jõest kuni lõpuni välja sobiks esialgu +20km/h tunnis praegustele piirangutele juurde ehk siis mitte 90 ja 110 vaid 110 ja 130km/h ..autobahniks ei saa teha kuna teedel on liiga palju neid kes on "ostnud juhiloa mustamäe turult" ega oska vaata tahavaate peeglisse.

Kui ma otsustaksin kiirusepiirangute ja teede ehitamise eest nii ma ei annaks eurogi peateede laiendamiseks ja parandamiseks kui tulemusena on samad kiiruse piirangud = mõtetu raha raiskamine.

Kõik kes siia kommentaari lisavad ja on kunagi sõitnud autoga soomes on automaatselt sõitnud maanteedel +10km/h tunnis kiiremini ja pole sellest polnud mingid probleemad..ega se pole traumasid tekitanud?

Jutt on selles et Eesti on väike riik ja kui tahta elu hoida ka ääre aladel nii siis ei pea tahtlikult neid sealt välja lülitada = panna autot ja ärimeehed ning tõõlised madelema sellise kiirusega mis võtab isu seal tõõl käia või seal äri ajada = siis ei me saa kasutada efektiivselt antud resursse ega saa pakkuda tõõd ja võimalusi sealsetele inimistele..

T

4
Autoga sõit peab olema esiteks nauding, kui Sulle see ei meeldi ning tahad kiirelt punktist A punkti B jõuda, siis kasuta kas helikopterit või lennukit.
Kas see, et Sa ajaliselt 30-60 minutit võidad (healjuhul jääb ajaline võit vaid 5-15 minuti juurde) kaalub selle riski üle, et end või teisi surnuks sõidad? Kahjuks enamus inimestel puudub kahe kõrva vahel organ mis aitab mõelda, kes sellist suurt kiirusepiirangut pooldavad.
Olen oma autoga sõitnud üle 200km/h kinnisel territooriumil ning see kiirus maanteel on Eesti teede kvaliteeti arvestades puhas enesetapp, lisaks oma jäärapäisusele võid ka süütud kaasliiklejad kaasa viia. Ka väiksem kiirus nii 140-160km/h juures on pingeline sõitmise osas, kuna üks vale liigutus ja Sind enam pole või oled sant - eriti vihmase ilmaga sellise kiiruse juures, kus vesiliug on kerge tekkima ning enamus liiklejate rehvid on viimase piiri peal.
Meie maanteid ei anna võrrelda Saksamaa autobahnidega, kus on metsapoolne ala ära tarastatud, et ükski metsloom teele ei satuks, lisaks ka teede kvaliteet ja ridade arv.
Ja Laagna teel ei kannata tõesti kiiremini sõita, vähemalt enda isikliku autoga küll mitte, juhul kui Sa esimesse auku oma esisilda ei taha ära kaotada - seal on ära vajunud kaevuluuke ikka päris metslikult mille vahel tuleb ala lõpmata slaalomit sõita, et mitte autot lõhkuda.

Jah kõik on õige kui sa ei liigu tõõ poolest peale( ühisliikluse tallinas ) tallinast kaugemale ja kui liigud nii siis kord aastas :)  Narva mntl on parem nähtavus kui autobahnil = kuni 6 kilomeetrised sirged teelõigud kus on kõik näha...sulle vist sobib ka se 6 km pikk tee lõik peale narva mnt peale "kiirteed" ja sealt edasi rakvere ristimikku?
Need on kes on olnu dminu autos ja näinud seda on kommenteerinud seda ntx nii: "kes vitu kusipea selle on mõelnud välja ? sirge tee ja hea nähtavus..peab olema mingi ümbriku ulatamine üle laua muidu sellist pasa keegi ei teeks.."

Ja nüüd räägi kuidas üldse on võimalik teise "kaasa haarada " autoga sõites? Saksas ja Leedus  peaks paras tsirkus olema kui seda õnnestuks teha ;D

5
Siia võiks lisada mõned kiirusepiirangud Via Baltika ehk Euroopa ühel pea teelt kus mingi kernu vald või pärnu jaakobi paneb endale 50km tunnis piirangu peale = Kooli lapsed jne... siis tekib küsimus:

"mida vittu need piirangud seal seisavad ka peale 08-17 ajavahemikku? "   Räägime Euroopa pea teest millest sõidab rekkasid ja autosid tuhandeid peale neid kella aegasid ja siis ootavad seal veel mingi kaamera jamad..

Kui kiiruse piiramise alus on koolilapsed ( selle alusel võiksime ka kõik Eesti linnad ja ümbrused halvata) nii siis peab olema piirangu kehtivus ainult kooliaegadel = Kui se tõesti on aluseks nii kas piirangu ületamine väljaspool kooliaegasid on siis lubatud? = kuna piirangu seadmise aluseks on kooli lapsed ja kooliajad = Kes on siis vastutav isik valesti pandud piirangu  või siis puuduoleva info (kella ajad ja kehtib ainult tõõpäeviti) eest? = kui piirang on valesti seatud nii siis on ju kaamera ka alusetu väljaspool kooli lahtiolekuaegasid?
Kui se on niimoodi nii kas politsei seaduse järgi jälgib liiklusohutust või nad  koguvad raha ? Seaduste järgi raha politsei ei tohiks koguda = ehk siis kas trahvide väljastamine pole lubatud peale kooli lahtiolekuaegasid kuna tegelik alus selleks on puudu?

Kui siia ikka ja jälle mingi pässid vastavad et kõik on korrektne nii palun sõitge kunagi Eestist välja Rigasse nii näete kuidas asjad ja piirangud peab kiiruse piirangute peal olema.

Teeme trenni edasi ja vaatame mis saab

6
Kui vaatame Narva mnt tallinna suunast alates Pirita jõest või Narvast tulles alates idiootselt tehtud 6 km lõiged kus on plastikust postid takistamas mõõda sõitu sirgel teel kus on hea nähtavus nii mis vahe neil vabalt sõites on?

Autobahnil sa oled tõõ/äri juures poole kiiremini ja stressivabalt või siis hilja õhtul pere juures varem..
Narva mntl vabalt sõites saad sa kuulsaks enne vangalasse minekut : "Liiklushuligaan sõitis üle 200km tunnis kui 90 oli lubatud" ...se pole nali vaid pask mis on jäänud parandamata peale Nõukogudest lahkumist...ja veel hullem..iga kord kui seda teema puudutan nii ilmub kirjakeeles rääkivad runkarid kes pooldavad seda praegust piirangute süsteemid..

Kas kohalikud on rahul 90km/h Narva mntl sõites ( peale selle 1 runkari kes seal ka õõsel sõidab 85km/h) ?
Mitte!
Päeval sõidetakse 110 ligidal...õhtul kui saab hämar nagu eile õhtul 120-135km/h = ehk kiirusega mis tundub mõistlik kõigile..

Kahju et meil on sellised poliitikud nagu Olga I endine keskerakonna liige kes ei suuda ka Laagna teel maastiku autoga sõita omade sõnade järgi 70km/h kuna seal nii halb tee..hei se pole nali ..ma ise sain sellise vastuse kui pärisin seda laagna tee kiiruse piirangu teemad kuna seal sõidetakse ka pikem 90km/h mitte 70 .

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Gf2Hu-gFank" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://www.youtube.com/watch?v=Gf2Hu-gFank</a>


<a href="http://www.youtube.com/watch?v=KQAZAL6sKUw" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">http://www.youtube.com/watch?v=KQAZAL6sKUw</a>

7
Hello,

The votes are in for the 2019 WPC Worlds and European Championships and following countries have been awarded.

2019 WPC Worlds:
Finland – Ano & Minna Turtiainen
 
2019 WPC/AWPC European Championships
Ireland – Shane Brody

Congratulations!

Kind regards,

Amy Jackson
WPC/APF Office Manager
505 Westgate Drive, Aurora, IL 60506
(630) 896-7309
www.worldpowerliftingcongress.com

8
Jep, aga igast saalist ei saa kohe sotti. Oled seal nati ja kas hakkab meeldima või vastupidi. Seega jah mu 3 kuud People makseid läheb nüüd tühja, aga mis ikka - ma nagunii ei hakka seal käima. Las siis olla õnnelikud, et said jälle mõnelt lollilt oma eurod kätte.
Samas see kesklinna HC GYM on ka õhtul ikka sigatäis. Viimane kord käisin, siis ma ei viitsinudki dushi alla minna ja oodata, millal rahvast natukenegi vähemaks jääks. Lihtsalt ei mahtunud isegi riideid vahetama, sp räägin, et kui hea saal teha, siis ikka +2000m2 ja vähem kõik on juba kuritegelik :)

Võtame teadmiseks :)

9
Lihtsalt kokkuvõttes jõuab trennist nii hilja tagasi ja ebamugav. Viitsi ka külma sööki karbiga kaasas vedada ja kuna järgmise päeva toite vaja ette vaaritada, siis negatiivsed küljed meie jaoks kaaluvad positiivsed üles. Samas tundub, et Tartu mnt HcGym jääb küll liiga väikseks juba kui tipp-tunnil minna. Seega soe soovitus Timppale, et alla 2000m2 pole küll mõtet saali teha, sest head asja tahavad teised ka ja kurb, et lihtsalt vähese ruumi tõttu nii mõnigi jääb käimata.

Jah, mõte on teha aga kuna koht peaks olema sõbilik ja lisaks suured ruumid nii peab ikka veel ootama edasi et sellised tuleks ette mustamäe suunast. Ja se on tõesti tõsi et maitseid saalide suhtes on erinevaid ja igaüks otsustab ise....aga...mis mõte on üldse "trennis" käia kohas kus endale ei meeldi või ei saa optimaalselt trenni teha oma eesmärkide järgi?

Mäletan juba Joe Weideri raamatutest ja mitmetets teistest sellise asja et "Kui sa tahad areneda ja edasi jõuda sa pead otsima kõige parima saali kus on lisaks sinust paremad ja kõvamad tekijad ja teha seal kasvõi 1 trenn nädalas isegi kui sa peaksid sinna sõitma 100km"

Kui sa käid kohtades kus ei meeldi tegelikult ( säästa 10-15eur kuus = 0,30 kuni 0,50eur per trenn) nii kas se sääst on seda väärt? Ja mõned teevad veel pikka auto/bussisõitu et saaks säästa selle sama 10-15eur..kui selles on mõtet nii siis on, inimised on erinavad ja maitsed on erinavad.

HC saalidest veel niipalju et kuna ise toodame ja müüme trenazõõre (kasutetuid ka) nii enda saalid toimivad ka katselaboratooriumina enne suuremad toomist ja muud ning kasutetud testime ise laos enne nende enda saalidesse toomist ja sellest kõigest saab ka lõppude lõpuks suht head saalid. Ärilised mõtes poleks mingid mõtet iga kuu vahetada ringi 2-3 trenazõõrid aga nüüd kuna se teenindab ka teist eesmärki nii sellest saab kõik kasu sealhulgas saali kliendid.

Teeme trenni edasi ja vaatame mis saab?  :D

10
Jokk,

Nüüd on elu parim vorm käes, saaks endale ka sarnased vigastused tritsadele 8)

11
Kas Martin hakkab õlgade laiuse poolest juba mõõda minema?  ;)

13
BLOGID / БЛOГИ / Re: Sten Haugas ja raw 300 ettevalmistus
« on: October 15, 2017, 14:00:47 »
Väga hea :D

Sain müüdud paar kasutatud trenazõõrid ära Tartu mnt saalist, on sul endal või sõbradel mingid soovi mida võiks asemele tuua?
Nautiluse pulloverile teeme muidu uue suurema bloki

Timppa

14
Peangi silmas seda nagu kirjutasin, et tartu mnt saalis vôiks ka olla samasugune press nagu pildil.

Meile on tulemas umbes sarnane aga veel natuge parandatud versioon kopli omast kuhu saab panna kettaid 4 kohta külgede pealt mitte
pealt osaliselt nagu kopli versioonis.

Ehk siis vahetame selle tartu mnt jalapressi selle uue tulekul oleva vastu ja tartu mnt oma läheb siis linnamäele kolmandaks jalapressiks
kuna seal oli eile ka järjekord jalapressidesse.

Timppa

15
Jah, sa hoiad oma positsioonid et kiirusepiiranguid ei saa tõsta naaber riikide tasemele,miks? Kui teil või kellegi on viitsimist nii uurige kui palju liiklusõnnetustest juhtub :
- Mõõdasõitudel
- Rooli magama jäädes
- Purjus
- Telefoniga jne mängides

Võrreldes:

- Kiirteedega Soomes/Leedus/Lätis/Eestis

Se selleks..jätame siis nii et inimsed sõidavad +10-20km/t üle lubatud ja riigile jääb rahastamise võimalus (liiklusohutusega pole siin midagi pistmist = kui oleks nii sirgetel teedel ja nende otsas+kiirteedel jne poleks kiiruse mõõtmine prioriteet nr 1)
=========
Miks peab hoidma oma positsioonid kiiruse piirangute suhtes nagu vana mutt? Arengud ei taha ega riiki efektiivsemaks teha. Kui liikluses ei sureks kedagi nii mittu sureks alko ja suitsu tagajärgedega? ja nüüd se kõige olulisem...kas ülejäänud jäävad igavesti siia elama? Või surevad need ülejäänud ka siit ära? Võta seda nii et iga inmisel on oma saatus ja seda sa muuta ei saa.
=========
Saan aru et Eestis on palju tehtud maksumaksjate rahaga ja asjad on siin hästi aga..miks ei saa areneda edasi ja muuta sovjetti aegseid seaduseid? ehita maja 200m rannast( kas poleks mugavam minna saunast ujuma?) , kutsu politsei alati kohale ( se on tegelikus Eestis..alati autot jäävad keskele teed ja politsei tuleb kutsuda kohale ütlema et sa oled süüdi ..sõitsid taga sisse).
========
Poliitikuid(riigikogus) ja kohtunikke, haiglates ,koolites ,lasteaedades jne polegi liiga inimisi , iga riigis need üleliigsed on "peidus"  nagu oli näha siin minu auto juhtumis ( se et mulle kuuluvad hüvitist ei taheta maksta tekitatud põhjuse järgi toob "peidust" välja "kommissiooni" ja mittu ametnikku mis tegelevad sellega et mina kes maksan nende palga ei saaks mulle kuuluvad hüvitist vaid pean palgama lisaks advokaadi ja minema kohtusse kaitsma ennast enda makstud "tõõtajate" vastu enda makstud kohtunikute mõtiskledes kas "tõõandja" võiks jätta hüvitisest ilma ja tagada säästu asutuse eelarvesse et nad samad üleliigsed "tõõtajad" saaks edasi jätgata teiste maksumaksjate kiusamist? Või võta samu laadi inimise juurde "säästu tekitama"? )

Kahjuks alati kui riigides algab säästu kuuri pannakse need uksest välja kes tõesti teenindavad sind nagu maksumaksjat ja alles jäävad need kes on saanud väga valesti aru omast positsioonist.

Ma tegin endale selgeks et ootan märkust jumala käest et kas lähen tuulikute vastu ja raiskan oma raha ja aega või tuleb mingi märk mitte seda teha... tegin vaheajal palju oma tõõd mida ma oskan hästi ja pakkumisi ning vastus tuligi jooksva nädalaga. Terve lisamüük ekspordiks + 100t eur ehk ca 20t eur per tõõpäev..olgu se siis märk taevast..siis pole mõtet vaielda velgede ja rehvi pärast?

Timppa

Pages: [1] 2 3 ... 300
toidulisandid.ee Kaubamaja
anything